Gå til innhold

**DrammenogomegnTråden nr 14** NY 7.jun.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da lå nr 100 og venta på meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm....treff ja.

Skal vi prøve å få til et til uka?

Vi skal på bæretreff i dag.

Barseltreff i morgen og fysio med Ina på torsdag.

Har time til henne 12.30 så vidt jeg vet.

Kunne jo sikkert rukket innom et treff etter det på torsdag, hvis det er i byen.

Hva sier dere?

Noen som har lyst å møte oss på torsdag?

Leggingen gikk forresten litt lettere i går, håper det fortsetter sånn.

Men hun sover fortsatt sammen med oss fra ca kl 24-01, men jeg synes det holder å få inn en rutine av gangen.

Først legge seg på kvelden.

Skrevet

Ja vi vil gjerne møte dere =)

Vi holder på med å male stua hjemme så det er jo litt styr og stress, passer Leon på dagen og maler hele kvelden.. Så om dere ikke hører noe fra meg og dere finner en treffdag så må noen sende meg en mld.. ! VIKTIG VIKTIG !!!

Men nå lukter det her så får skifte bæsjebleie nr 1 for i dag..

Skrevet

Hvordan går det med Ina hos fysioterapauten Mayken ? Må hun ha så mange behandlinger ?

Gratulerer med nytt hus da =)

må vel forhindre at denne havner på side 4 igjen.. ;o)

Skrevet

Vi blir gjerne med på treff, men torsdag er vi opptatt fra klokka 13, så da blir det litt stress.... :(

Skrevet

Piadi: takk takk:)

Ina er ferdig med behandlingene, hun har full beveglighet nå, men skal jo følges opp hos fysio til hun har lært å gå.

Så skal hun på en etterkontroll rett før jul.

Hvordan er det med Natalie da?

Hva om vi tar et treff på mandag da?

Hvem kan?

Ellers så er barseltreffet mitt avlyst i morgen, hvis noen kan da?

Skrevet

Hei og hå.

Vi kan i morgen, men ikke på mandag :)

Skrevet

I dag har jeg begge barna alene så da er ikke det så aktuelt. Men jeg kan fra og med Torsdag kl. 1 og etter det er jeg ferdig med å passe Leon så da passer det stort sett hver dag, om ikke noe uforutsett dukker opp..

Mayken: Vi blir jo også fulgt opp til Nathalie lærer seg å gå, noe som dessverre ikke ser ut til å bli lenge til.. Dere er også hos Mette ? Hun er så sjokkert over hvor tidlig ute Nathalie er.. :o)

Skrevet

2nj: hva med tirsdag da?

Synes det er så lite oppsluttning.

Er det bare du, piadi og jeg som vil på treff?

Da har i så tilfelle jeg plass til oss hjemme hos meg en dag..hehehe

Piadi: Ja, er Mette vi går hos. Skal til henne på torsdag.

Hun er bare så utrolig trivelig.

Natalie er jo utrolig tidlig ute da, er glad Ina ikke har kommet så langt ennå, nyter tiden frem til kan krabbe ordentlig, er nok ikke lenge før nå, hun står på alle fire og gynger hele tiden, så legger hun seg ned og skyver seg bakover, men i går klarte hun faktisk å dra seg fremover, gjett om hun var stolt da...hehehe.

Må ut å skaffe trappegrinder vi nå.

Skrevet

hei alle sammen så fint at du har kommet deg i hus mayken...noen som har gode råd til lille mann som hele tiden skal ha oppmerksomhet når han er våken....de to store gutta tror jeg har beg å bli sjalu nå så her er det ikke bare bare om dagen...de største hører ikke på sambo el meg mer og hvis jeg prøver å vere m de så skriker minsten..vil si at sambo er veldig flink og prøver han oxo men nå vil han henge i puppen hele tiden til han sovner...beg å bli sliten nå ja...men han er oxo veldig blid da smiler masse...uff dette ble rotete skrevet men men...skulle bare ønske han kunne ligge litt i grinda uten å skrike og sutre og vil opp sånn at jeg kan ha litt mer tid til de to andre oxo....kan ikke en el annen sende meg mel hvis det blir no treff.så får jeg se ann fredag er det sykeh ijen og møte m nav om hjelpestønad og grunnstønad

Skrevet

Ja jeg skulle ønske at Nathalie brukte litt lenger tid på å lære seg ting, hun er jo overalt nå, høyt og lavt...

Tror ikke det er så stor interesse for treff nå på sommeren, men vi prøver å få til Ett til før sommerferien.. =) Koselig selv om vi kun blir 3 stk da.. Det passer nesten uansett dag for meg som sagt.. Men da sier vi tirsdag kl. 12.00 Hvem kommer ? ( finner ny dag om ingen kan da, er ikke sånn at jeg møter opp alene uansett ;)

Skrevet

hvor da hadde du tenkt å ha det,barna skal på sommerskole greier da m skolen så passer meg foreløpig hvis det ikke kommer no i veien

Skrevet

Blir vel på Glass om ingen vil ha det hjemme hos seg.. :)

Skrevet

Jeg vil være med på treff, tror kanskje tirsdag er fint jeg:)

Husker ikke å ha noen planer da i allefall.

Reiser på ferie neste helg (altså den 7) og vil veldig gjerne på treff innen det!

Er jo evigheter siden jeg har sett flere av dere!

Nanna; bæretøy! Det er et must for "oppmerksomhetsgale" babyer!

Jeg har ringslynge jeg er veldig glad i, vil du låne den? Da kan han ligge og sove søtt mens du gjør andre ting:) Eller sitte våken og lukte på mamma;)

Evt så er meitai ålreit, bæresjal har jeg ikke prøvd, men det får mye skryt det også. Sjekk www.tettinntil.com (eller .no?!)

Skrevet

Hei

Jeg vil gjerne på treff. -Men saken er den at søndag kommer mamma og pappa, og de blir til onsdag, og da drar jeg og smågutta til Molde. Så jeg kan nok ikke bli med på mere treff før etter ferien da nei :(

Skrevet

Men når KAN dere da ?

Skrevet

Hello damer. Heldige som ikke jobber ennå. Her går det som sakt i 5hundre . Erle har fått 2 tenner krabber som gal og spiser på alt. Sier nok ikke mamma men papapapa lyder. Buhu. Skal øve med henne.

Ellers i ferien blir det bare småturer. Skal på Metallica konsert den 10 juli og kaptein sabeltann den 15 juli og Lars lillo Stenberg konsert den 20 juli. Skal prøve oss med Bø i Telemark også. Må jo skje noe for gutta. Hytta til mamma og pappa som vi pleier å være på har fått store vannskader så vi får ikke overnattet der før snekkere/rørlegger har fikset der ute og det skjer neppe i sommer. Alle tar jo ferie nå. Er en forsikringssak- så det tar tid. Prøver derfor å fylle ferien med småturer. Var jo i Danmark i mai,men gutta vil gjerne ha noe happnings i sommerferien.Håper på et stor treff hos meg i slutten av juli. Temkte å ha en grillfest her. Indisken kan jo vente litt. Skjer jo mye. Men dersom noen kjeder seg kan vi jo prøve på noen småtreff i juli slik at vi holder tråden varm.

Skrevet

jeg kan på tirsdag, har holdt av datoen alt jeg.

Skrevet

Ja men Mayken da treffes vi på tirsdag uansett da, man trenger jo ikke være 20 for å ha det koselig på treff.. :o)

Det var kjempesynd 2nj at det ikke passet for noen denne uka. Hvor lenge skal du være i Molde ? Opptatt i morgen ?

Skrevet

Enig med Thea forresten, heldige dere som enda er hjemme.. Nå har jeg passa Leon i 4 mnd og Nathalie er 7 mnd nå.. Hun har måtta delt oppmerksomheten fra mammaen sin i over halve sitt korte liv.. Men nå er det over etter i dag, det blir DEILIG.. .!! = )= ) Selv om Leon er herlig. Men Thea.. Er det lenge siden du jobbet sist nå ?

Skrevet

tillab.... jeg har kjøpt baby bjørn men må vere to å få på den pga skinnene hans..hvordan er ringslynga som du bruker da tror du i forhold til skinna hans..ser ut som han har et skatebord m sko på som han har på...dere kan regne m meg på tirsdag oxo som sagt hvis det ikke kommer no i veien el han er våken den natta....

Skrevet

Blir i Molde ut uke 28 tenker jeg, så er vel tilbake 15. juli ca. Og da er jeg klar for treff :)

Imorgen har jeg ingen planer, utenom en liten treningsøkt (kan ikke sluntre unna den), men det kan jo tas omtrent når som helst :)

Skal vi rett og slett ta indisk og shopping over sommeren? Så kan vi shoppe litt høsttøy til de søte små (og kanskje oss selv om vekta tillater det) og avslutte med hærlig mat??????

Thea: Kjempekos med en grillfest da. Jeg er med!

Nanna: er du på facebook?? KOm deg inn om du ikke er der.

Kan ta det videre på gruppa Piadi har laget på facebook da kanskje??? Så slipper vi å gå inn både her og der og lete etter nytt :)

Skrevet

det er nå til tirsdagen det var snakk om treff sant? vi er veldig gjerne med. har fri den dagen. skal bare på helsestasjonen kl 10 på kontroll. men regner med å kunne være i drammen til 12

Skrevet

nanna: Hvorfor ikke? Greit det assa......-men jeg er omtrent ikke her mer. Liker facebook MYE bedre, så.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...