solstråle69 Skrevet 11. oktober 2007 #151 Skrevet 11. oktober 2007 Det er nettopp det snuppa mi er flink til Stinkerbelle - å aktivisere seg selv! Det gjør de jo ikke i bhg - der er det fullt program hele dagen! Kan godt tenkes at din unge er mindre bøllete og sutrete enn min hvis den er enda eldre når den begynner i bhg! Det har jeg ingen problemer med å se. Nå har vi fått plass kun 2 dg i uka, jeg hadde ønsket 3. Men nå får hun litt av hvert, og jeg synes vi er heldige som har mulighet for å gjøre det sånn. Men du mener altså at det er helt normalt at barn i bhg blir bøllete og sutrete? Hva er årsaken tror du?
solstråle69 Skrevet 11. oktober 2007 #152 Skrevet 11. oktober 2007 Og Stinkerbelle - ehhh.... "HAHA!" Måtte inn å se hvor gammel du var, og ble litt overrasket - trodde faktisk du gikk i bhg selv....
solstråle69 Skrevet 11. oktober 2007 #153 Skrevet 11. oktober 2007 En ting har jeg lært her inne på DIB - noen barn har det bedre i bhg enn hjemme....
Optimus Skrevet 11. oktober 2007 #154 Skrevet 11. oktober 2007 Si meg, hvor gammel er du egentlig? Tipper at du er 20 år. Har du unge selv? For meg så virker det som at du ikke eier reality antenner, for det er litt annet mellom himmel og jord enn akkurat tankegangen med å sende en 6 måneder gammel gutt i barnehagen. Og at du kaller folk for idioter fordi de har en annen livskvalitet enn deg selv, så er du ikke noe annet enn tykk i huet og umoden til å eie din egen unge!
Stratos med 3 barn Skrevet 11. oktober 2007 #155 Skrevet 11. oktober 2007 Du den var lavmål Solstråle! Med det svaret har du i grunnen selv plassert deg i bhg!
solstråle69 Skrevet 11. oktober 2007 #156 Skrevet 11. oktober 2007 At det var jeg som var i bhg? Så du hvorfor jeg svarte Stinkerbelle på den måten?
Stratos med 3 barn Skrevet 11. oktober 2007 #157 Skrevet 11. oktober 2007 Jepp og jeg finner ingen unnskyldning for at en kvinne i din alder, dersom det stemmer at du er født i 1969, er så lavmål tilbake!
Ouagadougou Skrevet 11. oktober 2007 #158 Skrevet 11. oktober 2007 Det jeg reagerer på er: Selvsagt dette "ungen kjeder seg" og alt det der, men skal ikke fokusere på det nå. Det jeg derimot vil fokusere på er: Ikke at du må gå tidlig ut i jobb, men at dere sender en så liten unge i barnehagen mens dere FREMDELES ER I PERMISJON. Trodde poenget med fødselspermisjon var at man skulle ta seg av barnet - ikke at man skulle ha betalt for å gjøre husarbeid eller hva dere nå enn gjør hjemme. Helt utrolig at mine skattepenger går til det!! Pappaen som da ikke har vært hjemme med han går også glipp av verdifull tid sammen med sønnen sin (selv om dere åpenbart mener han har det bedre av å "bonde med" barnehagepersonalet i stedet.
solstråle69 Skrevet 11. oktober 2007 #159 Skrevet 11. oktober 2007 Enkelte ganger må det faktisk være lov å være lavmål tilbake!....
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #160 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg synes faktisk det er positivt at du ser at ditt barn trenger mer stimuli enn det du/dere er i stand til å tilby jeg! Det er en voksen avgjørelse som viser at du ønsker mer for ditt barn. Du ser ditt barns behov, og gjør noe med det. Høres ut som du har tatt en rolig og fin innkjøringsperiode også for barnet ditt. Lykke til videre, bra du stoler på deg selv og evner å ta egne avgjørelser =)
winneboo Skrevet 11. oktober 2007 #161 Skrevet 11. oktober 2007 En baby på 6mnd som kjedet seg hjemme? Ehh for det første så er det bare sunt å kjede seg. Barn skal ikke vende seg til at det skal skje noe HELE tiden. Jeg vil bare ønske deg lykke til videre for om du ikke greier å aktivisere en 6mnd gammel baby noen timer om dagen så får du litt av en jobb når barnet runder 2 år. For det kommer jo helger og ferier hvor barnet ditt må "kjede" seg hjemme. Er det forresten noen her som kan fortelle meg tegnene på at en baby på 6mnd kjeder seg?? Vesla mi begynte å kjede seg hjemme med meg da hun var rundt 1,5 år å da begynte hun deltid hos dagmamma mens jeg studerte. Men at en baby kjeder seg har jeg aldr hørte om
Optimus Skrevet 12. oktober 2007 #162 Skrevet 12. oktober 2007 Er du presidenten av all kunnskap? Synd at du har så høye tanker om deg selv, for en dag går du på trynet når du skjønner at verden ikke er lik den fantasiverdenen du befinner deg i. NEWSFLASH: Det er bare fakta at spebarn kan kjede seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå