Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

Glemte jo : Gratttïs Mr T!

 

nå ja da får vi sjå!

molle vi kommer på lørdag og blir der!!!

O gleder seg til pysjamasparty!!

 

Dere med Odenwalderpose kan dere svare på en ting: er det laget hull til 3 punktsele og har dere 3 pkt eller 5 pkt sele?

Har jeg rett om jeg mener man kan gi bamsen hull i ørene så visp passer den til 5 pkt sele???

 

2 åringer er jo dødskjipe Gidder ikke leke bare ta lekene sine laaaangt unna andre barn og leke alene??? Nei sånn 2 åring gidder jeg ikke altså!!!

 

Jeg vil ha baby jeg.....

 

God bedring da alle...

Ingen kan vel være smittsomme lenger nå vel?????

 

Lufte hund legge meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis til Mr T ja-glemte det jeg og.

 

Skal springe ned og sjekke OWposen......................................

Jo-ser ut som det er bare å skjære hull. Det skal jeg gjøre i hvertfall. Sømarbeidet er jo gjort og hvis man ser på de andre hullene så ser jo det bare skjært opp ut. Har 5 punkt sele i begge vognene. Problemet er at Phil&Ted vogna har for lang rygg for posen; men regner med at 4-hjulingen blir mer brukt om vinteren til utebruk.

 

Har vondt i halsen jeg (skuler på Tiny jeg og)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er naboen ute på baksiden støtt og stadig, så puling på stue/kjøkken/verandaen er ganske riski ja.. ( må huske at mannen til Li vanner tujaene hver kveld:))

 

Venter fortsatt på bursdagsgave jeg også.....

 

Skal i begravelse i dag, blir nok lite hyggelig :((

 

Hører gubben roper fra badet, han skal visst ha bursdagsknullet sitt (fikk ikke tid i går). :P

 

Snakkes senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bursdagsgaven din er egentlig klar den da cat:) Må bare finne en bra dato å overlevere den på;)

 

Husker slimet ditt-hehe ja ikke sånn direkte, men ble nå litt prat med deg denne dagen for et år siden:)

 

Ama, vært ute å gått tur enda? Koslieg å starte dagen med en tlf fra deg, om enn noe overraskende;) Bare å komme opp hit en tur om du skulle føle for å ikke sitte hjemme alene...

 

Skal ikke søke karriere i bhg., men kan likegreit jobbe der noen dager som å sitte på detta kurset. Er bare ringevikar da. Stod lapp på døra. Og er de for lite folk går jo det utover min unge og. (assa tror de passer godt på da er ikke det, men blir mer stressende) OG skal jo kjøre dit hver dag likevel. Så sånn er det:)

 

Formen mtg? jobb i dag?

 

PT om du leser..kommer du på lørdag?

 

Herk, du må si T skal bli med. Skal M sitte med bare kaklehøner hele kvelden?? Kam være A og ST kommer og da, hvem vite. Kanskje V brått dukker opp og. Mr.T aner jeg ikke og ei heller med cat. Hun vil ikke svare meg:(

 

MAsse klemmer til cat og Mr.T!! Selvpining så det holder. Begravelser er grusomt! Tenker på dere.

 

Kos dere i dusjen;)

 

formen din da 1d? fit for fly? fått pakket? drittlei enda?

 

Simba, du nyter fortsatt utsikten? ;) Hvordan ser det ut til helgen for dere? Tror du kroppen holder?

 

hehe der fikk vi melding av ama:) Leit men godt!

 

Tiny, trenger E noe varmere å sove i nå? Er jo tynn den posen, men har ullteppe og fleesdressen. Ka du tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker også slimet for mens noen mente du kunne gå noen uker så sa jeg at jeg fødte 47 timer etter:)

Fulgte spent med fra Spania Denne var til svanine

 

Jeg syns det er så rart å tenke på at dere var hjemme med rier, noen av dere lenge også.

 

Jeg var jo på sykehuset jeg da, men det var jo litt bra også for jeg gikk jo rett inn i heftige rier .

Har ikke opplevd "vaskehelehusetrier" eller "spise og sove rier" heller ikke "någår jeg i dusjenrier"

 

Kanskje neste gang. !

 

Jeg vet om en som er gravid og det er ikke er det bare jeg som vet (og gubben hennes da) Ho ho gjetta det jeg :) hun er 4 +2 på vei:)

 

nå er jeg litt sulten egentlig hm hmmmmmh

 

skal søke om kontantstøtte og bhg plass i morgen

 

Ama takk for at du skjekka - da er vi enige - så bra!!:) kan du bruke posen i den vognen om du har løse seler eller noe eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om en stund gikk du i dusjen:) ååå husker jeg snakka med deg. Men litt rart gutta er et år, for de er jo så små! Oppi hodet mitt, vet de ikke er små daaa. Husker jeg var så spent. Trodde du sov (om noen timer) så turte ikke melde..hehe

 

mtg, snart er du der og:) Men kjente ikke deg så godt da.

 

Jeg er hos Ama jeg:D Har hattt en del styr i dag. Manglende strøm blant annet. Litt derfor jeg kom og, for å lage mat til barn og meg. (will på trening og M fikse strøm-de kjøpte mat)

Fant ut at jeg like gjerne kunne bli over og pakket bagen uten å høre med ama først..hehe. Barna har badet og kost seg. Leo gikk under og det var skummelt!!! E har spist som en helt! Med 30 min mellomrom. Har dere ikke mata i dag Tiny??

 

Jo og Tiny..E hadde utslett over hele det ene kinnet i dag. Fått noe spes? Bare tenkte på om han hadde reagert på noe. Kiwi? (det tåler ikke jeg)

 

Vælkømmin ned 1D :D Kjipern det skulle bli så mye rot og tull da! Og kjipern man ikke fikk truffet deg i dag. Serræ lørran søta:))

 

Jepp, back to tv, cola og sjokkis:)) Første på leeenge. Tok 3 biter i går da men.. æsj nå våkna E og:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe datt nå sammen mellom seng og vegg under en ri og kom ikke opp igjen. Og ikke kult å henge rundt en do man vasker mens man får ri. Ble sånn panisk at jeg måtte gjøre noe mellom hver ri. Kunne ikke sitte å vente på den.

 

Nostalgiske i kveld svanine og mtg?

 

Ama er i tlf med ku-mannen. Så skrev litt til jeg.

 

Gikk det bra i dag cat?????

 

Er litt trist at de blir et år og. Iaf syntes jeg det. En epoke er over. Siste rest av baby liksom. Varer 1-2 dager etter dagen så er det greit:)

 

Ama var veeeldig der siste kvelden før Dagen..hehe så søt at:)

 

sipjm!

 

Nei får vel gå ned å dra tlf ut av henda hennes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er simbapappan som har perm om dagen, så er det vel på sin plass å setta bumerket sitt på Tråden! Kan berette om at LH har vært med på grøfting i morenejord et par-tre dager, er kjempefascinert av traktorgraveren og klar for å ta et yrkesvalg... LH har også blitt kjent med mange nye sider av bondeyrket og ser fram til eget sete i traktor'n. Bare så synd at pappan bør kjøpe traktor med større hytte først...

 

Ellers har simbapappan klart å få betent thenarmuskel og trapezius bilat. Fint med fremmedord :-) Om ikke sjukemelding, så blir det da iallefall fysio framover, og det må nok skje i kjernetiden på jobben tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simbapappa jo!

 

Her har pappan gått og lagt seg. Akkurat som for et år siden. Jeg måtte jo vekke han og si at jeg tror vi tar en tur på sykehuset.

 

Ja, jeg er jo litt nostalgisk. Husker jeg ringte føden 2130. Det kunne gå begge veier, sa jordmora jeg snakka med. Jeg fikk H til å lage meg brødskive og te og eg satt meg ned for å se Grey's mens jeg telte sekunder og minutter. Etterpå prøvde jeg og sove, men fikk ikke til. Rundt 02 ringte jeg føden og fant ut at det var greit at vi tok en tur. Lurte på om det var noe vits å ta med baggen inn, H mente at det var lurt. Og jeg trasket fra p-huset og inn på føden, og jeg hadde visst 7 cm åpning. Jassågitt. Var greit at jeg hadde tatt en tur for en sjekk da.

 

Trodde jo det måtte gjøre dødsvondt før man dro på sykehuset. Etterhvert så ble det jo vondere da, men skikkelig vondt ble det ikke før en time før de kom. Litt før halv seks gikk vannet. Jeg måtte spy, og det var visst det som skulle til.

 

Edvin ville ut. Drøyt 20 minutter med pressing og jeg var mamma. Tre minutter til og Adrian kom seilende på en bølge og jordmor og lege famla. Var redd de skulle miste han jeg.

 

Edvin blåste bobler av fostervann og adrian ville ha pupp.

 

Nå sover de søtt inne på rommet sitt. Mine kjæreste, kjæreste små. 1 år.

 

(Og ja, håper de sover bedre om natta i årene som kommer.. hehe)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket faktisk med svana på msn helt frem til de dro hjemmefra jeg :))

 

Begravelsen for kjip, tortur for hjerte og sjel..

 

Lørdag skal svigerinnen min feire bursdag, så kommer nok ikke til fet nei. Vet ikke helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult simbapappa! ja bonden det er vel LH det:)

 

Jeg var ikke så sånn der rundt 1 års dagen! Jeg bare koser meg med utviklingen hans jeg... Tenkte fælt på fødselen da Det er så flott.Vet ama også er litt der på fødsler :)

 

ja kose seg med tv og vafler vi nå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATTIS MED 1 ÅR GABRIEL, EDVIN OG ADRIAN!!!

 

Må ta det kronologisk nu:)

 

Simbapappa jo:)

 

Kjipern med begravelse cat:( Og kjipern med bursdag ak. på lørdag da!

 

I dag har jeg sett min første hele episode av jm. Og var visst siste.

 

Legge oss nå vi.

 

Natta jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Edvin og Adrian!

 

Og ekstra gratulerer til lille Gabriel-gutten min som har blitt stor i dag!

Synes han ser helt lik ut som i går jeg, bare hoster litt mer. Vi er hjemme i dag vi. Og jeg som hadde bakt kake som han skulle ha med i bh. Jaja. Kan spise kake hjemme.

 

Er egentlig ikke så inn i dette med bursdager jeg heller. Blir like skuffet hver gang. Akkurat som på julaften. Jeg husker den magiske, fantastiske lykkefølelesen jeg hadde når jeg var liten og jeg tror alltid at det skal bli sånn, og blir like skuffa hver gang jeg finner ut at det bare er en vanlig dag..... :(

 

Aiai-bonden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg lette etter Gabi og skulle nussebusse på han-masse!!! Og fortalt til E at han skulle få kake i dag!! Nå blir han skuffa og:(

 

Men du mtg..du skal ringe inn ungen syk vet du:) For det har med vaktskift og sånn. Om mange er syke så kan noen avspassere og man legger opp dagen etter ant. barn. Pleier å være innen kl 9 el 10 man skal melde fra. Vet ikke hva reglene er der.

 

Også jeg som gleda meg til å se Gabriel på 1 årsdagen hans...

 

Nu er jeg på kurs. Ferdig tidlig for skal på samtale kl 12:30 og gidder ikke dra tilbake da. Så hjem og rødde til dere alle kommer. Så legge barn og så tilbake til ama (amadicted) Forresten Ama..Tiny kommer og..hehe. Jeg inv a faktisk ikke (selv om det hadde vært likt meg) hu inv. seg selv:) Hu har senvakt i morgen. Du har senvakt. Jeg har fri. Må ta kollektivt!!! IIIIK!!! *pust*

 

Julaften ja..er en vanlig dag..vet du MtG..du har blitt voksen:) Men prøv å kose deg ekstra med G i dag. Spise kake og leke og koooose dere:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser ikke barnehagen tråden altså???? Trodde det var greit bare jeg skreiv det her jeg.. Nei, har ringt inn nå. Jeg hadde også lyst til at han skulle i barnehagen i dag!! Kaka står i kjøleskapet:(

 

Gabriel har lagt seg han. Sliten stakkar. Var masse våken i natt. Sånn ca. 2-3 timer. Jeg er også trøtt. Sovna faktisk i senga i stad med han sittende ved siden av meg og leke.. DM.

 

Jeg vil også til AMA!!!! Men jeg har bursdagsbarn jeg..

 

Han skal få LH til bursdagen sin. Han ønsker seg det så masse og har ønsket seg det i flere måneder så da må han få det:)

 

Du får komme innom og nussebusse på han og ta en røyk med meg etterpå da vet du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kanskje det. Jepp du er dm men det har vi visst lenge så ingen suprise der:P

 

caaaaat!!! Miss youuuuu!!!! My girl!!!!! Ville du skulle komme på lørran:(( Jeje, får man ikke lammekjøtt får man ta seg et par kottiser;)

 

I går spiste jeg mer sjokkis enn på leeenge. Og masse cola. Var helt hyper på slutten jo. Må tydligvis ikke dytte i meg masse sukker så sent på kveld.

 

E tissa seg ut:( (også borte da) Måtte ha han i senga mi. Tenkte dette blir fin natt... Han sovnet faktsik igjen. Våknet 5 og 6 og 6:30 og sov så til 7:30!! Helt greit. Leo sov og til 7:30:) I morgen gjør de ratt ikke det, men da er det ikke vi som skal opp med dem så samma f-hihi.

 

Jepp, skrive søknad og få jobb jeg da.

 

Svanine, hur er det på jobben din? Er det noe der trur du? Og når får du tlf? Håpløst å ikke kunne få tak i deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Gabi og mine små! Vi har feiret med festfløyter og honningmelon, skal legge de snart.

 

De har fått LH av besteforeldrene, men vi har det ikke i hus. Er det tilfeldig at Adrian går litt mer enn vanlig i dag? :-)

 

Ingen som er svanidicted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg er litt svanidicted :))

 

Gratulerer så masse med dagen i dag, Gabriel :D

Gratulerer så masse med dagen i dag, Edvin :D

Gratulerer så masse med dagen i dag, Adrian :D

 

Lager egen bursdagshilsen til hver jeg, for er kjipern å alltid måtte dele dagen da!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til alle barna!

 

Og de som vil komme på besøk til meg i kveld er hjertelig velkommen. Skal gjør mitt beste for å ikke bli forsinka på jobb.

 

Må springe no ja-dårlig tid..

 

 

Klem (en Cat i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nå har vi feira med kiwi og semperdrikk. Det første var digg og det andre var pyton, hihi.

 

Ville dere kjøpt to voksiposer for 500/stk for bhgsoving?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...