♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/9378834 Da prøver vi å få til treff den 11. juni.. Hvem kan komme ?? Tar det på Glass denne gang også tror jeg, om ikke dere andre har et annet forslag ?!
Mayken Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Søren og da:( Får hive meg på neste gang igjen jeg da. 11. er en litt dårlig dato, hadde det vært 12 derimot, så hadde det vært en annen sak, er jo lønning og alt den dagen. Lenge siden jeg har fått sett dere nå, kommer vel ikke til å kjennne igjen ungene. Blir vel ikke så altfor lenge til neste treff håper jeg? Men er vel en liten stund til jeg kan være med tenker jeg, skal jo flytte 22.juni, mye som skal gjøres før det, og ikke minst, mye som skal pakkes ut etterpå.
Mayken Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 wow, her går det unna i svingene. Eneste mulighet jeg kanskje har til treff er 14. Skal inn på dagkirurgi på mandag og ha et lite inngrep. Blir da sittende i sofaen i hvertfall til og med onsdag. Skal bli godt å få det overstått da:)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Skaldu lappes sammen Mayken?! I dag skal jeg på mitt første foreldremøte jeg! *grøss* Forbinder det med gretne lærere og skole:p Hihi... Jeg vil være med på treff! Hurra hurra! Treige vi er asså, Theaokt skal jo ut i jobb igjen nå, permisjonen min er ferdig 18 juni, Nei, huff... Og hva gjør dere alle egentlig i finværet?
Mayken Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Tilla: ja, skal lappes litt på. Hadde egentlig time 25.juni, men det er jo midt i flyttinga, så hadde dem fått en avbestilling og vips fikk jeg time alt på mandag:) Er det foreldremøte i barnehagen du skal? Vi er stort sett inne og slapper av, er så varmt ute, og ikke noe særlig skygge å oppholde seg i. Jeg får gå ut og sole meg litt når sambo kommer hjem fra jobb, da er han bare glad for å få være inne, for han jobber jo ute hele dagen.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 Jeg får heller ikke vært så mye ute om dagene med 2 små. Men det er egentlig greit for varmen er jo drepende nå... Men klager ikke, for jeg ELSKER sol og varme =) Hvordan går det tjukkebolla tilla.. Fått testa deg ?? Jeg har jo ikke like god tålmodighet som deg så jeg venter i spenning her ;o)
mamma til to i Drammen_85 Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Heisann!!! ble anbefalt å slenge meg på her, så da får jeg vel gjøre det... Kan jo fortelle litt om meg selv og kanskje dere vil gjøre det samme? Jeg er 22 år og har bodd i drammensområdet hele livet. flyttet nå fra tranby og inn til sande...på bjørnstadfeltet =) en uke siden , så er litt kaos, men trives allerede utrolig godt!!!! Jeg går hjemme med sønnen min som er 2,5 år men har barnehage tre dager i uka, så han skal få litt andre enn bare meg å snakke med =) Har også en topp samboer, men han jobber mye nå på sommeren, så vi blir en del alene. Eller så venter vi en liten gutt i begynnelsen av oktober, og gleder oss veldig til det. Jeg har ingen venner som har barn, så hadde vært koselig å kanskje finne noen som har det =) Har alle dere truffet hverandre før? hva pleier dere å finne på? koselig om noen vil fortelle litt om seg selv tilbake =)
Thea og Erle Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Ja da har vi vært på stranden med alle 3 gullungene våre. Har kjøpt et telt på ikea til Erle samt at jeg har en parasoll. Hun koste seg på teppe der mens mor fikk lest og slappet litt av samt lyttet til guttenes iver etter å finne krabber. Ellers så går dagene så fort og døgnet har alt for få timer. Selv om jeg ikke rekker innom her hele tiden så er jeg absolutt med på treff og trilletur evt strandturer. Ypperlig å dra på stranden her dersom noen vil være med. Send en sms om noe spesilet skjer a somebody;) Ja mamma i Drammen - må jo kalle deg mamma i sande nå.Bor i sande jeg også, men er opprinnelig fra Tønsberg. Har 3 barn. To gutter på 5 og 3 år , samt en jente på snart 8 mnd. Bor like ved deg ved bekkekiosken. Er selv 28 år og jobber som sykepleier. Hyggelig at du slenger deg med oss. En trivelig gjeng som går turer treffes på cafe etc. Mange har treffet hverandre en del, men alle er åpne for nye bekjentskaper:) Får bli med på treff da Piadi- Grattis med overstått dåp. Så bra at det ble en så fin dag:) Fått tilbud om ny jobb i Bærum, men venter for å få presset litt på lønn. Ser kanskje ut til at det kan bli skikkelig bra;)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 hei hvert hos fysion m trym i dag,fått gnagesår av skinna så han er skinnefri et døgn så blir vel mareritt i m for å få den på ijen nå...elers så går det mye bedre en det jeg trodde m å tøye og sånn..men lurte på en ting har hørt de kan få diare og grønn bæsj når de beg å få tenner stemmer det...han har hele tiden henda i munn og sutrer diare og grønn bæsj..prøvde å kjenne i munnen og da ble han rolig når jeg gne på gumene hans..kan han få tenner så tidlig da... hei mamma i drammen...jeg er 30 år 3 barn på 8 år,7 år og 6 uker sistemann er sambos sin første.bor i drammen på hedensrud,har 2 katteunger jeg vil gi bort og jeg er fra svelvik oppvokst der...
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Velkommen mamma i Drammen! Så hyggelig at du kom en tur fra skravle for å være med oss! Jeg er 24, Konnerudjente:) Embla er snart 9 mnd og er min første, tror kanskje nestemann er på vei men det vet jeg ikke før jeg får suset meg til å teste. (og bare for å tyne Piadi litt så må jeg vente litt til:p) Ellers er jeg oversosial til tider, og akkurat nå er jeg helt utsultet på noe å finne på. Har hageblomster, oppussing og flyttelass oppover øra:p Hihi... Men mitt nye blomsterbed er blitt knallfint asså! *skrytskryt* HVA ER DET JEG GJØØØØR?! Et foreldremøte og plutselig er jeg kjerring! Blomsterbed... Herre, må skjerpe meg! Og Hebbie?! Denne banningen din til meg på trynebok er uhørt! *grrr* Vi er en kjempefin gjeng mamma i drammen, håper du joiner oss på treff en dag du har anledning:)
Chiquita Bananas Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Sorry Tillab - skal ikke banne mer * klaske meg i trynet og drar meg selv i øret, mens jeg kupper meg selv i ræva* kuppe = sparke i røven..... Jeg er 30 år med en liten gutt på snart 6 måneder og flytta til Sande for noen år siden - bor i skafjellåsen.... Jeg kan ikke være med på treff på dagtid fordi svigers har planer om å gjøre seg ferdig med hagen vår som må jevnes ut med jord og sås plen. Og det kom til å ta hele uka siden det må gjøres på dagtid før svigerfar drar på jobb på kvelden...At han gidder å gjøre alt det når han har en fulltidsjobb !!!! Så jeg kom til å være opptatt med hagearbeid så sant det ikke regner, men da har jeg et helt hus som skal ryddes.
mammaentiltrulte Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 mamma i drammen velkommen inn til oss. så koselig. er 23 blir 24 og bor i sande borte ved vinn banen. har ei jente på 8 måneder. er aktiv liten utforsker. til høsten begynner jeg på sykepleien igjen for å ta siste året. men til tirsdagen er det tilbake til jobben som assistent i hjemmesykepleien i drammen håper du slenger med på treff en dag
Mayken Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Hei mamma i drammen. Er alltid så gøy med nye "ansikter" her inne. Håper du vil være med på treff når det en gang passer seg slik. Jeg er 28 år fra Ålesund, men har bodd i Drammen i en 7-8 år nå. Bor for tiden på merket, ved Åskollen, men flytter til Konnerud om 2 uker....*gleder meg masse* Ina er sambo og mitt første barn, og hun er snart 7 mnd....herre gud så fort tiden går. Tilla: er det altså tegn på at jeg har blitt ei gammel kjerring nå når jeg går rundt å gleder meg til å flytte til Konnerud, fordi jeg da vil få en liten hage å pussle i? hehehe
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #14 Skrevet 8. juni 2007 En liten hage er bra, stor hage også for den saks skyld, det som var kjerring var at jeg faktisk FORTALTE om blomsterbedet mitt! Hallo liksom:p *gliiise*
Thea og Erle Skrevet 8. juni 2007 #15 Skrevet 8. juni 2007 Skulle være så flink i dag. I denne varmen er matlysten midre frem til kvelden, men da tar jeg igjen assa. Indisk her. Vært på stranden. Møtte naboen der. Hun badet, men jeg dukket bare litt siden jeg er livredd krabber. I morgen blir det å båtsette prammen vår og badet litt;)
Thea og Erle Skrevet 9. juni 2007 #16 Skrevet 9. juni 2007 Her er det ikke noe liv. Ikke rart i denne varmen:) Vært på stranda og sitter her nå med boller og pizza. Orker jo ikke mat om dagen jo. Hva har dere gjort i dag da??
Mayken Skrevet 9. juni 2007 #17 Skrevet 9. juni 2007 Vi har vært en tur på Blåfargeværket i dag. Tenkte Ina skulle få hilse på dyrene:) Nå sitter jeg med henne på fanget, andre kvelden på rad. Er oppe i 39,3 i feber nå, men er i fin form da. Forstår meg ikke helt på dette.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #19 Skrevet 9. juni 2007 Mayken; samme greien som med Embla det der. Litt snørrete av og på også?! Merkelige småttiser. Kjeder meg sanseløs! *grøss* Lørdagskvelder alene hjemme SUGER!
Mayken Skrevet 10. juni 2007 #20 Skrevet 10. juni 2007 Snuppa har nå feber for 3.dag på rad. laveste temp er 38,1, høyeste jeg har målt er 39,5. Jeg tenkte at kanskje hun var varm fordi det er så varmt ute og de små regulerer varmen så dårlig, men nå er jeg ganske sikker på at det ikke er det. Hun hadde 39,5 da vi målte henne kl 8 i dag tidlig, og da var det jo ikke noe spes varmt ennå. Jeg har ikke gitt henne paracet for almenntilstanden hennes er bra. Og så lenge hun ser ut til å ha det greit, vil jeg helst ikke gi henne noe. Hun er nok litt mer trøtt enn vanlig, men ellers så er hun den samme. Har kjølt henne ned litt i badebaljen hennes ute på verandaen og da har hun vært helt i 100. Hun har hatt ganske fast avføring og slitt litt med å få den ut, men på morgenen i dag hadde den konsistens som vann, og hadde gått igjennom boddyen hennes. Får ikke i henne noe særlig med grøt eller middag, så jeg ammer så mye jeg klarer, for hun tar ikke flaske. Men alle mister jo litt matlysten i denne varmen. Huden hennes er varm og tørr. Sitter å lurer på om jeg skal ringe legevakten å snakke med dem, har hørt noe om at hvis de små har feber i 3 dager eller mer, skal man kontakte lege, men det er vel ved høy feber over en lengre periode? Er litt redd for å virke hysterisk, kan jo bare være tenner som er på vei, selv om jeg ikke ser noen, hun blir jo 7 mnd den 14. Sambo mener at hun bare er forkjølet. Synes det er så ekkelt på kveldene og natten når hun er så varm i huden at jeg brenner meg nesten på henne. Det jeg lurer på er; hva ville dere gjort? Noen som har vært borti det samme? Hun er jo i fin form til tross for feberen Uff....det er ikke lett å være førstegangsmamma:(
Mayken Skrevet 10. juni 2007 #21 Skrevet 10. juni 2007 Legger den her inne også jeg. Tilla: ja, Ina har vært snørrete siden forrige gang hun var forkjølet, 3-4 uker siden. Hvor lenge var Embla syk da?
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #22 Skrevet 10. juni 2007 Snørrete og sånn i nesten 2 uker, noen runder med oppkast (flere dager mellom de to gangene) feber i totalt 4 dager tror jeg. Så hun hanglet litt innimellom men var egentlig i veldig fin form mens hun hadde feber. Spysjuka derimot, da var hun så dårlig at hun sov mens jeg løftet henne opp og bar henne! (og DET gjør jo Embla ofte mener jeg:p)
2nj♥ Skrevet 10. juni 2007 #23 Skrevet 10. juni 2007 Hei Mayken. Truls har også hatt feber i 3 dager..... startet tirsdag. -Men han har nå to fine tenner nede Han har også vært forkjølet en stund, men i bra humør. Merker at bleiene er ganske tørre, men tydelig at matlysten er dårligere i varmen og han svetter nok ut litt også, for er alltid våt i hodet etter at han har sovet (samme hva han har på/ikke har på og hva han ligger på/med osv). Ikke så rart kanskje med temperaturene som er nå. Bæsjen her har også vært tynn-tynn.... Men her har som sagt kommet tenner, så regner med at plagene er over for denne gang. Ellers så er det jo den 4. barnesykdom da. Som gir feber i 3 døgn og så utslett..... Jeg prøver å amme så mye han vil, i tillegg gir jeg vann på flaske, men det er ikke mye han drikker av det enda....
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #24 Skrevet 10. juni 2007 hei alle sammen...lurer på er det normalt at de får løs avføring i denne varmen ser ut som trym har det nå og den er grønn inni mellom. og er ikke hver dag jeg får i han masse pupp,blir så bekymret jeg da....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #25 Skrevet 11. juni 2007 Ja de kan få litt løs avføring i varmen, er du bekymret for om han får i seg nok væske kan du jo dra å veie han ?! Går det bra med skinnene ? Har egentlig ikke tid til å skrive mer nå, tråden lå på side 3 !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå