Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

Halooo.

 

Ja, jeg er i vannkokeverdenen og det er litt slitsomt. Må jo nesten bade disse unga i dag da, men må prøve å unngå at de drikker alt badevannet. Lettere sagt enn gjort...

 

Hva mer? Jo, potteforkjøla. Masse oppvåkninger om natta på Edvin. Han og jeg er forøvrig uten så veldig mye stemme. Han sparer jo ikke akkurat på sin da, som han skriker om natta. Håper vi blir litt bedre til bursdag til helga.

 

Skulle egentlig til tannlegen i dag, men de ringte og flytta på timen. Har vel ikke sånne vannrensefiltre tenker jeg.

 

Var ute en tur tirsdagen og glemte å ta opp Greys. Når er det reprise mon tro? Var med jobben. Tror det blir greit å jobbe, på en måte. Bare en uke igjen nå.

 

Adrian stabber rundt og har fått dilla på å gå med tunga ut. Litt sånn som CE da han var mye mindre. Lurer på om det er fordi det renner snørr ned på tunga og det er litt godt.

 

Hohooo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

okay, litt stille morgen. Eller egnetlig normal morgen sammenlignet med andre steder jeg har jobbet. fått tatt en HAUG fakturaer (haha ååå kos å mimre tilbake til vår fakturatid sammen cat) og RYDDA! Hvorfor kan ikke folk ha det litt røddig rundt seg a? Trives med orden på arbeidsbenken jeg. En ting er hjemme men på jobb liker jeg system. Kanskje jeg er litt veeel der (alt står laina så man kunne brukt linjal..hehe) Men om man legger ark nøyaktig oppå hverandre så ser det jo så mye mer ryddig ut med en gang! Ikke sikker på om det er en av mine svake eller sterke sider..er vel avhengig av øyet som ser:)

 

Igjen skravler Molle med seg selv..hehe. WEIN (what else is new..for de som trengte tolk)

 

mmmmmm (hehe)

 

jaaa..ka finne på nå da tru? svaniiiiineeee!! Kom deg på GMAIL NÅ!! Du SA du skulle du. Mange ganger også. Liker du meg ikke lenger?

 

Ama..venter fortsatt på svar på sms-hihi.

 

Ser ut til at vi må bruke helgen på å få Mazda på veien Herk:( Vi må ha to biler og med jobb hele uka..Og jeg som var så klar og:( Må snakke litt med M..

Hvordan er det på jobb i dag da? Mye dødtid?

 

Våknet sååå fin og myk..men nu kjenner jeg stølheta komme:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mitt innlegg over her telte ikke, og ble glatt oversett? Jaja. Man blir satt pris på merker jeg.

 

Vel, jeg har aktivert gmail chatten for snart en uke siden nå. Men det hjelper ikke når det ikke ligger noen molle der. Send meg en mail så har jeg deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, skrev jo og lagret, men kom visst ikke med. Kanskje jeg logget av for fort. Skulle til lunch serru.

 

Skrev masse koselig til deg og:(

 

Også skrev jeg ææææsj til A-hehe

 

Legge deg til jeg, men du har en inv. stående da. sende mail jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe bøll. Når jeg prøver å legge deg til får jeg bare "Oops, some of the addresses you entered look invalid. Double check the addresses in the box above and try again."

 

Fåkke til :-(

 

Det stinker bajs på gutterommet. Sovne i bajs. Jaja. Adrian har tydeligvis ikke sin mest galante periode.

 

Strepto er feber sant? Ikke noe feber her. Enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, O er sikkert ikke skummel, men situasjonen... Sessa er litt pingle, vettu!

 

Mann har bursdag lørdag så jeg har nå pakket inn gaver i massevis. Handla litt for mye igjen så nå har jeg liggende både til farsdag og jul! Skulle sikkert gjort noe lurt mens Linnis sover, men skal snart på ikea (juhu!!) med mamma (not so much) så jeg tenker det er lurt å lade opp. Må vel kanskje spise noe mat snart, så jeg kan spise i fred uten barn som skal ha maten min i stedet for sin egen.

 

Har jeg sagt at Linea nå spiser grøt med skje helt selv! Begynte mandag og nå går det såååå fint. Det er digg as. Får jo gjort litt på kjøkkenet mens hun spiser.

 

Ryddig arbeidsplass er alfa og omega!! FF, jeg blir helt stressa av andres rot, mitt tåler jeg kjempe fint, for jeg vet jo når det forsvinner... På jobben har jeg ofte en haug med papirer liggende, men de er under behandling, så da teller det liksom ikke. Her hjemme er det veeeeldig ryddig for tiden. For hva skal man ellers gjøre når man går rundt i huset dagen lang.

 

NFERØFWJGIKVNdrølwejfpdg (kjedelig å vente på barn som skal våkne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Her hjemme er det veeeeldig ryddig for tiden. For hva skal man ellers gjøre når man går rundt i huset dagen lang. "

 

Djises. Ta deg en tur hit. Jeg kan trenge en hushjelp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha helt enig sv. Men du har nå to da. Og des. går det ofte mye tid på meg;) (kanskje ikke så mye nå mer da) (litt buhu for det altså)

 

Hos meg er det heeelt bomba!! Ikke helt kommet seg der etter helgen.Med syk mann som er død, og ellers mener at å sette på oppvaskmaskin kvalifiserer til å ha "tatt kjøkkenet" og meg selv i jobb og levere og hente barn og møter og trening og handling og alt annet pjatt og legging og noe søvn.... Kom gjerne hit og sessa;)

 

Men var faktisk stort sett greit mens jeg gikk hjemme. Men nå brukte jeg mye av hjemmetiden min på spes. Tiny, Ama og mtg jeg da:))

 

åååå savner svanine altså!! Tror det blir bra om vi begge er i jobb med pc på pult igjen jeg:) DA får vi kanskje tid..hehe. Ja og synes vi snart bør ta en tur på sushi el no;)

 

Og 1D..jeg lyver ikke altså. Hvordan kan to mennesker ha så ulik oppfatning? Merkelig..vil komme til bunns jeg nå altså;) haha og lol altså. love you girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 årskontroll onsdag om en uke kl. 11.50. (For at jeg skal huske det. Skulle egentlig vært der i går...)

 

1D er skikkelig lett på Tråden. Hahahaha!

 

Jeg er støk etter trådtren. Blir ikke mye spriking i dag. Dritvondt på innsiden av låra.. Hva har du gjort med meg Moll?

 

Hvordan går det med vannet i hovedstaden? Hva er det egentlig som er galt med det a? Hva skjer om man får det i seg?

 

Jeg har fått stor gutt som går. Han er sååå morsom om dagen:) Tasser rundt med lurefjeset sitt:D Hehe.

 

Kan noen finne en jobb til meg? Jeg vil ikke finne den selv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du støk du a;) Begynner kjenne det jeg og, men ikke så ille enda. Kanskje jeg slipper værste. Får se i morgen, er dag 2 som er værst.

 

Lett på tråden? Mulig det.

 

Har og nå hørt at tråd kan væer et finfint alternativ til sexhjelpemidler;) Ikke uten en tråd..men med en tråd faktisk!

 

Man blir syk-haha. Alt renner ut av en og man er ikke i tvil om man er syk. Må behandles. Oppsøk lege snarest. Og det er på kveld-oppsøk legevakt.

 

Finn en til meg med det samme...

 

Vondt i hodet jeg:( Noen som vil blow me?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får det nok verre i morgen. Jeg er mye støkere i overkroppen i dag enn jeg var i går. Til og med støk i magen! dette lover godt:)

 

Det finnes vel økologisk tråd? Har hørt om økologisk bomull jeg.

 

Jeg har også vondt i hodet, men jeg kan blowe deg fordet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen lea-ting....

 

Kjeder du deg på jobben Molle? Du har dobbelt (eller kanskje trippelt) så mange innlegg på morgen/dagen enn du pleier :) Godt med litt liv på tråden igjen. Minner litt om når alle satt og venta på rier :)

 

Jeg vil og ha jobb med pc og godt betalt... Hva kan jeg bli da? Nei, jeg er vel ingen kontorrotte type tror jeg. Kunne hatt sånn 50% kontor og 50% ute, da hadde jeg nok vært fornøyd!

 

Kjipern med vannkoker vann da, blir slitsomt i lengden! Uffa til alle syke og snørrete der borte!

 

Både G og E har begynt å gå vanvittig mye i barnehagen! De har jo ikke vært der så lenge men ingen av de er sånn løpeutavbarnehagennårmammakommer typer. Bare sånn "ååååh, der er mamma, klemmekose også leke igjen.. Så søte da :)

E badet i yoghurt under bordet idag!!! hehe..

 

Blir nok ikke noe Herk fest på oss heller. Jeg skal med noen kolleger på vorspiel og ut i ls imorgen også har jeg planer om å vaske og rydde her og det tror jeg kanskje er på tide nå.. Bare å komme hit også sessa, har masse hybelkaniner og andre godsaker rundt her!

 

Tidligvakt imorgen!!!! Da slutter jeg 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nuvel..nå har det seg slik at kontorotter sitter med pc forran seg heeele tiden. Om med tråden minimert tar det ikke lange stunden å trykke F5. Og det er noe jeg gjør MENS jeg gjør andre småting. Og tar ikke mangen min. å lese igjennom. Svar bruker jeg gjerne lang tid på. Skriver en setning nå og da. Jepp mer glad i dere enn i jobben, kan si det, men er ikke lite å gjøre og er i grunn litt kjedelig ja..hehe. Men tro meg, er MASSE å gjøre og SLITEN i hodet. Er vel derfor jeg rømmer en min nå og da til tråd:)

 

Søte små vi har:) MEn nå er vel barnehage bare et stort trådtreff for dem:D Spes siden du er der og. Og når Tiril kommer..ja da er det jo nesten som vanlig dager for dem-hihi

 

Litt godt å se deg der da, passer på gutta våre;)

 

E var _litt_ klissete... Greit han bruker samma klea i morgen?

 

Mange kombinert stillinger der ute Tiny..du kan jo kikke litt.

 

Ser dårlig ut med herkefest her og:( Spørs heeelt hvor mye mannen fåtr gjørt fredag og lørdag. Og han jobber dobbelt på fredag. Altså i morgen alt det jo:) TRodde jeg ble mer opptatt av helg når jeg jobba..hehe, glemt helga jeg. Woho i morgen er det helg!

 

Jeg begynner bli syk:(( Skikkelig halsvondt!! AMA!!!! Burde kanskje tatt en mindre intim avskjed..argh.

 

Vet ikke helt når jeg slutter i morgen Tiny, men MtG henter i bhg. Kan meldes på dan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooo she is alive!!

 

Og etter så lang stillhet var det alt som ble kommentert-hoho.

 

Ja skyld på andre du. Tiny hadde strepto da, har du? Og hun var frisk etter få dager (men med behandling da) Vet ikke hvem sin smitte jeg ønsker jeg assa. Kan nå vaffal ikke ta tlf uten stemme... Håpe helgen gjør sitt for friskhet.

 

SPØRSMÅL!

Tenkte bestille linser. Koster ikke stort mer. Sånn fargelinser. Skal jo jobbe, så tror ikke jeg kjører katteøyne eller noe sånt, men hvilken farge?? Og hvor intens?? Har jo blågrå..kaan kjøre dypknallblå, men hadde jo vært gøy å teste brune..siden det blir helt anderledes. Ja va tycks?

 

Snakker om svensk...noen som skal til Nina (og emil) på mandag?

 

Ja og god morgen alle søte sneller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... kom kanksje litt feil ut det med ryddigheten. Men nå har jeg stort hus og bare en unge, så det som kan oppfattes som rot i leilighet det blir bare noen greier oppe på kontoret her. Og en unge gjøre det litt lettere å få rydda unda litt. Men støv og drit har jeg masse av. I dag er planen å ta huset skikkelig. Har kommet til å ta av sengetøy på vår seng og begynt å rense sluk i dusj (yiiiiiiiaaaakk!!!), men så våknet Linea så da ble det litt avbrutt. Kunne godt ta meg betalt for å vaske noen trådhus!!! hihi det hadde vært noe det. Så kunne Linea blitt passet på av en trådsnelle i mens!

 

Skal snart dra i butikk og kjøpe kakepynt og cola på glassflaske. Får besøk til middag av folk som er like glad i cola som meg. Blir digg! Har ikke drukket cola på to døgn så nå begynner jeg å bli desperat.

 

Jobb med pc hadde nok gjort at jeg satt på nettet HEEEEELE dagen, men samtidig, heller 8-16 på kontor enn butikk kjenner jeg nå! Har tenkt at resepsjon kunne vært noe for meg inntil jeg var ferdig med barn. Trenger en jobb der jeg ikke blir _for_ engasjert for da blir jeg helt brukt opp på jobb og så klarer jeg ikke være den mamma'n jeg vil når jeg kommer hjem.

 

Svana. Jeg føler virkelig med deg i dette vanntullet! Bror med familie bor også i storstaden og der er begge ungene forkjøla og slappe og så skal liksom en sånn ting komme på toppen av det hele. Vurdere å be dem flytte hit litt, men tror ikke de gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

Sessa jeg tror Mr herk skal til fysio fradag kl 9 men han kunne bytte på det.

Hadde jo vært hyggelig om de to som er så like gamle hadde møttes snart da!!!

 

Jobb med pc er tingen for meg, jeg har derimot ikke hatt tid til å være her, men nå er jeg her.

Skal vi satse på fest en annen gang da jenter??

 

Vann ja er jo på jobb i byn og det er jo litt morsomt at jeg som omtrent ikke har vært her siden juli 06 beg. på jobb samme dag som vannet blir sykt.

 

Ja ja heldigvis har vi friskt vann hjemme. Det er sef. mer pes med dårlig vann og barn, men det er litt pes på en arbeidsplass også. Gutta bruker lighter på henda etter at de har vaska seg for å brenne basiluskene:)

 

O hadde flere bajseblaier og kastet opp i går, jeg sa til gubben at hadde vi bodd i byn hadde vi vært på legevakta nå!!

 

Hæ nei hvorfor det man dævver vel ikke av den bakterien! Den mannen har ansvaret for gutten MIN når jeg er på jobb:(

 

Ha ha jeg har allerede overgått sjefen på dataen her:) han skal lære meg da, men det viser seg stadig at det er jeg som sitter med løsningen. TIl og med på systemet som de bruker her .

 

Utrolig hvor lite fantasi folk har, når de ser at en metode er tungvinn

 

Nå ja har ikke g-mail jeg

Kunne vært greit med en kanal hvor det ikke flasher BABY på skjermen sitter jo veldig åpent her da.

 

Hadde jeg noe mer å si da?

 

Trene ja det har jeg begynt med, men orket ikke når jeg var syk og nå har det vært nok med jobb.

 

O klenget på pappaen sin han når jeg kom hjem, var ikke så viktig med meg he he.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 på fredag høres greit ut, men litt skummelt er det lell! Kjenner jo ikke barn eller mann, eller deg for den saks skyld. Men Linea er glad i alle barn så hun kommer sikkert til å synes det er stas. Men i hvert fall. Da rekker Linea å leke før hun skal sove sånn i 10:30 - 11:00 tiden. Regner med at O blir hentet før det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!

 

Jeg er tydeligvis:

Ekstrovert

Festlig

Boblende

Ubeskrivelig

Tilåspiseopp

Omstendig

Freidig

Sprudlende

Reflektert

 

 

Hepp......

Jeg spurte den ene som svarte om hvorfor jeg ikke hadde fått Impulsiv.... Her er svaret hans:

 

Impulsiv på 1D maner er en smule spes: la oss se for oss to, tre venner ta en impulsiv kafètur og spør 1D om hun skal være med... svaret kan bli: JA! men jeg må bare innom posten å sende jakka jeg strikka til ei jeg kjenner i Oslo, kjøpe billeter til Lillehammer der jeg skal på ammetreff med noen fra nett også bare handle inn til i kveld:)

Hepp!

 

(er han ikke skjønn? Love u J)

 

Sitter her jeg da.......gubben venter freddan;) men har unger på alle rom i dag....og vi har allerede "brukt opp" stellebordet...hihi

Noen forslag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MtG er nå i full uniform. Sammensnørt og rak i rygg:D

 

haha man trodde man kjente folk. Skulle ned med noen pils jeg og blir oppringt..hun skal ut på oppdrag. Festlig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...