Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faxnummer til arkivet er: 67 92 82 80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake til meg :)

 

Takk for kjempekoselig (og litt slitsom) hyttetur med alle store og små! Paraplydrinker og øl, branner og boblebad. Festlig!

Vi fikk nå stappet 2 biler kjempefulle (rart vi fikk med oss alt sammen) med alt man skulle trenge for å overleve en helg (og litt til). Neste gang stemmer jeg for flere biler og mer handling!!

 

Ikke rart at formen min var en smule shabby i helgen (var dritsliten og fikk liksom ikke noe energi til noe), jeg har vært hos legen idag og fikk en positiv test (ikke en gang en test å juble for...) for streptokokker. Er visst smittsomt og jeg er sykemeldt frem til fredag. Stakkars meg...

 

Har egentlig bare skumlest, så får se om det er noe jeg husker jeg kan skrive her...

 

Hurra for Mr Herk som hadde bursdag i helgen. Du var ikke glemt!!! Vi snakket om å ringe deg, men intet nummer tilgjenglig der og da, derfor ble det jo litt glemt bort.. Fin dag?

 

Huff og uff til Mr T. Ikke lett å miste noen i familien og kjedelig for Lille L å miste sine oldeforeldre selvom hun ikke skjønner noe enda. *klem*

 

Finfine kjøp du har gjort svanine! Bhg vogner og poser? Ikke værst! Når begynner de?

 

Jeg har funnet kamera til ama! Det lå da under bilsete...

 

Mange klemmer til Simba som overlever på rehabben :)

 

Vondt i halsen jeg (finne ibux)

 

Har også titta noen ganger på partogrammet mitt og det er litt spesielt. Får liksom litt følelsen av at det ikke er så lenge siden samtidig som det er en evighet siden!!! *babysyk*

 

Nå er det snabbgrabber og sjokkis!

 

jo, ang sjokkis: Liker ikke sjokkis med nøtter, alko, kokos, karamell ol. Troika spises forsiktig for må ha en bit av alt. Melkerull spise helst to og to biter bunn mot bunn. Mørk sjokolade med mint eller med prikker (hehe) er favoitten. Melkesjokolade med non stop var heller ikke dumt!

 

Ja, det var vel det jeg kom på... noe mer tro? hmmm...

Jo!! Bare å komme innom Molle! Formen er topp, bare ævva i i halsen. Tror ikke det er så smittsomt når det er under behandlig og har brutt ut? Isåfall har dere fått det alle mann etter helgen!

Skrevet

Bare jeg som ikke har kommet inn på dib før nå?

Skrevet

nei her går det trått ja veldig lite liv i siden

Skrevet

i går sa M mye rart..og jeg fikk vite en del rart.

 

for det første sa jeg på kødd (han skulle fårse sammen et vennepar av oss og de skulle ut på byn sammen med fler) at ja du får hilse dama og gi a et kyss fra meg. Trodde ikke mannen skulle gjøre det, men det gjorde han. Hun er gift og gubbben var der da! Fikk og vite at det hadde blitt noe..skal man si a..hett på dansegulvet. Hadde visst ikke vært store greiene. Planger meg faktisk overhodet ikke. Bare flira jeg. Men dog litt sært.

 

Ikke pga M (for disse er gode venner og det var ikke noe seriøse greier) men en del annet hu presterte å gjøre i løpet av kvelden førte til at de krangla og mannen hennes dro hjem. Hun ville ikke hjem og ble med hjem hit. Totalt dritings og hilste godt på skåla. M la a på sofan med dyna mi.

Mandag morgen sier han til meg at "kjente du ikke at det luktet noen andre av dyna di da?" (jeg hadde tatt noen glass vin med mtg, så la ikke merke til det) så presterer mannen å si at jeg tenkte du lukta det og ble kåt og ville ha sex med meg. Jeg ser bare dumt på ham og spør "falt deg ikke inn at jeg kunne trodd du hadde dratt med deg ei anna dame inn i senga vår mens jeg var borte??" Det hadde gubben faktisk ikke tenkt på!! Holdt på å le meg ihjel!!

 

Altså hva er mest sans. om det lukter annen dame i senga..at man blir kåt og vil ha gubben eller at man tror han har vært utro?? Han lo litt av seg selv og der.

 

Så bretter vi noen klær. Han holder opp den blågrønnneiblå? gensern jeg fikk av ama (samme jeg hadde på på fredag) greit jeg hadde kjørt den i tørketrommelen, men var da ikke sååå krympa! var bare litt måstrekkesut. Vel mannen spør litt undrende hvem det er sin, for er ikke helt W sin stil. Sier den er min og mannen bryter ganske høyt ut at "DU får da ikke på deg den??!!"

 

Jeg blir på nytt bare stående å se dumt på han og det går plutselig opp hva han sa. For det første blir jeg ikke lei meg for sånt og for det andre vet jeg den passer..hehe. Men han ble jo såååå lei seg da og fikk laaaang klem mens han holdt på å le seg ihjel.

 

Så spiser vi middag...M ser på meg og ut av det blå utbryter han "du har jo blitt sånn milf du nå" (mothers I like to fuck) Igjen ser jeg dumt på han. Altså jeg er 27!!!!!!!!!!!!!!!! Og igjen ser han at han kanskje sa noe han ikke burde.

 

må le av mannan da:)

Skrevet

Ellers kan jeg nevne at jeg var stupdritings i går. Jepp, etter helga og alt. Nei jeg var ikke dritings men måtte holde meg fast i veggen når jeg gikk.

 

Skulle bare ned til ei (mor til bestisen til W) og ta et par øl og preke piss i et par timer. Gikk i grunn greit til 00:30 men så var plutselig kl 04:30. Og etter å ha delt 4 flaskeøl, 5 boksøl, 3 kb hver og 2 irish hver..og etter helgens strabaser..ja da ble man full som en dupp:)

 

Også på en mandag da, nesten flaut!!

 

Vi hadde det kjempegøy!! Bra musikk og skravla gikk og vi var innom det meste av temaer vil jeg tro. Alt fra fnis til tårer.

 

Så nå gleder jeg meg til flere kvelder uten noen form for alko!! Har 3 inv. til helga (men ser ut til at fest til søss på lørdag faller bort mtg?) og regner med det blir ut da. Og så kommer jo snuppa fra nord helgen etter det.

Skrevet

Driver og baker og mens jeg venter på at kakene skal avkjøles slik at jeg får lagt på krem, så har jeg spist opp det meste av kremen......

Skrevet

Yes!! I kveld er det champions league og ManU spiller mot Roma og småsexy Totti:))

En komis av mr. T kom hjem fra London her og hadde da kjøpt med seg full Mancherster United drakt, med både shorts og sokker til :D Så nå er hun en liten red devil. Ble så fin atte :))))

 

Kakene er ferdige, gleder meg til å smake etterpå!!

 

 

 

 

Skrevet

Må tisse...

 

 

 

 

Skrevet

Ja

 

 

 

Skrevet

Treige DIB og morsomme M.

Og Mol: ta det med ro berta- la no magen din få ei pause.

 

 

Skal legge ut nytt bilde på traaden snart.

 

mangler sambo og barn jeg-tomt hus.

 

oo-så mye spanandes jeg har å komme med-jaudå. Men da veit dere at jeg lever i hvertfall.

 

Tenna mine klør- så veit dere det og.

 

 

Skrevet

mm, det jeg sier. Får ta noen dager uten nå..hehe.

 

Magen kommer seg. Hadde bare 2 attakk i helga. Begynt å spise en del igjen. Så man gikk ned og puppa forsvant. Man gikk litt opp igjen men såklaaart puppa ikke var med på oppturen. Teite kropp:))

 

Kjøp deg bitering!

Skrevet

Men ikke kok den!!

 

Jupp har laget 2 kaker, skal prøvesmake den ene etterpå :))

 

Lurer nå på IGJEN da om det kan være noen tenner på vei. Linea har vært grinete i dag og sliter med å finne søvnen i natt. Men får hun masse oppmerksomhet så virker jo alt bra da. Så lenge oppmerksomheten varer, da er det tilbake til surving og sutring. Fått en stikk men har ikke gitt noe effekt foreløpig..

Skrevet

Kaka var go' den :D

Har smakt den mange ganger da, bare ikke laget den selv;)

 

 

Skrevet

Må forte oss å "skrive ut" tråden #28 og den kommende #29 da, slik at jeg kan begynner på 30, på småtroll 1-2 år.

Skrevet

M er virkelig noe for seg selv... Kanskje derfor dere fant hverandre? ;-)

 

Jeg er sliten og in pain, så med andre ord; alt er som vanlig.

I går lærte jeg forresten å krabbe på en ny måte, følte meg bare ørlite grann teit. Men hva gjør man ikke for å tilfredstille den "fine utsikten"? Oops, den kunne feiltolkes, jaja..

 

Er det noen som vil tippe da? Og da mener jeg ikke Lottofestivalen!

LH var 9485 g og 73,5 cm den 18.6.

Skrevet

spurte nå HVA da :)

 

Vi har spist fisk.

 

Hvorfor må gutten bruke så lang tid på å sovne??

Skrevet

mulig du er inne på noe;)

 

feiltolkes? skjønner ikke hva du mener.... :P

 

Litt for sliten i hue til å tenke nå, så tar tipp senere.

Skrevet

også blow you! Mener blåse på deg.. altså på vondtene.

Skrevet

Hei på dere!

En liten hilsen fra nord. Her er det høst i alle farger og flottflott vær. Gutta var ikke lette å ha på flyet, og det hjalp ikke at vi ble sittende en halvtime ekstra uten å bevege oss fordi de hadde funnet ei ripe. Så da måtte de fylle ut masse papirer må vite. Argh. Men vi overlevde. Gutta trives godt her oppe, har masse boltreplass og spennende årgangsleker er tatt fram. Skakkjørte biler og ftalatdingser, men de er så morsomme så. Sjarmerer og herjer og satt ny rekord i utesoving i går - 2.5 og 3 t. Så har de også satt rekord i ikkesoveomnatta, men mamma har tatt fri denne uka så jeg har kunnet duppet litt av på dagen. De har våknet masse og forlanger pupp. Også blir de sur fordi det nesten ikke er melk, akkurat som jeg har prod til å amme hver andre time natta igjennom nå. Vel, om noen dager har jeg kanskje det, hehe. Håper på bedre natt i natt.

 

Mamma har strikka kjempeflotte jakker og bukser til de, lester og votter. Dere må se! Så søte er de. Også holder de på å slite ut den stakkars katta til min søster, hehe. Hun er ikke så veldig glad i de krabbene små.

 

De begynner i bhg på ekte i desember forresten. Jeg begynner å jobbe om 27 dager. Hjeeeeelp!

Skrevet

Haha jeg ser for meg gutta jage katta!! Linea er også fryktelig opptatt av pusene og lugger til hver sjanse hun får, men regner med det blir liv på 40 kvm jeg når jenta faktisk kan krabbe etter dem!!

 

Gleder meg til å se gutta i nye bukser, jakker, lester og votter :))

 

 

Skrevet

Klemmer litt på simba også :))

Skrevet

Hei og hoi!

 

Nå er jeg lei denne forkjølelsen altså! Trodde jeg var på bedringensvei, men våknet i morges verre enn i går og nå er jeg så tett atte....

O var våken annen hver time i natt.

 

Svanine: det går kjapt å få opp produksjonen gitt:) har hatt stoore pupper i hele dag jeg etter siste dagenes amming.

O nekter å spise mat og i går så dro han faktisk i t- skjorta mi for å få pupp.

 

Ja nå får vi se da om det hjelper at vi er ute av september, nå fikk vi telefon om at pappan til en god venn av oss døde på søndag - så grusomt - Han døde uventet av kreft.

 

En annen venn av meg ble hasteoperert før helgen - blodpropp i hjertet- Han hadde egentlig sykt flaks. Jeg får fortelle det et annet sted.

 

Jeg har vært innom jobben i dag så gøy å hilse på nye koleger.

 

Gratulerte ikke L her om dagen med de 11. Gratulerer!

 

Molle rare ting skjer he he ikke alltid gutter tenker seg om.

 

 

Jeg sa til T at det bare var menn på jobben- bare kjekke menn!

T svarte da " kanskje du kommer hjem kåt da!" he he Det er fint med tillitt i forholdet i alle fall!

 

Simba har du kommet det opp fra krabbestående!

Håper du fortsatt overlever.

 

1D ikke lett å prate med hver sin gutt som roper på oppmerksomhet! Alt bra ?

 

Tiny O har funnet frem vovven, god bedring.

Mtg Hur er det med deg? overlevd hytte tur?

 

tippe senere tett i pappen

 

Spiser Ostekake vi

 

Den regla om hva man liker av sjokolade tror jeg vi har vært i gjenom minst 2 ganger før.

 

Jeg liker Freia melkesjokolade

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...