lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #51 Skrevet 10. oktober 2007 javel...sett opp et budsjett til meg på det da! gubben har 16000 utbetalt!
lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #52 Skrevet 10. oktober 2007 hahaha...snakk om usaklig...latterlig assa! jeg sitter bare å ler av deg jeg:) god underholdning på en hverdag!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #53 Skrevet 10. oktober 2007 HVIS babyen kjedet seg som du sier du er så sikker på,da er DU problemet... En på 6 mnd kjeder seg IKKE! Da hadde han null leker,du gjorde ingenting m han,og dere såg ikke andre om dagen...
solstråle69 Skrevet 10. oktober 2007 #54 Skrevet 10. oktober 2007 Vel, som en helt vanlig mor, er jeg rimelig sikker på at det er UMULIG for en baby på 6 mnd å kjede seg!
lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #55 Skrevet 10. oktober 2007 så det er ikke sånn lenger da at barn er forskjellig...? jaja, ikke betalt, ja greit nok! men da måtte vi jo begynt å jobbe tidligere oxo da, og da må man ha fri plass når som helst på året da! vi hadde ikke fått plass om vi ikke tok plassen ved hovedopptaket! gi opp det der kjeder seg greiene da... herre min hatt!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 10. oktober 2007 #56 Skrevet 10. oktober 2007 du skev dette lengre opp: "hovedgrunnen til at vi tok plass så tidlig er at vi er avhengig av at han har plass når vi begge begynner å jobbe (om to uker)!" hva har dere gjort mens den lille gutten deres har vært i barnehagen, slappet av på sofaen og greier.... merker jeg blir så utrolig forbanna. dette er siste innlegget fra meg.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #57 Skrevet 10. oktober 2007 Skal jeg gjerne gjøre... Spørs å mange unger dere har barnetrygd på,d må jeg vite,og hva dere betaler i huslån,så skal jeg hjelpe deg m d...
lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #58 Skrevet 10. oktober 2007 whatever... du kjenner da ikke min unge da!:S i alla værda ass.... tilogmed hs mente det!
Mrs. Bouquet Skrevet 10. oktober 2007 #59 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg syns vel egnetlig det var du som la veldig vekt på at han kjedet seg hjemme. Men jeg har full forståelse av at alle ikke trives hjemme, og at de derfor vil på jobb, men mener du eller faren burde holdt ut litt til. Det beste argumentet for å sende barnet tidlig i barnehagen, er etter min mening, at man ikke trives hjemme. Argumenter som at barnet har godt av å leke med andre barn, kjeder seg og at man MÅ jobbe pga dårlig økonomi holder som regel ikke mål i mine ører.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #60 Skrevet 10. oktober 2007 du tåler ikke å høre at vi er uenige i at han kjedet seg????
snowstorm73 Skrevet 10. oktober 2007 #61 Skrevet 10. oktober 2007 Hvis du kjeder deg og føler du må ha andre impulser, og så sender en 6mnd gammel baby i bhg, det kan jeg skjønne. Men hvis du mener at *ungen* kjeder seg når han er 6 mnd gammel - da må jeg nesten si at du må være ganske mislykket som mor. Stakkars unge.
lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #62 Skrevet 10. oktober 2007 ja, det stemmer at jeg skrev det! nei, har vel slappa av noen dager, men til å begynne med var han der i bare 45 min... etter 3 uker var det vel 2 timer ca, så gikk det gradvis opp til 5 timer som han er der nå. jeg har jobba i nesten 1 mnd nå (siden 14.sept.), så hva far gjør mens jeg jobebr vet jeg ikke... men jeg gjorde mye husarbeid som jeg aldri fikk gjort med han i buskebeinet! når jeg begynte å jobbe var han vel der i ca 4 timer. også har jeg hatt han hjemme en del også når han har vært forkjøla. oxo hatt en liten halsbetennelse og blittelitt feber siden han bgynte. og da har vi han hjemme noen ekstra dager:) vi har jo den muligheten:)
lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #63 Skrevet 10. oktober 2007 jo værsågod! men det var jo som jeg har sagt 2-3 ganger før her, IKKE hovedgrunnen til at han begynte i bhg...:S og det er det vi diskuterer... vær så uenig du bare orker...bare ikke bruk opp energien din på det!
lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #64 Skrevet 10. oktober 2007 joda...kjeda meg litt, men gjorde ikke så voldsomt mye spennende etter han begynte. han var jo ikke der så lenge av gangen til å begynne med. en av de siste dagene før jeg begynte besøkte jeg ei vennine! og jo, jeg mener at ungen kjeda seg. tror forsåvidt oxo han var ganske frustrert over at han ikke klarte å krabbe, noe som kom fortløpende etter bhg-start!
solstråle69 Skrevet 10. oktober 2007 #65 Skrevet 10. oktober 2007 Du må faktisk være helt på jordet... Pleier ikke være så usaklig i diskusjoner, men her finner jeg rett og slett ikke ord.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. oktober 2007 #66 Skrevet 10. oktober 2007 Buskebeinet? Hehe, på tide å barbere leggene??
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #67 Skrevet 10. oktober 2007 Ikke hovedgrunnen nei,men en grunn du selv har nevnt her... Haha,du ser sint ut,så er nok du som bruker opp energien din:P:P:P Jeg har massevis av energi,gudskjelov,skal jo aktivisere en unge i HELE morgen,selv...:-D
meg & to små vampyrer Skrevet 10. oktober 2007 #68 Skrevet 10. oktober 2007 Og noen av oss har mann med kun studielån i en liten periode. Hvordan skal en hel familie leve på det da?
lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #69 Skrevet 10. oktober 2007 neinei... greit det! hvis dette var en vanskelig diskusjon så tar jeg meg selv i å tenke at du ikek har vært med på så mye:) men kos deg:) nå skal jeg sove:) good night!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #70 Skrevet 10. oktober 2007 Nå må jeg le altså... Høres nesten ut som om ungen ikke hadde begynt å krabbe hvis han ikke begynte i bhg... Godt vi har bhg egentlig,for høres jo ut som om noen ikke vet hva det vil si å være forelder... Å være forelder=ansvar
lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #71 Skrevet 10. oktober 2007 tja... ikke så veldig, men han henger i det plagget som jeg har på beina min vettu:) det liker han å henge i:)
lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #72 Skrevet 10. oktober 2007 det skal jeg svare på vettu:) vi har ett barn med da en barnetrygd, vi har ca 9000 i huslån:) send meg pm på den så skal jeg lese den i morra, nå skal jeg sove:)
lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #73 Skrevet 10. oktober 2007 neimen... vi har ikke råd til det da! kan hende vår situasjon er litt annerledes enn deres da!:S
sauefot Skrevet 10. oktober 2007 #74 Skrevet 10. oktober 2007 Kjerring, du er helt så jævlig på bærtur. Haha, alt det du skriver, får det til å vri seg i magen min, og jeg var faktisk ikke av den oppfatning at det kunne overhode finnes så steindumme og toskete folk som deg. Nå er jeg rent genrelt alltid saklig i debatter, men din holdning gjør meg gloheite forbanna. En baby, en baby som trenger mammaen sin over alt her i verden blir sendt i bhg når han er blitt 6mnd? Han kjeder seg? Kom at da kvinne ,cut me some slack her. Er du dum, eller bare later du som? Det går ikke an, og det finnes ikke et eneste argument som forsvarer ditt valg. Mitt eldste barn krabbet før hun var 6mnd. Nå er hun 2,5år og vet fortsatt ikke hva en barnehage er. Jeg må le av deg. AV deg ja.
lilletass og meg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #75 Skrevet 10. oktober 2007 nei...er nok ikke blitt sint enda! syns derimot dette er meget god underholdning, og svarer kun på hva som blir spurt om:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå