Gå til innhold

Noen andre unge blivende førstegangsmødre?


Gjest

Anbefalte innlegg

CarroD: Du kan jo ringe dit og høre om du kan få komme en tur og om det er for sent å søke. Jeg er i uke 12 og søkte forrige uke. Har ikke fått plass enda da. Men håper veldig på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MiniMe: Jag ringde dit och dom kunde inte svara men nu har jag gjort ett førsøk och har iaf sænt in min søknad så får se hur det går... Du borde i vart fall på plats om du søkte i vecka 11! Hoppas du får svar snart!

 

Vad sægs om att dra ihop en treff snart? Jag kan ordna något hemma hos mig.... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for treff. Hadde vært hyggelig å treffe flere som er gravide. Føler meg litt ensom siden ingen av vennene mine har barn. De er i tillegg single hele gjengen og jeg er gift... Jaja. Men jeg er som sagt med på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sjælvklart! Det var bara ett førslag! Før mig spelar det ingen roll. Jag kan alla vardagskvællar och alla helger! Helgen efter næsta ær det påsk så tænker att det kanske ær en del som ær borta då... Men kanske helgen dærpå igen eller ska vi ta det en vardagskvæll? Va sæger ni allihopa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig bra tiltak CarroD. Jeg er borte i hele påsken, skal på fjellet. Men er med etter påsken. Samme for meg om vi tar hverdag eller helg, jeg skal få det til. Så koselig. Hvor bor du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jag ser fram emot en treff och få chans att læra kænna er så man kan utbyta kænslor och upplevelser och bli førstådd på ett annat sætt en nær man pratar med kompisar som inte har upplevt det vi gør. Jag bor på Grønland. Ska flytta nu om ett litet tag men kommer fortsatt att bo på Grønland. Var bor ni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Rustad. Det ligge rett ved østmarka for de som er kjent.Tar ca 20 min med t-banen til byen. Gleder meg veldig til treff kjenner jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff høres kjempebra ut. Kan vi ikke prøve å få til noe etter påske. Spiller ingen rolle for meg om det er ukedag eller helg. Jeg har veldig lyst til å være med!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mase mase jeg også:) Hehe, spiller ikke noe rolle for meg heller, er jo ikke som om vi kommer til å ende opp på hardfylla eller noe så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Begynner bare å forelslå en dato jeg, gleder meg sånn til å møte dere, så kanskje vi kan få til noe:)

Hva med mandag 31. mars på Egon i Byporten? Jeg er åpen for forandringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kommer jeg igjen og maser enda mer:p Jeg har kveldsskole mandager og onsdager, mulighet for en annen ukedag? Hvis det ikke er veldig dårlig for andre, kan jo ta meg fri en gang og, det er det jo verdt :) Gleder meg masse til å møte andre blivende mødre jeg og! Hehe, blir jo helt gira jeg, synes sånt her er så koselig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også være med :):) jeg jobber annenhver helg da, men ellers kan jeg når som helst etter påske.. Ååå, nå gleder jeg meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, jeg har ikke pratet like mye med dere alle men jeg vil gjerne være med jeg også, hvis dere vil da? :) kjenner få her i Oslo, spes de i samme situasjon som meg..

Jeg jobber bare dagtid fulltid så kan alle dager etter påskeferien jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi flytter det til neste dag, tirsdag 1. april Melamin?

Bør vi kanskje bestille bord der. Jeg kan ordne med det, Men trenger og vite hvor mange som kommer, og så klart er alle velkomne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om alle som kan komme sender meg en privat mld. Skal vi si sånn rundt kl 17 på Egon byporten Tirsdag 1. april?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 april passer veldig godt for meg :) Men ser at mamamari ikke kan, og hadde jo vert hyggelig aa vert mange!;) Skriver fra spania saa litt amputert uten visse bokstaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror att det kan va svårt att få till en dag som passar alla... Men det finns ju inget som säger att detta är enda treffen. Vi har många månader kvar och vi kan ju ha en ny treff om några veckor igen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg når det egentlig er. Tenkte bare jeg skulle foreslå noe så vi fikk til noe snart, men så klart må vi ha flere også. Skal vi si 1. april, eller blir det endret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...