Gå til innhold

Er det noen fra jessheim området???


terry

Anbefalte innlegg

Ja, skal vi møtes? Bare treffes ved Nordbytjernet i 5 tiden?

Jeg tar med ketchup, sennep og sprøstekt løk (og pølser).. Hvem tar grill? Mulig jeg tar med mannen min og, han har fri i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig lyst å være med! Men bilen er på verksted og kanskje ikke ferdig i dag. Noen som kjører forbi Nordkisa på veien?

 

Hvis jeg får til å komme, har jeg pølser, lompe, og teppe her, men ingen engangsgrill. Noen andre som har?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan komme innom og plukke deg opp på Nordkisa vettu, bare PM adressen din :-)

Tar med samboer og to engangsgriller... Da sees vi ca kl.17!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilen ble selvfølgelig ikke ferdig, så takker gjerne ja til skyss Terry. Sendt deg en PM, første gang jeg bruker det, håper du fikk den.. Gleder meg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for i går, jenter! Det var kjempekoselig! Neste gang skal jeg være lur og ta med en stol jeg og.. Ble "litt" gåen i ryggen av å sitte på gresset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går ja, var superhyggelig! Håper ryggen din blir bedre sta77, ellers får du bruke dine graviditets-poeng og få en massasje fra din kjære.. ;) Er det noen av dere som vil være med på "sex and the city" premiere 6.6=neste fredag? Tror nok ikke jeg får med kjæresten på den. Jeg kan prøve å få reservert billetter, hvis noen er intereserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig var det..Var ikk så lurt å sitte så lenge på gresset nei!!!vi har vel lært noe der begge til neste gang tenker jeg..Håper vi ses igjen snart:..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke noen kinotur på meg før neste lønning, men veldig bra initiativ :)

Har dere forresten registrert dere i Liberoklubben? Var og hentet velkomstpakke fra dem på Lindex i dag, og den var veldig fin :)

Kjekt med alt som er gratis ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist. Det var kjempekoselig!

Skal grille med kolleger på fredag så det passer desverre dårlig med kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Ble det kino, gitte?

Tenkte høre om det var interesse for å få til ett treff til før RMK og jeg runder termin 7. juli. Har allverdens med tid fra og med neste uke, da går jeg ut i permisjon! Det blir så deilig det!!! :)

Grilling er alltid et alternativ på varme dager (helst i skyggen...), eller så er det vel et par cafeer eller noe vi ikke har prøvd enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!

Nei, ikke kino ennå. Men skal kanskje "hjem" neste uke, så tenkte å lure med lillesøster på 15år, tror nok det går greit.. Jeg blir gjerne med på nytt treff. Reiser som sagt kanskje bort neste uke, man-fre, hvis formen tillater det. Så enten før eller etter det passer for meg. Er med på det meste. Så hvis noen har preferanser så er det bare å varsle.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er lite aktivitet på siden her nå...

Håper noen har mulighet til et lite møte i løpet av juni. Det var veldig koselig sist gang vi møttes. Vi kan kanskje ikke stole på bra grillvær fremover, men det er vel andre steder det går an å møtes..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg sjekker jevnlig jeg da, mye tid til overs når sykemeldt.. ;) Går det bra med deg sta77? Begynner å nærme seg nå. Reiser på ferie neste tirsdag vi. Hva med et møte denne uka? For meg passer tirs, ons og tors. Kan godt bare stikke på kafe på senteret for min del. Hva tror dere?

Stor klem fra meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Nå var det lenge siden ja har ikk selv vært her inni for ei stund nå.

kunne vært koselig med treff snart:-)for meg passer det fint utenom tors.Hva med onsdag??kl 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag kl 17 passer bra. Hvilken cafe snakker vi om? Skal gi beskjed til ehlen og, kanskje hun kan komme. Hun har enda ikke fått internett i nye huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ja, det går bra. Har en del kynnere for tiden og det begynner å bli tungt. Men har nå gått ut i permisjon og det er deilig! Kan være snorkfrøken litt lenger enn vanlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint! Onsdag kl 17.00 passer for meg og. Hva med RMK, er du her, kan du og komme? Og noen nye? Ser no bare høygravide rundt meg overalt jeg er. Kanskje noen som vil henge seg på, før vi blir småbarnsgruppe..? ;) Mitt forslag til kafe, ciao bella(?) i 2.etg. Hvis ikke noen vet av en plass hvor det ikke alltid er så fullt. Gleder meg til å se dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nå begynte mammapermisjonen min og jeg har tid til å titte her også.

Siste uke på jobb var litt hektisk...

Jeg kan dessverre ikke på onsdag.

Men kanskje vi rekker å møtes en gang til før termin... ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciao Bella høres bra ut, og det ser ut som ehlen kommer og :)

Synd du ikke får vært med RMK, men vi får prøve å få til noe før termin. Kanskje allerede neste uke? Vi kan jo føde når som helst vi.... Hvordan er formen din? Er du klar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Formen min er bra.

Klar og klar, tenkte å begynne å pakke sykehusbagen i hvert fall...

 

Neste uke passer bra, hvis det passer bra for dere...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en varm og morsom ettermiddag på Ciao Bella tenker vi prøve igjen på mandag formiddag. Flere av oss er jo enten sjukemeldte eller har gått ut i permisjon.... Bli med, bli med! :)

Var rett hjem og hoppe i den gode shortsen fra H&M ;) Helt genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i kveld jenter:)

 

må si at jeg ble helt frisk etter så morsomt kveld!

Håper flere er med på mandag.

sta77 de shortsene er bare fantastisk å ha på:) er til å anbefale for det sterkeste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...