Gå til innhold

Noen andre unge blivende førstegangsmødre?


Gjest

Anbefalte innlegg

Da var postkassen ryddet :P

 

Kl 17 passer fint :) Hadde vært fint å hatt en fast plass å møttes ja, slik at det ikke blir som sist, og ingen vet noe om hvem som er hvem *ler* Tror vi sto ved ulike innganger alle sammen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe:P Men da synes jeg at hvis vi skal møtes på en fast plass så må vi jo gjøre det skikkelig sånn blind-date og ha en rød rose i hånda;) Ingen tvil om hvem vi er da nei.. Eller så skjønner jeg hvem dere er utfra mange, passelig store, runde mager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Prøvde å reise på et annet treff i dag. Der servitøren på Fridays Akerbrygge ikke klarte å finne bordreservasjonen(og denne gangen var bordet faktisk bestilt;p) og det endte med nesten 2 bortkastede timer. Jeg streiker Fridays fra dagens dato!! hihi... Menmen, da sier vi kl 17 foran billettsalget på Majorstuen stasjon, og i tillegg bestiller jeg bord på Billabong, hvis det er greit for alle? Fint hvis de som vil være med sender meg en melding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempelyst til å være med. Var så koselig forrige gang. Vet ikke om jeg rekker det til kl. 17. Men kan vel komme litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det passer kl 1700 for meg også, så gleder meg kjempemasse :) Skal prøve å finne veien

 

(hilsen lite stedsorientert stavangerjente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 23 år og bor i Oslo (opprinnelig fra Valdres). Jeg er gravid i 18`de uke (tror jeg) Ikke vært på ultralyd ennå. Synes det var fint å se at det er ganske mange av oss unge og gravide i området. :) Mulig å slenge seg med på møtene? Ingen av venninnene mine som er eller har vært i samme situasjon, så fint å hatt noen å skravle litt om det med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg masse til treff neste torsdag, vi er til nå 6 stk som har meldt seg på, så hvis flere vil bli med er det bare å si ifra:) Vil forresten si ifra til de som skal føde på Ullevål at jeg var der i dag, og alle jordmødre jeg traff på der var kjempe hyggelige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får kose dere på treff jenter :) Jeg må desverre melde pass alikvell jeg, reiser hjem til sverige til mor og far idag og blir til søndag.

Men vi snakkes på neste treff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melamin: Jeg ringte og avtalte først:)

 

Litjmora: Det var kjempe synd! Men det blir jo flere treff! Kos deg hjemme:)

 

 

Hvis det er flere som vil være med på treff så bestiller jeg ikke bord før onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til imorgen. Blir utrolig koselig å treffes igjen. Synes det er så lenge siden sist:) Ha en super dag alle sammen så sees vi imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg veldig til å treffe dere igjen i morgen!

Er litt usikker på hvor Billabong ligger. Men skulle vi møtes kl. 17 på stasjonen på majorstua eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gleder meg masse til treff i dag! Bordet er bestilt, så da får vi håpe alle kommer:)

 

Ha en fin dag så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter! Nå er jeg kommet ut av det verste kvalme sjokket og begynner sakte men sikkert å komme tilbake til normalen. Ser dere har hatt to møter alt. Det er jo bare helt knall. Føler meg klar for å trenge meg litt på, hvis det er greit??

Jeg har vært på UL på Ullevoll og har fått ny termin. 17. september. Det var veldig hyggelig både for meg og min samboer, men guri malla for noen syrlige blikk jeg fikk av de eldre damene med mage der. Følte meg skikkelig rar. Men det skal ikke skorte på alder heldigvis. Min samboer bemerket at alle virket sure og grinete. Spesiellt mot sine menn. Han var glad vi hadde en bedre tone oss i mellom.

Noen som bor i nærheten av St Haugen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du :) Ja jeg vet hvordan du har det for har hatt et par dårlige opplevelser av samme sort, men mange tror kanskje vi er yngre enn det vi egentlig er å det er jo ikke til å forakte :)

 

Jeg bor på Grünerløkka så ikke så lant borte.. Vet du hva du skal ha da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen andre som har lyst på nytt treff? Jeg er hjemmeværende med bihulebetennelse og trenger en oppmuntring snart! ;p Bare foreslår 22. mai på Olivia på Aker brygge, evt Bilabong der vi var sist? Noe stemning for noe av dette? Det er vel kanskje noen som ikke er ferdig med eksamen enda da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykmldt fra jobb og skole, og kjeder meg som F! Så jeg er døn med uansett denne gangen *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Ja jeg er med jeg, håpet det ikke skulle bli så alt for lenge til neste gang..

 

Billabong passer bra igjen det, men hva med klokken 17 som sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...