Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag satt mannen å spiste brødskive med nugatti på med kniv og gaffel. I tillegg sløv kniv. Da måtte jeg faktisk le. Måtte se ned for det var jo bare FOR dumt. DET gjør ikke jeg assa. får da være måte på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk:

 

Fargerik

amamage

ekstraordinær

alternativ

ubestemmelig

hippi (peace out!)

fineste,beste dama (2 ord det-men lar den går;))

gnistrende

fargerik

stilig

 

Skal til oslo i morgen og treffe 2 utenforstående venninner;) Blir nok koslig. Og så skal jeg finne noe rødt stoff og stæsj til julekalender. (husmor ja-skal no lage en;))

 

1D- gå ut i bilen og gjør det;)

 

Jaujau- hva gjør bertene på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gubben er for mett til å pule i bilen, men var en god idè mente han;)

Kanskje vi skal tenne opp i peisen og pule på gulvet? (kommer meg sikkert ikke opp igjen da, men kan krype inn på rommet etterpå bare;) Jeg skal på jobb i morratidlig..... spent jeg altså, er flere uker siden jeg jobba i den butikken og åpne uten å vite hvor alt skal stilles ut osv er ikke såååå gøy når det snør og blæ......men jobber bare 5 t + med den kuleste av gutta i noen timer, så blir sikkert strålende.

Forresten bytte ord på deg ama: strålende passer bedre, var det ordet jeg leita etter egentlig vøtt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff gulv er hardt. mm man bruker gymmatta da:D Nei jeg er nok litt for av den behagelige sorten jeg....eller ikke;)

 

Ja hva blir det til? Hva ble dere enige om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og der ble det stilt fra alle igjen. så kjeeedelig da. Ja kan jo tenkte meg til hva 1D evt driver med da men... resten da?

 

sv vet du sitter med pc i fanget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jeg ikke det!

 

Visste dere at tilbudsvarer veier minst like mye som ordinære varer? Trilla til Ultra i dag, kjøpte 30 gl småfolk og 2 kg ost. Det var tungt opp bakkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke tenke for å vite hva jeg gjør da smarta: snakker jo med deg på gmail jeg:)

 

Dessuten er det stille med hvilke ord du fikk.................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, Mol- hvilken ord fikk du?

 

Og svana-tilbud? på småfolk? hvilken pris tilbys det?

 

Gubben klimprer på gitaren- høres bedre ut når Leo gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha hehe og hihi

 

Ja men det var stille der og en stund, så trodde du fyra i peisenvhdn.

 

sv, vet du også at lettmelk ikke er stort lettere enn helmelk?

 

Sier det mest om Leo el gubben?

 

Skal jeg si noen ord altså? Javel da... Ta noen da... (ikke alle som passer seg å si..hehe)

 

litt variert i grunn.

 

Rappkjefta (guess who)

Litago (dji..jaja er nå snavvel alt, så hvorfor ikke)

Artig

Snill

Gal (foreløpig den jeg syntes hadde mest rett..hehe)

Venn (den var litt kos å få altså! Sier jo alt:) )

Livlig

Fengslende

Mangfoldig

(liiiitt usikker på den der, men alternativ er og noe man kan være litt usikker på, så greit nok. Tenk at du ba meg om et ord-trodde du visste svaret jeg-hehe)

 

Fikk svar fra litt mer enn 10 da, men kom litt ut av tellinga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møkkafolk!! Ikke svare deg!! hmf...

 

Må legge ut et svar til. Dette svaret har jeg virkelig jobbet for. Tror og jeg vil være den eneste som får svar derfra. Ingen andre gidder mase sånn;) Ble nå mange ord, men ettermye jobb tok jeg til takke med alle ordene. Velger da å bruke bindestrek i håp om at det da går som et ord. (simba?)

 

"du-er-ei snill-skravlebøtte-som-alltid-har-en-kommentar-på-lur,-du-er-heller-ikke-tapt-bak-en-vogn-og-knivene-dine-er-slipte."

 

Komma midt i et ord, ikke ofte en ser:) Men synes den var fin jeg altså!! Så ville dele den. Fikk først "irriterende-masekråke" hehe. Who? Me? Nei det har jeg _ikke_ sett.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen svarte hun ikke nå.... hmf

 

Ikke så mange som vil svare meg da, bare 4 stk :( Enten så er det ikke funnet opp et så stygt eller et så pent ord siden noen sliter med å beskrive meg... take a pick!!

 

Men de jeg har fått:

 

Ærlig (den eneste på tråden her som har fått det... hmmm sier det mest om meg eller dere)

 

Nymfoman! Jeje..

 

Humor! Hoho

 

Alt (for meg), vaskelig (tror det skal være vanskelig:)) og alltid-der

 

Alle svarene er fra trådsneller, tydligvis de eneste som gidder å svare på en fredagskveld :)

Men kvelden er enda ung :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moll det manger noe på den setninga. Irriterende at du skulle kopiere det inn her, for jeg hadde ikke tenkt å svare noen jeg.

 

Jeg gjør det jeg kan for å bli Trådens bitch.

 

Forresten så har jeg i dag vasket golv, skifta sengetøy, vaska og bretta klær, støvsugd, trilla til butikken, lagd kake, og alt mens jeg sa til meg selv "kan Sessa, så kan jeg!" Ikke verst, siden gutta bare sov 1 time i løpet av hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden er enda ung kjære..men det er ikke vi!

 

Hva sæis..pulings og sovings? Eller kanskje bare sovings. Hvordan kan gubber si lite sex og være sur og gretten og tro at det da blir mer sex? Og er da for svarte ikke så lite. Måtte rask legge inn årene i den konkn da. Men assa vi har litt færre timer i døgnet for oss selv. Og når han lar W se tv til nesten 23..ja vet du hva. Var klar jeg-nu er jeg trøtt.

 

har en stor ball i halsen og en kjempeklemme rundt nakken! Blir vaffal ikke fest i morgen. Sorry Herk, gledet meg og ville:( Må ikke bli syk nå! Må jobbe!

 

Nei man bør vel kanskje få ut litt uro...man kan jo ta en kjapp en.

 

liker å jobbe jeg:) sier kanskje ikke det samme om en stund..hehe.litt godt på fredag å faktisk glede seg til mandag.

 

klemme på simba. (vet ikke helt for hva, men finnes det en grunn så bruk den der og er det ikke noe spes, ja så klem på venn-hoho det rima:D )

 

Kanskje vi skulle tatt en hamartur snart. Skakke være slik at 1 trådbaby ikke skal ferries assa! om jeg så skal stå alene på trappa med kjøpt muffin med lys i! (hehe det gjorde jeg hos Leo. Hu brant seg på lyset, men tanken min var nå go da)

 

Nei men hva trur dere? Er helg nå. Og neste helg err egentlig full. (svigers skal flytte og alle mann på dekk) Skal bort helgen etter det og. Men 2 helga i november da? Hva tror dere? Skal vi ta en tur? Du trenger ikke stri med NOE Simba! Vi søler og møkker til noe helt sykt! Og vi tar med kake. Du kan kjøpe inne noen pakker med pølse:) Også har vi blitt flinkere til å rydde opp etter oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mol: tenkte du kanskje skulle tørke støvet av fantasien din og finne på noe anna jeg (og no har du no sagt mange ganga at jeg ikke er alternativ-så da gjemte jeg bort forventelsen av akkurat det ordet;)) Mangfoldig er ikke noe å lure på- det er det du-liker alle sidene dine jeg-t.o.m den som er stressa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe husken min er i orden den serru simba..du har kommentert bruk av nindestrek og feil og riktig bruk (og en del annen gram.) og derfor spurte jeg deg da vett..hehe.

 

Og det som er venne, du skal ikke bruke hodet. Er du hjemme den helgen så kjøp pølser og tenk ei mer. Vi ordner resten vi:) Seriøst, ikke tenk!

 

jojo men så fikk jeg etter det vite om både dans med stokker og uten klær...og da var jeg litt tilbake igjen..hehe. Men det ordet er liksom deg for meg! Vært det fra 2 el 3 gang jeg så deg! (husser deg ikke så godt de første gangene-sorry-love you now-om det hjelper) Nei ok jeg har et nytt ord..men det gjelder hovedsakelig for/mot/ift meg da... ULIK! hihi Nei men du er nå alternativa mi du.

 

 

 

Du er no go au da Amami;) Tenk..søss svarte stressa hu...før hu retta til litago:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ama: svaret du fikk av meg på den sms'n var faktisk fra Mr.T. Han snakker fortsatt om den gangen han fikk se :P

 

Jeg hadde egentlig tenkt til å svare noe annet skjønner du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...