Gå til innhold

Skravle

Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby. Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Vi ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer.


Vi har egne regler knyttet til tråder om selvskading, spiseforstyrrelser og dosering i våre regler. Husk at dette er et brukerforum, og at erfaringene som beskrives her er basert på egne erfaringer. Det er ikke tillatt å underskrive som helsepersonell, og vi oppfordrer våre brukere til å ta kontakt med lege for å få kvalitetssikrede svar på helsespørsmål.

Snarveier til andre forum:  Ris og ros - Anonym/Skravle

 

Venneforum - Hus og hage - Helse - Økonomi - Spå og horoskop - Utstyr - Navnedebatten
Bli gravid - Gravid - Fødsel - Baby og småbarn - Dagmamma og barnehage

 

 

 


Underkategorier

  1. Aktuelle saker, krig og politikk

    I dette underforumet diskuteres aktuelle saker i nyhetsbildet, krig og politikk. Nyhetssaker som omhandler barns livsførsel kan fortsatt diskuteres i Skravle. 

    Her vil det være lavere terskel for rydding når det gjelder latterliggjøring, ironi, brukerangrep osv. Vi forventer at man skal kunne diskutere med en saklig tone. Det er kun mulig å poste med brukernavn i dette forumet. Tråder som er postet i skravle vil bli flyttet såfremt de overholder resten av våre regler. 

    6,1k
    innlegg

1 248 884 emner i kategorien

  1. Kommunale avgifter..

    • 5 svar
    • 1,1k visninger
    • 3 svar
    • 318 visninger
  2. Dere i Oslo-området -begynt med vinterpose enda?

    • 5 svar
    • 195 visninger
    • 6 svar
    • 445 visninger
    • 4 svar
    • 168 visninger
    • 1 svar
    • 305 visninger
  3. Easywalker eller TFK? søskenvogn mas igjen..

    • 1 svar
    • 118 visninger
    • 1 svar
    • 444 visninger
    • 2 svar
    • 395 visninger
  4. Hva er det PINELIGSTE du har gjort?

    • 14 svar
    • 400 visninger
    • 0 svar
    • 161 visninger
    • 1 svar
    • 601 visninger
  5. Kanskje å be om bråk dette her.. 1 2

    • 35 svar
    • 868 visninger
  6. Noen som har en tvillingvogn og anbefale?

    • 0 svar
    • 394 visninger
    • 2 svar
    • 468 visninger
  7. Må man egentlig si fra ang OS at man begynner å jobbe???

    • 0 svar
    • 127 visninger
  8. Easywalker eller TFK? søskenvogn mas igjen..

    • 0 svar
    • 390 visninger
  9. Baby-pysj fra Stillongs, noen som vet?

    • 3 svar
    • 187 visninger
  10. noen som vet

    • 1 svar
    • 166 visninger
    • 0 svar
    • 401 visninger
    • 5 svar
    • 1,4k visninger
  11. Fader, jeg gror snart fast innenfor våre 4 vegger...

    • 1 svar
    • 163 visninger
    • 2 svar
    • 341 visninger
  12. FEBERKRAMPE!!! HJELP!! HASTER!

    • 11 svar
    • 296 visninger
    • 3 svar
    • 371 visninger
×
×
  • Opprett ny...