Gjest Skrevet 29. juni 2007 #126 Skrevet 29. juni 2007 nei for redd noen kan søke meg opp og gjøre livet mitt surt så da holder jeg meg heller borte fra det...
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #127 Skrevet 29. juni 2007 Skjønner deg godt Nanna, du har jo noen som kunne finne på sånt du:( *grrr* Da satser vi alt og sterkt på treff på tirsdag?!!!! Skal gå innog skrive på tryneboka også, men tar det her inne med en gang. Jeg har invitert med meg Mocci&Casper som er hurumjente og gjerne vil bli kjent med andre. Casper er snart 10 mnd (bittelitt eldre enn embla asså) og Mocci selv er 25:)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #128 Skrevet 29. juni 2007 Jo flere jo bedre =)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #129 Skrevet 29. juni 2007 tilla ja..var det tirsdag kl 12 på glass...bare lurte på sukkervann hvis babyer har vont i magen hvor mye sokker og hvor mye vann er det i det...trym er bedre nå men hatt vont i 2 døgn...lurer på om det er sjokoladen jeg spiser hulk,tror jeg oxo reagerer på det..hva skal jeg gjøre da er så gla i sjokolade....
Pia♥CF Skrevet 30. juni 2007 #130 Skrevet 30. juni 2007 .. koselig å se det er litt liv i dere.. hører det regner hjemme !!! her er det for j.. varmt, men det er helt greit. Kjører en hviledag uten bading hver annen dag.. Snupp på 12 ligger å vaker i vannskorpa og blir lett sår i øynene ! I dag kommer gamalen ned , det blir digg... kjedelig uten han, så burde puttet tillab og kozy i en bag med ned ja ! Vi kommer hjem ca 28 juli og er veeeldig klare for treff uken etter... (var forresten på vekta her nede... fyttikatta..... salat og vann resten av ferien!!!!!) Gleder meg til å hilse på nye naboer når vi kommer hjem!! Skal du på tur Mayken er det den hagen hvor gresset gror høyest og blomstene henger med hodet... Tror ikke noen gidder å vanne hos oss !!!( jada..) GOD SOMMER til alle søte små og koselige store.. Klem fra Pia og CF, SAK og B, R og H med lille N
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #131 Skrevet 2. juli 2007 Får vel hente denne opp igjen.. aner dessverre ikke hvilken side den lå på.. Trykka neste og neste og neste god knows hvor mange ganger.. Men men )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #133 Skrevet 10. juli 2007 oj.. nå var det lenge siden noen har vært her inne.. Får dytte litt for jeg har ikke tid til å skrive nå..
Pia♥CF Skrevet 12. juli 2007 #134 Skrevet 12. juli 2007 Ja da er det plutselig jeg som er aktiv igjen !! Har alle det bra eller ?? Sommerklem fra Spania !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #135 Skrevet 26. juli 2007 Treff i morgen fredag kl.12.00 paa GLASS Er vel bare nanna her kanskje.. Haaper du leser dette og kommer.. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå