Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

namnam. spiser mat. derfor bare små bokstaver.

 

fin tråd uten dill:) hvordan går det med treffsiden da?

 

gabriel har streptokokker og nå kjenner jeg at jeg har fått det også.

 

tineeee!!!! hvor lenge er sånt smittsomt? kult med smittsomme sykdommer når man skal ha bursdagselskap....

 

 

 

muserull....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhuu-ny tråd;)

 

Sambo kommer hjem fredag-skal ikke være på bondegård over helgen-frihelg fra kuer;) Så da får vi enten barnevakt og vi begge 2 kommer, eller vi får ikke bv og da kommer kun jeg-og jeg kan ta taxi hjem:) Så da skal ikke jeg være med å krangle om dusjen.

 

Tenkte jeg skulle sjekke ut en sånn åpen bhg i morgen- er en sånn kristen menighet som driver en i kirkegt så gå bort dit i morgen og se om det er noen unger Leo vil leke med:)

 

Og ellers er jeg aleine hjemme (har Leo da) og ledig gjesteseng-så bare å komme noen ja...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste åpne barnehager er kristne, men det er ikke sånn at de prakker på deg gud og hvermann tror jeg(hoho).

den i kirkegata skal være fin tror jeg. naboen til mamma pleide å gå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun heter Tiny her ja...

 

Forrige tråd var fin uten dill;)))

 

Et lite heng på pc og plutselig ble det liv i alle?! Her har jeg jaga tråd 28 alene leeenge! Med noen gjesteinnlegg fra Ama og da. Ja og mtg var jo med på et raid her på fredag:) (jada så morsomme atte!) (vi lo nå vi da)

 

Og det var IKKE for å få ant. på tråd for å starte ny, var bare to fulle jenter med dårlig? humor:D

 

Musehull;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gud og hvermann-hoho-dyp! (du overgår deg selv)

 

Fellesbursdag uten barn kanskje? Eller fellesbursdag hver for seg? Alle feirer hjemme? (1D er hjemme her da..) Itte dumt.

 

Nei skal E og jeg ha det der så må jeg da tro vi hadde fått det alt?

 

Ja sjula på Tiny i dag jeg og. Som btw ikke kommer før hun må på jobb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, ikke lett med alle disse navna.... Nå er jeg ferdig med å spise så nå kan jeg skrive med stor forbokstav igjen:)

 

Fulle jenter er gøy;)

 

Jeg kommer ihvertfall garantert på lørdag! Hvs jeg får lov med smitten min...

 

Er det noen som har ropt på tr nå? Fikk besøk i går jeg. En UKE for tidlig!!!!! Går det an eller? hmmmm....

 

Også et spørsmål til dere... Hva gjør man når man er syk og egentlig er i ny jobb? Jobbet bare 1 måned før jeg ble sykmeldt. Så har jegvært borte i 4 eller 5 uker. 4 tror jeg. Skulle egentlig begynne igjen i dag, men måtte være hjemme med Gabriel. Hva nå hvis halsen utvikler seg til "ikke-gå-på-jobb-hals"????? Kan jo ikke komme med ny sykemelding nå???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ha karneval-bursdag! Alle sammen må kle seg ut som kirurger. Jeg har en pakke med plasthansker i skapet her. Ikke spør hvorfor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan komme med ny sykemelding, men det beste er jo å være frisk og på jobb. Men kanke styre slikt. Ta masse c-vit;)

 

Leggetid kanskje? Hater å sove uten sambo-avhengig av snorkinga hans;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tr ja..skal vel ikke ha det før neste uke jeg. Vi fikk likt forrige gang. Likt med 1D gangen før. 1D slakka ut og kom senere mens du nå kommer før. dersom hvisom så skal vel jeg da ha på tirsdag? stemmer det mtg? Ikke ropt jeg assa...

 

Fulle jenter er gøy;)

 

Se etter ny jobb du Mtg..hehe. Nei men kan ikke regelverket godt nok til å uttale meg.

 

Musefelle.

 

SPISSMUS!!! hahahaha er ei tynn ei det-jeje-leke?

 

Ok det var vel det sikre tegnet for at man skal legge seg:) Natta jenter.

 

Seramårratiny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tr i går jeg..

 

Hei anonym:) Så koslig du skrive litt da;) Vi liker å plage anonyme-det er bare derfor vi har tråden-ingen andre grunner.

 

Leo våkna først 04:45 i dag tidlig og hosta fælt mye. Tok en halvtime før vi sovna igjen, morgen kl 07:30. Heilt greit.

 

Har godtfolket starta dagen sin bra i dag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg være snill og hyggelig tenkte jeg, men så ville Edvin ikke sove mer etter 06 så vi får se hvordan det går med det.

 

I dag er en litt rar dag. For det var tirsdag for et år siden at ting begynte å skje. Husker at jeg satt og telte minutter og sekunder mens jeg så på Greys. Slipper nok det i kveld.

 

Fikk tr før forrige helg så jeg er nok ikke synka med noen tror jeg. Adrian har brått vokst fra det meste i 74. Det er vel sånn det er når man er blitt stor gutt. Sa jeg at han har fått en ny tann? Tann nr 7.

 

Er det så kaldt i dag som det ser ut?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molle, med 28 dagers syklus så kommer tr til deg på søndag. Tror hun hadde sett på feil uke i kalenderen få når hun skulle til meg.

 

Her var natten bedre enn på lenge. Vår våken to ganger før 12. tok litt tid å sovne igjen, men da sovhan til 08.00. Det er ikke hverdagskost her altså!!!

 

Hihi. Kanskje jeg skal skaffe meg en kaleder så jeg kan skrive inn når alle på tråden får tr? Greit om noen har oversikten?

 

Ta det med ro anonym. Det er bare 200 innlegg eller noe til vi flytter over til småtroll 1-2:D Gled deg!

 

I dag er det bare to dager til GEA blir ett år og stoooore gutter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det har jeg ikke tenkt på at det er 1 år siden vi føda også:)

 

Nå er det ett år siden siden jeg hadde masse rier som ikke førte noe sted. det kalte det modningsrier, men det var jo jævlig vondt og kom med 5 min mellomrom. Så dabbet det av igjen, men i natt er det 1 år siden slimproppen gikk og jeg to og kokte magen i dusjen:)

 

Gabriel fikk en hjørnetann til for et par tre dager siden. Nå er begge hjørnetennene oppe framme og han har 10 tenner tilsammen og et par jeksler er på vei tror jeg.

Gutta dine slår han på tenner altså svana! Greit Gabriel begynnte tidlig, men tenna til gutta dine har jo kommet i rekordfart!! Synes det popper opp ihvertfall en hver uke jeg. Har de vært grinete eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit at jeg slipper rier i disse dager, synes ikke du mtg?

 

Joda, A har fått masse tenner. Tre på et par uker faktisk. Edvin har fortsatt bare 4 han da, men han store kuler i overmunnen, så er nok ikke lenge til. Ikke noe spesielt grinete egentlig, men det er vanskelig å vite om det skyldes dårlig humør eller tenner. Men man kan jo alltids skylde på tenner om de er vrange, er jo greit det. Hehe.

 

Kalender var en kjempeide mtg! Før meg opp på 27.09, har 26-28 dagers syklus. Når blir neste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så mye tenner deres får da. Mi har full stans i tannfabrikken.

 

Ja,svanine-det er så kaldt ute som det ser ut som. Brrrr. Leo har fått på seg ullstilongs.

 

Håper jeg har fått lønn i dag. Er ikke krise med tom brukskonto sånn til vanlig da jeg har en reserve konto- men finner ikke kalkisen til nettbanken og husker ikke koden til kontofonen. Får vel ta en tur til banken hvis der er 0 kr i dag og. Trenger essensielle ting som brød og juice.

 

Har putta Leo i seng- skal jeg ta meg en blund jeg og eller skal jeg gjøre noe anna? Ta en dusj kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom konto er ikke moro. Har det alt for ofte:) Og ikke noen reservekonto heller. Lenge leve kreditt!!

 

Men svana, hvis du skal på spa så kan du jo gå til legen og få sånne piller som utsetter mensen. De må du begynne å ta en uke før forventet mens så du har ennå tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...