Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg gjort. Kan nok finne under 500 og men bra pris likevel. Ta de:) Holder lenge gjør dem og. Også kan du kjøpe sommerdyne til dem om du vil. Bruker voksi selv.

 

Da skal jeg snart dra til ama...igjen. Venter på M. Tenkte dusje og føle meg litt fresh jeg da, men M har jo dratt ut alt av sikringer ned..inkl. til varmtvannstanken!! Idioooot! Blæ. Idiot mest forde han merket det i dag tidlig og ringte meg kl 18 for å fortelle det:( hallo liksom. Så får dusje hos ama. Egentlig samma for snylter på ama for alt mulig føler jeg så hvorfor ikke dusj og. Des har hun slik en fin dusj..iaf ser det slik ut på msn hennes;)

 

Også får jeg ikke bytta ukens bilde for er noe rart her.

 

Slitsom dag og slitsom legging. E sovnet ikke før 20:30 og da er man for utslitt til å rydde. Lurer på når jeg skal rekke å ordne her jeg... Ryktes at det kommer folk på lørran seh.

 

wtdw my hair. Skjønner ikke at ama foreslår å ta hårkveld etter en dag på jobb jeg men for all del om a gidder så. Da jeg ikke helt fikk bestemt meg, så fikk jeg beskjed om at hun dro med seg litt av hvert hjem også ble det overaskelse når hun var ferdig. Jaudå kan bli innnnterressant det. SOm ama nevnte..husk at jeg drikker da... det gjør jo saken mer gøy:D Men skal vel på intervjuer fremover, ellers hadde hu fått gjøre det meste uten å skinne. Vi lyt sjå. Jeg som begynte bli vant med langt hår igjen. Spnn ordentlig langt. Følte meg så jentete:) Herre...straks 1 år siden sist jeg klippet meg jo!

 

I dag har jeg diskutert relgion med en muslim. Artig greie-hehe. Er siste dagen deres i ramadan i dag...

 

44ti :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke vaskefitte simba

 

Ja cat er enig i at de burde fått en hverseg!! jeg skal innrømme at jeg fortet meg litt for å være først.

 

Molle er fin på høret??

Er dere der uten barn eller?

 

Ama: Mr herk trenger en klipp!! er det en jobb for deg? Altså han kan betale da. Bare si i fra om du vil klippe bustehue.

 

O sov til 9 i dag våknet av gubbevekkeklokke. Hva er vitsen med vekkeklokke når man har barn da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

vært hos lege i dag og Nav og Barnehagekontoret.

Ineffektivitet molle!!! Det finner du der !!!

 

oki

nå er det Bones

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der funka endelig den dumme pcn min.. Den er så forbanna treg!!! (skal sies at mannen har dytta noe nye antivirus greier inni maskina og etter det sliter den med å åpne diverse sider og jobber fryyyyktelig tregt)

 

Grattis til alle de små gutta som fyller år idag!!!! Hipp hipp hurra for Gabriel, Edvin & Adrian!!!

 

Hei simbapappa! Koselig med flere mannfolk på tråden :)

 

Jeg ble snytt for kake på jobben idag... *skulepåmtg* Og jeg som hadde hengt ut flagget og alle greier!!

 

Nå er jeg trøtt og lei denne pcn så nå skal jeg gå å legge meg, så det blir ingen amatur på meg idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blåsemannerheltpåtampensidendeskulleflyfraTH*

 

Gratulerer med dagen Gabriel!

Gratulerer med dagen Edvin!

Gratulerer med dagen Adrian!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bøttetrøtt*

LT sover i vogna i gangen....mamma`n sover forran pc`n.........blæ!

Hadde lyst på øl jeg også..........og selv om jeg er trøtt hadde jeg ratt blitt med, men kanikkereisefraungene......blæ!

 

 

Snart er det lørran;)

 

41ti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halla blondi! Bare 364 dager til neste bursdag og to uker til jeg begynner å jobbe. Iiiiiik.

 

Edvin har begynt å reise seg. Rett opp fra golvet. Det har aldri Adrian gjort. Han står litt og deiser ned på rompa, han er litt baktung. Nå har Adrian klatra opp på lekekassen, får passe på sånn at han ikke tryner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blonds do not have more fun, bare så det er kommentert! Har vært blond, 4% og svarthåra, og er jo naturlig brunette, så kan vel si jeg har vært innom de fleste normale hårfargene og det var ikke noe mer moro å være blond.

 

Hva betyr det når man har blodbuse???

 

Hvordan går det med tannkjøttet ama?? Her tror jeg ikke det er håp faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa!

 

Sånn ellers så hei og sliten og blæ.

 

Låst ute av guttungen har jeg vært i dag og. Jeg var ikke småirritert da nei. Ikke meindre irritert etter 2 timer og fortsatt låst dør.

 

I morgen blir det fæst. Blir gildt. Skal bli gøy å se 1d igjen og. Long time no see. Eller jeg har jo sneket til meg en titt i august jeg da:)

 

Lånt meg bil og. Tenkte det var greit med stv. nå som vi har totette. Og gamle setet til W står i den bilen, så da ordna det seg og.

 

Handla fikk jeg gjort i dag og. Og ja jeg shøpte med pita til deg da vett 1d;)

 

Driiitlei are kaldt vann!! Kan jokke dra til ama hver gang man skal vaske seg heller:( Alle sikringene er satt i nå. Fått til avtale om nedbetalingsplan. Vært mer ok å fått hele summen men tar alt vi får nå. Men maaange timer siden og fortsatt like iskaldt vann. Orker ikke dusje i isvann...

 

10ti eller kanskje ikke.

 

Nei får køye kanskje.

 

Natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven der var det noen jo!

 

kom akkurat hjem og så at ingenting var skjedd her. Så mens jeg logger på så sniker det seg inn et innlegg fra molle jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten gutt her som våkner hele tiden....

 

Jepp ta med seng. Til O altså:) Menm forresten...gidder dere ta med sovepose eller bylt? Begrenset hvor mange ekstradyner jeg har... Er Will sin da, men dere må ta med til iaf 1stk. Hva med O? Og dyne e.l. altså. For å være skikkelig kjip er det digg med alt som kommer ferdig;) Nei men er en del på tapeten i morgen, så ja du vet..

 

Nei prøve å få sovet litt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TODAY IS THE DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Mama I`m coming home;)

 

Haha, begynner å glede meg litt jeg...hihi

 

 

Skal ikke skrive et eneste fornuftig ord her i dag:)

 

3-4ti bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du skrive masse fornuftig?

 

1,5ti haha jeg fikk den siste! tror jeg da. Snart kan man ikke si ti heller tenk.

 

Da drar eg. Inn på pol og ut mot byn.

 

Gleder meg:D

 

Welcome home;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn!! Da har jeg vært og kjøpt bursdagsgave til alle B-day barna. Blir jammen ganske dyrt når man må kjøpe til 4 stykker på en gang!!!

Til opplysning ble det kjedelige, men fornuftige og praktiske gaver.

 

Også har jeg fyllt opp fryser'n med is fra isbilen:) Liker jo is da...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vesla i seng og puppa tomme og klar til fest;)

 

Fikk lyst på is- og øl, men det i sammen er ikke så godt-men det går.

 

Tiny-hvordan kommer du deg til Mol?

 

Jau,jau-må vel få på meg noe mindre hårete klær.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere det morsomt i går kveld, og i dag?

 

Jeg er blæ, så skal ikke skrive mye...

 

Tippekonk: LH er 10530 g og 77 cm. Molle vant på vekt, og 1D og Tiny vant på lengden. Kan noen ta ansvar og legge inn tallene i vekstskjemaet?

 

Synes forresten at forkortelsen LH har blitt misbrukt i det siste.... Tar da ikke så lang tid å skrive Learning House?!

 

Var også en tur innom traaden nå, trash can er overbefolket ;-)

 

 

Someone please give me a hug!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangemange klemmer fra meg skal du få simbamamma!

 

Tusen takk for flott feiring i dag! Det må jeg bare si altså. Mtg du er en knupp!

 

Gutta var helt i hundre og skravla hele veien hjem. Hadde så mye å snakke om at de skravla seg i senk i senga også. Og så flotte gaver da. Tusen tusen tusen takk, dere er så snille!

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Tusen takk for at alle kom(unntatt dere simba, men jeg sender deg en stor klem!), og tusen takk for de kjempefine gavene! Sååå mye fint!

 

Nå er Gabriel i barnehagen. Hadde dessverre ikke mulighet til å ta med Edvard. V kjørte og hadde dårlig tid til jobb. Sorry!!

 

Nå skal jeg bort å vaske gulv jeg:) Og ta ut av oppvaskmaskinen.

Også skal jeg se om jeg finner meg en ny jobb. Som mange sikkert har fått med seg så fikk jeg fyken. Haha. Eller, jeg fikk ikke fornyet kontrakten, så når denne måneden er over så er jeg uten jobb. Sykemeldte meg resten av måneden så jeg skulle ha tid til å finne noe nytt da.

 

Guri det var mye styr og mye folk i går. Må bare rette en ekstra stor takk til Store T som tok ansvar for pølser og kaffe.

Gabriel var bare grinete og klengete i går. Når jeg la ham fant jeg ut hvorfor. Det hadde jo kommet igjennom en jeksel i går! Og en til ligger rett under huden og presser. Stakkars lille gutten min.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...