Gå til innhold

Er det noen fra jessheim området???


terry

Anbefalte innlegg

Hehe,alle tar med magen ja:)er jamen enig der min er så stor nå at den ta meg med ditt:-D......må bare si at jeg er den beste kandidat til å være der først..hehe,hvorfor det??jo er fra kenya det ligge i afrika i tilfelle noen lurte på...er vel ikk det til å ta feil vettu:-)hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er egentlig skuffet over magen min.. er jo bare samboern som ser den... hi hi... men skal vel ikke klage, den blir vel fort nok svær!

Terry- da kommer du først, så finner vi deg;) he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,dette gleder jeg meg til alt.. Da har vi en date jenter :)tors 13.03 kl 17.00 på ciao bella..ehlen magen kommer nok før du anne det,er litt usikker selv om det er mage eller er bare oppblåst:.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart skal vi ses.. he he.. göy!! Jeg er ikke vanskelig å legge merke til lenger jeg heller, lekte litt frisör i helgen med mindre heldig resultat.. Så nå er jeg skikkelig blondine... hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe

Vi klarer vel å finne hverandre uansett :)

Gleder meg, det blir bra å snakke med andre gravide som er kommet ca like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ser at dere har kommet igang med å bli kjent. Tenkte kanskje at jeg kan få slenge meg med.

 

Jeg bor på kløfta. Er ikke første gangs men håper jeg er velkommen endå! :) Da har ni jo en å spørre...hahahaha.

 

Er født -81. Venter nr 4 og har termin 14 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hvilken varm velkomst, gud så herligt...takk jenter. Skal prøve på torsdag... men der kommer baksiden med mange unger in. Eldste dattra mi har håndballstrening da...men jeg skal prøve. Å ja, svensk er jeg og så dere må se mellom fingrene men stavningen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det måtte vel være dere jeg så på ciao bella i dag! Jeg var der selv med magen min, og kunne ikke unngå å legge merke til de ukjente som møttes... :-) Hadde lest tidligere at dere skulle møtes, men sjenert som jeg er ( HA ), turte jeg ikke å snakke med dere. Satt der med noen andre og med ettåringen min like ved dere. Om jeg får lov, slenger jeg meg gjerne med neste gang! Dere så ikke så farlige ut..... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jasså en liten spion?? he he... Du vet, jo flere jo bedre;) Men det var i allefald kjempe kos;) gleder meg til neste gang!

Noen som synes vi skal ses over påske??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi....joda, liten beskriver meg godt for tida....!!!! Jeg er helt klart med etter påske. Jeg jobber også i oslo, så ettermiddagene passer best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg var innom siden her, hører egentlig til August... (1.August)

Har fulgt med på BIM-treff sidene jeg da, så har ikke sett noe om noe treff :-(

Kan dere ikke legge til neste treff på BIM-treff sidene, så møter jeg opp jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) morsomt at det er flere fra disse kanter:) jeg bor nå i Eidsvoll. men har bodd på Jessheim å:) vil kalle det i område,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...