Gå til innhold

Hadde dere gått til tannlegen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tross min ekstreme og paranoide tannlegeskrekk troppet jeg opp på time i dag:-p Dvs, siden tannpinen nærmest tok livet av meg.

Når jeg reiste meg opp hadde jeg grint mine bitre tårer, ula med munnen full av instrumenter, stoppa han x antall ganger underveis og hatt kryssforhør om sprøytespissen som skulle i kjevebeinet..

OG når jeg reiste meg opp var det så vått i tannlegestolen at det hørtes ut som om jeg hadde hatt kronisk forstoppelse gjennom mangfoldige år. Hele tightsen var gjennombløt.. Mascaraen lå i vide elver nedover ansiktet, munnen var halvsidig lammet og svetteringene under armene større enn cd skiver..

Legger til at dette er en mann i sine beste 30-år... SÅ hadde dere dratt tilbake for å fullføre rotfyllingen??

Jeg er i tvil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ler meg ihjel - unnskyld :o) Men noen ganger er jeg SÅ glad for at jeg omsider har fått grabbet til meg en plass på pasientlista til en dametannlege med tålmodighet, forsiktige hender og nydelige øyne. Og ikke minst velvillig med bedøvelsen - det er egentlig det viktigste.

(jeg er ikke så redd for å bore, men den derre pirkegreia de bruker for å "sjekke" tennene bytter jeg gladelig ut med et par tre fødsler...)

Skrevet

Uff og uff, min tannlege spiller på det andre laget og det er jeg egentlig veldig glad for. Iallefall når jeg leser din historie;)

Skrevet

Ha, ha, ha! Det blir ihvertfall vondt hvis du ikke fullfører rotfyllingen! Be legen om beroligende piller før neste tannlegetime :D Lykke til!

Skrevet

Ja, stakkars mann. Skal ikke se bort ifra at han bytter fil etter å ha sett ekstrem-kjerring in action today:-O

Beroligende tør jeg ikke ta, he he.. Får heller gi litt ekstra tips.

Hjalp ikke når assistenten sugde meg i tunga heller, og den slo krøll på seg i tillegg til hele verktøykassa som var der fra før:-O

Skrevet

Det er egentlig ganske utrolig hvor mye som får plass i kjeften hos tannlegen når jeg knapt klarer å tanntråd'e mine egne tenner. Men kanskje derfor jeg ender opp med kjeven utav ledd og kink i nakken når jeg kommer derfra også, når tannlegen hele tida sier "gap bare litt til nå" og aldri sier "klapp igjen". Opp, opp, opp, opp skru fast "holdeleppavekke"-stativ og putte hele beholdningen av rustfrie sakser, skalpeller, el-driller og sugeanregninger. Og 4-5 fingre samtidig.

Skrevet

He he he he he:o)))) *ler*

Jeg sa i et av mine nervøse øyeblikk istad at, jeg klarer ikke ha så mye i munnen på engang.. Jeg brekker meg lett!! Det ble litt stille og pinlig et sekund der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...