Gå til innhold

Er det noen fra jessheim området???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har veldig lyst å være med! Men bilen er på verksted og kanskje ikke ferdig i dag. Noen som kjører forbi Nordkisa på veien?

Hvis jeg får til å komme, har jeg pølser, lompe, og teppe her, men ingen engangsgrill. Noen andre som har?

Annonse

Takk for i går ja, var superhyggelig! Håper ryggen din blir bedre sta77, ellers får du bruke dine graviditets-poeng og få en massasje fra din kjære.. ;) Er det noen av dere som vil være med på "sex and the city" premiere 6.6=neste fredag? Tror nok ikke jeg får med kjæresten på den. Jeg kan prøve å få reservert billetter, hvis noen er intereserte.

Hei igjen :)

Ble det kino, gitte?

Tenkte høre om det var interesse for å få til ett treff til før RMK og jeg runder termin 7. juli. Har allverdens med tid fra og med neste uke, da går jeg ut i permisjon! Det blir så deilig det!!! :)

Grilling er alltid et alternativ på varme dager (helst i skyggen...), eller så er det vel et par cafeer eller noe vi ikke har prøvd enda?

Annonse

Hallo!

Nei, ikke kino ennå. Men skal kanskje "hjem" neste uke, så tenkte å lure med lillesøster på 15år, tror nok det går greit.. Jeg blir gjerne med på nytt treff. Reiser som sagt kanskje bort neste uke, man-fre, hvis formen tillater det. Så enten før eller etter det passer for meg. Er med på det meste. Så hvis noen har preferanser så er det bare å varsle.

Klem fra meg.

Ser ut som det er lite aktivitet på siden her nå...

Håper noen har mulighet til et lite møte i løpet av juni. Det var veldig koselig sist gang vi møttes. Vi kan kanskje ikke stole på bra grillvær fremover, men det er vel andre steder det går an å møtes..?

Hei hei

Jeg sjekker jevnlig jeg da, mye tid til overs når sykemeldt.. ;) Går det bra med deg sta77? Begynner å nærme seg nå. Reiser på ferie neste tirsdag vi. Hva med et møte denne uka? For meg passer tirs, ons og tors. Kan godt bare stikke på kafe på senteret for min del. Hva tror dere?

Stor klem fra meg.

Fint! Onsdag kl 17.00 passer for meg og. Hva med RMK, er du her, kan du og komme? Og noen nye? Ser no bare høygravide rundt meg overalt jeg er. Kanskje noen som vil henge seg på, før vi blir småbarnsgruppe..? ;) Mitt forslag til kafe, ciao bella(?) i 2.etg. Hvis ikke noen vet av en plass hvor det ikke alltid er så fullt. Gleder meg til å se dere igjen!

Ciao Bella høres bra ut, og det ser ut som ehlen kommer og :)

Synd du ikke får vært med RMK, men vi får prøve å få til noe før termin. Kanskje allerede neste uke? Vi kan jo føde når som helst vi.... Hvordan er formen din? Er du klar?

Etter en varm og morsom ettermiddag på Ciao Bella tenker vi prøve igjen på mandag formiddag. Flere av oss er jo enten sjukemeldte eller har gått ut i permisjon.... Bli med, bli med! :)

Var rett hjem og hoppe i den gode shortsen fra H&M ;) Helt genial!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...