Gå til innhold

Er det noen fra jessheim området???


terry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende det er en som er herfra:-)det er vel ikk mange av oss her ihvertall.hvor er det du bor?synes det hadde jo vært koselig å bli kjent selv om du bor utenfor jessheim da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor nå på nannestad, men skal flytte til maura;) kommer egentlig ikke hærrifra da. Hadde vært kjempe kos å bli kjendt, kjenner egentlig ikke så mange rundt hær! I allefald ikke som er gravid!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikk langt unna fra nannestad til maura da:-)komme til å bo i samme område da..kjenner jo ingen som er gravid selv og derfor er det kos å bli kjent med en som er det synes jeg da.jeg bor på jessheim som sagt og er 18+5 uker.hvordan er formen og hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå 19+2, å formen er myye bedre. Dem første 4 mnd var ikke gøy!!

Men har muligens fått bekkenløsning da. Formen din da? Går det ikke an å sende deg privat ml??

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å komme unna de første mnd ja:..)mine var heller ikk morsome nei!Uff da,har hørt at det ikk er noe det med bekkene!!har du prøvd sånn der svømme kurs eller terapi?har hørt at de hjelpe..Her er formen opp og ned slitte med oppblåsthet og smerte i ryggen.Går kjempefint med privat ml faktisk:-)hvordan skal vi gjøre det da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Får jeg være med?

Er 22+2 og bor på Algarheim rett utenfor Jessheim.

Har veldig lyst til å komme i kontakt med noen andre i området. Flytta hit i august og har aldri vært gravid før, så det hadde vært hyggelig å møte noen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,var borte i hele dag i dag ser at du skrev for ei stund siden,men prøve å svare deg for det jeg:..) jeg får feil mld når jeg prøve å gå på min side jeg!..har du vart bort i det før du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. nei det har jeg ikke vært borti før, er ikke så inne på disse pc greiene enda;) Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei:)

Jeg er også førstegangs, og bor ca 10-15 min nord for Jessheim, på Dal!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:)så gøy at vi er flere her..Er enig med sta77 kunne vært koselig med et treff snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs når passe de fleste da??for min del passer stort sett i ettermiddag..Hvar med dere??til ehlen fikk du ml min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettermiddager er helt klart best. Jeg jobber i Oslo og kan klare å være på Jessheim til kl 17. Har litt lyst til å prøve den cafeen som ligger i andre etasje på senteret.. i "midtgangen" liksom. Over der hvor inngangen er midt på senteret (noen som skjønner hvor jeg mener??). Det lukter alltid så godt når jeg går forbi der, og ettermiddagen er middagstid, det er bare sånn det er. Holder ikke med en cookie eller et kakestykke da. Også er det alltid så fullt på kaffebaren i første etasje. Noen som har noen andre forslag? De fleste dager passer, bare ikke mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ciao bella;) Det er vel dær alle mørdrene henger med barnevognene sine på dagen, men vi må jo varme opp;) Hva med neste onsdag kl 17???

Alle kommer i grønn joggebukse..Not...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikk sove i det hele tatt jeg!!jaja da få jeg sove i hele dagen i morra:-)angående den onsdag?har virkelig lyst til å være med,men hadde lovt farmor til samboer å besøk henne så det blir litt vanskelig der tenke jeg..hva med torsdag???det hadde jeg satt pris på-Plizzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så fint da er vi allefall 2 om det:.)hva med dere 2 andre?er dere med på tors?hadde vært fint om alle kunne da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på torsdag :)

Alle tar med magen (hihihi). Det er torsdag 13 mars, ikke sant?

Vi får finne en måte å kjenne hverandre igjen på.

Er mellomblond, hår til skuldrene sånn ca og lang lugg. Grønn vinterjakke, og stor hake (hehe). Også er jeg den som enten står midt i lokalet og ikke helt vet hvor jeg skal sette meg, eller så er jeg den som sitter alene ved bordet og stirrer på alle som kommer inn i lokalet...

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...