Gå til innhold

**DrammenogomegnTråden nr 14** NY 7.jun.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jo jeg veide han på onsdag går opp masse har skytet i været ligger vist over normalen he he..i går prøvde jeg litt nan for han virket tørst og gråt så m puppen i munn..drakk litt,prøver å få han til å drikke vann da men...går bra m skinnene etter et døgn uten er de på igjen...han lukter tå fis hele dagen stakkar..vasker føttene når jeg tøyer på d men har jo de sokka og skoa på hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg er litt lei DIB nå, så er ikke så mye inne her...... -men vil jo gjerne være med på det som skjer. -SÅ, hva skjer'a?????

Skrevet

Ingenting når ingen er her inne og finner på noe vel.. Ingen som kunne ha treff denne uka, og neste uke er det Indisk.. =)

Har begynt å lese en ny bokserie så blir nok opptatt noen dager :o)

Skrevet

Det er jo forsåvidt sant ja ;)

Hmmm.....-gleder meg til neste uke da!!!!!! :) Hvem er det som blir med?????????

Har du sluttet helt å amme Piadi? Hvordan gjorde du det isåfall? Tok det gradvis, et og et måltid? Pumpet du noe??

Skrevet

Ja slutta når hun ble 5 mnd. Gikk egentlig ganske av seg selv, for hun ville ha mindre og mindre mm, og hun fikk så mye mme hun ville ha.. Orka ikke å tvinge puppen på henne siden det har vært så stress med trøske og jeg syntes det var så vanskelig å kjenne om jeg hadde melk og alt ble bare stress til slutt. Var deilig å vite at hun fikk nok mat og at når hun skrek var det ikke av sult i alle fall. Nå tror jeg at jeg hadde nok melk og at det var p.g.a nakkeplagene at hun strevde litt med å amme.. Men men.. Var jo greit å ha amma i 5 mnd i alle fall =) Pumpa meg litt ja, men er så kjedelig.. Tar en evighet og treffer man ikke rett med pumpa så kommer det bare litt..

Vil Truls ha mme nå da?

Skrevet

Er helt sykt hvor fort utviklinga på de små er altså, tenk at hun reiser seg etter sofaen og går bortover når hun holder seg i den.. HALLO liksom.. Jeg som trodde snuppa skulle ligge i ro på et teppe under en parasoll mens jeg sola meg i sommer ;o) Og nå er hun 6 1/2mnd.. Tro hva hun kan når hun blir 10 mnd.. eller 1 år..

Men en fordel er det, hun har nesten slutta å krabbe etter at hun begynte å reise seg.. så nå åler hun seg rundt overalt og det går jo tross alt litt saktere enn krabbing, selv om jeg syns hun er råkjapp.. : )

Skrevet

Nei..... han vil igrunn ikke ha noe. Iallfall ikke idag. Nektet pupp og drakk bare 50ml mme kl 1630. Da hadde han sist tatt litt pupp kl 06, litt grøt kl 08 og litt grøt igjen kl 14. Plutselig brystvegring.....-og tørre bleier i dette varme været bekymrer jo mor litt da. Men humøret er bra og han sover som han pleier, så jeg fatter ikke helt hva som skjer jeg.

Skrevet

Er nok bare varmen..

Eller.. du er vel ikke gravid igjen?? ;)

Skrevet

Så flink hun er da :) Lyst å se jeg.

Truls tar livet litt mer med ro....-heldigvis for mor :) Han aker seg rundt i ring og bakover og strekker seg opp på strake armer og løfter opp rompa og bena, slik at han står i push-up-stilling..... Prøver vel å komme seg fremover, men det skjer ikke enda.

Skulle fått til et "hjemmetreff" da, så vi kunne sett de små i action :)

Skrevet

Hahaha.....gravid?? Jeg håper da virkelig at hormonspiralen funker som den skal.....

Var helt motsatt med Trym nemlig, han spiste mer når det var varmt, sikkert fordi han ble tørst. -Men Truls drikker jo ikke vann engang, iallfall ikke mer enn et par dråper.

Skrevet

Ja vi skulle absolutt fått til et hjemmetreff.. Hvem ofrer seg ?? Tiiiilla vi vil se hvor du bor ;o) LOL ..

Skrevet

hei alle sammen. her var det labert om dagen. måtte laaangt ned for å finne tråden. er alle sammen ute i det fin været eller??

hadde første arbeidsdag i går. det var ikke noe morro. er første gang jeg har vært så lenge borte fra snuppa. men gikk veldig bra hun og pappan hadde kost seg veldig. så har ike så mye tid til å være med på treff fremover, men er det noen hjemmetreff mens jeg har fri, blir vi veldig gjerne med.

Skrevet

Ja jeg er veldig opptatt om dagene :( Skal prøve å få oppdatert litt her i løpet av uka. Har forresten blitt innkalt til Intervju i neste uke, så det blir kanskje jobb på meg også ettervært = ) = )= )

Skrevet

Piadi: håper du får den jobben da:)

Ina har vært syk siden fredag, men i dag er hun helt frisk.

Ingen prikker å se på henne.

Hun har nok hatt den 4.barnesykdommen stakkars, og så i denne varmen som har vært da.

Jeg har holdt meg i sofaen med foten høyt i 3 dager, og kjeder meg noe vannvittig, skal en tur til manuellterapaut med Ina i dag, etterkontroll, og da håper jeg på muligheten til litt shopping:)

Vi får se, er ikke så lett å hinke rundt på krykker, er ganske så tungt.

Jeg vil gjerne ha hjemmetreff, men venter til vi har fått flyttet.

I morgen skal jeg ha barseltreff hjemme hos oss.

Hvor har det blitt av Tilla?

Er så nysgjerrig på om det skjuler seg noen i magen hennes nå....

Skrevet

Mayken : Takk :) Håper jeg vil ha jobben jeg da.. hehe..

Så utrolig stor Ina har blitt =) Skikkelig jente jente med nydelig hår og store nyskjerrige øyne.. Gikk det bra hos Åsmund ?

Hva har skjedd med foten din ? Er det bekkenløsninga som plager deg enda ??

NEI JENTER NÅ MÅ VI SKJERPE OSS.. !! Nå er det så utrolig lenge siden vi har sett mange av babyene.. Når passer det med treff ?? Og husk indisk den 19. uten babyer... : )

Skrevet

*vinke til Mayken*

Dere må nok leve i spenning litt til, for det gjør jeg:p Har fremdeles ikke kjøpt test, vet liksom ikke helt om jeg tør. Og tenker som så at det må jo være ganske greit å komme på UL og få vite at man allerede er halvveis;)

Forrige gang visste jeg det jo med en gang, det var kjipt, LANG ventetid...

Har vært på treff 2 ganger alt denne uka jeg, dere må komme dere ut av sofaen snupper, lenge siden jeg har sett DERE nå!

Og jeg har kjøpt meg ny vogn, ny vogn, ny vogn!!!!! Hehe...

Er superfornøyd. (har jeg alt skrevet det kanskje eller glemte jeg deT?!)

Iallefall, det er en Mutsy College, Løøøøv it!

Skrevet

Hei og hå.

Ja, dette er for dårlig!!!!

Jeg kan ha hjemmetreff jeg. Ikke noe problem :) Kan mandag, torsdag og fredag til uka. Hva passer??? Må jo nesten bli hjemmetreff nå vel, for på kafe blir det fort slitsomt med de små.

Hvem er det som blir med på tirsdag da?

Tillab: Hvor lenge skal du vente? Merket noe på kroppen enda da?? Jeg var ca 6 uker på vei med Truls da jeg merket det iallfall.....trøtt og småkvalm osv. -Spennende!!!!

2 treff denne uka? Hvem er det du treffer da? Jeg vil også treffe.....tihi

Mayken: Tror jeg så dere på Magasinet idag, kan det stemme? Stressa rundt for å finne antrekk til sommerfesten i morgen...... Glede-gruer meg. Første gang vekk fra de søte små en hel natt. -Men det er kanskje på tide??

Piadi: Hvilken jobb er det? Lykke til på intervju da. Jeg må vel ut å søke jobb etter hvert jeg også. Men først må jeg få ut fingeren og skrive oppsigelse på den jeg har.....-så jeg ikke ender opp med å måtte jobbe oppsigelsestiden på 3 mnd. Er jo snart bare 3 mnd igjen av permisjonen jo :(

Skrevet

2nj; var på "vaffel og boblebad/hagetreff" hos Elendig mamma på mandag og i dag har vi vært på shopping i Drammen. (kozy k og elendig mamma og meg...)

Ja Pia fortell! Hvor, hva osv!!!

Når er det intervju?!

Tror egentlig alt passer for meg til uka,men skal dobbletsjekke:)

Skrevet

DER var det litt fart igjen ja...

Majken.. skal du bytte helsestasjon ?

Tillab.. nå... vet du noe mere som du vil dele med oss ??

CF har fått sine to første tenner nede .. AU for f.... han fant ut at de var fine å bruke da vi var i Bodø forrige uke/helg... sammen med 260 andre.. jadda.... men ellers er han bare snill ...

Vi stikker til varmere strøk den 23.. så hadde vært hyggelig å møtt noen søte SMÅ og mamsen før vi dro.. så følger med jeg..

Natti natti

Skrevet

Er bare en vanlig butikkjobb, men det er ikke 100 % og det er I SVELVIK !! =) Så det passer meg supert akkurat nå.. Vil jo se denne snuppa mi litt også, nå er hun sammen med pappaen hjemme mye..

2nj: Vi skal jo spise indisk på tirsdag (eller skal vi ??, har ikke hørt noe fra Theasnuppa på en stund ) Så da passer det kanskje med treff på torsdag eller fredag.. (husker ikke hvilke dager du skrev så helgarderer ) Jeg kunne også hatt hjemmetreff, men jeg bor jo lengst unna ALLE så da blir det tungvint for alle unntatt MEG =)

Tilla: Vi blir jo ikke invitert på treff sammen med dere tre så de treffa teller ikke for oss !! ;p

Nå må du få kjøpt deg test altså!

Jeg har hatt mensen 2 ganger på rad !!! holder på å bli GAL her.. !!! Blir kanskje spire på meg også om jeg får meg jobb.. **Krysser fingrene**

I morgen skal jeg også på fest og skal sove hos mamma til søndag... Men jeg har jo vært borte fra snuppa et døgn før så det går nok bra.. Har bare ikke vært full på en tre ÅR !! Uff.. hehe.. = )

Nei nå var det mye mas her.. Er en liten som vil ha frokost tenker jeg :)

Skrevet

jey...

Skrevet

Piadi: Du svarte jo ikke på hvilken jobb?????

Skrevet

Jo det gjorde jeg jo.. En butikk bare (spar).. Kunne ha søkt i en klesbutikk, men favorittplaggene mine er joggebukse og collegegenser så det er jo ikke så veldig aktuelt.. hehe.. Har søkt flere jobber som fristen går ut på i dag tror jeg, så håper det blir flere intervjuer ettervært.. Greit å ha litt å velge i :o)

Har egentlig lyst til å gå litt mer på skole så kanskje jeg hiver meg rundt til høsten.. :)

Men du svarte jo ikke på noe du 2nj.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...