Crazy mama Skrevet 16. juli 2007 #176 Skrevet 16. juli 2007 Dette var enormt trist å lese. Jeg er ikke så mye her inne, så jeg vet ikke historien deres. Uansett vil jeg meddele min største medfølelse i sorgen, jeg er så lei meg på dere sine vegne. Kondolerer. Håper dere får mye hjelp og støtte fremover, og ta godt vare på hverandre. Klemmer fra meg
grå :) Skrevet 16. juli 2007 #177 Skrevet 16. juli 2007 så trist:( var godt dere fikk beholde ham såpass lenge og bli litt kjent med ham før han tok farvel. han har det nok godt der han nå om ikke annet.
ketosina Skrevet 16. juli 2007 #178 Skrevet 16. juli 2007 så ufattelig tris! kondolerer så masse. klem til dere.
piano♫ Skrevet 16. juli 2007 #179 Skrevet 16. juli 2007 Kjære deg! Jeg har fulgt med på innleggene dine om den store, lille kjempen Mikael, og gang på gang har han rørt ved hjertet mitt. Like mange ganger har jeg tenkt på dere, full av beundring, for den styrken dere har vist. Og kjærligheten som har lyst gjennom hvert eneste innlegg. Dette er så uendelig trist, og jeg sender mange, varme klemmer til dere i denne vonde og vanskelige tiden. Vær sammen i sorgen og tenk på de gode stundene dere fikk ha sammen med han.
2blå og ?? i magen Skrevet 16. juli 2007 #180 Skrevet 16. juli 2007 Så utrolig trist Kondolerer så mye. Sender dere mange varme klemmer. Ta godt vare på hverandre i sorgen.
Beama Skrevet 16. juli 2007 #181 Skrevet 16. juli 2007 Kondolerer så masse! Så ufattelig trist. Mange klemmer sendes din vei. Hvil i fred Mikael!
~Fanta~ Skrevet 16. juli 2007 #182 Skrevet 16. juli 2007 *Sorg er som en trekant som dreier rundt i hjertet med spisser som risper. Det gjør vondt, forferdelig vondt til trekantenes spisser er avslitt og det bare er en kule igjen, som glir rundt uten smerte. Men når gleden over det du har hatt, overskygger savnet av det du har mistet, når du vet at du aldri villet unnvært det du har tapt, selv om du var klar over at du en gang kanskje måtte gi slipp på det, da er trekantens spisser avslitt og kulen blir en skatt i ditt hjerte.* Min dypeste medfølelse til dere alle. Og Mikael, du var en fighter. Hvil i fred lille vakre gutten. Mange varme tanker og klemmer fra...
♥pilutta♥ Skrevet 16. juli 2007 #183 Skrevet 16. juli 2007 Ord blir fattige i en stund som denne. Kondolerer! Vi tenner et lys for vesle Mikael, og lyser fred over hans minne!
*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 16. juli 2007 #184 Skrevet 16. juli 2007 det er ting som dette som er som viser hvor ufattelig urettferdig livet er!!!!!!!!!!!! sender mange varme klemmer fra oss!!!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. juli 2007 #185 Skrevet 16. juli 2007 Skulle nok ikke gått inn på denne jeg :-( F......... så urettferdig livet er :-( Bare gråter og gråter jeg!!!!! Takler ikke lese om sånt :-( Du må være en UTROLIG sterk dame!!!! Kondolerer! og en hau med tårevåte klemmer!!!
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 16. juli 2007 #186 Skrevet 16. juli 2007 ånei........((((( knøyt seg i magen bare av overskriften... Kondolere så mye..:/ Har fulgt deg og lillegutten, han har vært så sterk..men dog denne kampen ble for tøff:( TA vare på hverandre og minnene... Tenner et lys for Mikael....Små føtter setter dype spor....... *klemmer*
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. juli 2007 #187 Skrevet 16. juli 2007 Grusomt at sånne ting skjer! Får vondt langt inn i hjerterota når jeg tenker på det dere har måtte gjennomgå! Håper lille Mikael ikke har det vondt eller har plager nå... Sender mange varme tanker til dere så dere kommer dere gjennom sorgen og orøver å la livet gå videre for den lille store kjempen sin skyld!
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #188 Skrevet 16. juli 2007 Så ufattelig trist! Sender mange varme tanker og klemmer til dere.
Enliiitentil? Skrevet 16. juli 2007 #189 Skrevet 16. juli 2007 Så tragisk:( Sender mange tanker til dere... selv om det aldri vil bli nok... :-(
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juli 2007 #190 Skrevet 17. juli 2007 Nå ble jeg innmarri trist her!! Sender alle tanker over til dere. Barnet deres hviler trygt og godt nå. Kondolerer! Denne sangen er vanvittig pen.. "Someone's Watching Over Me" Found myself today Oh I found myself and ran away Something pulled me back The voice of reason I forgot I had All I know is you're not here to say What you always used to say But it's written in the sky tonight So I won't give up No I won't break down Sooner than it seems life turns around And I will be strong Even if it all goes wrong When I'm standing in the dark I'll still believe Someone's watching over me Seen that ray of light And it's shining on my destiny Shining all the time And I wont be afraid To follow everywhere it's taking me All I know is yesterday is gone And right now I belong To this moment to my dreams So I won't give up No I won't break down Sooner than it seems life turns around And I will be strong Even if it all goes wrong When I'm standing in the dark I'll still believe Someone's watching over me It doesn't matter what people say And it doesn't matter how long it takes Believe in yourself and you'll fly high And it only matters how true you are Be true to yourself and follow your heart So I won't give up No I won't break down Sooner than it seems life turns around And I will be strong Even if it all goes wrong When I'm standing in the dark I'll still believe That I won't give up No I won't break down Sooner than it seems life turns around And I will be strong Even when it all goes wrong When I'm standing in the dark I'll still believe That someone's watching over Someone's watching over Someone's watching over me Someone's watching over me
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 17. juli 2007 #192 Skrevet 17. juli 2007 å nei!!!! heregud så trist! kondolerer! stor klem til dere!
proxi Skrevet 17. juli 2007 #194 Skrevet 17. juli 2007 Ingen ord kan beskrive sorgen dere går gjennom nå, og ingen ord kan beskrive min medfølelse nå. Alle tanker går til dere.. Jeg kjenner en tåre triller ned min kinn.
Bølle&Frøet Skrevet 17. juli 2007 #195 Skrevet 17. juli 2007 Jeg kjenner dere ikke, men har tenkt mye på dere. Så utrolig trist..... Sender en stor klem!
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 17. juli 2007 #196 Skrevet 17. juli 2007 Vi vil også bare si at vi også tenker på dere som veldig mange gjør... Sender varme klemmer i denne tunge tiden...
high five Skrevet 17. juli 2007 #197 Skrevet 17. juli 2007 Forferdelig trist å lese, Lillegull.. Tenker masse på dere, pass på hverandre og ta vare på minnene. Klem fra
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. juli 2007 #198 Skrevet 17. juli 2007 Jeg vet ikke hva jeg skal si, bortsett fra at jeg føler så inderlig med dere! Tårene triller som bare det her! Livet er så grusomt urettferdig! Varme klemmer og tanker fra meg...
rosa og en blå Skrevet 17. juli 2007 #199 Skrevet 17. juli 2007 stor klem. skulle ønske at det fantest noen trøstende ord. for dette er det tristeste eg har hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå