Gå til innhold

Gressenkene september..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja! :)

stjerneklar: Du er sikkert produktiv og realistisk. Tror du er litt sånn "vanlig" av utseende. Ca 165 høy, mørk blond, slank. Allværsjakke. Kjenner mange folk, men har få, men gode venninner som du har hatt lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA!!! *lattis*!!

Dette er moro asså!!!

Gleder meg til å høre fasit av dere alle;)

Skrevet

Haha! Dere har hatt det moro! Gøy å lese hvordan andre ser for seg meg:)

Elisabeth`77

Ser for meg deg som en blondine, litt fall i ett halvlangt hår? En typisk 170 høy jente. Bryr seg om andre. Lett å komme i kontakt med.

Morelli

Jeg tror du er mørk. Lita og slank.

Stjernetitter

Mørk blond?

Trulte

Du er ei sånn ordentlig kjekk jente trur ej. Jovial. Brunette?

Stjerneklar

Du er nok blond og blid

Haha. Dette var litt sykt. Hadde ikke så klare bilder av alle. Har jo bare ett nick og forhlde seg til.

Skrevet

Var noen som sa at vi måtte vente til torsdag men hvis alle har svart hvorfor ikke?

Skrevet

Ja, tar meg den frihet til å starte fasiten jeg da! :)

Hvis noen vil tippe mer, må de bare la være å lese videre! :)

MIN FASIT: Veldig mye bra! :) Tror de viktigste tinga om meg ble nevnt jeg.. Det som stemmer som jeg fant er:

-170 høy

-Bryr seg om andre.

-Lett å komme i kontakt med.

-Mørk (men langt) bølget hår.

-kvinnelige former

-ikke tykk, men heller ikke tynn. (82 kg)

-Og så er du flink til å høre på andre og gi gode råd! (Full pott til Stjernetitter!)

-hun vet å si i fra (moren min har truet de på trygdekontoret med å sende meg på dem hvis de ikke skjerpa seg! ;) )

-ledertype (og litt sjefete!)

Tror faktisk det var det meste jeg! :) Morsomt.. :) Jeg er jo litt lat av meg da.. :) Liker å spille spill og bridge og sånt.. Og når typen er hjemme så blir det late kvelder på sofaen, slik som i dag, toast og chilli-kakao med masse krem.. Mmm.. :)

Blir spennde å høre deres fasit! :) Jeg er sikkert helt på bærtur med den gjetningen min!:)

Skrevet

Skal vi se....

Noen rett og noen feil på meg. Jeg var blond i sommer men har for det meste rødbrunt hår og det er aldri lenger enn ned til skuldrene. Akkurat nå er det kort. Jeg er ganske høy 173cm og har noen kilo for mye. str 42 (mye mer behagelig å si str enn kilo) haha.

Ja, jeg står for det jeg mener og er jo spesialpedagog så jeg har jo ett blikk for de mest sårbare i omverdenen. Jeg er tolmodig på jobben og utolmodig hjemme hehe (sier vertfall sambo, kan ikke skjønne hva jeg snakker om)

Ellers så liker jeg å skryte av at jeg er full av tiltak og er fyrrig. Jeg er gla i at det skjer noe og har jeg en hel dag inne får jeg makk og føler meg kjempe ensom.

Jeg er i ferd med å bli en ordentlig "lilla dame" men er heldigvis en stund igjen enda.

Skrevet

Er jeg ei allværsjakke- jente, Elisabeth??? Hahahaha!

Veldig morsomt, men jeg har ikke fått beskrevet Tauza; Tror du er mørk med langt hår, rundt 170 høy, passe slank, nordlending, Blid, snill og kreativ.

Skrevet

Hehe, dette er gøy!!

Jeg er av utseende lita og har lyst langt hår... 163 høy og nesten 50 kg, (sliter med å holde vekta oppe).

Går i behagelige klær, jeg er sånn allværsjakkeperson, hehe...

Norrønajakka mi er mitt kjæreste uteplagg!

Sminker meg kun når jeg skal på fest eller noe slikt....

Har to personligheter kanskje, en jobb og en hjemme...

På jobb har jeg nesten alltid full kontroll og mye å gjøre! Jobben er viktig for meg, så jeg jobber mye overtid!

Hjemme er jeg et rotehue.... hehe.... Min største last er middagsluren... jeg elsker å sove middag..... Og kan være veldig lat...

Men når jeg klarer å holde meg unna sofaen er jeg gjerne ute og surfer, går i fjellet eller drar på hytte/båtturer med gode venner. På vinteren må jeg stå på ski, så ofte som mulig!!

Liker å prøve nye ting, og elsker utfordringer!!!

Sosialt er jeg veldig utadvent, lett å komme i kontakt med, men vanskelig å komme inn på.. Jeg åpner meg ikke for hvem som helst!

Men av en eller annen grunn kommer gjerne folk til meg for å snakke om sine problem, så jeg er sikkert en god lytter. Er i allefall til å stole på!

Er alltid blid! Men ikke i følge gubben da... hehe....

Åj, dette ble masse....

Skrevet

Hehe, Noe av beskrivelsene stemmer.. Noen er helt på jordet! Jeg er definitivt ikke en fan av allværsjakke! og heller ikke lita og lys!

Jeg er mørk blond med langt hår og mørke øyne. Jeg er 175 høy og 58 kg. Som stjernetitter sier er jeg rolig, avballansert og snill. Og Elisabeth har rett i at jeg kan være produktiv og realistisk, selv om jeg også kan være veldig lat! Jeg kjenner mange, men har en håndfull venner som jeg har hatt lenge.

Skrevet

Hadde kanskje vært gøy å sett dere på facebook og....

Rart, men selv de opplysningen jeg har fått har du fortsatt rødt hår Elisabeth, hehe.....

Skrevet

Hehe.....jeg bare MÅTTE inn her en gang til før jeg drar, så siden noen har begynt å skrive fasiter kan jeg like godt komme med min:)

Vel, her kommer noe av det som var rett, pluss litt til:

- snill-med-alle-jente...ja, jeg prøver så godt jeg kan i alle fall:)

- livlig - det kan man vel godt si at jeg er ja!

- mørk med langt hår (men ikke brune øyne!), og kanskje litt sjenert...tja, er vi ikke det alle sammen av og til...?!

- og ja, jeg er glad i støvler og store sjal, gjerne litt hippi-klær, men syltynn er jeg ikke akkurat....er vel sånn ca 43-44 i str:) Og så er jeg faktisk litt sånn "allværsjakke-jente" av og til...er fryktelig glad i friluftsliv, telemarkkjøring, litt klatring og andre uteaktiviteter!

- ikke helt kommunebrun hårfarge, men mer gyllenbrun/litt rødlig...! Men ovehodet ikke bleket, har faktisk aldri gjort noe annet med håret enn å klippe det (har hatt dread-looks en gang da)....og ikke bruker jeg sminke heller!! :) Lurer på hvorfor så mange tror jeg er blond...hmmm!

- inmulsiv og aktiv.....impulsiv i alle fall, men ikke alltid like aktiv! Er fryktelig glad i sofakroken eller tegnebordet også....

I alle fall synes jeg det var mange gode forslag, noen mer rett enn andre:) Tenkte kanskje jeg skulle si litt om hva jeg gjør også da...jeg var ferdig med allmennlærerutdanning nå i vår, men trivdes så godt som student så jeg tar et år til!! Av fag har jeg årsstudium i kunst og håndverk og spesialpedagogikk, pluss at jeg nå tar naturfag....ganske allsidig med andre ord!! :)

Vel, det var litt om meg, og jeg gleder meg allerede til å komme hjem fra telttur på torsdag og lese deres fasiter!! :)

God natt da jenter, så "snakkes" vi på torsdags kveld:)

Skrevet

Ja, facebook er jo genialt! :) Kan lageen lukket gruppe, som en må søke medlemsskap i.. :) F.eks "Gressenkene" :) Hi, hi.. Skal gjøre det jeg.. :)

Skrevet

Hm, den finnes allerede faktisk!

Men må være en lukket gruppe da, jeg vil ikke avsløre prøvingen min for alle på facebook...

Skrevet

*flau* Du skrev jo lukket gruppe jo... hehe

Skrevet

Ja, det ble en lukket gruppe, så da kan vel ikke noen gå inn å se hva vi skriver der..?

Skrevet

Ja, jøss..Men jeg skrev "common interest-familiy" som tema.. Den andre er "totally random"..

Skrevet

Nei, om den er lukket må man søke for å bli medlem, og man kan ikke gå inn og se hva folk skriver eller hvem som er medlem.

Men kan kun se på personens profil at den er medlem i en gruppe som heter det!

Men hva heter gruppen da?

Skrevet

Jeg kunne gå inn og se hvem som er medlem.... så du har kanskje ikke lukket den helt?

Skrevet

Den heter GRESSENKENE så er undertema "common interest-familiy".

Folk kan se at en er medlem i gruppen, men ikke se hva en skriver eller bilder eller noe.

Kom inn da, jenter! :)

Skrevet

Jeg er inne! Kjekt!

Men nå må jeg prøve å komme meg i seng.....

Uff, klarer aldri å legge meg før tolv.... Ikke bra....

Skrevet

OBS! Jeg kan gå inn å se hvem som er medlemmer da?! men er det bare det og ikke hva som er skrevet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...