Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

I dag holder ho hardt- la ho i seng i stad- måtte ta ho opp igjen-full protest og lakenskrekk. Mol kom- mol gikk. La ho igjen kl 11- ho er fortsatt våken i senga si. Har hylt ei stund, men nå jabber ho bare. Jaja. Får rydda litt uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mtg: om jeg skla føleg siste 2 så kommer det mandag. Altså 29 dagers. Fikk lørdag på Hvaler (samme som 1D) Fikk søndag nå sist (samme sem deg) og da skulle en tro det kom mandag nå?

 

Leo er stor. Hun trenger ikke sove 10 lenger;) Men 11:30 kunne hu godt slukne da.. Moll var på intervju og så sitt snitt til sosialt samvær før tilbake på kjedelig kurs.

 

Har under lunchen møtt ei som overgår både 1d og mtg tilsammen!! Eller har jo møtt a hver gang her da, men dame man ikke kjenner og hva man blir fortalt. (Når det regner bøtter det ned) Vet mer om hennes sexliv (i løpet av 30 min) enn jeg vet om andre venner som villig har delt. Var nå moro å høre på da men ble litt overrasket. Dama er jo spinnvill!!!! Og hun som er en av de mest sjenerte på hele kurset. Tydligvis ikke på det området..

Nevnte litt om disse undersøkelsene våre..da lo a godt:D

 

E våknet 6:30 han...litt tidlig synes jeg.

 

anonym...LES FØRSTE INNLEGGET DA!!!! Dji, hvordan kan en tråd av ørten på en nettside plage deg?? Få deg et liv a!!! Du plager meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil jeg bli kjent med, moll;)

 

OH MY GOD!!!! Gabriel sov i 4,5 timer på duppen sin nå!!! Tenkte han skulle ha to, men det blir nok med en i dag. Regner med han sov mesteparten av tiden. Jeg sov på sofaen og hørte han skravla ute nå klokka 3:) Er det mulig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt jeg ikke er verst på spinnvillfronten!!

 

Veldig busy om dagen. Jobbet hele helgen, barseltreff hele dagen i går og i dag har jeg og Linea gått lang tur med hun vi var på treff hos i går og hennes datter. Digg vær og fant en krakk i sola, så der ble det en pause (ganske lang faktisk) i turgåingen.

 

Linea sov også fra 19.30-08.30 uten en lyd i natt. Skjønte ikke noe når jeg våknet, for hun skal jo alltid ha flaske mellom 6 og 7 en gang. Men var deilig å sove så mange timer sammenhengende!!!

 

Ellers har min kjære bursdag i dag, så må svinge meg litt med husvask og ta en kake ut av fryseren for svigers kommer innom i kveld.

 

Blakk jeg også, godt det er lønning på fredag!!

 

Tr fikk jeg forresten torsdagen som var, så er det avklart også. Var ferdig i går, så ble en kjappis i dusjen når jeg kom hjem fra jobb igår morges og før gubben dro på sin jobb (begynte forresten på den nye jobben sin i går).

 

Jaja, får ta en date med mobben og vaskefilla jeg...

 

 

Tror han syntes det var en god start på uka:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen Mr. T!! Begynner å bli stor gutt jo:)

 

Mensdatoer begynner å fylle seg inn i kalenderen:) Sleng ut datoer!

Har også skrevet inn forventet neste mens. haha. Noe skal man da drive med også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særr...........................Mtg, du må komme deg på jobb igjen!!!!

Tr kom for 14 dager siden....regn ut du, jeg husker ikke dato;) Jeg hadde 37 dager i mellom sist, men tror den jobber seg nedover da. For før det så hadde jeg mens bare annavær mnd:)

 

JEg er syyyyyyyyyyk.............blæ:( SOvet nesten hele dagen og har enda kjempevondt i hele kroppen.......... Håper jeg er bedre til i morra, ser ikke lyst på å komme meg å flyplassen med 2 unger med influensa og buss begge veier:(

 

Aaaaaaaaaaaaaanonyyyyyyyyyyyym: så kos at du gidder bry deg;) Mo skrev vel flyttemelding i første innlegget her da, så er fint du bare er innom for å irritere deg selv:) Også er det godt at vi er så voksne blitt at vi ikke stikker ut på småtroll og legger ut ropetråder og poster 100 innlegg om alt vi prater om på bare denne ene tråden da:)

 

Herk: har kjøpt sånn üdewallapose;) Men takk for tipset:)

 

BLÆ!

 

Også har vi pula igjen...bare så alle vet det:) 2 ganger hvis jeg ikke husker helt feil, nei forresten 3 ganger etter tr:) Også må det vist nevnes at det stellebordet er mellom 3 vinduer uten gardiner på stua...hahaha.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh.. jøkke noe annet enn å pule på stua vi... har gardiner da, men gidder ikke dra de for :)) Både sofaen, babygymmen og hagebordet har blitt prøvd ut opptil flere ganger...

 

Vaske videre jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN SHÆÆÆRSTEN MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Seriøst? har han bursdag alt nå? Men jeg husker jo jeg meldte han sist. Er det et helt år siden altså? Forsetter han slik har han snart tatt meg igjen!! Den lille valpen... Er nå fortsatt valp da Mr.T ;)

 

Tar det mest på soverommet vi da. Har i grunn mest med komf. og bevegelsesfrihet å gjøre. Stua har etter 47 nye naboer blitt ganske..ja for de som tenner på tilskuere er det kjekt. Små vinduer har vi der og. Men er litt hat sofa, og spisebordet er ubekvemt. Gulvet er hardt.

 

Kontoret er fint da:D Og vaskemaskina er gøy. Prøvde en gang under sentrifugering. Det var litt rart... Kjøkkenbordet er ganske perfekt. Vi har da ikke lyset på! Skal vi se..sexlogg..hmm..hadde oss som nevt her på lørdag. Ikke blitt noe siden. M jobba 10 timer på søndag og mandagen har jo gått unna. (setter ikke kl på 6 for å få pult ass! (nei ikke pult rompe nei..hehe)

 

Cat har ikke hagebordet i stua for å si det sånn...men er ikke så innsikt der heller da. Mer innsikt hos 1d. Er da vel ingen som går forbi stua deres cat? Trasker naboene rundt der??

 

Hu der dama satte meg ut gitt. Tro meg, jeg tok ikke opp noenting!! Begynner jo ikke uten videre å snakke sex før 12 på et navkurs med ei på 40 heller. Hun la ut om det meste hun. Blant annet at hu hadde pult en kamerat (eller mer bekjent da) for penger. Jupp da. Kjekt å vite liksom.

 

Nu har vi spist middag. Lagde panerte og noen ostepanerte laksefileer, hummersaus (den var digg) kokt pottit og raspa gulrot. Ble ganske så godt faktisk. For et vanvittig søl det er med ostepanering!!

 

Blow you 1D!! Må du passe på deg selv og bli frisk til helgen!! Ja helst itl i morgen da. Får du B til å kjøre deg da?

 

Du er ikke spinnvill cat..bare nymfe du;)

 

dato til deg mtg kommer snart. Men siste var iaf samme dag som deg:) Og siden du regner ut 1D sin så var den før der samme som hennes og. Så slipper jeg finne dato:D

 

Hodet holder på å dette av!!! buhu altså. Knasket piller. Legge meg litt.

 

Jo og Tiny, ikke meningen å invadere HELE livet ditt, men ser ut itl at jeg kommer til å jobbe sammen med deg noen dager:) (håper det er ok..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge meg jeg:(

 

husker ikke hva jeg skulle svare på......

 

JO, er du som skal tolke ikke jeg..... er jo ikke jeg som bestemte hva den skulle si, og ikke vet jeg hva det betyr for deg;)

 

Jeg skal legge meg jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliten jeg-Leo har krevd litt vel mye energi av meg i dag. Vært sutrete,turbo,masete og kravstor. 3 skift har vi vært gjennom i dag. Og det er mat over alt.

 

 

vi er kjedelige-som Mol liker å presisere- så sambo og jeg veksler mellom stue og soverom. Men med tanke på at vi har pusset opp og bygd om så har vi hatt oss nærmere kjøkkenet også;) Og badet da-begge 2. Så da veit dere det.

Her i huset kommer vi ikke til å ha oss på noe stellebord,vaskemaskin,babygym o.l. så ja-kjedelige-men trives med det;)

 

nei,rydde opp i kaoset. Kanskje sigge først.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet jeg vel. men skjøntn ikke. så ba bare om hjelp da vett. du har sendt et par andre bra og treffende btw. slik jeg valgte å tolke dem iaf. bedre? fått sovet noe? ringe deg etterpå jeg. lagt merke til at jeg har droppet stor bokstav gjennom hele avsnittet til deg? hvorfor det spør du? nei det aner jeg ikke. bare ble sånn.

 

Assa du amadama, er fler enn meg som pressiserer det. Og jeg pressiserer egentlig ikke at du er kjedelig. Jeg pressiserer at du gir et helt annet inntrykk utad;) Så det tenk. Og vil jo si dere har innviet store deler av huset da;) Vi er jo stort sett bare på soverom vi, så så kjedelige er vi.

 

Har pult over stellebord men det var i 1999-haha. (men det var jo slik perfekt høyde! og rett utenfor dusjen vett.) Nå er forsåvidt stellebordet på vaskemaskina... babygym er nå litt sært. ser ikke helt den store der altså. Mulig jeg tenker feil stillinger bare.

 

All denne pp (puleprat) gjør en jo rent fyrrig! Nu er sv.far her og det setter en naturlig demper på fyrrigheta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser fort over et lite avsnitt i det du har skrevet Mol så ser det ut som du skriver "pressrier"-hehe. Ååå- dårlig humor har jeg og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe babygym her heller. Gutta har vært litt innpåslitne i dag, tror de har ferieabstinenser, vel det har kanskje jeg og. Fint sandkassevær, spist laks vi og, med pasta nam nam. Litt lei av å ikke ha mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må begynne å lese gjennom alle innleggene vet du svanine;) Ikke bare skumlese. Du får prøve i "tråden leksjon 29" neste måned;)

Er en anonym som har forvilla seg inn på tråden og syns tråden er irriterendes eller noe slikt. Tror det ble skrevet i går kveld eller i dag tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte først at anonym var en av oss som måtte erte litt jeg:)

 

Nå som ingen har innrømmet å være anonym så sier jeg : Gå å heng deg anonym og hadde jeg kunnet irritere deg mer så hadde det gledet meg!

Har ikke lest sisten på forrige tråd

mye å kommentere

 

hadde noe å si svanine, tenke tenke.

JO vi er jo synk da: jeg hadde 26.9 sist på tantefronten! og Ikke våg å rop på a tidligere noen for jeg skal til GU 22!!!

Har faktisk ikke vært flink til å følge med på syklusen i det siste, var det alltid før. Mener den er på 28 dager.

 

Vært i begravelse idag jeg:( Begravelse er selvpining.. cat dere får ha lykke til i morgen:(

 

Vondt i hode!!

 

Ang tannebisser så var ikke O tidlig ute, men de siste 6 tennene kom på under 4 uker. Så vi stiller kanskje likt svanine??

 

 

moll skal du være barnehagetante??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det har jeg jo fått med meg (anonym). Trodde det var noe annet utenfor tråden som jeg ikke hadde sett.

 

Jess, jeg er i synk med noen !

 

Snart Grey's :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pressrier ja..jeg pressrier ting til deg? :)

 

kikka litt på de kakene. ba om en ny. noe du har mistet dukker snart opp. ba om en ny. vær konsekvent. ga meg da. rare kaker.

 

Dæven for en stressende samtale 1D! Du din mann!! Og du? Det er lov å be om ting og vet du:) Om du ikke føler ting har blitt tilbudt, så kan man spørre. Thats what freinds are for!! Er da bare meg... Også jeg som gledet meg til å treffe deg i morgen:( Jeje lørran snart:) Håpe du blir frisk nok til å bli med å feste da!

 

Var en anonym som syntes tråden var plagsom. (get a life) Og spurte om vi ikke snart var ferdige med tråden. Ikke lest første innlegg tydligvis... Og NEI vi er ikke så voksne at vi ikke poster ut 100 tråder der ute..vi bare gidder det ikke nå:))

 

At ikke denne hodevondten kan slippe:( Ta tidlig kveld regner jeg med.Jeg som hadde litt å fikse og...

 

Ikke blir det noen koselige kort denne gangen heller:( Dere får få senere. Tomt for flere blekk og hakke peng å bruke pådet nå. Fyff blekk er dyrt ass!! Er jo flere hundre kroner jo om man skal ha fler farger.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho!!! Ny tråd og enda en anonym som bare MÅ irritere seg over den ene tråden som ingen gidder å lese (er vel noen sniklesere der ute??) Gå å sug lut du anonym og finn på noe bedre enn å la deg irritere over slike skravlehøner som oss :)

 

Velkommen hjem svanine!!

 

Liker ikke å bli sånn skule-sett på jeg altså *gjemmemegbort*

(tror sånn dum streptokokk greier er bare smittsom i begynnelsen. Så dere som var på hyttetur med meg har kanskje fått det der?? Uffameien)

 

Her kommer det tenner i all mass også!!! 2 jeksler er kommet nesten helt ut og 2 til ser jeg bryter overflaten nå (hvite prikker) Så da teller tannsettet hele 12 da (med alle jekslene)

 

Grattis med dagen til Mr.T!!

 

På den der sexfronten er jeg ganske så kjedelig jeg også... Sengen er liksom det beste, men tar gjerne en kjapp en i dusjen eller på sofaen og altså.. Men vaskemaskiner, babygymmer og sånn er litt for mye for meg altså...

 

Tanta er nå (forhåpentligvis) kontrollert av cerazette... Så siste mens fikk jeg på fredagen før hyttetur. dvs 28/9? og har 27-28 dagers syklus. Så da er jeg med i kalenderen også...

 

Nå må du informere meg Molle!!! Har du meldt deg som vikar?

 

Huff, seinvakt imorgen, babysvømming rett etterpå, blir ikke mye stillestitting imorgen nei...

 

Nå trenger jeg en dusj også skal jeg faktisk legge meg for jeg er bøttetrøtt etter en tidlig morgen og en litt sliten jente i ettermiddag (har sovet hos svigers inatt, så litt påklistret mamma da ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at de som er født sent på året for dårligere enn de som har bursdag først. Planlegge moll! Planlegge!

 

Hehe, neida.

 

Skal ikke være sånn sur i kveld. Forresten, årner du kort om du får låne penger? Hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha, må fortsatt komme meg til binders og lage til 4!!!

 

Hatt en del i hodet og utenfor i det siste og ble brått 4 stk på samme dag! (jadajada visst om det en stund)

 

Vi lyt sjå. Rekker iaf ikke lage i samme stil som til jentene! Meeen du blir glad for ovejaskel senere og du svanine:)) MtG venter fortsatt på SIN bursdagsgave, så hu er nok tålmodigheta shøl. Tørr nesten ikke si høyt her at jeg er ferdig med Tirian sitt..

 

Tror faktisk slik bok jentene fikk blir forbeholdt jentene. Ikke at jeg er like glad i gutta, for det er jeg, men var noe helv**** mye jobb. Det er 3 jenter og 8 gutter. Gjør matten:)

 

Er det der sånn sur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...