Gå til innhold

Nokon her som har duplo togbane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noko bra?

Ungane her har veldig lyst på, men vi har MYKJE briotog. Vurderer å selge briotogene og heller kjøpe duplo (det ser jo veldig greitt ut å kunne kombinere tog med klossar), men det hadde vore kjekt å høyre erfaringar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

guttungen har brio hos meg og duplo hos faren (han fyller snart tre)

duplo banen og klossene er mer i bruk enn brio toget (hanr har ikke duplo her, men derimot vanlige trebyggklosser, og de bruker han konstant), han syns også det er så kult at duploen går av seg selv å batterier, og at det kommer lyd når han fyller bensin =)

Skrevet

Vi har begge deler (pga arv og gaver). Jeg synes det er mye mer forskjellig å kjøpe til Brio-toget, så derfor har vi kjøpt mest til det. Duplo-tog har han stort sett det han har fått fra andre. Synes ikke det er så mye å få kjøpt til Duplo-toget.

Han leker med begge deler, men om vi ikke hadde arvet/fått så tror jeg at vi skulle ha satset på bare Brio-tog og så heller vente til de kan få Lego-tog. Er jo ikke mange årene de driver med Duplo før de begynner med Lego. :o)

Skrevet

Takk for svar begge to.

Eldste vår er 4, men eg trur nok lego er litt utanfor hans "rekkevidde" enno (han er ikkje så flink finmototorisk enno pga ganske nyleg oppdaga dårleg syn). Vi har jo og ein snart-2-åring og får gjerne ein til med tida, så det blir nok brukt framover.

Vanskeleg dette her, men eg skjønar jo guttungen når eg ser på duplotogklipp på youtube... Briotoget blir veldig lite brukt uansett no om dagen, men det kan jo vere fordi det er på rommet hans og duplo'en i stova.

Nei, vi får tenke litt til og prøve å få guttungen til å forstå kva det innebærer å selge briotoget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...