Gå til innhold

Er det noen fra jessheim området???


terry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Hei gitte!

 

Åh GRATULERER så masse kjære deg :) Det var koselig nyheter, gleder meg til å treffe dere 2, men i mellomtiden må du nyte barseltiden og den lille du har ventet på så lenge. sender mange gode tanker til deg og dine, lykke til videre :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjonene! Deilig tid dette ja. Må si ifra når dere vil møtes igjen da. Tur rundt nordbytjernet neste utflukt kanskje? Har veldig lyst å sjekke ut beibikinoen på jessheim også, er på onsdager kl 13.00. Kan skrive under på det utsagnet om at dagene flyr, helt merkelig, tiden går sinnsykt fort. Her må man ta tak hvis man vil gjøre noe i tillegg til amming, soving og spising.

Håper alle koser seg med babyene sine. Klem fra oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babykino høres spennende ut. Får man egentlig sett og hørt noe til filmen?? Er gjerne med på flere turer rundt Nordbytjernet! Bare gi beskjed når :)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Hvordan går det med dere?

 

Jeg har også litt lyst å teste ut beibikino.

Onsdag 17 september viser de Mamma Mia.

Flere som har lyst å bli med?

(er litt tidlig ute å spørre...)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Går bra her, dagene flyr avgårde da. Mamma Mia hørtes ut som god ide! Jeg og Vida er med. Veldig spent på hvordan det er, tenker vi bare tar det som det kommer. Hvis det blir for slitsomt må det jo være lov å gå litt før ;) Men vi burde jo teste det ut. Sta77 og jeg snakket om å gå tur rundt nordbytjernet på mandag, noen som vil bli med på det? En gang mellom 12 og 2?

 

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

 

Trilletur høres bra ut. Jeg og Ronja er med.

Det blir koselig å møte Vida også. Vi gleder oss.

Bare si i fra når det passer for dere.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...