Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 16. juli 2007 #51 Skrevet 16. juli 2007 Å nei,stakkars dere...gråter for Mikael og for dere. Han var en fighter,dere skal være stolte over gutten deres. Tusen klemmer fra me.
dumme mamma Skrevet 16. juli 2007 #52 Skrevet 16. juli 2007 uff. Kondolerer så mye. Så ufattelig trist. TA vare på alle gode minnene om ham. SEnder dere en god klem. Vet ikke hva jeg skal si jeg, ingen ord som passer
Elbajo Skrevet 16. juli 2007 #53 Skrevet 16. juli 2007 Å nei så utrolig trist:( Kondolerer masse. Sender mange varme klemmer..
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #54 Skrevet 16. juli 2007 Huff... Nå kommer tårene hos meg også.. Det er så ufattelig trist. Kommer aldri til å glemme tapre lille Mikael. Min dypeste medfølelse. varme klemmer
renat1 Skrevet 16. juli 2007 #55 Skrevet 16. juli 2007 Aaaaa saa trist...=0( Tarene triller, og mine tanker gaar til dere alle... Kondolerer saa mye... Varme klemmer fra meg XXX
en-to, lappe sko..... Skrevet 16. juli 2007 #56 Skrevet 16. juli 2007 Uff det var vondt å høre, samtidig så er det godt å tenke at han ikke har det vondt mer og at dere fikk beholde han såpass lenge at dere ble kjent med han. Har vært inne på denne siden mange ganger hver dag de siste ukene for å følge med på oppdateriger om Mikael og har håpet i det lengste at det skulle gå bra. Hele min familie har fulgt med på opp og nedturer. Vi er mange som er med dere nå og tenker på dere. Tenner et lys for Mikael og resten av familien. STOOOR klem fra
Nit@™ Skrevet 16. juli 2007 #58 Skrevet 16. juli 2007 Så trist. Tårene triller... Engler tasser i himmelens hager Fredfyllt liten engel en sommerfugl jager Så glad han løper på små barneben Vil så gjerne favne, men er nok litt forsen Alle Guds små skapninger i skjønn harmoni Ingen gråt kan høres, alle er glad og fri Selv om den lille sjelen til himmelen måtte dra Så vil de gjerne at mammaen dems skal vite at de har det bra De vil så gjerne sende en blomst til mammaen sin Vil så gjerne trøste, for der nede gråter mammaen min Ikke gråt kjære mamma, jeg er i himmelrik nu Vi sees en gang i fremtiden, kjære lille du Jeg skal flette den fineste blomsterkrans du har sett Den skal henge rundt min hals til mamma og jeg blir ett Så gråt ikke mer lille mamma, jeg smiler i himmelens slott Jeg vil bare fortelle deg mamma, her har jeg det kjempeflott Så husk min lille hånd kjære mamma, den venter her på deg Men lev vel der nede på jorden, du mister aldri meg Jeg elsker deg kjære mamma, jeg skjønner din sorg er stor Men du må aldri glemme mamma, at du i sjelen min bor Mamma, jeg elsker deg. Tenker på dere. Mange klemmer. Ord blir så fattige.
ana baroma Skrevet 16. juli 2007 #59 Skrevet 16. juli 2007 Mikael har satt mange og dype spor her inne. Og det har du også, Lillegull... Alle våre tanker går selvfølgelig til dere, og i kveld skal et lite lys få skinne i vinduet vårt, for å følge den sterke kjempen din videre på veien sin. Om livet hans ble kort, så ble det ikke meningsløst. Klem fra meg.
melkekua™ Skrevet 16. juli 2007 #60 Skrevet 16. juli 2007 Så forferdelig trist Lillegull (((((( Jeg har ingen ord. Dere er i mine tanker!
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #61 Skrevet 16. juli 2007 tårene triller.. kondolerer så mye, håper dere finner styrke til å komme dere gjennom sorgen sammen. har tent et lys for vesle Mikael. stor klem fra
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #62 Skrevet 16. juli 2007 Så trist! Vil sende noen siste hilsener til den NYDELIGE, lille kjemperen.<3<3
Vrimle Skrevet 16. juli 2007 #63 Skrevet 16. juli 2007 Kinesisk visdomsord Sorg er som en trekant som dreier rundt i hjertet med spisser som risper. Det gjør vondt, forferdelig vondt til trekantenes spisser er avslitt og det bare er en kule igjen, som glir rundt uten smerte. Sorg er en prosess som tar tid, men den tar slutt. Hvor lang prosessen er beror på hva vi har mistet, hvilke ressurser vi selv har og hvilken støtte vi mottar fra omgivelsene våre. Men når gleden over det du har hatt, overskygger savnet av det du har mistet, når du vet at du aldri villet unnvært det du har tapt, selv om du var klar over at du en gang kanskje måtte gi slipp på det, da er trekantens spisser avslitt og kulen blir en skatt i ditt hjerte. <3
Sjonkel Rolf Skrevet 16. juli 2007 #64 Skrevet 16. juli 2007 Så ufattelig trist! Ord blir utrolig små når slikt skjer. Han virket som en utrolig fighter. Ta godt vare på minnene, og på hverandre! Stor klem
fleXibel Skrevet 16. juli 2007 #65 Skrevet 16. juli 2007 Å.. nå kom tårene... Er såå lei meg for at det gik slik.. Kondolerer så mye. Kommer ikke til å glemme.. Har ikke ord.. Klem fra meg
snartmammapåny Skrevet 16. juli 2007 #66 Skrevet 16. juli 2007 Å nå triller tårene mine:( Mikael har iallefall satt spor i mot hjerte, selv om jeg verken "kjenner" dere eller han. En kjempe stor trøsteklem til dere.
Cat.68 Skrevet 16. juli 2007 #68 Skrevet 16. juli 2007 Så uendelig trist at det var slik det måtte ende. Ja lille Mikael har satt dype spor hos mange, og han levde ikke forgjeves. jeg føler så utrulig med dere og sender dere mange tanker og klemmer i sorgen. (
manonym Skrevet 16. juli 2007 #69 Skrevet 16. juli 2007 Dette var trist å lese.... Håper dere klarer å ta vare på hverandre i den tunge tiden. Stor klem fra meg og mine!
trøndermamma Skrevet 16. juli 2007 #70 Skrevet 16. juli 2007 Huff, så vondt og trist. Vesle Mikael har satt spor etter seg, og vi er mange som har fulgt med og tenkt på dere. Det er vanskelig å sette ord på det en tenker og føler når en leser dette. Min dypeste medfølelse til dere i sorgen!
*mamma* snart bryllup Skrevet 16. juli 2007 #72 Skrevet 16. juli 2007 Konolerer så masse, uff detter er ubeskrivelig trist! Vet ikke hva jeg skal si. Tenner ett lys for dere å lar tankene gå til dere.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 16. juli 2007 #73 Skrevet 16. juli 2007 Tårene triller her, får så vondt! Ingen skulle trenge å oppleve det som dere har opplevd! En god klem til dere alle=)
silhah og emilie Skrevet 16. juli 2007 #74 Skrevet 16. juli 2007 huff ord blir fattige:( sender dere de varmeste klemmer han har satt dype spor i hjertet mitt, også i andre dibbers hjerter. det var en tøff liten fighter:) hvil i fred mikael
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 16. juli 2007 #75 Skrevet 16. juli 2007 Her står det et lys på spisestuebordet og brenner for lille Mikael og dere han var så glad i.. Jeg får frysninger av det som har skjedd, har tenkt og tenker masse på dere. Så at han har tråkket sine spor i mange DIB hjerter, ja det er helt sikkert. Jeg synes dette er utrolig trist, å miste et barn må være det værste som kan skje, for ingen har barn å miste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå