F-mor Skrevet 16. juli 2007 #101 Skrevet 16. juli 2007 Kondolerer så masse! Ord blir fattige i en slik situvasjon. Har tenkt masse på dere og kommer ikke til å tenke mindre på dere etter dette. Tusen takk for at du har delt så mye om Mikael her inne, slik at vi kunne ta del i det korte livet han fikk på denne jord. Varme klemmer ifra meg.
Tommage♀♂ Skrevet 16. juli 2007 #102 Skrevet 16. juli 2007 Å nei! Så forferlig å måtte oppleve, ønsker dere alt godt i fremtiden Kondolerer så mye maase klemmer fra
snuppi min Skrevet 16. juli 2007 #104 Skrevet 16. juli 2007 Så utrolig trist, sitter her og gråter. Sender dere alle trøstende klemmer og håper dere tar godt vare på hverandre i tiden som kommer. Ta med dere minnene og bildene dere har og bevar Mikael i deres hjerter! Mange klemmer fra
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #106 Skrevet 16. juli 2007 Kondolerer så mye. Så ufattelig trist. Mikael var en fighter.
Giftmamma med2jenter Skrevet 16. juli 2007 #107 Skrevet 16. juli 2007 Trist å lese.. Tenker på dere!!
Joikaboll@ Skrevet 16. juli 2007 #108 Skrevet 16. juli 2007 Så trist å høre, ta vare på hverandre og minnene. Og, ja, det er helt sikkert at lille Mikael har satt dype spor etter seg, vi er mange dibbere som tenker på han og familien.
M by M Skrevet 16. juli 2007 #109 Skrevet 16. juli 2007 Det er sjelden jeg gråter over noe her inne, men nå gjør jeg visst det. Det er sikkert ingenting noen kan si som gjør det bedre, men jeg håper dere kommer igjennom dette. Det tror jeg dere klarer også. Du virker som en veldig fornuftig dame og en veldig god mamma! Jeg er veldig imponert over deg, Lillegull! Klem fra meg
Odd Molly Skrevet 16. juli 2007 #110 Skrevet 16. juli 2007 Så utrolig leit! Finner ingen ord. Ta vare på hverandre. Stor klem til dere alle.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 16. juli 2007 #111 Skrevet 16. juli 2007 Kondolerer så mye. Jeg har ikke ord... Men så ufattelig trist!! Ønsker dere lykke til fremover Klem
Forskeren Skrevet 16. juli 2007 #113 Skrevet 16. juli 2007 Huff, tårene mine triller også. Mange varme klemmer
minst Skrevet 16. juli 2007 #114 Skrevet 16. juli 2007 En dag vandret Gud i sin hage hvor blomstene vokser i flor. Der oppe i fra sin himmel han skuet ut over jord. Der i hans jorderiske hage, var også et blomstervell. Guds hjerte var stolt over prakten, som han hadde plantet selv. Da så han en liten rose, så vakker og uskyldsren. Han tenkte den vil jeg hente, der er jo min øyensten. Jeg henter den hit til min Himmel, på jord kan den ikke bli. Her oppe kan skjønnheten lyse - for alle - til evig tid. De som har pleiet den flittig, og elsket dens skjønnhet frem, vil kanskje en dag kunne tilgi, at jeg måtte hente den hjem. Jeg vet deres hjerter vil briste, og verke i mange år. Men minnene blir til salve, som lindrer de vonde sår Kondolerer Mange klemmer
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 16. juli 2007 #115 Skrevet 16. juli 2007 Triste nyheter:( Klem fra Lukas og mamma`n hans...
yasmina Skrevet 16. juli 2007 #116 Skrevet 16. juli 2007 Atter en liten engel, en flott liten englegutt denne gang, aa huske fra DiB. Det virker saa utrettferdig at noen skal oppleve en slik sorg som vi andre ikke en gang noen sinne vil kunne forestille oss. Men du har delt dine minner med oss her inne og vi er mange som har fulgt dere og som baade har graatt med dere og smilt gjennom taarene med dere. Vi har beundret dere, baade paagangsmotet og viljen til aa dele dette med oss. Vi kommer nok alltid til aa huske Mikael mange av oss, og naar sommeren atter en gang naermer seg saa vil vi tenke paa ham. Tenner et lys for lille Mikael i kveld og vil minnes han som en utrolig sterk liten gutt, med en enorm vilje. Og hans mamma likedan.... KONDOLERER ! Store klem
marianne3108 Skrevet 16. juli 2007 #117 Skrevet 16. juli 2007 Så utrolig trist, tenker på dere! Ta vare på alle de gode minnene om han, de er dyrebare... Hvil i fred, lille venn! Klemmer
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #118 Skrevet 16. juli 2007 Så vakre gutter... jeg finner ikke ord... klem
Motti Skrevet 16. juli 2007 #119 Skrevet 16. juli 2007 Kjære deg Dette var veldig leit å lese, har fulgt historien din siden du fikk vite at det var noe galt med Mikael da han lå i magen din. Har tenkt så mye på dere, verken du eller tapre Mikael vil bli glemt.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. juli 2007 #120 Skrevet 16. juli 2007 Så ufattelig trist. Kjenner det stikker i marg og bein. Han vil aldri bli glemt, og det vil heller ikke resten av familien. Mange, mange varme klemmer.
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 #121 Skrevet 16. juli 2007 An angel in the book of Life wrote down our baby's birth and whispered as she closed the book; Too beautiful for Earth..... Mikael vil aldri bli glemt.
Northernlights Skrevet 16. juli 2007 #122 Skrevet 16. juli 2007 Stakkars dere =( Sender mange klemmer...har ikke ord for hvor leit jeg synes dette her var.. Håper dere finner styrke i alle gode minner dere har av Mikael.Er sikker på at han har fått dere til å smile og le mange ganger, og håper han dukker opp lys levende i drømmene deres for komfort framover. klemmer fra
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 16. juli 2007 #123 Skrevet 16. juli 2007 kondolerer så mye!. verden kan være så ufattelig urettferdig og meningsløs noen ganger..hvil i fred kjære mikael<3 varme klemmer fra Adrian Nicolai og mammaen hans.
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 16. juli 2007 #124 Skrevet 16. juli 2007 Vet liksom ikke hva jeg skal si jeg Lillegull =( Min gutt ble født 08. juni i år og vi hadde da termin ganske likt! Tårene bare triller når jeg ser ned på min lille gutt og tenker på alt det du og dine nærmeste har måttet gått igjennom! Ta vare på alle minnene, både gode og vonde...Har tenkt masse på dere siden sist du skrev inn her. Du hadde en tøff liten kjempe, men til slutt orket han ikke mere =( Takk for at vi har fått lov til å ta del i livet deres og for at vi har fått følge kampen deres, han har satt en dypt spor i mitt hjerte ihvertfall! Vet ikke hva mer jeg skal si jeg =( Mange klemmer fra Kristine, Celine og Marcus
mammamammamammamor Skrevet 16. juli 2007 #125 Skrevet 16. juli 2007 det var ufattelig trist å høre, noen ganger tar Gud til bake di små englene han gir oss, hvorfor vet eg ikke, men det eg vet er at han sitter på fanget til Jesus nå, og han har det veldig bra. kansje han ser ned på mammaen og broren og faren sin og håper i sitt hjerte at dere kan finne trøst i hverandre til dere en gang sees igjenn. vet ikke helt om det var rett og skrive, men det var det eg følte for å skrive. vet at det er mange som gråter med dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå