Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja...kanskje man bare skulle si poff for her var det ensomt...

God morgen alle sammen. Jeg har sovet utroolig godt. Den senga var digg assa!! Trodde jeg skulle våkne rundt 7 av kravlende unge som brukte meg som lekestativ, men dama stod opp hu:) Hadde ikke plaga meg stort, men digg å sove. Var sykt trøtt i går. La meg til slutt ned og ba Mtg lese for meg. Øya kryssa seg-hehe.

Nu er G hentet av bæsmor og vi sitter hver vår sofa med dyne og ser top 20. Føler meg 14 igjen-hihi. Men utrolig digg med slæpp sofadag! Late klemmer sendes til 1D og Ama som er på jobb! Stakkars...

Enkli inv. på fest i kveld men lurer på om jeg orker. Skal opp med E på søndag, og har nå kanskje festa nok i det siste?

Så oppover at humoren vår i går kanskje ikke var på høyden... men lo vi da:D

Orker ikke tenke på å komme meg hjem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bruker å være ganske ensomt om natta..

Ama!!!!!!!! Jeg har større enn deg!!!!! :D

Apgar var forresten 9/10/10 utifra hva jeg kunne se på skjema.

Hmm hva gjøre i dag? Lurer på om jeg skal dra med meg svigermor på shopping. Kunne trengt litt småtteri til lilleL. Mamma er jo i statene så da får jo ikke hun spandert ;-)

Mr. T er og jobber på den nye jobben noen timer i dag. Begynner der sånn på ordentlig på mandag.

På onsdag er det begravelse.

Spise kake jeg..

Skrevet

Jeg startet skrive kl 9 el no i går tidlig!! og 12 og 14 og utover og ofte det er mye selskap på natten:D Spørs om ranglerne er på...

Blir litt kake? Fikk lyst på kake jeg!

Men hvorfor kommer du ikke cat?

Skrevet

Mornings!

Trøøøøøøtt! Sovet ca 2,5 timer i natt:( Koselig med besøk da. Ikke noe moro å sove alene.

Hjernen min orker ikke å skrive noe nå. Jeg har jo tross alt hjerneblødning;)

Frisk og fin jente du hadde da Cat:)

Heldig du som har svigermor som er med og spanderer.

Skrevet

Slurpemus

Skrevet

Buseslurp...

Festlig humor dere hadde her inatt da :) hehe...

Har ikke vært logget på her på 2 dager jeg og det har jammen meg ikke skjedd så mye heller (vel ikke så mye å melde her heller da...). Fikk en melding om å pelle meg på msn igår kveld men da drakk jeg vin og så på film..

På torsdag hadde vi amamannen på besøk :) Først trille tur og lek i sørumsparken, en bolle og kaffe på kafe og middag her.. Koselig :) Synd ama jobbet så lenge..

Deilig å være hjemme sykemeldt når man er på bedringens vei :) Vil ikke på jobb på mandag jeg... Men har seinvakt så da kan jeg sove litt lenger og slipper å vekke Tiril :)

Nå baker jeg boller :) gleder meg til nystekte rosinboller!!!!

Skrevet

Hadde du bare droppet rosinene, tiny!! :))

Rosiner i boller er som hår i suppa for mitt vedkommende!!

Kanskje jeg må bake litt boller og shillingsboller igjen snart. Begynner å bli en stund siden det nå. Bruker sjokolade i bollene jeg da ;-))

Jepp, da blir det shoppings med svigermor:)) Hu ringte nå og lurte på om jeg ville være med å bruke litt penger. Så da blir det ulltøy og noen fine gensere på lilleL og sikkert alt annet den ungen kommer til å kaste blikket på.. :))

Busemus...

Skrevet

klatrelus i musebusa

Skrevet

buseslurp ja..såklart den hadde jeg glemt:)

MrG? skal vi stikke innom Tiny, hente oss et par boller og sette oss til på sofaen igjen?

Synes du alltid er sammens med A jeg Tiny;) Prioriteeeeeet..hmf hihi

Bra du skal på mandag! E må ratt ha ny innkjøring han. OGså har han brukt en pakke bleier på 3 dager. Litt sært. G har brukt en pakke på 5 dager el no. Gir dere han mye å drikke?????

Jeg har fri på mandag jeg.....ka skjer?

M jobber i hele morgen... ka skjer?

Tirsdag er det kurs og onsdag er det svøm og snartur til byn på kvelden.

Torsdag er det kurs og hva skjer fredag tro?

Lørdag er det fest og hent av trøndere i byn, Søndag er det massebursdag (til litt teit tid da alle barenehageunga sover da-hehe)

Mandag skal amn kjøre til g-moen.

Det var vel det trur eg. Greit å ha en ovesikt her så je itte glemmer noe.

Hvordan blir det på lørdag? Hvem kommer og når og sitter på med hvem?

Vi bor der, 1D regner jeg med at deltar, Mtg kommer opp en tur, T+T kommer ca 21 tror jeg det var.

Hvem skal evt sove der? (eller her..men jeg er jo ikke hjemme nå-hehe) Og kommer svanine en tur? Henter herkene hu isåfall? Jepp sleng ut litt info:)

Skrevet

Bare å komme det :)

Jeg begynner 10 på mandag jeg... Aner ikke hvorfor han har brukt så mange bleier.. Kanskje de har detti ned/dratt ut også lagt tilbake feil??

Bare jeg som kommer på lørdag. StoreT jobber søndag og fikk ikke fri...

Skrevet

jo men 20 bleier liksom! litt dyrt i lengden....

Kommer nok ikke tidlig på mandag. Men sikkert før 10.

stooooreeee T!!!!!!!!!!!!!!! Blir jo ikke det samme uten deg!! Nå har jo 1D lovet å huske blitzen og;)) Kan han ikke komme en tur og kjøre da? Lirer ta seg en del irriterende edru og han:P

Vi sliter med å komme oss fra sofa og utenfor her, så ser ikke bra ut for boller....

Skrevet

Takk for en kjempekoselig kveld og natt..altså ja.. mtg! Virkelig slæppoff uten unger og mannemas. Digg. Hadde jeg ikke blitt holdt oppe natten før hadde det kanskje vært mer liv i meg i går. Dæven å trøtt jeg var på slutten!

Være flink å rydde også kose deg på fest i kveld!! Hadde vært gøy å være med, men greit å spare inn litt peng+at man er litt sliten nå:)

Skal godtfolket ellers i kveld da? Du jobber vel cat?

Skrevet

Festlig å lese seg opp på tråden for tiden.

Søster er ute og triller (les: viser fram EA). Kjøpt meg støvletter i dag. Fine. Edvin var syk i går, masse feber og ingen matlyst. Begge gutta driter hele tida. Er lei sykdom! Bedre i dag, men dårlig matlyst fortsatt. Barna våkner natta lang hele tida så selv om dagene er flotte så gleder jeg meg litt til å komme hjem. I dag var jeg oppe 00, 01, 03, 0330, 0430, 0530, 0630, 0615, 0715 og da var det morgen. Hadde da tenkt meg ut i dag, men når jeg vet at det venter et slikt grinerush (har stort sett vært sånn hele uka) så vet jeg ikke om jeg gidder. Også har de fått flotte leker fra sin onkel - snill han!

Dere får kose dere da, hva dere enn skal gjøre i kveld. Mobilen min er død buhu.

Skrevet

Også jeg som sendte deg melding i stad og!! Når kommer du hjem? Lysten på en bytur snart... (altså ikke discko night fever stil..hehe..mer baguett og te)

Vi skal spise Tandoori vi:D Er ferdig men venter på at 2stk nevø skal hentes. Begynner å bli sent da! Litt irriterende. Kan jo spise, men kult å sette frem men ikke til dem. Hadde jo ikke nok. Også har jeg lagd agurksalat med feta. Jeg elsker feta. E fikk smake feta. E elsker feta. Min sønn :)))

Liker sånn middag og. Liker egentlig det meste middag, bare det ikke kommer på glass. Prøvd å lure ham å gi en skje glass midt i måltid og det blir spyttet ut med stor forrakt! Han gnafsa jo til og med i seg wok'n til 1D, og den var vel ikke helt spedbarnsmild. Hmm..nå fikk jeg lyst på sånn wok. Er litt godt å ha matlyst igjen:)

Hvordan går det med deg Simba? Kroppen henger fortsatt på?

Grattis med nye støvletter:) Bli hjemme! Eller..kanke noen i familien ta dem a?? Så du får en natt pause? Synes jeg altså! De overlever jo 1 natt mener jeg. Kommer du på lørdag svanine? Om du sitter på med Herk inn og tar siste tog el no ut? Hadde vært koselig da:)

I kveld er planen å skru av tv og pc, sette på musikk og bare kose oss. Spille noe kanskje. Finne frem litt olje og få en god massasje. Hadde gjort seg. Fått noe kinkdrit i nakken. Og bare leke kjærester:) Gleder meg jeg. Lenge siden vi har satt av tid sånn. Iaf noen timer..hehe. Er jo begrenset hvor lenge mannen klarer å snakke om noe! Og med mindre man tar pauser så er ikke sex godt i mer enn...halvtime om gangen var det?

Undersøkelse: Hvor lenge har dere i snitt sex? (ikke iberegnet kjappaser man tar før man skal noe og egentlig ikke har tid til) Er lov å svare anonym, bare lurer på hva som er normen jeg..

Skrevet

Tiny, Ama og MtG-sender dere meg de bildene dere har fra hytteturen? Evt legger de på delt mappe?

Skrevet

Bilder er lagt ut på delt mappe.

Har vært på jobb i dag. Fikk en flaske vin av en kunde:)

Bare sitte i sofaen og slappe av i dag. Spise guddis og drikke brus;)

Kos dere alle berter;)

Skrevet

urk litt tidlig morgen ja. Sovet en tja..3 timer. Kan skylde seg shøl, men er trøtt lell:)

Kjempekoselig i går kveld. Satt å jabba masse. Freddan ble "unnagjort" og.

...zzzzz....

Skrevet

"Morsom" anonym på ferde igjen... GET A LIFE!

Sliten, jeg...

Skrevet

hehe, men dog koselig anonym da:)

Kom deg ut i solen en tur Simba. Utrolig hva sol og lys kan utrette for en sliten kropp.

Jeg har bil. Er alene hele dag. (E o w er hjemme da, men regner med at w blir borte meste av dagen og) WTD??? Anyone?

Amamannen: Har du noe peil på skate-kurs rundt om? Tusen takk for at W har fått låne brett. Han bruker det Mye! Begynner å bli flink au:) Skal få eget til jul. Ikke for at jeg har peiling!! Help?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...