Gå til innhold

**DrammenogomegnTråden nr 14** NY 7.jun.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg en del nå som mannen jobber så mye at jeg opprettet blogg på VG, og tror du jammen ikke det kom på forsiden! Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen jenter =)

Skrevet

Piadi: koselig å møte på deg på torsdag.

Natalie har blitt så stor, også sååååå søt da. De nydlige øya, og fortsatt masse hår:)

Foten min er det ikke noe alvorlig med, opererte bort en del av neglen min på mandag, og så er den litt vond å gå på, derfor har jeg krykker, kan jo ikke hinke rundt med det dårlige bekkenet mitt...hehehe

2nj: var sikkert meg du så på Magasinet, var der i hvertfall den dagen, sammen med Ina og sambo.

Handlet sommertøy til Ina, har jo fått feriepenger:)

Pia og C.F: Vet ikke helt om jeg kommer til å bytte helsestasjon.

Trives godt i barselgruppen min, og nå kjenner jo helsesøster og lege Ina godt, og har fulgt henne opp hele veien.

Jeg får jo ikke begynne i ny barselgruppe hvis jeg bytter til Konnerud, så jeg tror jeg venter med det til neste barn.

Ellers så er det nå under en uke til vi flytter og alle dager er "siste" dager. Siste lørdag i leiligheten, i morgen siste søndag osv....hehehe

er litt rar jeg gitt.

Har endelig fått bestilt takkekort fra dåpen da....skikkelig treige.

Tok meg selv i nakken og fikk knotet til noe.

Så da er de vel klare om en uke tenker jeg.

Ha en fin lørdag da jenter

Skrevet

Piadi: hahahaha.....-er bare å beklage, men jeg SÅ virkelig ikke at du hadde svart jeg. Tror jeg må ha hatt et øyeblikk av blindhet (?)....eller så hoppet jeg bare glatt over første avsnitt.

Ja, indisk ja. Gjenstår å se om sjefsmamma'n (les:thea) har fått det inn i programmet da.... Og hvem er det som skal være med???

Skrevet

dytt

hvor er alle sammen?

Skrevet

mayken hvis du får tid før du flutter så kan du jo komme en tur el jeg kan komme innom deg..send meg en mel på mob da...piadi vet du om noen som vil ha kattunge så si fra tror de blir langhåret og tror det er gutter..ellers så vokser trym masse jeg ser ikke store forskjellen men andre ser jo det...

Skrevet

Nei dessverre nanna jeg vet ingen som vil ha kattunger nå.. Men prøver å forhøre meg litt rundt da. Men har du fått sterilisert mammaen ?? Gleder meg til å se Trym igjen :)

Jeg var på fest og ute i går for første gang på 3 år, og det tok på så i dag har senga vært min beste venn.. :) Og det er omtrent det samme å gå ut i Drammen som i Harstad må jeg si.. Bare mere folk i Drammen.. Mye mere folk.. !! =)

Hvem blir med på indisk i oslo den 19. ?? Kom igjen jenter.. Blir kos med en kveld uten babyer som i "gamle dager" :o)

Skrevet

nei men skal steilisere henne nå snart hun er ikke ute så mye nå,når har dere faste legge tider på de små og når beg dere m det og hvor lenge tok det før de godtok det

Skrevet

Vi begynte med fast leggetid kl 19 på Truls da han var 6-7 uker. Fungerte veldig bra med en gang det. Han sov stort sett på den tiden før det også (men la seg da for natta samtidig med oss), så bestemt oss for heller å legge han for natta da.

Er vel greit å begynne så smått med litt rutiner, men ville ikke stresset med det før han er 3 mnd. :)

Skrevet

nei er bare det at han sover gjerne masse på kvelden nå,vi legger han m oss nå men må beg å legge han i egen seng..sover i senga vår enda han uff....men hvor koselig det er da selv om mange mener man ikke kan det he he

Skrevet

Hei jenter;) Er skikkelig fyllesjuk i dag. Var ute på byen i går( utdrikningslag) Ser jeg jobber kvelden den 19. Er bare ikke klar for å starte jobben igjen. Skal se etter nattevaktstillinger. Men neste uke der vet jeg at jeg skal få bukket det inn dersom det passer for dere??? Sengen kaller her allerede:)

Skrevet

Book det inn og kom med datoen! Passer sikkert for meg :)

Skrevet

Ah, da har jeg søkt meg jobb, halv stilling ved siden av jobben jeg har fra før. Krysse tottelitter for at det går veien da!

(er faktisk for Politiet! hehe)

Skrevet

Hva skjedde med 1 pp ??????

Skrevet

2nj.. : Var det sånn at du meldte deg frivillig til å ha hjemmetreff ?? Når passer det ?? :o)

Skrevet

Nanna: bare å komme en tur det, men det må være før fredag for da flytter vi. Ser ikke ut her hjemme for vi driver å pakker, så hvis du tåler litt rot, er det bare å komme.

Når det gjelder legging, begynte vi å legge Ina i egen seng kl 19 da hun var ca 3 mnd.

Var et sant helvete i starten, men så gikk det seg til, før det så samsov vi. Det har vi forresten gjort igjen på natten nå de siste 2 mnd.

Gjør det som føles riktig for dere og ikke det alle andre sier er riktig.

Tilla: lykke til da.

Får håpe du får jobben.

Nå er det ikke lenge til jeg kommer opp på Konnerud og plager deg....hehehe.

Skrevet

Egentlig ikkeno, bare venter til jeg kan sette 2pp i stedet. Lei av 1pp:p

Skrevet

Ja, kan godt ha treff jeg. Er vel bare onsdag jeg ikke kan tror jeg....-denne uka assa :) Neste uke tror jeg alle dager er åpne foreløpig ;)

Skrevet

Tar det på fredd`an da ?? Ha ha så teit det ser ut når det skrives sånn.. =) Mayken flytter vel så da kan jo ikke hun uansett kanskje.. ??

Skrevet

Fredag 29 skal jeg på BUP...

Resten av uka derimot er jeg ledig:)

Skrevet

Torsdag da =)

Skrevet

mayken ja jeg tåler rot he he,,jeg kan sende deg en mel jeg er du oppe tidlig da.. trym bare smiler og ler for tiden er jo så stas da..

Skrevet

dytt

Skrevet

Nathalie har fått 1 TANN =)=) Og hun krabber igjen.. hjelpe meg..

HEBBIE OG THEA.. Hvor er dere.. ???????? Hvem flere mangler vi her nå ? Synes jo dere kan skrive noen ord på denne tråden selv om dere er drita lei dib.. !!! Så det så.. Og komme på treff !! Snart begynner jo alle å jobbe og da mister man jo kontakten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...