Gå til innhold

Noen andre unge blivende førstegangsmødre?


Gjest

Anbefalte innlegg

Så koselig at det blir treff igjen. Passer torsdag 22. for meg også. Kunne gjerne tenkt meg litt senere tidspunkt i og med at jeg jobber til 5 de fleste dagene, men jeg kan jo evt bare komme litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke blitt med denne gangen. Har eksamen fra 10-17.15 også er det eksamensfeiring:) Men jeg får slenge meg på igjen neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Nå er det lenge siden jeg har vært på BIM treff så tenkte jeg skulle hive meg på her om det er mulig? er det bare september termin her? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, så koselig at flere vil være med på treff!

 

Hvis alle syns det fungerte kan jeg ta en opptelling av hvem som skal være med og bestille bord dagen før slik vi gjorde det sist treff? Siden det er noen som ikke var med forrige gang kan vi jo kanskje møtes foran billettsalget igjen ca fem på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamamari: Jeg skal ha en gutt.

 

Jeg vil også være med den 22. Jeg har fri hele dagen=) Blir det på Aker Brygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseligt for deg :)

 

Nei det blir vel mest sannsynlig på Billabong en liten restaurant på majorstua, men vi møtes alle kl. 16.55 utenfor billettdøra foran Kinoen..

 

Ser det ikke er så mange som har skrevet inn på en stund, kanskje vi skal ta en oppsummering av hvem som kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt lyst til å være med på treff den 22:) Men jeg slutter på jobb kl.16 så vet ikke om jeg rekker og møte 16.55, siden jeg ikke vet hvor det er. Hvor gamle er dere andre som skal være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er greit at jeg blir med da selvfølgelig, vil ikke trenge med på her:) Hadde hvert veldig gøy å møte andre unge gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...