Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 26. september 2007 #151 Skrevet 26. september 2007 Facebook er bra:-) Genial idé:-) Jeg kan jo fortelle litt om meg selv også Ikke bra gjetting dere,hihi...Den nærmeste tror jeg var deg, Stjernetitter;) Ok. Jeg er blond. Langt hår til ca midt på ryggen. Med litt fall i... Jeg er høy og "relativt" slank. Er 1.73 høy og veier 67 kg CA.. (str38-40) Liker å pynte meg, men har også mine slækkedager. Helt vanlig stil (HM, Itchi og Gina Tricot er mine favoritter) Utdannelsen min er Grafisk Designer. Jobber for tiden med masse rart egentlig. Produksjon, salg og markedsføring;) Jeg er en skikkelig skravlebøtte. Engasjerer meg i nesten alt som skjer rundt meg (der var det en som tippet riktig..) Veldig familiekjær (har jo en supersøt pjokk på 2 år) men har også stort behov for å være sosial. Tror jeg kan kalle meg selv som SUPERSOSIAL!!!! Mitt motto er: jo flere jo bedre (for guds skyld, ikke missforstå,haha!!) Tar meg gjerne en fest i helgene om jeg har mulighet:-D Det er moro!! Elsker å danse!! Er med i en Revygruppe. Liker å opptré. Mest glad i å synge. Så jeg er absolutt ikke sjenert. Ganske utadvent faktisk..Noen tror nok jeg har god selvtillit, men det har asbsolutt ikke. Venner og familie er noe jeg setter uendelig stor pris på. Jeg elsker å glede andre. Mitt siste "prosjekt" var overraskelsesfest for svigerfar (hehe..ikke spørr!!) og snart fyller ei venninne 30, så da blir det spa-helg for henne og meg Overraskelse!! Jeg er en god venn. Kan stole på meg!! Jeg snakker sjelden stygt om andre..det er det værste jeg vet når andre baksnakker vennenne sine. Så er det noe, prøver jeg å komfrontere dem med det (ikke alltid like lett), men i det lange løp er det mest lønnsomt.. Første inntrykket av meg kan jeg nok virke litt "blond", hehe..men det er jeg absolutt ikke. Jeg liker å se bra ut når jeg skal ut, men kan også ta på meg joggebukse og (nesten) ikke sminke meg i hverdagen;) Jeg har selvironi og nesten alltid blid!! Tar ofte initiativ til ting. Merker faktisk her inne at det er plenty med initiativ, og det liker jeg veldig godt!!! :-D Men Elisabeth: Jeg er absolutt ingen sjef hjemme,hehe...Der er jeg nok (desverre) en "jatter" ;-( Har mange negative sider også. Klarer bl.a ikke å komfrontere kjærsten min slik jeg ønsker. Litt komfliktsky ovenfor han, men jeg jobber med saken;) Tar lett til tårene, og det er nok der problemet mitt sitter. Vil ikke komfrontere fordi da blir det bare gråting. Og det resulterer i at jeg aldri får sagt det jeg virkelig trenger å si.. Kan noen ganger bli "mye" av meg. På godt og vondt. Er alltid så ivrig, så det kan nok kanskje bli i det meste laget til tider, hehe...Men ser det somftes selv da...(er alltid godt ment) Og tilbakemeldinger om meg selv syntes jeg er viktig. Man kan ikke bli noe bedre menneske uten å få tilbakemeldinger om sine negative sider...Positive tilbakemeldinger er også vel så viktig for meg. Nå ser dere, nok en gang kommer det et langt innlegg fra meg;) Blablablabla.. Sees på Face´n:-)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #152 Skrevet 26. september 2007 Ja, den var lang den! ) Gøyt å lese om dere da.. Sitter på skolen og venter på at mannfolksluntra skal hente meg. Men ting tar tid! I forgårs var jeg sint på typen, så i går tenkte jeg at jeg skulle skrive et brev med hva jeg syntes, og hva jeg føler. Skrev jo også positivt, om hvor glad jeg er i han, og hvor stor pris jeg setter på han. Nettopp fordi jeg ikke er så flink å ordlegge meg når alt kommer til alt. Jeg skrev brevet, så skrev jeg en liste over det jeg ønsket å høre fra han. Men han ble IKKE blid! Følte seg nok angrepet eller noe, sa at jeg var kravstor. Jeg sa at der var ingen krav, kun ønsker! Han ble sikkert lyn forbanna.. Hoppet av i svingen når vi hadde sex morgenen etter og greier. Men så tenkte jeg; jeg gir meg faen! Det jeg skrev var helt sant, og det var slik jeg følte det! Jeg må deale med sannheten overfor meg selv, så hvorfor skal jeg ikke gjøre det ovenfor han?? Så utpå dagen i går ble jeg bare i bedre og bedre humør! Fikk den energien, og bl kåt og greier. Han satt jo helt klart pris på alt det, så vi hadde en av de beste dagene vi har hatt på utorlig lenge i går! Og det tror jeg skyldtes at jeg fikk ventilere følelsene mine. Vi kvinner tenker mye mer enn menn, og lager våre små problemer i hodet vårt. Som samboeren sa: "kan vi ikke bare gjøre det enkelt da?" Og det var lurt! Nå vil jeg bare være i godt humør og påse at vi har det bra, så etter en stund får han nok et nytt ventilerings-brev, men da er han vel obs? Det ligger mye i det uttrykket: "If mama ain't happy, nobodys happy!" Men vi må nok ta ansvar for å bli happy selv noen ganger, og det tror jeg mennen setter pris på igrunn. Og det er så lett å styre humøret til menn! De gjenspeiler oss så mye! Hvis jeg bare bestemmer meg for å være blid, utadvendt og kjærlig, så blir jaggu han det også! Det er nokomvendt også vil jeg tro, så det handler litt om å ta intiativ også. Så nå turte jeg endelig å bruke mine egne "gode råd" for en gang skyld! Vel, det ble jaggu langt av meg også! He, he..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #153 Skrevet 26. september 2007 PS! Det var jo seff i forgårs jeg skrev det brevet da!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 26. september 2007 #154 Skrevet 26. september 2007 Uff, ja, men det så ut til st det endte godt da;) Aldri noe årleit å ha sånne "feier" med kjærsten. Søt du (dere) er forresten, hihi...Vært på Facebook jeg nå vøtt:-)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #155 Skrevet 26. september 2007 Takk, det samme, du! Nå fikk jeg endelig nesten pos EL-test! Endelig! Det er gale når en begynner å bli utålmodig med å vente på både EL og IKM! I kveld skal det bli romanse i hvert fall! Jeg får vel EL i morgen eller overmorgen jeg da. Har god magefølelse for denne ppen, siden jeg både går på pergotime og går til akupunktur! Håper det klaffer nå, det hadde passet så bra!
Lilleblome Skrevet 26. september 2007 #156 Skrevet 26. september 2007 Hei igjen dere! :-) Meldte meg inn hos dere for noen uker siden, iom at samboeren min er begynt å reise i jobben igjen.. Nå vil jeg bare komme med en oppmuntrende melding: Det ser faktisk ut som om jeg er blitt gravid!!! :-D Iom at han har vært bortreist i jobb, og ikke mye hjemme denne pp, så har vi kun fått "hivd oss i høyet" 3 ganger... Heldigvis var det rundt EL, og etter 3 positive tester nå, tør jeg NESTEN å tro på at vi faktisk endelig har lykkes! Trodde virkelig ikke at vi hadde klart det denne pp, så er ekstra glad! Skal til legen i morgen tidlig, for å se om han kan bekrefte vårt håp. Ville bare si dette, slik at dere holder motet oppe, selv om mannen er ute og ikke dere får sjans til å prøve så mye en pp, det trengs bare 1 gang for å lykkes! ;-)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 26. september 2007 #157 Skrevet 26. september 2007 hehe, man blir jo litt gal av dette innimellom ja:) Hvordan ligger det an med tempingen nå når du går på pergo da Elisabeth? Tenkte litt på det i sted, vi har allerede prøvd i et halvt år, selv om vi ikke har prøvd hver måned da,,,, Kanskje jeg og må til med pergo etterhvert.... Men har en god følelse for denne måneden, til og med selv om jeg ikke vet om vi fåt prøvd, hehe!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 26. september 2007 #158 Skrevet 26. september 2007 Så spennende Lisbeth!!! :-) Krysser fortsatt EVERYTHING for deg!!!! :-) Og lilleblomme da!! GRATULERER såååååååååå masse!!! Lucky basterd!!!!! , hehe...Dette skal gå bra skal du se. Når blir termin ca da a? (gå på facebook du også da!!!) Også du da lille trulte som jeg trodde var lita og kraftig, og mørk? hihi...Så feil kan man ta gitt;)... Håper det blir full klaff for deg denne måneden. Tenk så moro det hadde vært da!!! MEN, skulle det ikke klaffe (tvitvitvitvi) så vil jeg bare anbefale deg til å gå til legen å bare hive seg i det. Er jo bare å si til legen dere har prøvd i over 1 år. Det hadde jeg gjort;) Så skjer kanskje ting litt kjappere,hihi...Men vi satser på denne måneden. Jeg må ha en TR til jeg før jeg kan starte den ordentlige prøveperioden!! Spennende dere :-)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 26. september 2007 #159 Skrevet 26. september 2007 LISBETH?????? hahahaha!!! SÅRRRRYY!!!! Elisabeth seff!!!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå