Gå til innhold

Er det noen fra jessheim området???


terry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Torsdag 27. passer for meg!! Men det må ikke bli FØR klokka fem, har ikke sjangs før...Blir artig å treffe flere mager! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jenter=)

 

Så flott at dere hadde det trivelig på treff i går=)det hadde jeg engentlig regnet med det, for dere er jo trivelig jenter som er så lett å plate med=)

Håper at det blir ny treff på oss snart,da satser jeg på å være med på enten eller:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei;) Har vært til svigers en tur..;) Vi må ses snart!!! men kanksje et annet sted en vanlig? begynner å bli litt lei av det stedet..;) Har dere funnet ut når???

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Vi har ikke funnet noen dag enda. Venter til mandag, da får T ny turnus. Er klar for forslag til et annet sted, ja. Hva med Herredshuset? De har dagens til 99 kr. Aner ikke hva dagens er og har aldri vært der, men... Kom med forslag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo dra på gartneriet denne gangen da:)hvis det er greit med alle?kl 17 kanskje?tidligere enn det passe litt dårlig for meg tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Hører egentlig til august klubben, har termin 4.8. Men var inne på deres side og tittet litt. Bor på Nordkisa, altså ganske nærme Jessheim og klikket meg derfor inn her. Dere høres ut som noen hyggelige jenter!! Har nylig flyttet til området og kjenner ikke så mange her ennå. Har heller ingen familie her, bare meg, kjæresten, 2 hunder og babyn i magen. Kunne jeg få være med på et treff sammen dere? Klem fra mulvarpen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ehlen!vi er sikkert der etter 18 vil jeg tror ,elles venter jeg på deg siden det er lenge siden sist:)....-xxx- så koselig!!velkommen til oss.Her er det bare å henge med flere jo bedre:-)gleder meg å se dere igjen.klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...