Gå til innhold

Noen andre unge blivende førstegangsmødre?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir kjempekoselig. Vi er 4 som kommer allerede. Noen flere som vil komme til Egon Byporten 1. april så er det bare å gi meg beskjed. Jeg bestiller bord like etter påske.

Jeg drar på påskeferie til Trøndelag imorgen. Så dere får ha en riktig god påske alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, og ja, vi skal få til masse flere treff fremover, eller så får vi bare være "strenge" og sette en fast dag annenhver uke/en gang i måneden kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er 22år å bor i oslo:)

Har termin 25Sept, og kunne tenkt meg å blitt kjent med flere som har termin i Sept:) Ser dere skal møtes 1April, da kan jeg ikke men får håpe dere setter opp flere treff i nærmeste fremtid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jente 85 :) Så hyggelig med flere som vil være med på treff, vi blir jo en svæær gjeng vi jo;) Velkommen hit forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey :) Klarte ikke lure meg unna kurset i kveld, så fra 15-18 skal jeg lære om kaffe :( Jeg vil treffe dere! Hehe, jeg vet hvertfall hvor jeg finner dere hvis jeg får komemt meg derfra tidlig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ville bare si at det var et kjempekoselig første treff, alle som ikke var med nå anbefales på det sterkeste å bli med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekos ja! Vi må få til noe snart igjen :) jeg har eksamen den 21 så jeg foreslår etter det *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også det var utrolig koselig. Vi må treffes snart igjen. Hyggelig å vite at det er andre gravide i oslo på min alder:) Og veldig gøy å snakke om babyting. Føler jeg plager venninnene mine litt med alt for mye prat noen ganger. Bare rop ut når dere vil treffes, jeg er med.God helg til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst til å treffes igjen i slutten av april? Bare slenger ut en dato, hva med torsdag 24?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Hva med å prøve Billabong på Majorstuen? Kjempe koselig med god billig mat, i tillegg ikke spiseplikt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes koselig ut. Skal vi prøve å få til et treff torsdag 24 på Billabong da? Hvilket klokkeslett passer best for folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1700 for tidlig for de som jobber? Jeg er ledig hele dagen, men blir sulten rundt da, og de har sååå god kyllingsalat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl: 17 passer veldig bra for meg. Folk kan jo bare komme etterhvert. Blir hyggelig med treff igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag ær gærna med! 17 passar jættebra! Men var ligger Billabong?

 

Litjmora: Jag har førsøkt sænda meddelande till dig men det går inte før jag tror din postkasse ær full =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger i Majorstuhuset. Hvis du går ut den utgangen fra Majorstuen t-banestasjon som er mot Col. kino, så følger du bygget mot venstre fra den Deli de Luca kiosken du kommer ut til. Ca 10-20 meter, så kommer du til Billabong. Rett ved dyrebutikken(kommer du til den har du gått for langt). Vi som kommer fem kan jo møtes ved billettsalg luken på stasjonen og ta følge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...