Gå til innhold

Noen andre unge blivende førstegangsmødre?


Gjest

Anbefalte innlegg

Da var bordet bestilt. Jeg bestilte til alle som har meldt seg på her + 1 ekstra, hvis noen plutselig får lyst til å være med:) Vi ses rundt 17 i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke kommet allikevel!!:( Snufs, vi har endelig fått låne stor bil så må utnytte anledningen til å dra på Ikea..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ikke i form i dag, så jeg kommer heller ikke:( Håper det blir et koselig treff og alt alt gikk i orden med bord på Bilabong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... Har vært så travel uken her, så jeg glemte helt av det. Håper dere hadde en trivelig kveld dere som var der. Ser det var endel andre som ikke kunne komme også. Kanskje vi skal prøve å få til et treff igjen ganske snart?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nytt treff hadde vært moro. Tenkte jeg skulle høre her om det var noen som ville være med på kino for å se den nye Sex og singelliv filmen... Den har premiere 6. juni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!Vil gjerne være med på din liste over *unge, førstegangs møre plus uplannlagt graviditet jeg.*Er i uke 23 men har stesset mye med jobb og ikke har fått meg venner som er i min situasjon. Men nå tror jeg at jeg kan tenke med en del. Bare legg meg til hvis du ønsker det-

Hilsen

Linda 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!Vil gjerne være med på den listen av *unge, førstegangsmødrer plus uplannlagt/plannlagt graviditet jeg.*Er i uke 23 men har stesset mye med jobb og ikke har fått meg venner som er i samme båt som meg da... Men nå tror jeg at jeg kan tenke med en del for å ha det koselig sammen. Ønsker å være en aktivt deltager og være med på ALT!

Med vennlig hilsen

Linda Blankson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Linda:) Koselig med flere her da!

Hadde tenkt meg på sex og singelliv uansett ja:) Så hadde jo vært koselig om vi fikk til noe sånt, hvis flere er interesserte? Eller kanskje noe grilling en dag mot sommeren?

Er så glad så glad i dag!:D Bare 99 dager igjen til termin, endelig tosifret!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har veldig lyst til å bli med på sex og singelliv, og også koselig med grilling. Er ferdig med skolen nå så skal bare jobbe litt fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med å prøver igjen, sist var det bare meg og CarroD som satt alene å spiste, men det var jo koselig det da :) hehe

Å både kino og grilling høres kjempekos ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, bare dere to?! Hm, nei, vi får prøve å få til et treff igjen nå snart i og med at det var så få som var med sist:) Nå er det jo så fint vær, så en grilltur i parken hadde jo vært supert!

Sex og singelliv filmen har premiere i juni, og kommer nok til å fortsette å gå et stykke utover sommeren, så jeg blir veldig glad hvis noen vil være med på det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo sant det:) Noen som vil være med å gå en tur en dag? Vi trenger kanskje ikke å spise hver gang vi møtes? Jeg føler meg stor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiiiiiii!!!

Navnet mitt er Linda, opprinelig fra Ghana.Bodd i Oslo i snart 7år.

Jeg er i uke 24 og er 23år;o)

Jeg er helt utenfor denne *klubben*jeg, men er det for sent å være med eller??Har ikke oversikt over hvordan man bruker her så klare så vidt å følge med.Men jeg ta gjerne en tur ute med*dere/noen* som har lyst-

 

ciao..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hEHEHE!!

Ser at jeg har glemt at jeg har allerede vært her før.. Men uannsett, SEX OG SINGELIV kan jeg sikkert sykemelde meg fra jobben for...hehehe* Det vil jeg gjerne se på. Men jobber til 17 og er ledig etter, altså den 6.juni.

Oiiiii... come to think of it, billettene er sikker utsolgt. Men,men, jeg er med når som helst så lenge det er SEX OG SINGELIV!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg har lyst å møtes men å gå tur er litt kjipt, vet ikke om andre sliter med det samme men pga av vektstigningen min har jeg masse vann i føttene så jeg klarer liksom ikke gå så veldig mye om gangen,

 

jeg foreslår heller parken med feks bare litt frukt å kose oss med, trenger ikke spise fet mat heller(man må jo ha middag :) ).. eller så er jo den kinoen fortsatt et bra alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Park og frukt er en god plan, bare si hvor og når så er jeg med! Jeg kan jo gå til parken;p Er det forresten noen her som har levert papirer til NAV ang. permisjonspenger? Er det siste lønnsslipp eller er det en bekreftelse fra arbeidsgiver om hvor mye man tjener gjennomsnittlig som skal leveres? Hm..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har eg ikkje tenkt på faktisk, eg sendte inn et skjema eg fylte ut sist uke som vi har der eg jobbe ang permisjonsvarsel og at eg velge 80% lønn men det stod ingenting om at eg måtte levere lønnsbekreftelse.. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men va jobbigt! Blir bara förvirrad av NAVs hemsida! Va just inne men jag fattade inte vilket schema jag skulle fylla ut. Är det ett eller flera? Och va heter dom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

jeg er helt ny her...men er veldig gjerne med en tur i parken,hvis det går an å hive seg på? Selv får jeg svangerskapspenger (jobber i en forretning som selger kunstmatriell og der er det jo en del løsemiddel)

Da ordner man skjema hos legen som man sender arbeidsgiver, som igjen må sende vidre til nav (evt. sender deg og du sender til nav)

Der oppgir arbeidsgiver snittet av inntekten din de tre siste månedene. Det samme gjelder vel sykemelding og fødselsperm?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det har kommet en del nye her.

Jeg skal faktisk på Sex and the city premieren på fredag kl. 17.00. Gleder meg som en liten unge.:)

Vært kjempekoslig med treff i parken, men jeg jobber som regel til 5 nesten hver dag, så tar det fort 1 time for meg og komme meg dit. men er det noen mulighet for at vi kunne hatt treff på søndager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på premieren til Sex and the city. Den var kjempebra. Den varte i 2 og en halv timer, men det var så mye som skjedde hele tiden. Anbefales virkelig til dere som har sett serien. Får en sekser fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...