Tiddelidu Skrevet 17. juli 2007 #201 Skrevet 17. juli 2007 Mange varme tanker fra Vestfold. Mikael var en gutt som har satt sine spor i mange her på Dib. Det er så ufattelig trist og meningsløst... *stor klem*
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 17. juli 2007 #202 Skrevet 17. juli 2007 uff......det var trist å høre! Kondolerer så masse med tapet deres!
Süsse Skrevet 17. juli 2007 #203 Skrevet 17. juli 2007 Fly, Celine Dion Fly, fly little wing Fly beyond imagining The softest cloud, the whitest dove Upon the wind of heaven's love Past the planets and the stars Leave this lonely world of ours Escape the sorrow and the pain And fly again Fly, fly precious one Your endless journey has begun Take your gentle happiness Far too beautiful for this Cross over to the other shore There is peace forevermore But hold this mem'ry bittersweet Until we meet Fly, fly do not fear Don't waste a breath, don't shed a tear Your heart is pure, your soul is free Be on your way, don't wait for me Above the universe you'll climb On beyond the hands of time The moon will rise, the sun will set But I won't forget Fly, fly little wing Fly where only angels sing Fly away, the time is right Go now, find the light Mange klemmer fra
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. juli 2007 #204 Skrevet 17. juli 2007 Åhhh.... Så fryktelig trist:o( Mitt hjerte gråter for dere. Kondolerer så mye med lille Mikael. Det var ufattelig trist...... Jeg vet det er mange gode engler der oppe som vil passe på den vesle gutten deres... Og han vil leve videre, i hjertene deres.. Styrke og mot til å fortsette videre på den tunge veien sendes din vei. Gode og varme klemmer fra Tonje
susemor-3 små Skrevet 17. juli 2007 #205 Skrevet 17. juli 2007 Jeg sender over min dypeste medfølelse. Forferdelig vondt å lese hva dere har gjennomgått.
*Molly mus* Skrevet 17. juli 2007 #206 Skrevet 17. juli 2007 Huff, så utrolig trist. Tenker på dere, klemmer...
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 17. juli 2007 #207 Skrevet 17. juli 2007 Huff... Føler virkelig med deg og dine. Dette er noe av det tøffeste som kan skje med oss foreldre. Tenker masse på dere. Mange klemmer fra
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 17. juli 2007 #208 Skrevet 17. juli 2007 Til minne om en sønn Jeg låner dere to en stund et barn jeg har, sa gud. Hold av han mens han er på jord og gråt når han får bud om å reise hit til meg igjen. Det kan gå tyve år, seks eller syv, men inntil det skjer, la han få gode kår ! Han bringer smil og glede med, og blir hans opphold kort, så lever minnene som sol og puster sorgen bort. Han kan ikke få bli for godt, på jord kan ingen bli, men han har litt å lære der før turen er forbi. Jeg så rundt hele jorden etter en lærer god. Og fremst blant kvinner og blant menn, der så jeg dere to. Vil dere gi all kjærlighet til denne lille venn og ikke hate meg når jeg skal ta han igjen ? Jeg syntes jeg hørte dem si; skje din vilje, Herre kjær ! Vi gleder oss til barnet ditt om sorgen enn blir svær. Vi gir ham ly og kjærlighet den tid, du Herre, vil. Og takker deg for lykken vår så lenge vi er til. Og kaller englene på ham før noen tenkte så, skal vi stå rak i sorgens stund og prøve å forstå. Til norsk ved Eilif Straume etter ukjent engelsk forfatter Håper dette diktet kan gi deg litt trøst. Vi har brukt dette i samenheng med vår lille engles bortgang. klemmer fra
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 17. juli 2007 #209 Skrevet 17. juli 2007 Kondolerer så mye. Han har satt dype spor i hjertet mitt og mange fler her inne med de små føttene sine.... Mange klemmer
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. juli 2007 #210 Skrevet 17. juli 2007 Tårene triller her også... Stoooor varm klem fra meg!!!
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 17. juli 2007 #211 Skrevet 17. juli 2007 KONDOLERER........ Ufattelig trist. varme tanker til dere.. klem
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 17. juli 2007 #212 Skrevet 17. juli 2007 Tårene bare triller no....så trist at lille Mikael ikke klarte leve lenger, men han har det hvertfall ikke vondt lenger. Vet at han er blitt tatt godt imot av de andre englebarna som leker i himmelen..... vet at det ikke er så mye å si nå, men eg sender varme tanker og klemmer til hele familien! Skal tenne et lys for han! Klem fra
*orginalt* Skrevet 17. juli 2007 #214 Skrevet 17. juli 2007 Uff noe så trist. Det finnes ikke ord, men sender mange klemmer.
Dotten Skrevet 20. juli 2007 #215 Skrevet 20. juli 2007 Huff, så ufattelig trist. Ingen ord kan erstatte deres store tap, men oppi all sorgen, håper jeg dere klarer å tenke positivt tilbake på den stunden dere fikk beholde ham og bli kjent med ham. Vi får håpe han har det flott der oppe med de andre englebarna. Masse lykke til med tiden som kommer, og en ekstra klem til storebror. Masse store og varme klemmer fra
Mamman til M&E Skrevet 20. juli 2007 #216 Skrevet 20. juli 2007 Så utrolig trist. Varme tanker til dere i den prosessen dere nå går inn i.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #217 Skrevet 20. juli 2007 Ånei, hjertet mitt går i stykker.... Føler med dere...Kondolerer Sender tusen varme klemmer
æsj altså! Skrevet 20. juli 2007 #218 Skrevet 20. juli 2007 Kondolerer så mye. Dette var forferdelig trist å høre.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #219 Skrevet 20. juli 2007 hei,huff så trist. kondolerer så mye.den lille kjempern har satt spor i meg. kommer alltid til å huske han.. klem
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #220 Skrevet 20. juli 2007 kondolerer av hele mitt hjertet!! Det var veldig triste nyheter! en tåre triller fra mitt øye. klemmer
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 20. juli 2007 #221 Skrevet 20. juli 2007 Så utrolig trist å lese:( Jeg kondolerer såå mye! Håper dere har mange sterke mennesker rundt dere som kan hjelpe dere gjennom denne tunge tiden:( Klemmer fra Silje
mamma39 Skrevet 25. juli 2007 #222 Skrevet 25. juli 2007 Mine dypeste kondolanser - dette var veldig trist å lese varme tanker og klemmer sendes deres vei i denne vonde tiden. Ta vare på hverandre.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #224 Skrevet 26. juli 2007 Mikael og dere vil bli husket av mange,dere har vært så sterke alle sammen!!Ta vare på hverandre og minnene om Mikael...Mange trøsteklemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå