Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoho, ler av kommentaren til gubber din, Herk :D

Uff med den forkjølelsen da, håper du blir bedre snart.

Hvordan kake? Var det det du lurte på mol? Vel, jeg har laget 2 stk sara bernard kaker, en slags sjoklade/konfekt kake. Mektig, men veldig god!!

Og takk ama, godt å vite at jeg ikke har en spade :)) Hva skulle jeg gjordt uten deg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte jeg skulle arrangere hemmelig julevenn jeg, siden det var så vellykket med hemmelig påskevenn.

Er alle med eller? Max 200,- spenn inkludert porto. Eske, støvel, julestrømpe.. valgfritt. Er litt tidlig ute da vøtt, men tenkte å dele ut HJV tidlig, slik at man har god tid til å planlegge hint og diverse da vettu :)

Jeg har alle adressene deres fra sist gang, så trenger bare en "muntlig" påmeldig her på tråden.

Jepp, god natt!!

Skrevet

OKTOBER SUUUUGER!!!!!!!!!!!!!!

*poff*

Skrevet

Cat loooooooooooooooooves Molleboll:D

Jøss, her var det tyst i dag!!

Skrevet

Takk til cat som fant tråden for meg:) Skulle til å si at du var aktiv på tråden i går så så jeg innlegget ang tråd 30 så da skjønner jeg hvorfor:)

Jeg må klage litt mer i dag jeg : Har fått kink eller noe i nakken og er helt hemmet Det blir nok ikke fler innlegg her i dag merker jeg.

Au au au blir kvalm hver gang jeg beveger meg.

O sov først ville opp kl 6.30 i dag , men jeg bare puttet han under dynen lukket døren og løp til sengen min, etterhvert ble det tyst og han sov til 10.20!!! Jeg våknet 10 og måtte inn å titte på ham.

kl 1 sovnet han i vognen og sov 3,45 t

nå har han lekt med vann og må skiftes på.

Mr herk har også blitt syk så nå er vi skrøpelige her altså!!

Skrevet

Ja, du og mr Herk får søke på gamlehjemsplasser sammen med meg og ama :))

Skrevet

Hvorfor suger oktober da?????? er det noe vi kan gjøre for at den skal bli bedre.

ja det er ikke langt unna at man passer på gamlehjem nå.

Skrevet

Har forresten faxet over søknaden om journal til ahus i dag, så blir spennende å se_hvor_ lang tid det tar å få papirene i posten.. Om jeg i det hele tatt får dem da...

Spise kake igjen jeg tror jeg! Ble så deppa av treningspratet ditt Mol, så må ta en kakebit til!

Skrevet

Edvard har forresten vært på legevakten i kveld, lovet å oppdatere for Molle. E hiver etter pusten og det virket som han hadde problemer med å puste. Han har jo vært syk noen dager.

De har i hvertfall vært hos legen nå og E har fått noe virus og en spes hostesaft. Måtte visst sitte med pustemaskin og få stikk i fingeren og hadde hyla som en stukken gris! Stakars liten da..

Skrevet

Uff og uff E. bra det går bedre nå da!!!

Må bare si at O fikk stikk i fingeren på fredag og han gråt ikke i det heletatt satt bare å tittet spent på hva damen drev med!

Nå spiser jeg Pizza og etterpå kake

Jeg trente i går og det ser jo ut til å være roten til alt vondt! så kake here I come

Skrevet

Off så kjipt for mollefamilien. Men bra de fant ut hva det var for noe og får fixet det:)

Jeg sendte mail til ahus ang. fødselsjournal-fikk den i posten i dag. Så tok 3 dager det:)

Følgende info fikk jeg ut av den:

Navlestreng lengde: 68 cm

Fødte 8 timer etter vannet ble tatt.

Pressa i 1 t og 15 min

Morkaka veide 850 gr

Blødde 300 ml

Hadde grad 2 rift.

Så da veit dere det;)

Har kjøpt støvler til Leo i dag:) Kosta 99 kr og det er jo greit:) Leo syns de var kjempefine-ville ikke ta de av seg. Men måtte tilslutt da. Kanke sove med støvla på.

Trene? huff-må jeg det da?

Skrevet

Juhuuuuu, jeg kaster meg med stor entusiasme over hvert eneste innlegg som kommer inn her i dag!! Gubben skal se champions league i kveld og jeg skulle dibbe, men er jo ingen her!! Joda Herk, du stikker jo snuta innom her en gang i blant i kveld da og jeg er takknemlig for det!!

Hehe, ja det er det jeg ALLTID har sagt!! Trening er ikke bra for kroppen!!

Også er jeg litt furt på Ama som sendte mail til ahus og har fått journalen sin i posten i dag etter 3 dager... Jeg sendte jo mail i juni men måtte alikevel sende fax på nytt -og jeg vil også ha!!! Nå!!!!!

Skrevet

Luringen!!

Men fikk du ikke vite sånn apgar og sånn da??

Skrevet

Ja, apgaren henna var 9 etter fødsel,men 10 etter 5 min. Fikk bare 1 på farge.

Skrevet

Her var det liv, rai rai :)

Fortsatt syyyyk jeg... Men nå begynner halsvondten å bli borte, kroppen er fortsatt sliten. Også har jeg fått en sånn forbanna dott i øret... Møkk assa..

Store klemmer til Molle og E!!!! Dakar lille E som er syk... Slemme legen som stakk han!

Nå må jeg gå å titte i journalen min snart jeg.. Blir litt nysgjerrig må hva jeg har glemt av ting.. Også så jeg jordmødrene akkurat.. Har lyst på baby NÅ!!!!

Ama: Jeg har noe stasj som tilhører p&t vogna di.. en snor og sånn koppholderting? Også regntrekket til Mtg...

Også er visst G syk også.. *blåsepå* Han hadde vondt i øre og noe med øynene..

Sånn går det nåt tanta er syk vettu, da vil ikke unga være der heller :) hehe...

Skrevet

Er det liksom max å få 10 på alle 3 på apgar'n? Hadde jeg bare fått de j***** papirene så hadde jeg visst litt mer jeg også :(( Er skikkelig furt nå ja!!

Skrevet

Tiril hadde apgar på 9/9.. Hun var så blå etter fødselen og brukte lang tid på å få tilbake fargen..

Sitter å mimrer med papirene her jeg også :)

Skrevet

Ja gni det inn ;-)

Skrevet

10 er max ja

de måler 5 ting og de kan score 0,1 eller2

O var 9/9 det kom ikke frem av sjemaet jeg fikk, men jeg fikk greie på det da Riksen sendte meg epikrisen etter oppholdet der.

Var antakelig fargen O scoret 1 på

Hos oss var det kun to apgar målinger en umidelbart og en etter 5min

Skrevet

skal jeg hente mine tro? :)

Nei jeg gidder ikke for da må jeg flytte kroppen og det er auau.

Mamma (og pappa)kom hjem fra spania i går, og i dag kom hun innom for å hilse på O. Han var så glad for å se henne, ville bare på fanget og hun fikk ikke lov å gå! he he Stolt mormor tenker jeg.

ser forøvrig ikke for meg spaden i manU drakt!!!!

Skrevet

Stakkars E! Venter på oppdatering, hørtes litt ekkelt ut det der...

Og G, og alle dere voksne som er syke; god bedring! Kanskje det for én gangs skyld er jeg som er friskest...? Er det mulig da?

Trener hver dag, jeg nå. Også er jeg visst et naturtalent når det gjelder stavgang, fikk jeg høre i dag. Hadde aldri prøvd det før heller, så det var jo koselig tilbakemelding :-)

Jeg vil være med på hemmelig julevenn!

Noen som er friske nok til å tippe på LH?

Skrevet

Hoho da blir det bare du og jeg som bytter pakke simba, for ser ikke ut til at noen andre har lyst til å være med ;)

Og jeg er frisk!! Så da slår jeg nok deg simba (siden du tross alt er på rehabben hver dag:))

Skal tippe på LH jeg.. kommer i neste innlegg:))

Skrevet

Tipper 10810 gram og 76,5 cm på LH :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...