Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

rai rai..hehe

E har nå sovet i over 3 timer!! Blir mer stressa enn avslappa over sånt jeg. Går bare å venter på han skal våkne. OG gjort det i over 1 time.

Jeg fant en playdate:D Kommer snart Tiny..bare poden våkner.

Ikke har jeg fått gjort stort fornuftig mens han sov heller:( Har nå fått rydda litt da.

Er litt tung i hodet i dag. 3 timer søvn var tydligvis ikke nok. Tidlig kveld kanskje? JA for det er jo så flink på vett-nooot!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God kveld i stova..

Da er vesla i seng. Ligger og leker med bamsene sine. Ho bæsja på teppet i stad.

Har vært på loppemarked i skedsmohallen i dag-mye rart. Vesla fikk en bamse-stor rosa dinosaur. Kosta en 5´er.

Så var vi å besøkte bestemora til sambo-ho ligger på sykehus-har lungebetennelse.

Lurer på om Leo har flere tenner på gang. En liten prikk brøt gjennom i beg. av august-men har ikke kommet mer fram. Ved siden av den er det en svææær klump-så tydelig det er en jeksel på gang. Men den prikken burde jo bli en onkli tann før det kommer flere ved siden av? Og ho har fortsatt bare 2 stykk oppe. Merkelig.

Jobb i morgen-15-20. Mamma kommer i morgen også. Sambo drar til bondegård og blir vekke til helga. Muligens han skal være der over helga også-da kan han i så fall ikke komme på fest. Det er ikke sikkert han kommer uansett. Hvis han blir vekke over helga så har jeg ikke barnevakt-så da må Leo evt. bli med og da må jeg muligens sove over? Kan no alltids ta med bilsete i en evt. taxi. Jaujau.

Håper alle har hatt en fin dag og får en vakker aften:)

Skrevet

Der der er husrom er der sofa? Trodde mor di ble i et par uker jeg. Vi skal nå alltids få fiksa noe trur eg. Kommer litt an på Herkene og. Det er nå fullt på rommet mitt og E sitt. Har en ekstra madrass på E sitt rom, og regner med Will sover borte og da er det senga hans og en sovesofa der. Prob er ikke å få lagt alle de voksne (eller jo kanskje..men ikke hvor legge dem) mer få lagt masse barn i hvert sitt rom. Bror til A da? Om ikke annet så kan vi jo legge et barn i en vogn nede i gangen:) Du må jo komme så noe må vi finne på.

tenner-intet svar.

Vært på mækkærn jeg:D E sin første Happy Meal:D Delt med Tiril. Også Is, med varm sjokkosaus. Tiril så ganske ren og pen ut...det gjorde ikke E. Vedlig kjekt å dra på mækkærn i gummibukse i grunn. Også var vi i lekerommet. Alle 4:D Veeeldig kjekke barnestoler de har altså.

PT: Er det liv i deg? Kommer du lørdag? Søndag?

Tror ikke vi setter noe tidspunkt på lørdag jeg, for vat jo ikke hvor mange og hvem som skal legge barn her. Men folk kan komme fra ca. 18 og utover kan vi si. Må rekke hente trøndersnella i Oslo og. (skulle jeg hente deg 1d, el tok du tog el hva ble det til?)

1D:

Tar det her jeg, siden jeg sitter å skriver. Valgene dine er: voksipose med enten vinter eller sommerdyne, dunpose, snuggle, lammeskinn og dyne og/eller ullteppe. Kan følge med et regntrekk. Trengeru myggnett? Ellers noe utstyr som trengs? Greit å slippe mest mulig på fly vil jeg tro.Jeg har ikke ekstra sele. Eller jeg har, men finner den ikke. Er ikke faste seler i vogna. Tar du med deg det? Eller skal jeg høre rundt på tråd? Trenger du reiseseng hos mor di? Men vet ikke om jeg rekker inn dit før han legger seg på onsdag da. Er babysvøm og orker ikke dra med E inn.

svanine: Er i byn på onsdag. Om det ikke blir for sent så kanskje jeg skulle stikke innom en tur? Kveld altså. Koselig å snakkes uten haug unger rundt oss. Er det ikke onsdag som er ibandy?

Skrevet

Mamma kommer i morgen og drar på fredag. Tror nok ikke sambo sin bror kan passe lørdagen-han er ikke akkurat en innesitter på lørdager;) Men kan høre.

Har løse seler som kan brukes i vogn jeg- men veit ikke heilt hvor de er. Skal lete.

Nytt ukens bilde på traaden.

Skrevet

Forresten: jeg skylder noen penger. Tiny: jeg skylder deg for bensin. Og MTG-deg skylder jeg penger for røyk og tannbørste. Og noen skylder jeg penger for felles mat. Gi meg ett tall og person det tallet tilhører;)

Skrevet

nå ble hele innleget mitt slettet. ja ja får se om jeg skrive mer

Skrevet

Er det flere som vil tippe på LH?

Han var 9485 g og 73,5 cm den 18.6.

Foreløpig er det bare tre deltakere:

1D: 10290 g og 76 cm (regner ikke med at hun mente 67, selv om det var det hun skrev)

Cat: 10810 g og 76,5 cm

Ama: 10795 g og 76 cm

Kom igjen 'a!

Skrevet

Har igrunn ikke så mye jeg skulle skrevet...

Musehull :) haha...

Imorgen er det jobb og barnehage igjen. Begynte igrunn å trives hjemme jeg. Joggebukse og sene morgener :) *koseseg* Kanskje sykemelde meg øenger sånn at jeg bare kan traske hjemme?!

Også mækkær'n idag var toppers! Duppe pommfri i ketschup var nam! Og is var nam. Og leke inni lekelandgreiene var kjempemoro! Kan legge bildene på delte mappa jeg Molle!

Skrevet

Skriv svar til meg vaffal da Herk:)

Tippe LH da... 10475 og 75,5

E var bare såå lei å legge i dag da. Sovnet ikke før 20:30 jo:(

Glemte å si det da... E og T var SÅ søte der de satt å dyppa pf i hvert sitt lille ketsjupbeger:)

Skrevet

prøve litt til jeg da

jeg skrev :

om ama skal sove over så blir det ikke noe av hverken plan 1 eller 2 for vår del....

kan ikke se for meg to 1 åringer dyppe PF i hvert sitt beger ketchup Jeg ser for meg KLIIIIIN!!!

skrev også at jeg har fått tidenes "kink" kan ikke kalles kink tror jeg så vondt i nakken og kunne ikke bevege hode, nakke rygg uten å tro jeg skulle kaste opp Heldigvis bedre, men fortsatt vondt i tillegg til at forkjølelsen ikke gir seg i det hele tatt SLITEN!!

O har knapt sovet i natt. Jeg fikk heldigvis sove godt i 3 timer. men kl 6 og utover så var det ikke no mer søvn.

O kasta opp på alt i senga i går da stakar så noe har jo plaget ham i hele natt!!!

skal tippe

Det var jo et langt innlegg om snørr her en gang, husker noen om det bare er tull å snyte seg!! her produseres så mye snørr at jeg tror jeg kveles.

Syt syt Noe mer får dere ikke her i fra tydelig vis :(

Skrevet

husser utte hva som var plan 1 og 2 lenger jeg da. MEn rommet til W er nå reservert til dere etter avtale(eeh..vi snakket jo om det da du) Ama får ligge i midten hun;) Nei men snakket om at dere skulle sove der og ja...

Sånn nakkegreier er dritvondt!! Hadde sånn da E var rundt 3 mnd. el no. Et sant helvete som varte i flere uker!! (ikke for å være kjip assa) Gå med ullskjerf. Hold det varmt. Hjalp litt. Og evt smør med noe tigerbalsamlignende. Tok noe av toppene her. Gikk til kiropraktor til slutt. Ble først litt bedre-så ekstremt værre (men han masserte noe rart) og så slapp det heldigvis. Prøvd noe av det? Vært hos lege? Pass iaf på å ikke sitte i trekk! Blåse masse på altså!! (hehe eller kanskje ikke blåse på..)

Dersom du ikke snyter deg vil hele hodet ditt bestå av snørr til slutt. Bare sånn til ettertanke...

Må du bli frisk til helgen da!!

Ama-deltmappebilder vil ikke synkronisere seg:(

Skrevet

is var klin-iaf for E som syntes at å drikke is var en fin ting.

PF (eh..hahaah-så jeg ikke før nå 1d) i ketsjup gikk faktsik veldig bra. Var så forsiktige at. Ja ok E måtte til slutt drikke ketsjup og, men ellers var det lite klin:)

Skrevet

tipp 10435 og 76

molle men hele hode består jo av snørr for jeg snyter og snyter og det kommer bare mer og mer og mer og mer og....... ja

Vært til fysio m akupunktur - det har jo blitt bedre Håper det ikke er en sånn evigvarende greie. Skal uansett til lege i løpet av uken.

hadde time på Tirsdag men må få den flyttet siden jeg skal i begravelse.

Sliter litt siden vi ikke har barnevakt p åtirsdag. O er ikke forenelig med begravelse, han kan ikke sitte stille eller være stille. Skravler i munnen på de fleste.

Svanine du ba om oppdatering:

O går, og sier endel ord. som takk takk, mamma, tittei, hei, nei nei.

Han sier også etter meg; når jeg sier sokk sier han sokk osv.

Han er blitt veldig glad i å kose og sier jeg: "kan mamma få kos" så koser han, verdens godeste koser altså!

Skrevet

ringe moll i morgen kanskje?

1d sånn Odenwälderpose er på tilbud på barnashus men du vet kanskje

Skrevet

Ellers sitter Molle med fullt batteri og nylagd tekopp nå hu:) Nei men samme det. Er klar for fon nå, ellers er E i barnehagen i morgen og han sover nok innen 20 (håper jeg) i mogren kveld. Pes med tlf med barn! Som om de lukter det og tryner bare på pur. Nei da, men skjer alltid noe når man er i tlf.

Svarte på msn men tilfelle du ikke så ama, så funka det nå:) Snart får dere se:) Ja ikke i kveld tror jeg. I morgen kanskje. Tiny tok 3 bilder el no hu. Mtg vet jeg ikke. men gidder ikke vente, har mange nå og har hun et blinkskudd skal vi alltids få med det og:)

Skrevet

svanine..ser an onsdagen litt:) Mulig det ikke blir noe bytur. Kunne jo besøkt deg forde da men..hehe.

Skrevet

nei på tide å susse nanna:)

bhg sekk er pakket, navn er strøket på, merker er klistert på og tror ikke jeg ammer i november. Store gutten.

Mulig jeg ammer noe, men tviler. Er ganske så tomt nå og han er ikke så desp etter tits som han var.

Skal hilse fra 1D. Eller det vil si..kom en rekke med eder, galle og banneord bare lik en trønder kan uttale om pc og nett og noe. Tror det betydde hils til jentene og si jeg sliter med nett.

Gleder meg til å legge meg nå:) Skal bliiii så godt!

Og ama..hørt om tmi? hihihi, det bilde skal jeg altså ha i hodet på vei til senga - takker;)

Skrevet

God morgen småtupper:)

Leo sitter på fanget mitt og er ganske så makk. Snart tid for første lur tror jeg. Mor kommer om noen timer og skulle no gjerne ha rydda litt.

Sambo har reist på bondegård for å leke med kyrne og jeg er da følgelig aleine hjemme (selvom mor kjem)

Og Mol: var det TMI? av alle rare ting som er blitt sagt og skrevet-så var det tmi;) Hadde du fine drømmer?

Skrevet

neeeei så kjipt ama! Du får se det positive i det..du slipper å rydde i dag-hoho. Skal du jobbe masse neste uke da? Ellers er jo litt av poenget borte. (ja assa mor til ama kjem neste uke..)

Lite teit da, mor komme rom noen timer tror du:) Ja ringte du da el? Hva sa mor?

Er forskjell på tmi og tmi. Hva noen gjør med andre er en ting, hva andre gjør mens de snakker med meg er noe helt annet;) Drømmene min var fiiiiiiiine;))))

Levert E nå. Gikk greit det. Sa hade og buuuhuuuuu. Var stille innen jeg var ute av avdelinga. Demonstrere må man, men er jo altfor mye spennende til å gidde det så lenge.

Da er jeg endelig ferdig med hytteturopppakking! Var 37 vogner inni boden!! (og en 6-7 utenfor og) Veeeldig glad min ikke stod innerst for det var tettpakka! Fant ullteppe til Tiril i vogna og regntrekket til Gabriel. Nå var det Tiny som tok ut vogna+at hun jobba mandag. Mtg var der hver dag forrige uke. Men jeg dytte det nå inn på plassene deres:)

1D...det er litt digg å levere ungen altså;) Des. vet man jo at de har det mer gøy der enn hjemme. Var litt ille å dra opp men helt greit å dra hjem igjen..hehe.

Solen skinner og frosten smelter på bakken. Nydelig dag. Første morran jeg måtte skrape bil da! Og det kl 9! Ikke lå det skrape der heller, men fant en av E sine spader:)

Skrevet

Sendte melding til mor: når går flyet ditt. 10.40 skriver hun og følgende-vi er på hytta. Sendte meld. tilbake at da hadde ho dårlig tid hvis ho fortsatt var på hytta og flyet gikk om 3 kvarter...

men,men. fri 3 dager og svigers passer leo torsdag og fredag-jobbe mye da. funker det. Tror Leo sover over fra torsdag til fredag der-like greit. så da er jeg mutters aleine-hva gjøre på da?

Og fikk brev fra Nav i dag- første kontantstøtte utbet. kommer i slutten av mnd. Teit det der at man ikke får bet. for selv mnd barnet er født i. hadde Leo vært født 30 aug. hadde jeg fått kt.st. for september- men ho er født 03.09-så da forsvinner september mnd.

tid for å kle på vesla pysj og pusse tenner. Ho er supermøkkete.

Skrevet

Juhu!!!! Sessa har en arbeidsdag igjen og unge som virker!!!!!!

Holder på å lære å sovne helt selv og er ganske flink. Ikke noe grin og jeg bare går ut av rommet. Men hun roper med jevne mellomrom. Skal ha vann, så det blir stooortissebleie i løpet av natten. Digg å få igjen kveldene litt. Sover stort sett natta nå også! Spent på om det fortsetter når jeg går ut i perm. Har våket 6 noen dager, strålende fornøyd. Hører henne jabbe på babycall: "pappa, da da? dadda??"

Skjer mye på tråd for tiden, klarer ikke følge helt med, men jippi og huff og blåse på og gratulerer og om jeg har glemt noe så skyt meg!

Klemmer fra

Skrevet

Linea sovna av seg selv, uten meg i rommet. Gikk ut og inn noen ganger for hun maste om dette vannet da. Men jippi! Brukte 45 min, men det er helt greit!

Skrevet

Som dere skriver!

Hjemme! Fly er pes! Hva kan jeg kommentere? Unger som virker er bra, mødre som tar med 1-åringer på McD er dm, tenner er ikke til å bli klok på, tipping aner jeg ingenting om, tror det var pt som ba om oppdatering Herk, men det var koselig at du skrev det uansett da.

Nå te! Borte bra, hjemme best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...