Gå til innhold

Gressenkene september..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! hvordan går det? Noen som har gjort noe spennede i helga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Jeg har vært i København i helgen med jentene fra gamlejobben!

Shoppa masse:) Og spist masse god mat!!

Og så hadde de vannvittig mye søtt/fint/kult til babyer....

Hadde veldig lyst å kjøpe noe til evt spire, men klarte å holde meg i skinnet!!

Kjøpte heller noe til tantungen min.

Så nå skal jeg pakke ut av kofferten og få litt søvn før neste uke starter!

Blir vel opptatt med å lege en spire denne uka, så det blir kjekt!

Ikke helt sikker på når EL er, men det gjør ingenting når gubben er hjemme i fire uker til :)

Tvi tvi!:)

Skrevet

Hei dere!

Jeg tror vi traff EL, som jeg tror var for en uke siden idag. Men idag fikk jeg jammen meg litt blod da jeg tørket meg. Så vidt det var noe, men jeg fryktet at mensen var på vei allerede! Har mest lyst å stå på hode en uke til, slik at ingenting slipper ut derifra.. Har ikke IKM før torsdag/ fredag tror jeg.. Jeg fikk god krysse- hjelp fra dere for at vi skulle rekke EL denne pp, og håper dere kan krysse videre for at dette var en såkalt "festeblødning" og ikke begynnelsen på en høyst uvelkommen mens..

Har fått mannen hjem, jeg! Lykkelig!

Skrevet

Akuratt nå nyter jeg att min kjære er hjemme, drar ut om en å en halv uke.

Ellers er nå el overstått her hjemme tror den inntraff mandag eller tirsdag, har hatt skikkelig el smerter denne syklusen men over nå. Har gjort så godt vi klarer med masse sengekos, så nå er det vente tia som gjelder. Er egentlig ganske avslappet til det, men håper veldig vi har klart det ihvertfall.

Skrevet

Det kan ikke være festeblødning du hadde da? jeg hadde ihvertfall litt blod på papiret litt over en uke etter el når jeg ventet sønnen min

Skrevet

Hei jenter!

I helga har jeg virkelig slappet av og kost meg masse! Var i bursdag hos en venninne på lørdag, men kake, bursdagssang og alt som hører til:) Skikkelig koselig! Dagen i går gikk med til rydding av leiligheta med påfølgende sofasliting og tv-titting! Deilig med noen slappe dager, da det er mer enn nok å holde på med på studiet i ukedagene...

Ellers så går jeg bare å venter på mensen...det vil si håper at den ikke kommer! Sambo var jo hjemme da jeg hadde EL, så håper jo det har klaffet selv om jeg ikke har noen symptomer... Jeg er ikke helt sikker på når jeg har IKM, for tr har kommet på besøk til litt varierende tider de siste månedene, men på onsdag er det 28 dager siden første dag i siste mens, så dersom hun har tenkt å følge min vanlige syklus skal hun komme da...men jeg har gitt beskjed om at det trenger hun absolutt ikke!!

Hyggelig at så mange av dere har deres kjære hjemme da! Da blir det produksjon flere plasser:) Min kommer ikke hjem før om litt over 2 uker, men da når han sannsynligvis også neste EL dersom tanta skulle komme denne måneden....

Skrevet

Morelli: Så kjipt at dere akkurat går glipp av EL da!! Tok du tester eller noe? Jeg har begynt å tempe nå, og det går igrunn veldig bra! :) Trodde det skulle være masse pes, men det er det ikke.

Stjernetitter: Min kommer også hjem om to uker, så da blir han hjemme over en periode. Skal bli fint å være sikker på at en treffer EL.. :) Lurer på om jeg skal spørre han om vi skal prøve annen-hver-dag-metoden jeg... Men jeg er litt redd for at han skal tro at jeg kun vil ha sex med han fordi jeg har EL liksom.. Når har du IKM da, stjernetitter?

Skrevet

Hei igjen! :)

Elisabeth: Så bra at han kommer hjem en hel periode da:) Vi prøver selv annen-hver-dag-metoden, og det funker helt greit! Begge blir på en måte innstilt på det, og da går det bra:) Men vi følger den jo ikke slavisk da...vil vi på en "fridag" så gjør vi det da også! :) Når det gjelder IKM, så er jeg jammen ikke helt sikker. TR har de siste to gangene kommet et par-tre dager før IKM, noe som er ganske uvanlig da jeg alltid har vært på klokka presis nesten! Men nå på onsdag er det 4 uker siden første dag av forrige mens (min vanlige syklus), så da kan jeg begynne å klø i fingrene etter å teste!!

Men når det gjelder testing, så har det seg sånn at jeg i morgen tidlig reiser på en ekskursjon med studiet mitt og skal bo i telt med mange andre helt fram til fredag...så det blir nok ikke testing på onsdag likevel! Så da kommer jeg bare til å gå å håpe på at tanta ikke kommer (kjedelig når man er på telttur også!), og tisse på pinnen "first thing in the morning" på lørdag! Da skal dere få rapport om hvordan alt har gått, og resultat av test/uønsket besøk av tanta! Kryss fingrene for meg da, både for at tanta ikke kommer og for at det ikke skal regne/snø på fjellet hele tiden!! :)

Ha det bra så lenge da jenter, og stå på videre:)

Skrevet

Elisabeth: Jeg tok faktisk en EL test jeg. (jeg som ikke skulle drive med sånt "stress")

Den har faktisk ikke vist positiv enda, men det gjør at jeg skjønner at jeg allerede har hatt den. Er såpass lenge siden mens. Venter TR igjen nå ca den 14 sept. (ikke helt sikker etter jeg hadde SA..da kom jeg litt i ubalanse).

Ellers venter jeg bare på å se kjærsten på onsdag:-D JIPPI!!

Bare en dag hjemme da, men bedre enn ingen ting. Skal da klare å ha litt sengekos, selv etter EL, hehe...;)

Ellers har jeg nedtelling til han er hjemme "for godt" (dvs fram til april). BARE 42 dager igjen!!!!

Har denne helgen nytt litt tid med sønnen min. Lekeland og badeland;)

Havna ute på byen på fredag da...Det var MOOOOROOO!!!!! Sang karaoke å greier, hihi... (UFF) Skal holde meg litt borte fra festing nå når han kommer hjem., er ikke såååå moro som det var før merker jeg (selv om jeg bare er 25, hehe...)

Må ha det moro mens man lever, er det ikke det man sier?? ;)

Stjerneklar: Jeg krysser virkelig fingrene for deg, IGJEN. TVI-TVI!!!!

Skrevet

Så bra, Morelli! Skal krysse for deg også! Men kommer ikke din mann hjem før i april?? Eller er han helt ferdig på sjøen da, og kommer hjem neste gang om 42 dager? Det er lenge!! Min var borte 4 mnd på det meste..

Jeg hikket i hele går og innbiller meg at det er gressenkene som gir kryssehjelp. Det sies jo at når man hikker er det noen som tenker på deg!

Lykk til Maya og Stjernetitter også! Kjipt å ikke få testet før lørdag da, men da kan du prøve å slappe av også. Jeg prøver det, og vil ikke teste fortidlig heller. Det forandrer jo ingenting, det blir som det blir!

Jeg har ikke blødd mer siden det pittelille i forgårs.. Fløy på do i hele går for å sjekke. Målte tempen idag (som jeg ikke har gjort regelmessig denne måneden, men vet sånn cirka nivået jeg burde ligge på..) den var høy. Ellers murrer det godt nedi der. Føles som blanding av stikk og litt "svie". hmm. HÅPE - HÅPE! DEN MÅ IKKE KOMME!

Ja, håper vi får flere glade barn denne måneden jenter!

Skrevet

Åj åj, for en spennende måned dette blir... Flere enn på lenge som venter på IKM, og som får prøvd denne måneden....

Jeg har jo fått ELslim i dag, så da er syklusen ca normal denne måneden og...

Så håper prøvingen bærer frukter.... :)

Så spennende Stjerneklar, hørest ut som virkelige gravi-symptomer dette!

Er jo så lett å innbille seg både det ene og d andre....

Krysser alt jeg har unntatt beina for deg! Og for Maya og Stjernetitter!

Vet ikke helt, men har en god følelse for denne månden, kanskje blir d mange gressenker på 1.tri om litt:)

Vi kan i allefall håpe på det!!

Skrevet

Så spennende.. :) Håper du er gravid da.. :) Enig med det teste-greierne, ikke noe vits før en er litt over IKM da..

Jeg hadde også høy temp i dag! 36,9! :) Håper den holder seg høy nå da! :) Så kjenner jeg den klo-greia inni magen av og til. Men hun akupunktøren mente at jeg hadde for kort mellom mens og EL, så kanskje det er festingen som blir problem hos meg.Så føler jeg meg litt sliten.. Men det er sikkert fordi jeg har så sinnsykt mye skolearbeid at jeg føler meg helt stressa! Sitter på skolen nå, og har ingen planer om å komme meg hjem før ni, akkurat som i går.. Det er jaggu synd på meg ja??? ;P

Skrevet

Uff uff Elisabeth!! Håper tempen holder seg høy, og at skolen ikke sliter deg helt ut!!

Men må nesten innrømme at jeg ble litt vemodig nå....

Savner nesten grupperommene litt, og kantinedamene og potetballen på torsdager....

Det er ikke før etter studietida man vet å sette pris på alt leseslitet:)

Regner med du har Willy i Anatomi? Har han enda kaffekoppen sin tro?

:)

Skrevet

Gikk du sykepleien her?? Hvilke kull var du? Vi har ei dame i anatomi, Willy har jeg ikke hørt om..

Skrevet

Nei, gikk bioingeniør...

Da jeg gikk hadde Willy anatomi undervisningen for både bioing og sykepleierne.

Skrevet

Stjerneklar: neida, han er ferdig med toktet i oktober, også begynner høysesongen igjen allerede i april (april-okt.) Da er det flere uker av gangen. Men siste økt (som nå) er den lengste perioden. I år er det kortere enn det har vært på lenge (1 1/2 mnd) De lengste var i fjor, 3 1/2 mnd, i strekk. Det som var værst da, var sønnen vår som forts var så liten. Jeg måtte begynne å jobbe igjen, etter ett år hjemme, levere han i ny bhg osv..det at jeg var alene om alt, var ikke moro;(

Men i år har jeg bedre innstillng. Dette MÅ jo bare gå bra. Skal jo tross alt ha flere barn, så her hjelper det ikke å syte, hehe (selv om jeg gjør det til tider,hihi...)

Krysser fortsatt for deg Stjerneklar. Bena holder jeg åpne i morgen vaffal;o) Gleder meg sånn til å ha én dag med han hjemme :-D

Jippiiiiiii!!! ;o)

Skrevet

Jeg testet positiv i dag, er ennå ett par dager før ikm. Men når jeg ventet sønnen testet jeg også tidlig. Har hatt mye stikkniner å murringer pluss økt uflod så i dag måtte jeg bare ta en test.

Er litt nerøs siden jeg hadde en ma sist, men det att jeg testet såpass tidlig positiv ser jeg på som ett positivt tegn. Når jeg hadde maen testes jeg nemlig ikke positiv før 3 dager over ikm.

Skrevet

ÅI ÅI ÅI!!!!

GRATULERER såååå masse!!!!

Krysser ALT for at dette skal gå bra. Og det tror jeg nok det gjør også :-D

Betyr det at du må forlate oss gressenkene her på Bli gravid da eller?? :-(

Håper vi sees på 1 tri snart!

Skrevet

Er det noen av dere som bruker fertilityfriend forresten? Jeg har brukt det veldig aktivt denne gangen, og det er gøyt! :) Nå sier de at meine sjanser for å være gravid er "good", men det får vel alle?? ;P

Skrevet

Eh..hva er fertilityfriend a??

;)

Alt ellers bra med studenten?? :-)

Skrevet

Det er et nettsted som du kan skrive inn alle dataene dine som temp, utflod, sex osv. Så kan en se når en er fruktbar, og når en har EL (i følge temp) osv. Anbefales! :)

http://www.fertilityfriend.com

Nå sitter jeg på skolen å sliter med ei nitrist oppgave, er stressa for tiden pga skolen, føler at jeg aldri kommer asjur liksom.. Men sånn er det bare! (som min filosofiske mann pleier å si!) :)

Skrevet

Gratulerer Maya!!! Så kjekt at d klaffet!!!

Skal tro, er du den andre gressenken som har fått spire nå?

Eller tar jeg feil?

Åh, har en god følelse denne måneden, så tror nok flere lykkes nå snart jeg.....

Skrevet

Ja, det tror jeg også! :)) Spennede.. :) Den andre...? Hvem var først da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...