Hemmeligheten Skrevet 6. september 2007 Forfatter #26 Skrevet 6. september 2007 maya80!!! gratulere!!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 6. september 2007 #27 Skrevet 6. september 2007 Jeg er såååå misunnelig!!! Jeg vil også ha Juni-barn :-D Hadde kjærsten hjemme en tur i går, men som sagt så har EL allerede vært, så denne gang ei...selv om min pp ikke er i gang enda,hehe...Får aldri tid vi. Åssen er det muuuuuliiiiig!!!! Kjære, kom hjem NÅ!!!! Nedtelling: BARE 40 (ca) dager igjen!!!! :`( Sov godt alle damer;) Hopp i høyet dere som kan;)
Lilleblome Skrevet 6. september 2007 #28 Skrevet 6. september 2007 Jeg kan vel (dessverre) melde meg inn på denne tråden jeg også.. ;-) Har en mann som har reist i over 4 år, har vært borte mellom 4 og 5 uker hver gang.. For noen måneder siden så sluttet han med reisingen, men pga prosjektjobbing, så blir det litt reising i høst igjen. Går veldig greit, men bare litt upraktisk når vi nå prøver å bli gravide.. Har el til tirsdag/onsdag, og da er han bortreist. Nå er vi såpass heldige at han dette prosjektet er i Norge, bare ca 3 timer hjemmefra, så vurderer veldig sterkt å ta meg en kjøretur bort til ham etter jobb på onsdag... Hehehe, er jeg gal da?? ;-) Jeg er bortreist frem til tirsdag, får derfor ikke sjans til å hoppe til køys i helga når han er hjemme...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 6. september 2007 #29 Skrevet 6. september 2007 hm... Trodde det var ei til som hadde blitt gravid, men da tar jeg nok feil Elisabeth! Lilleblome, velkommen skal du være! Her er rette plassen å få ut litt frustrasjon når man er ensom alene forlatt:) Gal nei? Hehe, hørtes kos ut d synes jeg, er da flere her som reiser et stykke for en "tøm og røm":) Selv har jeg fruktbar periode nå, tror ikke EL har vært enda, men er så masse jobbing og stress på jobb at jeg har ikke hatt overskudd til å lage noen spire enda... Litt skremmende faktisk.... Mista litt pfiffen som d heter... Men har bestemt meg for at det blir bare åtte timer på jobb i morgen, uansett hva som skjer! Så håper jeg det hjelper på
Lilleblome Skrevet 6. september 2007 #30 Skrevet 6. september 2007 Takk takk, er godt å vite at jeg ikke er helt sprø! Hehehe :-) Ja, vet hvordan det er å miste piffen, for en måned siden hadde jeg det på samme måten.. Følte bare ingenting funket og hadde INGEN tro på at jeg skulle bli gravid noen gang.. Men så tok jeg en EL test som var positiv, og da kom plutselig piffen tilbake og det var rett til sengekos! Hihihihi..... ;-) Håper du ikke stresser for mye i helgen, og at det kommer en liten spire ut av all prøvingen snart.. :-)
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 7. september 2007 #31 Skrevet 7. september 2007 Hmm. IKM idag, tror jeg, og negativ test... hmm.. Det murrer godt, mens innimellom er det helt borte.. Gratulerer masse Maya!!! Du er superheldig!! Send oss masse babystøv!!
Titter Skrevet 7. september 2007 #32 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer så masse Maya!!! Det var en koselig nyhet å komme hjem til!! Jeg har altså vært på telttur i 4 dager, med pissregn de to siste.....alt er vått og over alt i leiligheten henger det klær til tørk! Men vi hadde det utrolig koselig, så det var absolutt en fin tur! Så var det testing og sånt da....jeg ventet mensen på onsdag, men den kom ikke....og ikke på torsdag heller! Så jeg begynte sånn forsiktig å håpe på at det kunne være noe på gang, men den gang ei... Rett før vi skulle kjøre hjem igjen kjente jeg mens-vondt i magen og fryktet det verste, noe som også stemte:( Da jeg kom hjem hadde jeg begynt å blø Så da blir det ikke noe testing i morgen tidlig likevel.... Æsj, føler meg bare skikkelig tom nå! Hadde så håpet at det skulle klaffe!! Og når mensen i tillegg var sein....*sukk* I morgen er sambo innom her med båten, så da får jeg i alle fall møtt han! Han var nesten mer positiv enn meg, så gruer meg litt til å fortelle han at jeg har fått mensen:( Skal snakke med han senere i kveld... Huff, dette ble ikke en fin avsluttning på en koselig tur, og jeg har også mistet piffen litt når det gjelder prøvinga....det trekker litt ut nå synes jeg! Har jo prøvd siden mars....vet det er mange som har prøvd mye lengre, men likevel....
Gjest Skrevet 7. september 2007 #33 Skrevet 7. september 2007 Hei Lilleblome! Og velkommen hit! Jeg pleier å kjøre fra Ålesund til Kristiansund når jeg har EL! Det tar vel ca 3 timer.. Sist EL fikk vi 20 min sammen, så det ble en skikkelig tøm og røm! Ja, ja, stjerneklar, så lenge tanta ikke er kommet, så er der håp! Må holde oss oppdatert! Spennende.. Føler meg faktisk litt gravid jeg... Kjenner litt sånne rare ting i magen, sånn som etter en har spist en skikkelig kebab liksom, så er jeg tørst! Var hos akupunktøren i går, så hun styrket den fasen jeg var i. Kanskje det er noe på gang? Men sikkert ikke da..
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 7. september 2007 #34 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer med spire!!!! Sinnsykt bra!! :-D Og velkommen hit Lilleblome :-) Uff, syntes det trist for dere som ikke blir gravid før etter mye prøving. Banker i bordet selv, på at det skal gå raskt når vi setter i gang for fult. Hadde som sagt kjærsten hjemme en dag på onsdag. Hadde håpet det kunne bli noe da, men er temmelig sikker på at EL allerede hadde vært. Desverre..Men jeg depper ikke enda. Må bare vente tolmodig på kjærsten som kommer hjem først i oktober. Men send gjerne masse babystøv dere som kan :-D ENDELIG HELG!!! JIPPI!!!! Hva er deres plan i helgen da?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #35 Skrevet 7. september 2007 Skole, skole, skole på meg! Har ikke noe liv lenger. Er nesten glad for at typen er på sjøen disse dagene, så ikke han er hjemme når jeg har så lite fritid! Men har tenkt å bestille en lang-weekend en plass når han kommer hjem.. Skal bli kos.. Du får bare være tålmodig, Morelli, ikke noe annet å gjøre.. Men dere får jo en hel prøveperiode i oktober da.. Hvor er du fra forresten? Håper jeg blir gravid neste gang typen er hjemme. Det hadde passet så fint! Med termin i slutten av juni og greier.. Kanskje jeg hadde greid å hengt med på skolen også da?
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 9. september 2007 #36 Skrevet 9. september 2007 Dytter litt jeg;) Men Elisabeth, du kommer ikke til å angre på alt skolesliter når du faktisk er ferdig å har en flott utdannelse;) Stå på!! :-) åh, tur med kjærsten hørtes ikke så ille ut ;o)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #37 Skrevet 9. september 2007 Jessda, sant det.. Så er jo det veldig intressant dette da! Nå er det bare litt over ei uke til han kommer hjem! Gleder meg! Jeg tror fortsatt at jeg er blitt gravid da.. Kjenner noe i magen,har humørsvingninger og hodepine og greier.. Jeg har IKM 15. sep, og han kommer hjem, 18.. Men det er jo ingen ting som er sikkert da! Har vært veldig sikker og tatt feil før jeg.. Stjernetitter: Skjønner godt at du blir deppa, skikkelig nedtur å gå over IKM, for så å få mensen.. Skjønner godt at du mister litt piffen da, ja.. Har sånne perioder av og til jeg også. Men tenk så glad vi som har prøvd ei stund blir, når vi endelig får det til! Det blir nok din tur snart også, sjansene øker for gang til gang nå!
maya80 Skrevet 9. september 2007 #38 Skrevet 9. september 2007 Takk for gratulasjonene. Sender masse babystøv
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 9. september 2007 #39 Skrevet 9. september 2007 Så moro Elisabeth!!!! :-D Håper for din del at du er det!!! Men koser meg litt på denne siden jeg, hehe... Hadde vært moro om alle hadde gått over til 1 tri samtidig;o) Jeg venter forstatt på kjærsten jeg. Får jo aldri begynt vi :-( Er ikke i 1 pp en gang!!! MEN, bare vent, når han endelig er hjemme skal det bli moro for han, tihi... Bare 4 1/2 uke igjen... Jeg krysser alt av fingre og ben (hehe) for deg nå!!! TVI-TVI!!!!! Sovet skikkelig lite denne helga. Så nå hører jeg senga roooooope på meg ;o) Sov godt alle prøvere!! Og dere andre selvfølgelig ;o)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #40 Skrevet 9. september 2007 Jo, takk for det! Har du funnet ut av syklusen din og EL og slikt da? Veldig greit å ha kontroll på det, syntes jeg da.. Temper hver morgen, og greier jeg! Men det er gøyt å følge med om tempen faller dagen før IKM eller ikke.. Sov godt! )
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 9. september 2007 #41 Skrevet 9. september 2007 Veldig gøy at vi i allefall har en gravid her denne gangen, og kanskje Elisabeth også?!! Spennende! En liten oppdatering fra meg. Skulle hatt mensen i løpet av helga, og lørdag morgen trodde jeg den kom. JEg begynte nemlig å blø etter sex! - aldri skjedd før. Men det var ikke helt mensenblod, mer tynt blod, skjønner? Og det ble ikke mer.. Sjekket tappen som var rar.. hard og "tykk" innerst og smalere ytterst? Murringene har stort sett forsvunnet, og føler meg ikke gravid. Men underlige ting har jo skjedd.. Jeg er usikker på om jeg tester i morgen, eller venter til tirsdag. Må nesten prøve å holde meg tror jeg. Var jo negativ på fredag.. Sov godt jenter.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #42 Skrevet 10. september 2007 Så spennede da, stjerneklar! ) Hvis jeg var deg ville jeg testet da! ) Hadde ikke klart å holde meg.. Nå skal jeg til legen. Har vært plaget sopp i det siste.. Kjedelige greier altså, får håpe han fikser understellet mitt til typen kommer hjem! He, he.. Så må jeg prate litt ed han, for jeg har nettopp byttet til denne legen, for jeg var ikke fornøyd med han forrige..
Titter Skrevet 10. september 2007 #43 Skrevet 10. september 2007 Så utrolig mye som skjer her hos oss gressenker da!! Spennende uke vi går i vente nå ja.... Håper virkelig at du er gravid da Elisabeth!! Det hadde vært sånn stas:) Sopp kan jo være et graviditetstegn det også på grunn av forandring i bakteriekulturen i sjeden som følge av graviditeten....mener jeg har lest det en eller annen plass i alle fall! Og så Stjerneklar da, jeg er sikker på at du er gravid! Alle tegn tyder da på det i alle fall... Hadde aldri klart å vente med å teste.... Hold oss oppdatert da! Jeg har da etter hvert kommet over den lille knekken jeg hadde på fredag da mensen kom tre dager på overtid....skikkelig nedtur, da jeg virkelig hadde begynt å tro på at jeg faktisk var gravid! Men det er jo ikke så mye mer å gjøre enn å se framover mot neste prøveperiode...håper sambo kommer hjem slik at han rekker eggløsnin da!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 10. september 2007 #44 Skrevet 10. september 2007 Så spennende dere!!! Og Elisabeth, nå tror jeg du er gravid jeg...MEN, skal ikke håpe for tidlig, bedre å tenke at du ikke er det, så du heller får deg en overraskelse, hehe...MEN jeg har god følelse på deg nå da. Sopp i tillegg er jo et godt tegn egentlig;) Hva tror du selv? Tvitvi..og lykke til hos ny lege. ..og du..jeg dropper nok disse el-testene og temp-styr foreløpig. Er nok litt for tidlig for meg siden jeg egentlig ikke har vansker med å bli gravid. Greit å starte prøving først og fremst, hehe...*vente*vente* Men kan du forklare meg litt om hvordan temp fungerer? Noen snakker om slim å greier...får man mer utflod i visse perioder? Herregud, jeg er helt "lokko" på den slags, hehe...men godt jeg har dere som kan lære meg litt. Stjernetitter: Føler med deg nå. Er nok kjedelig å bare vente i god tro og gang på gang bli skuffa!! Men bra du fortsatt er positiv!! Det kommer du langt med. Ikke gi opp, det kommer!!! Gratulerer stjerneklar, du er nok gravid du kjære gressenke;o)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #45 Skrevet 11. september 2007 Hmm.. Så det kan være et tegn det også?? Spennende.. Har troa denne gangen, men får bare vente å se, som sagt, dette har skjedd før! Den nye legen var kjempegrei, og det gikk an å prate med han og alt mulig.. Er glad for at jeg byttet til han. For meg er det biktig å ha en oppegående lege, ikke minst med tanke på om jeg får et barn, så må han/hun få en flink lege.. Har byttet flere ganger før, for jeg nøler ikke med å bytte om jeg ikke er fornøyd! Morelli: Her er en bra hormonkurve med info om syklusen: http://www.pernille.info/hormonkurve.htm Der står også hvilke utflod som er normalt på forskjellige perioder i syklusen. Når det gjelder tempen, så er den lav før EL, så gjør den et hopp dagen før EJ, og forblir høy. Hvis en har temp som hopper opp og ned uten det faste mønsteret, så tyder det på at en ikke har hatt EL. På den siden der står det mye om temping og sekret, og livmortapp og alt mulig.. Bra side! Stjerneklar: Hvordan går det?? Har du testet eller noe??
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 11. september 2007 #46 Skrevet 11. september 2007 Hei jenter, takk for sterk tro!! Begynner å bli rimelig frustrert. I går begynte jeg å spotte.. dvs kun bittegrann brunt utflod. Men det økte på i murringer og humøret begynte å dale. Så jeg trodde mensen var på vei. Det ble ingenting mer i løpet av dagen, så idag skulle jeg teste. Tok en CB, som faktisk ble positiv! Så ble den negativ etter et minutt eller to, før jeg muligens kan skimte en svak skyggestrek.. Atpåtil har jeg begynt å blø litt friskt blod. Denne måneden har vært en thriller! Jeg tror mensen er igang, men får se hvor mye det blir av den. Rart testene er såpass usikre da! Livmortappen tør jeg ikke kjenne på.. Føler nå at det er nesten sikkert at jeg ikke er, desverre. Da blir det spennende med deg Elisabeth!
Gjest Skrevet 11. september 2007 #47 Skrevet 11. september 2007 Ja, det høres ut som en skikkelig thriller! Spørs om det er mensen som er i gang da..? Kjedlige greier... :/ Jeg fikk det for meg at jeg plutselig skulle ta en test i ste da, og den var jo seff negativ! IKM på søndag da.. Men da mistet jeg alle mine symptomer også, så nå tror jeg ikke at jeg er gravid lenger! He, he.. Men får jo bare vente å se..
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 11. september 2007 #48 Skrevet 11. september 2007 SKJERPINGS jenter!!!!!!! Merker noen negative vibber her nå!! Dette skal dere klare!!!Og går det ikke denne gangen heller, nei vel, da går det neste gang!!!! BASTA!!!!! Jeg vet det kommer til å sitte hos oss alle, en vakker dag!!!! He, uff, det var dagens ord fra meg, hihi.....bare godt ment dere... Takk for link Elisabeth. Skal se på den snart. Vet dere hva som er rart?? Da sambo var hjemme den ene dagen sist, hadde vi jo seff masse bra sex (hihi) Men jeg er temmelig sikker på at EL allerede hadde vært (og tror det enda!) MEN, de siste dagene har jeg ømme pupper og hyppig vannlating. Er ikke det litt merkelig? I går følte jeg meg nesten litt gravid..Det kan ikke være mulig!!! ? I dag har det ikke vært fult så mye..bortsett fra at jeg har vært DRITTRØTT i dag!! Men jeg er nok redd hjernen min spiller meg et lite puss, hehe...Så er nok ikke gravid. bare så artig at fantasien min kan gjøre så jeg virkelig føler meg gravid. Må jo le litt da:-D Tenk hvis jeg skulle være det a??? Uff, nei, tørr ikke begynne å tenke på det. Blir skuffa da uansett,hehe....TR skal komme til fredag, så da får vi se;) Åssen går det med dere ellers? klarer dere å konse på skole og jobb? Selv er jeg såååå lei jobben, så kunne vært deilig med et barselår snart;o) kram
Hemmeligheten Skrevet 11. september 2007 Forfatter #49 Skrevet 11. september 2007 SÅ fint at du holder det gode humøret oppe Morelli!! Det er viktig å holde på positiviteten. Jeg er som vanlig positiv og tror kanskje vi har en prøvedag når han kommer hjem på torsdag. Og denne turen skal han jo være hjemme hele syklusen så vi får en ordentlig pp også i oktober.. Det blir første ordentlige med oss. Så her tar jeg høsten hjertelig velkommen!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 11. september 2007 #50 Skrevet 11. september 2007 Takk for det TauZa. Og det samme. Jeg kan jo være positiv med god grunn jeg da. Har tross alt ikke startet min pp enda. Venter jo fortsatt (hulk-hikst..) Og de siste gangene gikk det jo med en gang. Men føler VIRKELIG med streberne :-( Håper det klaffer for deg nå TauZa!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå