_svana_ Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Enkelt og greit. Jeg kikka forresten på partogrammet(?) etter fødselen i går, og det står at vannet gikk 0530. Det betyr at jeg bare lå og pressa i et drøyt kvarter. Det høres egentlig veldig kort ut synes jeg. Tydelig at man glemmer og fortrenger! Gamletråden: http://www.dinbaby.com/forum/thread/10340427
simbamamma Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Takk for flott kompliment, svanine! Du er god, du :-) Hils gubben, Cat og gi ham en klem fra meg! Jeg har streng beskjed om å gjøre minst mulig utenom aktivitetene på rehaben, så nå er A og LH ute og shopper klær alene. Jeg er tross alt i den sprekeste gruppa, for det er både slagpasienter, trafikkskadde og polioskadde der også, så jeg skal egentlig ikke klage...
*1D* Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Juhuuu;) Bedre enn 90% jeg da...(men jeg satt på jobb da og jeg fikk kunder inn i butikken underveis)..... Jeje, unnskyldninger:) Styrken min var verbal argumentasjon...(bombe) og jeg fikk minst poeng på hukommelse...(bombe) Jeg skal på selskap etter jobb nå også er jeg gudmor i dåp i morra:) Suss til alle:) (jeg er best uten baller)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Juhuu ny tråd ) Er best med tilgang på baller jeg... Jeg er på denna nonstoppen i dag også. Har fått helt dilla! Har alltid likt nonstop, men det har lissom aldri vært noen favoritt. Men sjokkis er sjokkis Den brune nonstoppen er definivt best, men er ikke helt sikker på hvem jeg synes kommer som nummer 2. Står mellom rød og grønn. Den svarte har en helt klar sisteplass!! På seigmenn så er det ingen tvil, der er den røde knallgod også er den grønne grei, den oransje ugrei og den gule dritt. Jeg har maaaaaange sånne rare greier når det kommer til forskjellig snop. Spiser jeg smil så skal jeg helst bare bite av den flate "platen" i bunn uten å ødelegge resten av smilen også titte litt på karamellen inni for så å putte hele i munn. På troika'n så gnager jeg av hele topplokket og sjokoladen på siden og målet er da å dra av gele-platen uten at den blir ødelagt eller får hakk i seg. Kunne holdt på i evigheter med sånne teite ting jeg har fått fot meg i hodet mitt:)
_svana_ Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg synes ikke nonstop og troika er no godt jeg. Kjedelig å være hjemme alene. Men i morra drar jeg. Vil dere savne meg? Skrev jeg at A gikk 18 små søte skritt i dag? Og at vi var på skobutikk og prøvde sko. Men sko var visst ikke pop. A turte ikke gå i de, og E turte ikke krabbe. Så.. det ble ikke skokjøp i dag. Trodde Ecco goretex skulle være bra jeg. Hehe.
Mr. Herk Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Da er endelig alle mann i hus. H har vært på reunion og gadd ikke si hei en gang når hun kom hjem bare la seg rett ned på sofaen og sovnet. jeg tror hun er litt full:)))) O fikk 39,4 i feber på 10min i dag. det gikk utrolig fort han ble bare kokhett sånn plutselig. fikk en parasett og sovnet kl. 1900. våknet så litt over 12 og skrek og survet i ca 2 timer før han endelig sovnet igjen. måtte inn og vugge ca hvert 5 min. dette da uten feber. det er fært å se på når de små har det vondt. jeg synes det er forferdelig trist der de ligger å ynker seg og synes så til de grader synd på seg selv for at de ikke får sove. det er vel på tide å legge seg vet ikke hvor lenge man får sove da men håper gullet får sove i noen timer til i alle fall. får vel ikke vekket fruen heller hvis han skulle våkne hun hadde sin natt i går natt. der holdt de det gående hele natten etter hva jeg har hørt. jeg hørte jo ingenting. jeg hadde heldigvis fri siden det var min bursdag og fikk sove helt til 10 så heldig var jeg. snill kone jeg. jeg har det vel litt for bra tenker jeg. hun tar for det meste nettene. men jeg tar flest morgener da så hun får sove litt. litt for snill hun stolt av henne jeg tenk:))))) og jeg som ikke har jobbet på en stund også tenk. Får si god bedring til alle barna der ute som har det vondt og ikke får sove. God natt til alle og håper på en fin dag i morgen. da er det familieselskap, kjeeeedelig. håpe o er frisk jeg får sende en lykke til til de antagelig slitene mammaene på hyttetur som har fått i seg litt for mye spruddel i dag og skal kjøre hjem i morgen.. mange tonge hoder der og tror jeg. jeg har vel glemt å si det men jeg får vel si det::: gratulerer så mye med seieren og finaleplassen til LSK , vi tar dere neste gang!!))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Næmen Mr. Herk da, for et koselig innlegg:)) Ja du har en flott og snill kone, ingen tvil om det:)) Men virker da som hun ha vært ganske heldig også) Hehehe.. stakars hode til fru herk i morgen da, hehe. Dissa jentene på hyttetur synes jeg ikke noe synde på. Uff, synd på O som ikke får sove da. Håper formen er mye bedre i dag. Skal også i familieselskap i dag. Finalplass er fint, men synes nå det er veldig stusselig å møte Haugesund da.... ville heller hatt et annet topplag eller noe. Og Svana, kommer til å saaaaaaaaaaaaaaaavne deg Hvor lenge var det du skulle være borte igjen? Synes jeg ser søte A tusle sine modige skritt ) Her er det ikke noe tusling..
simbamamma Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Grattis til Linea som er 11 mnd. i dag! Gratulerer med dagen som var i går, Mr.Herk! Så fint innlegg du skrev :-) Vi kommer til å savne deg, svana! Det er vel nett dit du skal? Til hyttefarerne: Jeg la meg tidlig...need I say more..? Håper dere har hatt det moro! Når det gjelder siste del av spørreundersøkelsen, så er jeg mer interessert i å høre hva dere tror jeg ville svart, hihi. Regner med det kommer langt referat fra turen ;-) Skal i familieselskap i dag, vi også. Og LH er forkjøla :-(
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 Ja grattis med bursdagen Mr. Herk!!! Visste det var noe jeg hadde glemt å kommentere:)) Skal alle i familieselskap i dag eller? Men blir vel litt amputert vel, for vet at noen ikke kommer pga morfar.
Molait Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Synes ikke det var så stress jeg. Var gøy å se hvordan vi puslet bitene på plass. (2 biler 4 voksne 4 barn 4 barneseter 3 reisesenger 4 vogner bagsje til mor og barn) Måtte le da vi handla på veien. Tenkte ikke på før vi kom ut det var fullt. Snakker om FULLT! Kosa oss masse. Faktisk gikk det ganske smertfritt. Alle 4 la seg fint begge kveldene og alle sov vel før 19:30 trur eg. Funny-tub ble brukt begge kveldene. Vel første var det bare Mtg og jeg da. Tror Mtg kunne tenke seg en slik i hagen...Sååå digg altså. Og på lørran fikk vi alle paraplydrink av Tiny. Snille damen. Helgen var nok litt preget av at barn var med, alle var litt eller mye syke, jobb i uka ++, men synes vi fikk kosa oss og da:) Lørdag sov alle barna samtidig i vaffal en time, så sov de voksne og:) Ang. undersøkelser.. litt gøy skal man ha. Var ikke så mye slikt preik utenom da vi skrev disse. Litt vanskelig, da dere står på ganske forskjellige..eh..steder. Vi får fra ei høre at er dette det beste dere klarte? Mens av andre mer motsatt. Og så var det plutselig ikke bra nok, da vi prøvde å heve lista. Des. vet jeg ganske så mye rart rundt omkring fra før da..hehe;) Fikk til og med svar fra den noe fraværende PT:D Og flere ville ikke svare før de visste hva andre svarte og noen svarte ikke og andre svarte helt andre ting og makan..hehe. Om vi skal legge ut noen svar så får fler svare da. Trenger ikke legge nick her men 2 av 10 og sånn evt. Ellers så får vi 4 ha det gøy med at vi vet kanskje noe som ikke resten vet om de andre;)) Molle har sovet 6 timer siden fredag kl 07:00!! Tusen takk for en kjempefin helg jenter. Love you! Trøsteklemmer til dere og spes. Mr.T. Alltid trist selv om de er gamle. Gratulerer med dagen Herkemannen!! Skulle sende deg sms på dagen også hadde jeg ikke nr også skulle jeg melde herkedama også skjedde det noe også glemte jeg hele greia men jeg tenkte på deg og er tanken som teller er det ikke? (hvem trenger vel . og , hehe) Er flink med baller i luften jeg. Goood tuuuuur svanine! Jepp du vil være savnet. Alltid sagt du er smart jeg min søte lille mentor:) Gratulerer med masse skritt. E går med sko kun om noen holder hånd og da går han som ei ku! Godt å høre ting går bra Simba:) Søte små hengbuksvin har og krav på fin utsikt!! Gikk det fint i dåppen da 1D? Og syke samtale da! Hvordan kan to mennesker ha samme samtale og få så forskjellig ut av den?! (referer til den mellom deg og mtg..hehe) ` Skal vi kaste ball? Holder E hjemme i morgen. Har bare litt feber, men helt utslitt og surver og blir jo aldri frisk. Være hjemme med pappan sin han:)
Herkules Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Hei! Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her! men har hørt at herr og fru herk går ut på ett så da har dere vel ikke merket at jeg har vært borte. Cat Så trist å høre om oldefaren, håper det går bra med MR T. Det er trist å miste noen. Simba bra du har det ok på rehab. Hyggelig at dere har kost dere på hyttetur da! Jeg var på fest og da sitter jeg ikke med mobil og trykker SORRY!! Hadde det forøvrig veldig hyggelig. jeg tror at alle nesten har blitt ganske hyggelige mennesker. Jeg tror jeg overasket noen der Skravla med alle jeg det er nok ikke sånn de husket meg fra skolen:) Få med barn og som var gift da. Satt på bord med en med termin i oktober, Jeg sa Du kan jo føde i morgen du da! Da ble hun nesten litt skremt og sa at hun ikke var klar:) He he Jeg ble babysyk da O er ikke i form gitt våkner og sovner om hverandre
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Tusen takk for alle gratulasjoner og tanker. mr.Herk
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Juhu!!! 8 arbeidsdager igjen!!!! God tur, Svana! Grattis Mr. Herk! Kondolerer til Mr. T, Cat og L Håper hyttefarerne har det fint etter helg. Herk: Var det reunion med V? Hvem er gravid? Hvem har klart å gifte seg? Nysgjerrig, vett! Nå ser jeg faktisk målstreken og jeg gleder meg så sinnsykt til sluttspurten! Forresten er det ca 50/50 gå og krabbing her i huset nå! Endelig! Tok jo bare en evighet, da! Og Cat! En på barselgruppa var også spade! Men nå har hun rast forbi Linnis og går allerede (så vidt jeg har fortstått)... og Linnis var tidlig ute i forhold til barselgjengen! Så spaden din får nok fart på seg når tiden er inne for det.... og tenner er oppskrytt! Basj derimot er digg og kommer uansett tenner eller ei tre ganger dagen her i stugu! Og sære godis greier... bortsett fra det med smilen! Det er helt normalt! Send meg de hvite knottene!!!!!
*1D* Skrevet 30. september 2007 #15 Skrevet 30. september 2007 Dåppen gikk veldig greit:) Var litt trøtt da.... men fikk sove litt når vi kom hjem. Lenge siden jeg har drukket champagne, hvitvin, rødvin og Baylis før kl 14.00 på en søndag:) (ja vi var i dåp, og ja vi drakk alkohol...derfor jeg er fadder og gudmor på begge ungene deres:)...hihih) Kan forresten fortelle at jeg var ute og feira bursdagen til søstra mi på lørdagen, og jeg var flink nok til å komme meg hjem med 1 bussen etter bare 2 drinker på byen (2 smirnoff og 2 drøye drinker før vi gikk ut). Problemet er gjennomføring...jeg rota meg ikke i seng før etter kl 3.... Men vi lå til 9. Og uansett om gutten gråt endel igjen i 5 tia, så jeg har uansett sovet mer enn Mo! Jeg har også fått endel spørsmål denne helga og jeg stemmer for type 2 av 10 statestikk altså... om ikke annet enn om hvem som ikke svarte:) Jeg tror jeg svarte på alt, men ja.... var tydeligvis ikke godt nok for noen.... hihi Vi knulla over stellebordet forrige dagen....mens L var i dusjen og T lå i vogna ute på verandaen:) Gikk greit det.. .hihi Jeg kan nok dessverre ikke feire nyttår med dere, med mindre alle dere kommer hit! (jeg kommer nok til å jobbe hele mellomjula også har jeg ei greie med å feire nyttår mannen min.....og gjerne ungene også...... Graulerer med dagen som var Mr. Herk!! (gikk helt rlig glipp av den jeg altså, men ikke bli lei deg! Bruker sjelden huske bursdagen til noen som helst jeg.... Jeg spiser Troika sånn: spise av all sjokolade rundt kanten, bryte av toppen i biter og spise før jeg drar geleen av og virkelig Kooooser meg med marsipan og trøffelen til slutt:) Hvite knott kan du få, bare å sende meg adressen din det! Smil skal spises i 2 deler, bunnen først:) Og melkerull skal legges bunn mot bunn og bites i 2 biter som tygges:) Kokkosboller spises ved å ta av sjokoladen av store deler av toppen(må være 7/11 boller) også skal man klissetil det hvite i mellom tommel og pekefingeren:) (dette får jeg tyn for altså, hver gang!) Blåsepå alle som trenger en blowjobb (hahahahaha, det er alt for sent på kvelden....skyt meg)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. oktober 2007 #16 Skrevet 1. oktober 2007 Vi hadde oss i babygymmen på lørdag:) Gikk også helt greit:) Bæsjebleie in da house lukter jeg....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. oktober 2007 #17 Skrevet 1. oktober 2007 Neineineinei, melkesjokolade skal spises topp mot topp!! Slik at når man biter av på midten så blir det en liten hule:)) Har laget meg smørgrøt til frokost og det er så godt!! Med smeltet smør, sukker og kanel:) Nam nam, lenge siden jeg har spist.
Amabolla Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 Åh,fikk lyst på grøt til frokost... Troika er nammis,stratos med nøtter er guddis og den nye melkesjokkisen med nonstop er også super god. Liker hobby og daim og:) Og after eight-jummi. Sovna halv tolv i går og sov til 10.19-deilig! Leo stod opp med pappan litt før 8. Hadde en kjempekoslig hyttetur ja. Var temmelig sliten da jeg kom hjem. Hadde bare lyst å sove,men sambo skulle på fotball kamp og møte noen kompiser før kampen. Så ble ingen soving. Leo bæsja i badekaret-snålt. Fri fra jobb i dag-må på strømmen og bytte en genser jeg har kjøpt. Tiny: funnet kameraet mitt?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Stratos foretrekker jeg uten nøtter!! Spiste en snickers i dag da og det er det lenge siden jeg har spist!! Men gøtt var det lell:)) Gått tur i dag vi da også har vi vært innom helsestasjonen for å veie lilleL. Var jo 11 måneder i går, så da måtte vi stadfeste vekta:)) Ellers har jeg vært alene i hele kveld for gubben har jobbet overtid, men kjøpte meg en bok i sta som jeg allerede har lest ut også har jeg ryddet litt og vasket-tørket-brettet 2 runder med klær. Har bare oppvasken igjen, men er så lite så spørs om jeg ikke bare venter til i morgen:)
Amabolla Skrevet 1. oktober 2007 #20 Skrevet 1. oktober 2007 Stratos er godt uten nøtter og;) Tror det er bedre å ramse om de sjokkisene jeg ikke liker,framfor de jeg liker: 1. sjokolade med alkohol- blæ 2. sjokolade med kaffesmak- blæ 3. sjokolade med lakris- blæ 4. sjokolade i tyske julekalendere- blæ Sånn;) men- no har jeg faktisk bete hull i sjokkiser med alkohol i-helt ut alkoholen og spist sjokkisen-men da var jeg veeeeeeeeeeldig sugen på sjokkis... Har rart tannkjøtt- har dratt seg bakover og er rødt- betennelse? hmm- finne meg noe tanntråd eller no. fælt så mye som skal være i veien med hoderegionen min nåa. Lest ut en bok i dag ja Cat- er klin umulig her i huset-hvis ikke noen tar med seg vesla en dag da:) Hvor stor var lille L?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. oktober 2007 #21 Skrevet 1. oktober 2007 Linea veide 9265 gram og var 71 cm. Så den helt store babyen er hun ikke:)) Rota bort kamera igjen nå, ama?? Fikk beskjed av tannlegen at jeg hadde tannkjøttbetennelse jeg også når jeg var der forrige uke. Fikk en pakke med sånne små runde "koster" som jeg skulle pusse med mellom tennene. Ganske ubehagelig i grunn:( Ringte ahus i sta for å få en kopi av fødejournalen min siden jeg ikke fikk det når jeg fødte. Kunne visst ikke bare sende i posten, måtte sende "søknad" på faks.. og det er jo tiltak!! Jeg liker ikke sjokolade med krokan i, det er skikkelig æsj, men er jeg fysen nok, så suger jeg bare av sjokkisen og spytter ut de ekle krokanbitene:)
Molait Skrevet 1. oktober 2007 #22 Skrevet 1. oktober 2007 Altså spm kom opp fordi dere (som i mann og barn) kanskje skulle feire med familie her nede. Liker hvite knott jeg..men tørr nesten ikke si det. Og måtte le på vei til kurs i dag. De hadde en undersøkelse, hvilken farge er det mest av i knott. Hadde ringt godtsjefen og greier. Satt å telte på direkten. Skal være like mange av hver, men var 47 brune, 49 grå og 32 hvite..så vet dere det:) Melkerull? Ta en bit i munn og lag vakum med tunge i det dype feltet:) Troika? Spis forsiktig så man ikke ødelegger noe, for liker alt på en gang! (hehe) Smil? Gjør ikke alle sånn? Lakrisrull..forsiktig dra den ut og så dra de to strimla fra hverandre. Skikkelig nedtur når den ryker, og slutten er vanskelig assa! Og på panda lakris så må man bite av "runningene" rundt til man bare står igjen med den i midten:D Skjønte mer av telefonmøte i går etter å ha lest tråd 1D Bok har jeg ikke lest på lenge. Glad i å lese, kanskje litt for. Lever meg så inn i det og bruker hvert ledige sekund og altfor stor del av natten på å lese bare litt til. Lettere å ikke begynne:) Har vært i merkelig supergodt sprudlende humør i dag. Helt snålt. Til og med kjipe ting gikk greit. Tok meg i å smile til naboen!! Kom så på at det er jo 1 oktober i dag:D September 07 er over! Var jo det det var. (og nei 1D det stemmer ikke slik folk sier, var bare litt slitsom ettermiddag:) ) Var faktisk ok på kurs i dag. Digg!!! å få trigga hjernen litt. Er jo typen akademiker. Litt sliten nå. Ikke vant til å bruke hue så mye på en dag:)) Litt gøy å sette fast forelser da, også flere ganger! (jeg synes nå slikt er litt gøy da) Stikker til ei venninne jeg ikke har sett på ganske lenge i kveld. Ei utenom tråden!!! (er det mulig?) Greit å pleie gamle vennskap litt og. uffa tiny!! Også streptokokker da?! Også smittsomt!! Og det sier du ETTER helga?? hehehe. Kanskje det du har MtG. Ama? Lurer på E. Hadde han hjemme i dag. Hjemme i morgen og. 38,9 da han la seg. Kan sikkert stikke innom med Q i morgen Tiny (ja forresten takker for demonteringshjelp fra TH..hehe) Ta med E? Alle er jo syke og har pusta på alle lell. M skal ut en tur på dagen og kjøpe noe deler og sånn. Tenkte etter soving (nå er jo våre ganske samkjørte og;) ) Vi lyt se da vett. Mest sans. betennelse ama. Grattis med sistemnd som var til Linea:D trodde jeg hadde skrevet det, men hadde jeg visst ikke. Tenkte det da:) Ellers er det lov å ønske folk god tur og kos dere eller noe i den dur og ikke bare klage du cat;) soa (kan du lure nå mtg!!! haha!!) Jepp, hale meg opp av stol og ut i bil kanskje...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. oktober 2007 #23 Skrevet 1. oktober 2007 Alle andre har jo bare klaget her inne de siste ukene så jeg har vel blitt bitt av basillene da. Kanskje bytte navn fra tråden til gulpen?
Amabolla Skrevet 1. oktober 2007 #24 Skrevet 1. oktober 2007 Så koslig å besøke verden utenom da Mol;) Ligger regntrekket til Leo´s vogn i vogna til E forresten- og kanskje MTG sitt? Irriterendes flue som flyger rundt trynet mitt. Har sendt forespørsel jeg og ang. fødsesljournal. Må vel sende pr fax da. Skal man bare skrive en søknad? Hva er faksnr. da? Og noen som har fax?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. oktober 2007 #25 Skrevet 1. oktober 2007 Ja jeg sendte en mail til ahus i midten av juni og har enda ikke hørt noe.Så ringte i dag og snakket med ei dame da. Ikke blandt de mest hyggelige og servicemindede menneskene jeg har pratet med, men men.. Hun gikk nå inn på journalen min da, men fikk beskjed om at jeg måtte faxe søknad til arkivet på sykehuset (skal finne nummeret til deg jeg ama, for jeg skrev det ned). På søknaden skulle du bare skrive at du ønsket kopi av journal og fødsel-og personnummer også kom det en giro på 85,- i posten etterhvert.. Jeg sender enten søknaden med mr T på jobb, så kan han faxe derfra eller så tusler jeg bare bort på posten i morgen og faxer derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå