Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

svaniiiine miiiii!!! Åååå så godt å ha deg hjemme igjen:))

 

Du dømmende lille...!!!! hmf hihi

 

Vet du nå var savnet så stort at i dag ba jeg M sende nr. til H så jeg kunne melde deg gjennom han..hehe. Hussa ikke når dere kom hjem. Så ble brått kl henteEtid også går ettermiddagen fort.

 

Gratulerer med virkende barn. Jaggu på tide!

 

Ama..hvor synes du vi skal legge Leo? Er egentlig ikke noen rom ledige...Sover a i vogn nede i gangen eller? Evt legge a i seng på kontoret når alle legger seg. Også deg der da. hmmm.

 

blir ganske fullt hus søndag morgen! Ikke beregn å få dusje her alle sammen:) (har ikke tank til det) Om det blir alle som snakket om det så er det M, meg, 1D, Ama, E, LT, Leo. Har da og sendt bort min egen unge:)

Får ta samlebåndfrokost:)

 

Nei nuh-lword:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men ama..man får jo like mange mnd. uansett:) Men litt sleipt er det for mange er nok hjemme første delen og ikke tom. den mnd barnet fyller 3.

 

Nu ble jeg sånn slitenkje. Jeg som var i så topphumør i hele dag og. Trenger vel bare litt søvn. Også var det jo litt trist at pappan kom da!! (snakker tv nå)

 

Starter ny tråd nå jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...