Herkules Skrevet 3. oktober 2007 #76 Skrevet 3. oktober 2007 er med på hjv jeg også tipper senere jeg hva mer Har sett JM nå jeg isj ikke noe særlig med dødfødsler da!!
Amabolla Skrevet 3. oktober 2007 #77 Skrevet 3. oktober 2007 LH: tipper 10795 gr og 76 cm. Blir med på hemmelig jv jeg og. Men har en idé til-ang julegaver til trådunga. Blir litt vel dyrt med en gave til hver-så kan ikke vi ha en type trekking der og? At alle trekker en unge de skal gi til-slik at det ligger en gave fra tråden til barna under treet liksom? De sjekker hjerte,respons(?),tonus,refleks og farge etter fødsel. Men det står som notater: sitrer og kaldsvetter. Bls 2,1 kl 0530. Må no være Leo det. Bls betyr sikkert blodsukker-og det var jo lavt på leo da ho ble født. Rart hvor lite man husker egentlig. Fødte 03:05-ble trillet opp på barsel rundt 06:30- hva skjedde de 3,5 timene da? veit jeg ble sydd,og jeg dusja-amma gjorde jeg vel også. hmmm Baby sjuk jeg. Ei på jobben fortalte at ho er gravid idag. 3,5 mnd på vei. Misunnelig! Tiny: sender sambo bort og henter stasj i morgen:) Må vel sende han for å hente regntrekk hos Mol og. Meiner ho har det.
-MtG- Skrevet 3. oktober 2007 #78 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er med på hemmelig julevenn! Tusen takk for fin tur i helga, jenter. Blei syk, men det var jo gøy da:) Stakkars lille E som er syk. Dro på legevakta i dag med øyet til G, han har fått øyekatarr(og litt ørebetennelse), og når vi satt der og ventet så hørte jeg E hyle inne fra det ene rommet. Når de kom ut så skreit han fortsatt og var så sliten. Pusten var dum også. God bedring lillegutt! G har brannsår inni fingrene. Mon tro hvordan det har skjedd? Skal ramse opp ting fra "fødelappen" jeg også Fødselen: Indusert, operativ Største åpning: 4,5 cm Apgar: 5, 7, 8 Placenta: 620g, diameter- 18 cm, tykkelse- 2 cm, spredte forkalkninger, 5 infarkter. Navlesnor: 75 cm, feste - sentralt, slynge rundt hals Fostervann: Misfarget, ble tatt 10.10. 06 kl. 19.00 Blødninger: 200 ml Tror det var det. Nå skal jeg røyke, så skal jeg se på jordmødrene, så skal jeg røyke, så skal jeg pusse tenna og legge meg. I morgen skal jeg på adecco for samtale. Vil ha ny jobb jeg... Også vil jeg være frisk og ikke ha feber..
*1D* Skrevet 3. oktober 2007 #79 Skrevet 3. oktober 2007 Lot være å se JM i dag jeg.... er hjemme alene og jeg griner jo uanett hver gang jeg ser den serien så i dag trengte jeg ikke den.... se den på webtv senere en dag. Jeg har partogrammene mine ett sted..... vet ikke hvor.... Jeg vet bare at begge mine barn hadde 9/10 på apgar T: 64,5 timer fra vannet gikk til han var ute L: 12 t og 10 min fra vannet gikk til hun var ute T: brukte 3 min på å presse L: brukte jeg 2, 5 t på å presse Begge ungene hadde lang navelstreng, men ikke like lang som Mo`s barn. Jeg vil være med på hjv!!! Oktober festEvel! Sip Lese mer, svare mer...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. oktober 2007 #80 Skrevet 3. oktober 2007 Det var en god ide, ama ) Hva med samme hjv og tråd-barn gave? For da kan man jo evt sende i samme pakke )
*1D* Skrevet 3. oktober 2007 #81 Skrevet 3. oktober 2007 Takk for klemmer! God bedring til de som trenger det og! Sender noen til alle de andre som også trenger det nå, spes ei.
*1D* Skrevet 4. oktober 2007 #82 Skrevet 4. oktober 2007 Er på jobb jeg..... skal ikke skrive her jeg da.... men nederst på side 2 er skummelt nært side 3 altså....og side 3 piker er vi ikke;)
simbamamma Skrevet 4. oktober 2007 #83 Skrevet 4. oktober 2007 Må bare dytte litt på denne, siden det er en morsom anonym som har dyttet opp igjen en gammel tråd for oss... Hvordan går det med E? Og de andre som er syke?
Herkules Skrevet 4. oktober 2007 #85 Skrevet 4. oktober 2007 Det er vel på tide å begynne på neste alderstrinn alderede ved neste tråd
*1D* Skrevet 4. oktober 2007 #86 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg stemmer for forskjellig hjv og gavevenn jeg........ Men det er nå bare meg, så hvis resten syns ditt forslag er bedre så går vi for den altså! Jeg skulle tippe på en unge jeg......... Også klarer jeg ikke huske hvem det er..... (åpne ny rute og se etter kanskje?.... AHA, det var jo LH jo:) goguten!) Jeg tipper 10290 g og 67 cm jeg..... (han er ikke kortere enn LT vel?) Jeg har kjøpt sånn dunpose som dere har Herk....Üdenettellerannet, får penger av mamma og søsteren min for å legg i da, så det blir 1 årsgaven til gutten (sånnerdetmedlitepenger) Noe som minner meg på at jeg må takke for at dere betaler meg ned;) TUSEN takk!!! (hihi, passa bokstavligtalt) Har vært på åpning av skolen til dattera, (de flytta inn på april, men den brannen stoppa åpninga på juni.) Flinke unger altså!! Skulle si noe annet også.....men det er borte.... klem til alle som vil ha da:) JO, skulle si at vi kan da ta en gregoriansk en og hoppe over tråd 29 for eksempel........ Forklaring: Vi skiftet over fra Juliansk til Gregoriansk kalender i år 1700. Dette foregikk på den måten at vi avsluttet Februar måned med den 18. Neste dag ble den 1 Mars. Dette året skulle egentlig ha vært et skuddår, siden det var delelig med 4, og skulle følgelig ha hatt 29 dager i Februar. Det vil si at dagene 19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29 er blitt "borte" i år 1700. (hva jeg ikke vet......)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. oktober 2007 #87 Skrevet 4. oktober 2007 Eller så gjør vi bare tråd # 28 & 29 mye kortere enn de andre trådene.. trenger jo ikke være 270 innlegg før vi begynner på neste.. Kan godt ha forskjellig hjv og julegave-barn for min del, tenkte bare i forhold til porto og sånn jeg. Ville bare ta litt hensyn, men skal slutte med det
*1D* Skrevet 4. oktober 2007 #88 Skrevet 4. oktober 2007 Hvis vi skulle spart penger kan vi jo handle alle gavene og alt til jeg kommer nedover neste uke også bytter vi bare da;) (hihihihi, morsom...nei) Hvem skal starte ny tråd da???
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 #89 Skrevet 4. oktober 2007 Hei og hå! Gressenka her. Var og leverte PtG på flyplassen i går morges. Han er på Oktoberfest i Tyskland. Kommer hjem på Søndag. Gabriel bæsja i dag tidlig. OVERALT!!!!!! Klokka halv 7 på morgenen måtte jeg vaske gulv, skifte på senga mi, vaske meg, vaske han og bade han. Da var jeg passelig fornøyd. Han hadde bæsj på kinnet og mellom tærne.. da var det deilig å levere drittungen i barnehagen og gå hjem og legge seg. Etter barnehagen spiste vi middag hos mollefamilien. Det var nammenamme-fiskepuddeng. Kan ikke spise sånt hjemme. PtG sier æsj. Blei der til legging og molla stappa pille i rompa på ungen min: Måtte låne klær at E også for mens mammane satt ute og koste seg rydda gutta på kjøkkenet. Ryddet ekstra i kattematen - og vannet. Æsj. Så ikke ut etter dem! Nå sitter jeg bare og kjeder meg. Hva gjøre nåe man er alene hjemme med barn som sover og formen ikke er på topp? Gi meg noen forslag da, som ikke omhandler husarbeid og sånt:) Sjallabajs!
*1D* Skrevet 4. oktober 2007 #90 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg kan komme med et par jeg, men vi har vel diskutert et par alternativer på chat nå for ikke lenge siden;) Jeg spiser chips og drikker cola, Oktober er her enda. Klem
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 #91 Skrevet 4. oktober 2007 Kan noen få denna ungen til å sove????? ORKER IKKE MEEEEER!!!!
*1D* Skrevet 4. oktober 2007 #92 Skrevet 4. oktober 2007 Stekepanne sier bare jeg... Eller valium til MOR!
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 #93 Skrevet 4. oktober 2007 Det holdt på å bli både valium og stekepanne her nå, men han sovnet igjen. Men jeg kom til å tenke på en ting. Har tenkt på det før også da. Hva om man er alene hjemme med en baby. Sånn som nå. Også skjer det meg noe, for eksempel at jeg dør i søvne. Hva skjer da når gabriel våkner? Hvor lang tid tar det før noen finner ut at noe er galt?
-MtG- Skrevet 4. oktober 2007 #94 Skrevet 4. oktober 2007 Kommer ikke inn på gmail jeg. Hvorfor ikke det a?
-MtG- Skrevet 5. oktober 2007 #95 Skrevet 5. oktober 2007 Kom inn til slutt da. Nå skal jeg legge meg og drømme økologiske drømmer:) NATTA!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. oktober 2007 #96 Skrevet 5. oktober 2007 Det er bare å starte tråd nummer 29 det, i don't care.. Skal bare starte 30 jeg. Jeg kommer nok ikke på party den 13, så får vi se hva det blir til den 14.
Molait Skrevet 5. oktober 2007 #97 Skrevet 5. oktober 2007 Hei jenter:) Molle er poffet back;) Bare stakk på festival (el lignende uttrykk).... Masse klemzzzz og kozzzz på cat:) Du er god du snuppa! Lov jah!! Synes ikke det er noen vits i å starte tråd bare for å komm opp i tall. Får vi bare vente litt da. Linea blir jo ikke 1 år før 30. jeg starter siste tråd her og cat starter første tråd der. neste gang bytter vi;) Hvorfor dukker økologisk stadig opp i hodet mitt i dag? hihi (ta en kikk på skravle..) men neeeeeeiiiiii, du må jo komme!!!!!!!!!! Du och jag cat..du och jag ock KB..buuhuuu altså!!!! Seriøst??? Ønsker å takke to sötnoser som jeg ba om litt underholdning litt før kl 23... Jo da det skal dem ha, underholdning fikk jeg;) Til kl 3 var kanskje litt drøyt da... TRØTT!!!! Sitter på kurs nå... kjøre på samtale med cat jeg, for slik vi snakker hopper vi fort opp i ant. innlegg:D gtbb
Molait Skrevet 5. oktober 2007 #98 Skrevet 5. oktober 2007 RAI RAI her var det liv. hallo???? Cat? Må du tisse? Vært i posten?
Molait Skrevet 5. oktober 2007 #99 Skrevet 5. oktober 2007 givende dag for tråden... nå drar jeg så da kan det være det samme:) Har nytt ukens bilde btw...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå