Malita Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hvordan går det? Håper på dine vegne at den negative testen du tok her om dagen var feil. Så lenge mensen ikke er kommet er det jo håp. Ønske deg lykke til og håper dere slipper å vente altfor lenge på et posivtivt resultat:)
Duo-yoghurt Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hei på deg Så koselig at du tenkte på meg da Jeg har fortsatt ikke fått mensen, og i morgen er jeg 15 dager over tiden...kommer til å ta en test til, men vet ikke riktig når. Er den også negativ får jeg ta en blodprøve tror jeg! Er hvertfall håp som du sier så lenge mensen ikke kommer
Luthien1 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 OI! Jeg er fremdeles sikker på at du har baby i magen! Men skal ikke fylle hodet ditt med forhåpninger! Men du burde ta en test til ja, pluss ta en tur til lege!!
Duo-yoghurt Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Hehe, jeg håper virkelig at du har rett Men jeg tenker jo hele tiden at mensen skal komme... men alle mensmurringer har gitt seg, og ikke symptomer på noe annet heller..så gudene vet. hehe
Luthien1 Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 ÅÅhhh, jeg vil så gjerne at du skal være gravid! Du MÅ bestille time hos lege, for jeg syns dette er alt for spennende. Tør ikke tenke på hvordan du har det!!?!!
Duo-yoghurt Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Egentlig tar jeg det hele med stor ro.. hehe...var verre for noen dager siden. Men etter jeg fikk den negative testen så har jeg slått meg til ro med at jeg ikke er gravid, men lurer såklart på hvorfor jeg plutselig ikke får mensen. Hadde trodd den skulle komme så fort jeg så den negative testen. Jeg venter noen dager til før jeg stikker til lege, men jeg kommer til å teste om ikke så altfor mange dagene hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå