Kamomille Skrevet 16. juli 2007 #77 Skrevet 16. juli 2007 Dette var ufattelig trist. Ta godt vare på dere selv i tiden som kommer Kondolerer til dere alle!
Juliemamman Skrevet 16. juli 2007 #78 Skrevet 16. juli 2007 Så ufattelig trist at den lille kjempen allikevel måtte gi opp . Kondolerer... Føler med dere i sorgen. Klem.
ejiec++ Skrevet 16. juli 2007 #79 Skrevet 16. juli 2007 Føler med dere i sorgen. Du har vært en veldig sterk og flink mamma for lille Mikael. Mange klemmer til dere alle!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 16. juli 2007 #80 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er så ufattelig trist for deres skyld. Sender mange varme tanker og klemmer
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. juli 2007 #81 Skrevet 16. juli 2007 Atter en gang må jeg gråte litt for kjempen Mikael. For en livsvilje han har vist, det er helt utrolig. At han til slutt måtte gi opp er forferdelig, men lev vidre i vissheten om at han fikk de beste foreldre tenkelig, og at dere gjorde det best tenkelige for ham. Vi er mange her som har blitt innvolvert i lille Mikaels liv, og han har nok satt spor hos mange av oss. Jeg for min del vil aldri glemme, og hver 5. juni fremover, når vi feirer bursdag vil jeg nok også ha Mikael i mine tanker. Klem til dere. Hvil i fred Mikael.
Tre små & mammaen Skrevet 16. juli 2007 #83 Skrevet 16. juli 2007 Det var trist og lese :-( Gråter for dere:-( Ta vare på hverandre og på storebror.. Har tent et lys i vinduskarmen for lille Mikael *-*-*-*-* små føtter lager dype spor*-*-*-*-*
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #85 Skrevet 16. juli 2007 Dette var veldig trist å lese. Aner virkelig ikke hva jeg skal skrive, men jeg sender deg min dypeste medfølelse og kondolerer så meget. Klemmer fra
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. juli 2007 #86 Skrevet 16. juli 2007 uff så ufattelig trist... helt umulig å forstå for meg..
2 søte småpiker Skrevet 16. juli 2007 #87 Skrevet 16. juli 2007 Huff så trist, har fulgt med på historien din, og ble veldig lei meg nå. Kan ikke engang forestille meg hvordan dere har det nå, men tenker på dere i denne tunge tiden. Kondolerer.
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 16. juli 2007 #88 Skrevet 16. juli 2007 Kondolerer så mye ! Dette var forferdelig trist...
BettyBoob Skrevet 16. juli 2007 #89 Skrevet 16. juli 2007 Mine dypeste kondolanser - dette var veldig trist å lese varme tanker og klemmer sendes deres vei i denne vonde tiden
Koala *g07* Skrevet 16. juli 2007 #90 Skrevet 16. juli 2007 Dette var utrolig vondt å lese. Håper dere finner trøsten i de minner dere har fått med han, og at livet kan gå videre ved å se på det flotte dere fikk. Vet hvor smertelig vondt du har det akkurat nå, og skulle ønske jeg kunne gjort alt for at du ikke har det slik akkurat nå. Vit at du og dine er i våre tanker. Har tenkt så mye på dere. Dette verset fant jeg en gang på nett: to pene øyne et lite smil et varmt lite hjerte et altfor kort liv det første ord ble aldri sagt det første skritt ble aldri tatt du fikk ikke tid til å bli stor - men små føtter setter også spor. Vi glemmer deg aldri! Sterke ord, men så utrolig meningsfulle Lyser fred over Mikaels minne Varme klemmer fra
nickoline og supermann Skrevet 16. juli 2007 #91 Skrevet 16. juli 2007 åh, den lille kjempen....... jeg kommer aldri til å glemme det du har fortalt. Sender dere noen av mine overskuddskrefter. Kondolerer:)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 16. juli 2007 #92 Skrevet 16. juli 2007 Uff og uff!! Så forferdelig trist å høre!!! Kondolerer så mye!! Mange trøsteklemmer fra
katlinka Skrevet 16. juli 2007 #93 Skrevet 16. juli 2007 Kondolerer så mye.. Varme klemmer til deg og din familie..
snupp & mamma Skrevet 16. juli 2007 #94 Skrevet 16. juli 2007 har dessverre ikke ord. mistet mamman min for en drøy mnd side. har etter det tenkt på hvor ufattelig vanskelig det må være å miste et barn. det er utenfor min forståelsesevne. ta godt være på hverandre, og lev på minnene.
Papira Mou Skrevet 16. juli 2007 #95 Skrevet 16. juli 2007 Hvil i fred lille Mikael ! En liten engel som aldri vil bli glemt... Mine dypeste medfølelser til alle hans nære. klmmer fra
2 Hærligheter! Skrevet 16. juli 2007 #96 Skrevet 16. juli 2007 Ord blir så lite.... Ta vare på hverandre... Sender masse varme,gode tanker til dere. Hilsner&Klemmer fra Meg og
Guttemamma til tusen :) Skrevet 16. juli 2007 #97 Skrevet 16. juli 2007 mange klemmer til dere! har tenkt masse på dere de siste dagene!
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #98 Skrevet 16. juli 2007 Uff så trist... Men Mikael er en gutt som aldri vil bli glemt !!! Masse varme tanker går til hele familien. Mikael var heldig som fikk oppleve dere som familie og dere var heldige som fikk noe tid med Mikael. Han har satt sine spor. Et lys tennes for hele familien og Mikael
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #99 Skrevet 16. juli 2007 Huff da, så trist. Sender dere varme klemmer i sorgen, og så må dere huske på å ta godt vare på hverandre. Minnene om den store lille kjempen deres vil dere ha med dere for alltid!
rufs Skrevet 16. juli 2007 #100 Skrevet 16. juli 2007 kjære deg sitter her å gråter med dere føler så inderlig med dere i sorgen. tenner et lys for dere i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå