Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

Er vel bare å sette i gang med å lage en fetter, da, Cat :-p

Men blir vel litt vanskelig å få ham helt ferdig til jul, er jo bare to mnd. igjen...

 

I helga skal jeg ikke gjøre stort, tror jeg. Jeg vil ha energien min tilbake!

 

Var visst flere i gata her som hadde hatt besøk av tyven i dag... Hvis han hadde kommet hit, tror jeg at jeg hadde dødd på meg altså!

 

LH har fått barnehageplass fra 15.januar, han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tyver er dumme!! Bare ring hvis han dukker opp igjen simba, så skal jeg komme å ta meg av'n!!

 

Grattis med bhg til LH da :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om tiden det tok fra å lese inne på tråd, til å finne, kopiere, lime inn og lagre..hehe

 

hmmm

 

Grattis med barnehageplass LH!!!

 

Tyven tyven skal du hete.....

 

au

 

Hei Ama:) Grattis med plass til Leo og:) Hørte nå for noen min siden at w skal på kino:) Fint dere fikk ordna pass. Mange sneller osm skal ting den helga..

 

1D, snakket med will. Gikk greit, var jo ikke sååå lenge til neste år da..hehe. Men vi lyt sjå. Kanskje de har ombestemt seg innen den tid.

 

Ja grattis til rbk da.

 

Skal i helgen? Hmmm. Nei har nå gledet meg til helgen ganske lenge. For det første skal jeg ikke jobbe (hehe) og for det andre ryktes det om no fest i byn. Mulig det blir mer enn 1 og:) Gøy med fest til ei man aldri har sett før:)

 

Flink å trena i dag og. Håper jeg ikke går som ei ku i morgen. Er godt å ha kommet i gang! Værste er å komme igang...

 

God bedreing 1D! Komme deg i form til lørran.

 

Sjekket om det er noe bra energi på finn.no Simba? Nei men du får slappe av så skal du se den dukker opp igjen en dag:) Klemmepå.

 

I morgen er det endeliiig torsdag:) Dagen før helg det:D

 

Komme meg i dusj og gjøre klart for morgendagen jeg da.

 

Varer oktoberfestival i hele oktober forresten?

 

Takk for koselig treningsøkt MtG:)

 

Jepp, mye prek og lite handling på meg:) Dusjen here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooood Mornig Trådeeeen!!!! (å den filmen er det lenge! siden jeg har sett..Vietnam altså)

 

 

Jaaa, stemmer det:) hihi tenk snart er tutta 1 år!!! Hva ønsker hun seg da?

 

 

Litt gøy da, for gikk inn med en av de "gamle" traverne her. Preka litt løst og fast og mannen sier at "du skulle jobbe her fast du!" Det synes jeg og svarte jeg;) Håper virkelig det ordner seg. Da blir en stooor byrde løftet av skuldrene. Hadde vært godt å kunne "leve normalt" igjen.

 

 

Ja og stakkars Edvard! Han tryna noe så sykt i bhg. Hvor var Tiny?? Nei hu var inne hu!! (hihi) Var blodskrubb på leppa, nesa, panna, kinnet. Satt han i dusjen i går og da fikk det løsnet opp en del. I dag ser han ut som en kjøttkake!! Blitt litt verk og hovnet opp. Og snørra renner nedi der hele tiden. Sikkert veldig bra med litt sånne bakterier oppi. Wtd? Bare smøre med bacimycin?

Også våknet han full av guff i øyan i dag. Var helt gjenklistra. Og snørra. Tror han hadde litt feber og. Rakk ikke måle han. Var nå litt varm. Så da er far hjemme med sykt barn.

 

Ellers er humøret stigende:D Har alle det bra i dag??

 

Focus on the good in life:)

(dagens lille trådkake)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God moren molait.

uffe e da. blåse på, det er ikke lett å være liten i den store verden.

 

og herk var du innom i går og når dro du i dag???

 

Gulle ditt sov i allefall til kvart på ni. var sur da også da men.

jeg spør meg selv igjen. hvorfor må de altid være sure når de våkner. før så strålte han når han våknet om morgenen, det er det helt slutt på. hvorfor hvorfor.

 

tilla sover enda da. heldig hun kan sove når hun vill.

 

han hadde mega bais i bleia da men var blid for det. fikk nye baller i går ( softballer) det er toppers.'

¨

intetmer å rapportere bortsett fra at det er masse rødt vann på badegulvet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe jaggu bra dere har Tråden så dere har får snakket noe sammen Mr. Herk;)

 

E er og mye sur om morran nå. Men han er oppe stort sett 6-7 tiden da.

 

Hvorfor er det masse rødt vann på badegulvet?? Har du kutta ta deg en finger el??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke virkelig så spennende. o kastet et rødt hånkle i badekaret i går som da frøken herk la midt på gulvet og det har farget av slik at når hun hang opp dette hånklet som hun da har skyldt opp i morres. har rendt utover hele gulvet.

 

han baiset på stuegulvet i går da satt på huk å trykka. mens mor da tørket opp klarte han å kaste hånkle i vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta er også sure når de våkner, men blir så blide etter at de har fått morgenkosen sin. Lurer på hvordan det går til helga når morgenkoser drar sin vei.

 

Ikke feber i dag, men litt survete? E altså. Jeg skal til tannlegen om noen timer. Mange år siden sist...

 

Får jeg vogna i dag? Må pakke. Vanskelig å pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke slenge det håndkle i maskinen?

Kan du tørke opp med noe annet enn et pent brodert håndkle gitt oss i bryllupgave?

Flott

 

Bladlus ja mer info kommer

 

Nei jeg gikk ikke inn i morges og jeg syns det var litt synd for da ble det ikke pupp på ham.

Jeg dro ca 8.30

Er skikelig spent på kommende natt altså

Det er litt merkelig for nå har han skreket fra 4-5.30 i 3 netter De to foregående nettene har han fått pupp 5.30.

I natt fikk han ikke og sovnet kl 5.30 og sov til 8.45

 

 

Se hva som skjer.....

 

 

Trene mm det må vi få til igjen Det er liksom litt knapt med tid.

 

Uff med disse tyvene da du .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kommentere Cat for lenge siden ; ang stå opp Du skrev at om tøtta tok morgen 5 så fikk hun flaske. Det er jo akkurat det samme her til vanlig da .Han våkner i 5 tiden og får pupp og så sover vi videre begge to gjerne ti l8.30.

Nå har vi hatt forkjølelse og det har skapt rot i systemet, men det er vel vanlig.

 

N tror jeg at jeg går å trekke luft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle cd'er og pc spill som vi nettopp ryddet ut av eske og opp i skap holder Linea nå på å rydde ut av skap og opp i eske... Ja, ja... så holder hun seg busy mens jeg prøver å rydde litt i loftsstua, da...

 

Herk: Hva blir det til i morgen? Har sendt deg pm med tlf nummer. Litt keen på å få vite eksakt tid o.l. Har en del som skal ordnes og fikses og håndverkere som kommer og går litt og sånn.

 

Har den store hjemme dagen i dag. Har vært så hektisk de siste dagene så i dag gjør vi rent i huset og rydder og prøver å få litt system i toppetasjen (i huset, ikke hjernen!!). Har enda mye som ikke har fått plassen sin etter at vi flyttet og føler vel at det er på tide at det får plassene sine liksom. Om enn bare i en bod! Vi har et ekstra soverom oppe som bare heter roterommet og der står liksom alt litt tilfeldig plassert... prøver å rydde uten at datter hjelper for mye til = rot!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener det er noen Harry potter lesere her:

Kan dere hjelpe meg med svar på spørsmål:

Hvem eide opprinnelig det magiske sverdet HP brukte i den siste (vet ikke hvilken ) boka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for sent har alderedebrukt det hånkle til å tørke opp.

og du vet det grønne teppet vi har på badet det er nå grødt

apropo molait hva med grønne øyne det er jo kult eller røde passer bra til pvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grødt er sikkert en fin farge :))

 

I det siste har tøtta ventet med å ta morgenen til mellom 6.30 og 7.30. For så å sove videre fra 9.30 til 11.30 :) Digg!!

 

Ja da har jeg vært på medisinkurs og hjelpes sier jeg bare, skal jeg lære alt dette!!!??? 2 dager til med kurs i okt/nov før det er skriftlig prøve!! Kommer aldri til å bestå den, det er jeg sikker på!!

 

Men har lært litt da, så til alle dere som oppbevarer legemidler på badet -flytt dem!! hehe, men neida, har faktisk lært litt interessante ting også og mange ting jeg ikke har tenkt over før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink og flink fru blom.. hun kursdamen sto jo bare rett opp og ned og skravlet i fire timer og da er det veldig lett at tankene glir litt bort ja... Satt nå å tenkte på alt annet en medisiner i hvertfall!!

Må skjerpe meg når vi skal ha om insulin og sånn, siden jeg har medsinansvar og diabeiker på jobben som jeg setter insulin på.

 

Haha så akkurat molle ringte meg på mobben, men jeg sitter allerede i telefonen med banken, så hjelper ikke så mye med samtale venter heller. Ja, jeg sitter her og skriver innlegg mens jeg snakker med bankdamen:)) hehe.. Får ringe opp igjen etterpå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi i TH!

 

1D er litt slow:) Men hun kom da ut på trappa til slutt.

 

Vi sover hos en venninne av meg(mtg), også skal vi se 1D i morgen.

Kondolerer til 1D og familien.

 

Hilsen Molle og MtG.

 

(Det var laaaaaaangt hit!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herk: O er nyyyyydelig! Ikke det at jeg hadde ventet noe annet, men såååå fortrolig hadde jeg aldri trodd han skulle være. Linea ville kose og bølle og felte han flere ganger. Han bare reiste seg og snudde seg mot meg og ville opp. To sek på arm og så var det ned igjen. Hadde på et tidspunkt to unger som sto og skulle opp på arm samtidig. Det gikk jo strålende. Så da er du oppdatert!

 

Phui, rydde og ordne videre jeg da... og så ut og handle og så til venninne, spise middag og være til legging - med tre ettåringer og en 6 åring, blir nok litt kaos! ... og fliseleggeren har ikke kommet! Crap!

 

Ja,ja... back to work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhei, vi er fortsatt i TH :D

 

Mangler et par ting da...hehe eeehh..vel, jepp.

 

Er oktoberkampanje i TH - HAHA nuvel..

 

Kjempekul fest i kveld! Singstar, fyll og fanteri. Ikke minst "jeg her aldri" hahaha hva folk spør om og hva men ikke vet helt hur reagere på;) Late som man drikker?? sip

 

Ellers er det 1-0 til de som bor her. (snakker nå mål) Veldig artig å være så full at man synger duett forran stengt dør;))) Egenkomponert og greier..

 

"you may say I'm a screamer...and you'll hear me when I come.... I hope someday we could join you....and we all could come at once"

 

Vi er flinke dah!!

 

 

Liker kaker;)

 

Tuuuusen takk Tiny for bilde!! Sååå søte gutter og dm satt godt i jah! Fint du passer på gutta våre mens mammane er på roadtrip:) Kjempekoslig gjort! (å sende bilde assa)

 

 

Såååå kos å hilse på LT igjen da!! Så søt atte!! Godungen:) Synd vi ikke fikk mer tid med ham:( Ja og L da.

 

 

SHØ!!

 

 

Hilsen BS og guacaMOLLE :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moahahaha, kan skjønne jeg måtte gi dere en liten dm følelse når dere stikker på tur sånn som dette *følemeglittdjevelsknå*

Har dere hatt en fin tur da? og har dere hilset til 1D fra meg nå da???

 

Tråden nede på side 3 og snart er den sååå lang at vi nå kan hoppe over på smt 1-2... Begynner å bli en smule kjedelig å lese om ammeproblemer, gul-grønne slimbæsjebleier og annet som måtte bekymre en nybakt mor...

 

Jeg har skifta bajsbleie på en sovende unge idag... Litt rart.. Hun sovnet i bilen på vei hjem fra stallen (bæsja rett før vi dro) og våkna ikke av at jeg la henne på stellebordet eller at jeg vaska og skifta. Godt sovehjerte ja! La henne over i vogna og trilla tur, sov bare 45 min...

 

Å ta morgen 6.30 er meget uaktuelt, kan noen fortelle det til min datter? Er bøttetrøtt både jeg og henne og det er ikke bra... Ikke har jeg mann hjemme som jeg kan jage opp heller.. buhu...

 

Mann er som sagt ikke hjemme, pliktfamiliebesøk i Grimstad i helgen sammen med sin far - jeg slapp!!! Må besøke sin gamle bestefar som egentlig har gitt opp... Trodde det var siste gang han så han nå.. Litt trist..

Kommer hjem en gang ut på dagen imorgen, men reiser videre til Lillehammer (høgskolen) på mandags morgen og blir borte til onsdag... Er her om noen trenger ei hand å holde i :)

 

Ble det feiring 4 Cat?

 

På mandag begynner Tiril i "min" bhg sammen med sjarmtrolla! (les E og G) Litt spent på overgangen fra liten bhg med bare 4 barn til en med snart 18 på avdelingen...

 

Hva slags strikketing er lurt å ønske seg? Mormor sa jeg bare skulle si ifra om vi trengte noe... Har 2 stk hele dresser (1 tynn og 1 tjukkere), jakke, sokker, en haug med gensere i forskjellige størrelser)

 

Fy å det blåser da.... Uler rundt hushjørnet og i lufteventilene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,blåser skikkelig.

 

Tiny-du har ikke tilfeldigvis ett kameraetui i stelleveska di? (ett grått og svart ett).

 

Vi har ønska strikkeluer med øreklaffer til vesla-det er en finfin ting og ha synes jeg.

 

Håper ikke Tiril mener 06.30 er en fin tid å starte dagen på i morgen også da-får i natt skal jo klokka stilles noe som dermed betyr at klokken da er 05.30 i stedet...

 

Hatt fri i dag jeg-deilig. Jobba 9 timer i går. Vært ei stille uke og tjen nada-så måtte jobbe ekstra for å få noe inntjening...

 

Nei,ta en røyk og så lalle kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...