Gå til innhold

Ja, en kort og trist oppdatering om Mikael..

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff å uff :(

kondolerer og sender en klem!

alle foreldres værste mareritt, skal ikke oppleve noe sånt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei:-(

Vit at vi tenker masse på dere, kondolerer!

Skrevet

Min dypeste medfølelse, ord blir så fattig i en slik stund. Sender dere en klem istedet!

Skrevet

Kondolerer så masse... Sender mange varme tanker... Ord blir så fattige..

Skrevet

Utrolig trist å høre.

Han var en liten solskinnshistorie her inne.

Veldig veldig trist at det gikk slik nå.

Ønsker dere det aller beste, og styrke til å komme dere videre.

Masse klemmer fra

Skrevet

Kondolerer så mye....

Kan ikke forstille meg hvor grumsomt dere har det nå....

Kan ikke tenke meg hvor vondt det er...stå sammen i sorgen....

Skrevet

Kondolerer så masse. Så ufattelig trist at det endte lik. Men ta godt vare på alle de gode minnene om den lille sønnen deres!

Stor trøsteklem

Skrevet

Kondolerer så mye! Har fulgt historien deres og den har satt dype spor i mitt hjerte.

Hvil i fred...

Klem

Skrevet

Tårene begynte å trille her også. Så ufattelig trist. Ingen skulle ha opplevd å miste noen av barna sine. Min dypeste medfølelse.

Sender en stor og god klem.

Skrevet

sender mine varmeste tanker til dere..

jeg satt i natt, og fikk ikke såve.. klokken var rundt 02.. tårer trillet ned kinnene mine, og jeg tenkte at mikael nok var borte nå.. det var den rareste følelsen jeg noen gang har følt, for så å logge meg på i dag, og lese at han døde 0150, lille mikael har vært nært mitt hjærte, og jeg har tenkt mye på han, og dere. hannes kamp, og deres enorme styrke denne lille kjempen har satt sine spor hos meg, og vil være i mine tanker. <3<3<3

Skrevet

Tenker på dere. Har ikke noe mer å si, ord blir så meningsløse.

Klem

Skrevet

Så trist!! Har tenkt mye på dere....

Min dypeste medfølelse.

klem

Skrevet

Det var så trist å høre at det gikk sånn, selv om dere på en måte var forberedt på dette fra han kom til dere. Jeg har tenkt så masse på dere hver gang jeg har vært på St Olavs Hospital pga kontroller med min egen lille tass. Både han og dere har vært sterke nå. Hvil godt i viten om at du har gjort alt du kan for at lille Mikael skal ha det godt sin korte tid her på jorden. Tenk, dere fikk til og med ha han hjemme!

Jeg er veldig lei meg for at det skulle gå slik og ønsker dere styrke i tiden som kommer.

Klem fra Haater husarbeid og lille Benjamin

Skrevet

Har lest noen av innleggene dine, og jeg synes det hele er ufattelig trist. Jeg har ikke ord, livet er så urettferdig.

Kan bare kondolere, og si Mikaels historie har gjort et dypt inntrykk!!

Min dypeste medfølelse.

Skrevet

klem til dere

Skrevet

Uff så trist, men likevel godt han fikk slippe siden han begynte å få det ganske tøft med kramper osv.

Syns det er viktig at disse små ikke skal lide.

Jeg er veldig glad for at dere fikk ha han hos dere lenger enn man i utgangspunktet trodde han skulle, selv om det ble et altfor kort liv....

Har tenkt masse på dere, ta godt vare på hverandre framover.

Jeg synes den sangen til Carola "Jag vill alltid elska" er så nydelig, kanskje du finner litt trøst i den.

Stor klem

Skrevet

Føler at ord ikke strekker til i en sånn situasjon. Så vet ikke helt hva jeg skal skrive, ha alltid syns kondolerer er et litt upersonlig ord (og nå kjenner ikke jeg dere, men) - ha tenkt masse på dere i det siste og kommer nok til å ha dere i tankene fremover og.

Skrevet

Uff.... så ufattelig trist.

Forferdelig vanskelig å finne ord i en slik sammenheng.

Dere har min dypeste medfølelse.

Ta vare på hverandre i sorgen.

Skrevet

Åneeeeeiiiii...

Tårene rener...

Mange klemmer fra oss..

Skrevet

Kondolerer.

Hvil i fred, lille Mikael.

Klemmer fra meg og mine.

Skrevet

Utrolig trist. Nå kom tårene ja. Ord blir fattige. Når vi blir foreldre forandrer verden seg og vi blir utrolig sårbare. Ta vare på hverandre nå i denne vanskelige tiden.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

STOR klem til dere og englegutten deres!

Så søtt at han holdt ut bursdagen til mamma'n sin...skal tro om han visste hvilken dag det var. Nå er han dessverre borte fra denne verden, men han lever fortsatt i deres og andres hjerter, og der kommer han aldri oppleve smerte igjen!

Skrevet

Kondolerer så mye.. Veldig trist lesning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...