Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia ama!

He he vel for å begynne med det siste eller no så kom vi ikke sent pga de voksne :)

Ble nok litt for mange "kokker" der vi var- Vanskelig å vite hva de andre egentlig mener osv...

 

er ikke egentlig haloween 31. okt eller påfølgende helg alt ettersom hvem man spør.

 

Hva helgenshandlinger angår så behøver ikke du forklare deg ama. Var bare det at når man ber til "fest " og så fester "alle" samme et annet sted ja da måtte jeg kommentere det .

 

Jeg er egentlig opptatt herfra til påske så man må ikke regne med at jeg kan så mye, men noen ting kan jeg sikkert snike meg med på om jeg blir spurt.

 

Godbedring til G. hva skjer??

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ama, 29 er ikke i morgen.

 

"alle" ja. Nuvel. Ikke visste jeg at Tiny skulle dit, skulle bare finne på noen timer med Ama jeg, siden M skulle mekke bil hele kvelden og jeg da ikke fikk dratt på blærumsfest.

 

HW er siste i oktober, men fest ifb med det legges vel til nærmeste helg? Eller er det helgen etter?

 

Kokker? Mener? Hm? Datt av.

 

Jaggu godt jeg har bestilt brune da...så jeg ikke går med blå..som da ellers er min egen farge;) hehe nei da ser hva du mener, men måtte jo bare;) Tok noen andre og.

 

Sent på tidlig hjem høres ut som en fin dag. Er ikke så sen i morgen selv, men urk å stå opp rundt 6 da!

 

G er fin:)

 

Får krype til køys vel. Har trent hos Mtg og dusja nå, så er ikke trøtt. Irriterende. Legge seg lys våken?! Nei men timene tikker mot morgen så får bare prøve.

 

Natta alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good mårning.

 

Mas og stress og jallagubbe som er så treig at jeg spyyyr. Men greit nok. Jaggu bra man gjorde klart meste i går.

 

E tok morran kl 6!! Var ikke planen.. Så da tok alt litt ekstra tid. + at han surva og skulle KUN henge mammaarmen.

 

Så tok jeg tydligvis feil vei og la meg ut på motorveien. Dødsulykke. Jadda. Kom for sent på jobb og. Og så ringer ei venninne og lurer på om nabon er død. Hun var godt pån og hadde ikke sovet enda for å si det sånn. Var ei anna ei der og og overhørte mer enn jeg strengt tatt trengte. Dette var da kl 8:10. Muligheten for at nabon var død er ikke såå liten da han har vært på den randen tidligere. Og med M borte og meg her og W fortsatt hjemme var jo det fin tlf å få om morran.

 

Her er alle i møte eller syke eller opptatt, så da å sitte på sentralbord er moro-not.

 

Fin morgen..trengte gulpe. Sorry.

 

Ha en fin en:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skrive litt jeg og. Kaosmorgen, ja. Ikke her. Våkna en time tidligere enn vanlig her, men 7 er jo greit. Har fått barn som ikke får mat om natta lenger, og det går veldig bra. Bare H går inn, og ikke jeg. Da blir det jammerdal. Men flott for meg at jeg slipper å gå ut av senga om natta.

 

Nå er det snart hverdag på meg. Sånn jobbehverdag. Vil også ha kule jobbklær! Skal vi shoppe sammen en dag Herk? Men det blir ikke denne uka.

 

Nå er det ikke lenge til jeg skal til Geilo og spa og gøy! Drar fredags formiddag og kommer hjem søndags ettermiddag. Har aldri vært borte over natta før (etter gutta kom selvf), så er litt spent. Men siden de ikke spiser om natta så er det jo litt greiere. Men stakkars mammadalter da... hehe.

 

Hvordan gjør man om morran da? Gir man melk på kopp i stedet for? De er syyyykt avhengig av morrapuppen.

 

Bursdagsfeiringa er over for denne gang. Masse fine gaver :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg med liggeisenga netter:)

 

Jeg vil og shoppe jobbklær... Tenkte finne meg ei hipp (oppdatert) venninne og be henne kle meg opp. Noen oppdaterte sneller?

 

Heldige du!! Spa og greier.

 

Prøv deg frem litt før du drar. ang. kopp, flaske pupp..

 

Legge ut liste over fine bursdagspakker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hoho her driver jeg å snakker om inntakssikring på over el under 80A og brytere og vern og jeg vet ikke hva. Hakke peiling på en dritt av det jeg, men det vet jo ikke de som ringer-hoho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

være snil nå molle ikke lure kunder trill rundt.

 

jippi jeg har frisk og blid gutt sover så søtt atte..

 

det er rart være alene hjemme med gutt litt kjedelig til tider egenterlig må prøve å komme meg ut mer..

 

håper alle har det bra. håper g kom seg hjem fra legevakta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda gikk bra med G. Svarer jeg for mor hans er ikke en reser her for tiden. (fornorsking er bra)

 

Han har vært dårlig lenge og er ikke måte på alt han har fått. Fikk masse utslett på mage og rygg som ikke gikk bort med glasstest. Så mor tuslet bort på legevakta. Var ikke noe å bekymre seg for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så har jeg kake om noen har lyst på....

 

Nå har vi vært en time i barnehagen, ute og lekt. Og så har vi vært på Spar og kjøpt brød. Også har vi spist, og nå sover de. Vi har visst bare en lur her i huset også nå.

 

Bløtkake er godt! Nam!

 

Jeg er nok ikke din oppdaterte snelle, men jeg skal prøve meg i butikker læll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja la oss shoppe!!

 

Så flott gutten min sover nå da!!!

 

Blid også? Finfint.

Godt du sa at (etter at gutta kom) hvis ikke hadde vi nok misforstått svana.

 

UGh Molle kø og død æsj og fysj.

 

T må gå inn hos oss også, om det skal gå, men han våkner ikke da.

Sur blir han når O våkner og sur blir han når jeg sier at jeg har gått inn på natten Ikke sant Mister:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig med ekteskaplige tvister på tråden;) Og greit med oppdateringer på guttungen på jobb da! Jeg (og mtg) er nå så heldige at hender vi får oppdateringer på tråd på kveld. Er litt luksus det og. (smaskepåtiny)

 

Hos oss kan begge gå inn, men er nok lettest om far går inn, ellers er det godt med 2 min vrengt pupp først. + at mor til E er så borte på natten at hun ikke orker. Egentlig er far hans MYE mer borte, men han får da jobben gjort etter et lite tupp i stumpen;) Nei men er sjelden han våkner etter vi har lagt oss nå, men hender han tror det er morgen litt for tidlig. Våkner som regel 1 gang eller to frem til kl 1. Men nå har han begynt å finne roen selv uten at vi trenger gå inn. Iaf om han har flaska der. (og jeg som egentlig er motstander av flaske i senga..ja man skal nok ikke uttale seg for mye før man er i slik situasjon selv)

 

W grein en del han, men fikk Aldri flaske i senga. Kanskje et par anledninger ved høy feber forresten..

 

Vil shoppe jeg. Må bare få litt lønn å shoppe for. Helst en jobb så jeg vet det kommer mer lønn og:) Er du oppdatert da Herk? hehe. Oppdatert på kontorrotteklær som er behagelige å ha på, tar seg bra ut (på min kropp) og helst ikke koster skjorta (eeh..hehe) da jeg vil ha fler plagg for samme sum. Vil heller ha mer å velge i, enn nødvendigvis dyre merker. Blir vel noen uker til jeg kan "slå meg løs" er jeg redd. Men kan godt henge med å shoppe til andre først for så å ta med meg dem å shoppe til meg siden:) Kanskje man skulle ringe pappan....

 

Uff skulle ringt han og! Møkk assa. Han ringte jo her. Men M sa han var stup, så orket ikke ringe opp igjen og ta den runden da. Jepp DD (dårlig datter) Får ringe i kveld. Blæææ vilikkevilikke. Selv om man er voksen så synes jeg foreldrene kan være foreldrer og vi kan få være barna jeg assa. Mulig jeg er sær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ama: Molle trenger seg på overalt hun, så du trenger ikke forklare det for oss:)

 

Står ikke opp et sted om natta jeg, unntatt når trollet tror det er morgen klokken 5. Da får hun flaske, tegnefilm og jeg går og legger meg igjen!! Dm? ja!! trøtt mor? i grunn ikke ;))

 

Kanskje jeg kommer en tur den 29. okt, Nina, må bare se an om jeg skal jobbe eller ikke. Være litt sykdom på jobben. Gir beskjed (pm) nærmere hvis jeg kan komme.

 

Æsj!! Vil klippe meg, perme og farge håret når jeg får lønning. Er dritt lei, vil ha volum og litt spenstigere hår!! Kanskje en sinead o'conner-sveis hadde gjordt susen?

 

Shopping ja.. deilig å få mamma tilbake fra uniten for da fikk jeg de støvlettene jeg har gått å siklet på mens hun var borte. Driiiiiiiiiiiit stilige, svarte semskete til den nette pris av tusen spenn. Hihi.. hva har man mammaer til?? Også var se sinnsykt gode å ha på deg også:))

Føler yttertøygarderoben begynner å bli klar i år. Kjøpte meg en brun tøff ullkåpe på vero moda her for en måneds tid siden, matchende hansker og pannebånd (jeg MÅ bruke pannebånd om jeg skal gå ute litt, ellers får jeg avva i øra).

Også de nye lekre støvlettene, så nå blir jeg fiiiin!! Men må holde meg utendørs da, for blir varmt å sitte med alt dette inne, og er jo ikke like stilig under jakka :P

 

Dødsulykke er fælegreier, bringer frem fæle minner :(

 

Prøver å få lilleL til å ta en dupp, men hun er visst av en annen oppfatning. Jaja.. hun har nå ligget i senga i 3 kvarter og jodla, så kan da bare ligge der å skravle litt til. Er blid som en sol da:)

 

Får oppdatering på linea hver dag jeg, hele tiden -av meg selv!! Hoho!!

 

Dessuten har hun gjordt store fremskritt, kan faktisk stå på bena (mens vi holder henne SELVFØLGLIG, stå alene blir vel ikke før til påske;))

 

Påske ja, lurer på 2 uker til marokko vi da. Hadde vært så digg med sol og varme. Dessuten har jeg enda ikke fått vist min kjære kamelmarked i sahara:))

 

Klem til simba + andre som vil ha. Føler meg raus i dag.

 

Spa hørtes nå deilig ut, svana!!! Kjenner jeg er en tanke misunnelig ja!!

Men du fortjener det helt klart.

 

Så mye piss er det lenge siden jeg har klart å rable ned ja..

 

Kan uansett ikke feste, finne på noe til helgen, for da jobber jeg.

Tror ikke det skjer noe fredag 2.nov. Lørdag 3, blir uaktuelt for min del hvis det bli bursdag den dagen. Hadde bare tenkt til å ha bursdag fra 14-17 eller noe jeg da. Og siden jeg har så liten plass, så helst uten mannfolk:))

Kommer til å kaste ut Mr. T, men hvis det er noen andre mannfolk som absolutt vil være med, så skal dem da få servert en pølse eller to under varmelampa på verandaen ;)) Hoho!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

er det galt eller søtt at min sønn løper etter hunden for å få kos.. hele dagen.. han løper etter eller går bort til tilla (måtte bare) og sier hmm hmm og bøyer hodet forover. han gjør det mot oss også men det er ikke like ofe og ekstremt. noen andre som har barn som oppsøker kos?

 

deilig å ha en gutt som ikke surver mer.

 

sende kake i posten du svana. h stikker av med bilen og er borte hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*furt* (dumme pc finner ut at den skal restarte midt i et langt innlegg jeg hadde skrevet, selvfølgelig hadde jeg ikke lagret noe nei)

 

Jeg har ikke vært inne på tråden, hverken lest eller skrevet siden torsdagskveld så her var det jo litt å lese og holde seg oppdatert på. Særlig siden Molle ser ut som hun kjeder seg på jobb innimellom :)

 

På fredag var jeg på vorspiel med noen kolleger og det var jo ganske hyggelig. 1 flaske vin og ut på byen... Der skjedde det litt av hvert (en kollega av meg rota med en gammel kollega.. (han slutta rett før jeg begynte), så gjett om hun har blitt flira av idag.. hihi). Var vel hjemme litt over 2 en gang, litt sliten etter en gåtur hjem i høye heler..

På lørdag stod jeg 4 (!!!!!!!!!!) timer i kø for å kjøpe billetter til cupfinalen. Skulle kjøpe for pappa også, så skylder litt på han.. Trodde det bare var en times tid med kø jeg når jeg tusla bort med Tiril sovende i bogna rundt 11, men der tok jeg feil ja... Godt StoreT var hjemme sånn at han kunne komme å hente Tiril når hun ikke orket mer (sov 2 timer da ihvertfall)

Møtte jo Amamannen i køen også og jammen meg inviterte han oss på middag - koselig! Troppet opp med Tiril og pysj og det hele. Ungene fikk lørdagsnammis og la de i hver sin seng. Middag og godt drikke. Vekket Tiril rundt 23.30, dytte barn i vogn og trille hjem. Legge barn og barn sov til 8.30 :) Mor fornøyd for mor måtte stå opp...

 

Sånn, det var min helg...

 

Du slipper nok ikke unna trådbursdag for LH simba. Bare si en helg og hva slags bakverk som skal tas med så ordner vi det. Er ikke så fryktelig vansklige vi altså..

 

Jeg har ikke svart på den meldinga som ble sendt rundt.. Svarer aldri på sånne meldinger som er typisk kjedemeldinger. Og når jeg fikk to i samme sekund trykket jeg de bare bort..Sorry :) Men dere er ganske søte damer da!

 

Tiril har vært hos øyelegen idag da. En liten sjekk av øynene, snakke med mannnen og prike på utstyret der. Skal tilbake om 3 måneder og må se i mellomtiden om det finnes antydninger til skjeling.

Grunnen til at vi har fått henvisning til øyelege er fordi mor har gærne øyne og er nesten blind (kanskje litt å ta i men). Jeg er operert for skjeling og dette kan være arvelig...

 

Kake er alltid godt :)

 

Kose vovven :) Tiril gjør det hver dag henne! Og kose mamma og kose pappa og kose barna. Kose hele dagen!

 

Jeg har hatt foreldresamtale idag jeg.. hehe.. Kunne tatt det over en kaffe på kjøkkenet til Molle, men det ble nå litt mer profesjonelt og tatt på jobb.. hehe.. litt rart egentlig...

 

Også har Tiril lekt med E og G i barnehagen idag. (alle har vært med meg på jobb idag)

 

Blir ikke lei meg jeg Molle:) Skal ta det igjen en annen dag jeg...

 

Tror kanskje jeg tar meg en tur innom Nina jeg også, må bare skaffe meg barnevakt først.

 

Ama: Jeg skal på cupfinalen på søndag 11 og bussen går fra lillestrøm kl 11. Lurer på om det blir en tur ut på lørdagen og at vi skal ha bv på Tiril...Men om du ikke finner noen andre kan vi sikkert være behjelplige altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svanine-jeg visst det!! ;) Bruker det selv og da...

 

Trenger seg på og trenger seg på..pleier nå spørre da. Synes nå huset mitt er fullt (el iaf inneholder noen som ikke bor der) stadig vekk au:) Men følte meg litt påtrengende på lørran ja..hehe, men jeg visste jo ikke om det da jeg ringte Ama!! Sendte faktisk en ekstra erdusikker sms;)

 

Søte gode cat!! Ikke var det meningen å dra opp vonde minner:( Lei meg:( (av og til tenker jeg ikke...)

 

skinhead o conner er kult det. Om man har skalle til det så. Ama var driiitkul sånn!!!

 

hihi synes jeg seræ sitte inne med alle klea på-hoho. Får gå naken under da vett, så du ikke smelter. Hva med en runde på innegarderoben? Shopping altså?

 

Ja vet du får ævva..hehe, kanke bruke føner engang du:P

 

Skal se prinsessa går før a begynner på skolen, bare slapp av!

 

Du har ikke fått vist _meg_ kamelmarked i sahara enda heller;)

 

(dæven det var mye piss cat!, blitt deg selv igjen eller? hihi) I den forbindelse kan jeg medele at oppdateringer på hvor ofte du promper, hvordan snørra di ser ut og om du har hentet posten igjen mottas med takk på morramail;)

 

Hva skal godtfolket til helgen da??

 

 

 

E koser en del. Kose gulvet er fint. Pusene vil helst ikke kose. Han koset den ene en gang og hadde langt klor i hodet. Nå bare koser han halen dems. Inni hånda. Mens pusen spoler bortover. Koser endel på sofa. Krabber og ligger oppå:)

 

 

 

Men lille furta-hihi,*furt*

Ja litt rart, men synes du var sååå flink atte *skryte* (hihi jeg har vel vært på maaange flere slike enn deg, selv om på feil side av bordet, var så flink atte-hihi) Nei men er jo stort sett bare pjatt da. Og jeg får jo med meg ganske mye av dagen hans gjennom Tråden og deg ellers og mtg og jeg har jobba der.

 

Tiny og jeg gir oss ikke som du ser Simba:D Bare å kvinne seg opp, vi kommer vi, en eller annen gang!

 

Den meldinga er faktsik den eneste "kjedemeldinga" jeg har svart på. Er imot kjedemeldinger (ihf å sende videre) men denne var jo ikke helt sånn. For dette ble mer "hva synes vennene dine om deg" "hvilket inntrykk gir du utad" både morosamt og lærerikt;)

 

Fikk et nytt svar her, leeenge etterpå, men er det kuleste svaret jeg har fått!!

 

Spitzy!! (says it all) (ellers kom det også inn rompetroll, men det skryter vi ikke like høyt av)

 

 

Hauger av tlf sånn på morran!! Men hender nå det er 2 min stillhet og gidder ikke lese vg.no nu, så da skravelr jeg her imellom telefona. Snart over på innkjøp nå. Skal bli DIGG! I går var jeg flink, dum, forvirret, stolt. hehe, gøy når man får til ting man egentlig ikke har skjønt.

 

Lurer ikke kunder Mr.Herk...bare spiller litt til jeg finner ut hvor i helv*** de skal settes hen;)

 

Jepp jobbe litt da. Oooo brukt 1,5 time på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle si hei jeg.

 

En soving om dagen er topp! Nye rutiner = spennende :-)

Men kunne sovet mer enn en time i slengen da.

 

Kjøpefesten har begynt. Vi har bestilt oss speilreflekskamera og maclarentrille. Juhuuu! Også har jeg bestilt meg mobil, men den betaler heldigvis jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere kjøpt tvillingtrille eller!

 

Hva koster kameraet og hva har dere bestilt?

Har lyst på selv

 

Ja

 

noe mer?

 

Kanskje jeg skal gå ut å se meg om en tur? få litt luft

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da svanine:) Kjøper dere gjennom en jobb eller? Har og lyst på bra kamera. Skulle egentlig få til bursdag, men ikke sett noe til det enda...

 

Kjøpefest på 2 ting?

 

Skrev du masse da 1D? Husse å lagre vett:P Kjipern med barn som ikke virker. Min begynner å virke altfor (se 1 ord ikke 2..så blir bare A, men er ikke så møye da;) )tidlig for tiden. 6 trenger man ikke stå opp. Og når en ser det står 5 hvasomhelst på klokka..urk!

 

Har en som maser om TH jeg....men mor hans gidder ikke sitte å høre på dem jabbe mens mor hennes jobber heller:(

 

Kom deg ut Herk! Sittet en del på takterassen i dag. Solen stekt:D. Og tok en runde i stolen i dag. Digg det assa! Men så mye knapper da! Bare flaks jeg ikke ble slengt gjennom rommet.

 

Snart ferdig. Litt sliten nå. Skal jobbe her i iaf 2 uker til. Så får man se... Beste er å fortsette rett i annen jobb eller her. Ikke gå hjemom en tur.

 

Ei venninne nevnte p-vakt her i stad. p-vakt!! Men tjener visstnok en 350-400 i året. Ikke ille det. Men gidder man det daaah?!. Hmm. Har ei anna venninne som jobbet som det. Jaggu får man ikke bonus om man ikke kræsjer tjenestebilen-haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpefest ja.. er blakk som ei kjerkerotte denne måneden, tar på økonomien å bare jobbe 30% + at jeg fikk litt lite lønn denne måneden tror jeg. Så vidt jeg ser på lønsslippen har jeg bare fått betalt for 2 av de 5 ekstravaktene jeg hadde forrige måned. Får høre neste gang jeg skal jobbe om det stemmer. Men fra neste måned kommer kontantstøtta så da går vi litt lysere tider i møte:D

 

Så når lønna kommer nå, så blir det hårklipp +++ på meg, og ny bukse og kanskje en genser eller 2. Også må jeg handle litt julegaver da.

 

Måtte nå inn å lese om denne dødsulykken på nettet da, Mol. Men rart at de fant han døde mannen halvveis under bilen... og han var ikke påkjørt så vidt jeg forsto.. Så her er det noe muffins!!

 

Prompe,rape, drite, slim og snørremail, er det det du savner Mol? Hoho!!

 

Herre, gubben maser om pulings i dag. Er på jobben da, men mobben min står ikke stille;) Hadde oss 2 ganger på søndag så regnet med han var forskynt noen dager, men jammen må ikke a mor underholde i dag også. Kniiiiis:)

Er ikke bare søvn som avler søvn skal jeg si deg!! Og rart jeg ikke har ørten unger jeg som ikke går på prev. Greit man hopper av i svingen altså, men sånn som vi har holdt på i det i siste, så er det rart at en liten skvett ikke har kommet på avveie... Så super fruktbar er jeg tydligvis ikke!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...