Thea og Erle Skrevet 18. juni 2007 #77 Skrevet 18. juni 2007 er her jeg. Kan skrive mer om du kan komme å passe barna samt jobbe litt for meg;) Vil holde kontakten selv om jeg begynner å jobbe. Men synes det har vært så hektisk med jobb, planlegging av utdriknindslag, skole med Even osv. Men prøver jo å titte innom her. Kom dere inn på facebook også. Har ikke god nok tid til mine små. Litt deppings det, men prøver å ikke tenke på det. Samt så begynner mine foreldre å bli gamle å mase på meg som bor lengst unna av barna- som om ikke jeg har nok å gjøre. Vet du ikke mente det slik, sier bare det at det er hektisk om dagen, samt at jeg vil treffe dere. Men skal da få booket det inn. Selv når vi begynner å jobbe må vi jo ha kontakt;))
Chiquita Bananas Skrevet 19. juni 2007 #78 Skrevet 19. juni 2007 HA !!! Her er det en som er svær i kjeften - Thea du er jo ikke inne på Facebook en gang.... ;op Jeg er innom og kikker, men har liksom ikke noe å tilføye annet enn det jeg skrev tidligere. Masse husarbeid innendørs og utendørs og Fredrik er veldig krevende for tiden - så jeg håper inderlig noe kommer ut av gommene snart fordi dette gidder ikke jeg i lengden. Og i dag har han vært seg selv og sovet siden litt over 8 og har ikke våknet en eneste gang og jeg har sittet her siden kl 2 i natt og er så trøtt, men klarer ikke å sovne.....Sånn går det med tull en hel uke med konstant oppvåkninger.....Jeg ser ingen antydninger til tenner en gang !!! Kan jo ha mye med varmen, men han virker frustrert til tider og gnager vilt på en gummileke jeg fikk i USA som er at den vibrer og masser gommene når babyen tygger på den og den likte han veldig godt denne uka....Og har tommelen mye i munnen sin. Vil få unna husoppgavene jeg har bestemt meg for - siden vi skal ha dåp i juli og jeg holder på med jobbsøking og vil få det unna før godværet forsvinner og jeg må begynne å jobbe.... Ellers skal jeg prøve å komme meg på treff....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #79 Skrevet 19. juni 2007 Thea: Hva mener du med kom dere inn på facebook ?? Vi er jo der vi ... ;o) hehe.. Skjønner at dere har det travelt, tro meg det har vi også.. Og jeg forlanger ikke mye, 2 ord bare av og til.. : ) (ps: du er ikke den som er mest håpløs her altså.. ) Er jo ekstra travelt på sommeren også, skjønner jo det, men nå er det jo sånn at setter man opp treff er det bare jeg og 2nj omtrent som kommer.. ;o) 2nj: Blir det noe hjemmetreff ?? Ja hva er nytt med barna da jenter ?? Snuppa har fått en tann, det har jeg vel skrevet, hun åler seg og krabber, står og går rundt sofaen.. Hun var 7,5 kg på sist kontroll og 68,5 cm. Hun roper maaaammaaa og kommer krabbende i full fart etter meg ) Hun spiser 3 måltider hver dag, 2 med grøt/dessert og 1 med middag..
mammaentiltrulte Skrevet 19. juni 2007 #80 Skrevet 19. juni 2007 hei alle sammen. er vel mange som begynner å bli litt opptatt nå som det er sommeren og er flere som ahr begynt å jobbe. i hvertfall thea og meg. uff ikke noe morro. kjedelig å jobbe igjen. ser med gru frem mot høsten når jeg skal jobbe ved siden av fulla dager på skolen. Blæ!! døgnet har for få timer! her ahr tulla nok blitt over 70 cm og godt over 9 kg. stor jente. åler seg fram i en vill fart og utforsker alt hun kommer over, spesielt mammas kjøkkenskap. hehe tror det er noen tenner på gang, hun har i hvertfall store kuler der hvor hjørnetennene skal være og er skikkelig sutrete blir gjerne med på traff om det faller på en av de dagene jeg har fri.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #81 Skrevet 19. juni 2007 Thea, du har jo lokalisert meg der inne, Hebbie, Piadi, Mammaentiltrulte, MayBrittx2, Ann Torill, ++er jo der inne:) Ligger i vennelisten min iallefall.!
2nj♥ Skrevet 19. juni 2007 #82 Skrevet 19. juni 2007 Hjemmetreff hos meg på torsdag om noen vil? Kan også ta det på fredag om det passer bedre......
Chiquita Bananas Skrevet 19. juni 2007 #83 Skrevet 19. juni 2007 Jeg vet ikke hvordan det blir med treff for min del - fordi igår og idag har gått bort fordi jeg har ikke fått sovet så jeg har sløst dem bort på ingenting og jeg har masse å gjøre og fredag så skal jeg i bursdagsselskap til noen som bor rett nedenfor meg.... Og bør få gjort noen få ting innen helga - invitasjoner må jeg få gjort så svigers kan ta dem med og dele dem ut. Dem skal i selskap til alle som skal være med og da kan dem likesågodt ta dem med. Må ta bilder og gjøre ferdig på pc'en og kjøpe inn ting....Så det har jeg å gjøre foruten å stille opp på intervju.... Er veldig hektiske dager for meg for tida.....
mammaentiltrulte Skrevet 19. juni 2007 #84 Skrevet 19. juni 2007 høres ut som du har hektiske dager hebbie. har kjempe lyst på treff men jobber hele denne uken.men har fri tirsdag, onsdag og torsdag neste uke om noen vil treffes da
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #85 Skrevet 19. juni 2007 2nj, jeg kan:) Og ja, du er jo også på trynebok:) Kanskje vi skal gjøre det lettere for Thea og opprette en gruppe der inne?
2nj♥ Skrevet 20. juni 2007 #86 Skrevet 20. juni 2007 Jepp. Jeg tar gjerne treff i neste uke også. Men da blir det et lite treff her i morgen da om noen fortsatt er interessert eller?? Og så tar vi et nytt treff til uka og prøver å få med sandedamene og mange andre.....
Chiquita Bananas Skrevet 20. juni 2007 #87 Skrevet 20. juni 2007 Jeg trooooor ikke jeg klarer noe treff i morgen - men neste uke skulle jeg vel klare det hvis jeg er flink denne uka og får unna ting ) Blir spanande !!!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #88 Skrevet 20. juni 2007 Jeg kommer om det blir treff i morgen ;o) Men vi kan godt ta det i neste uke om det passer bedre da ?? Eller begge deler !! hehe..
Thea og Erle Skrevet 21. juni 2007 #89 Skrevet 21. juni 2007 Ja jeg er også klar for treff snart. Bare som jeg har sakt tidligere blitt så mye i det siste. Skal planlegge uka med mannen min i kveld og kan jo se da om jeg får til noe til uka.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #90 Skrevet 22. juni 2007 hei jenter....lurte på en ting er det noen av dere som drakk vin el noe da den lille var 3 -4 mnd..og fullammet...hvordan gjorde dere det... mayken takk for sist,synd jeg måtte dra så fort for å hente de andrepå skolen...var kjempe koselig synes jeg....i dag veide han 5205 kg
2nj♥ Skrevet 22. juni 2007 #91 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har drukket et glass vin ganske rett etter amming om kvelden slik at det er noen timer til neste gang...... -Om du mente større mengder alkohol, så må det jo gå lengre tid før amming, så da kan du gi flaske. -Men husk å pumpe så melkeproduksjonen ikke går ned
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #92 Skrevet 22. juni 2007 oki så jeg kan ta et glass vin hs her er jaggu streng så mayken du hadde rett he he...hun mente jeg skulle full amme til han var 6 mnd ,men jeg vil jo beg m grøt når han er runt 4 mnd sånn for å slippe å sitte m puppen ute hele tiden...puppen er smokk for han he he,men nå er jeg lei at han bare tuller så når han beg å tulle når han får pupp så tar jeg den vekk..og da han får pupp etterpå gått 1 mi el noe da spiser han..tror det hjelper...
2nj♥ Skrevet 22. juni 2007 #93 Skrevet 22. juni 2007 Jada, et glass vin på kvelden rett etter amming er "no problem". Fullamme til 6 mnd....ja, sikkert anbefalt, men ikke for enhver pris. Hver enkelt må da se an sin baby og deres behov. Noen babyer krever rett og slett mer mat etterhvert. Gjør det som er best for dere
Thea og Erle Skrevet 23. juni 2007 #94 Skrevet 23. juni 2007 Har ikke fått svart ang indisk ennå, men det er fordi mannen min jobber kveld hele uken og da har jeg ikke så mye barnevakt. Svigermor er på ferie og mamma kan jeg ikke bruke siden hun skal passe Erle når jeg jobber og trenger litt hvile. Har jobbet helg jeg nå. Skal begynne ferie til uken , men skal jobbe i hjemme spl. Kan finne på noe på dagen til fredag eller torsdag om noen er klare ?? Dersom det er fint vær kan jo vi dra på strande nede ved meg.
Mayken Skrevet 24. juni 2007 #95 Skrevet 24. juni 2007 Da er vi endelig i hus på Konnerud. Snuppa ligger i vogna og sover ute i hagen, mens mor sniker seg til en liten pause. Er så utrolig sliten og frustrert. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er tilbake i den samme gamle tralten igjen. Amming på natta og samsoving. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg ut av denne situasjonen:( Hun har blitt skikkelig mammadalt, kun jeg som teller. Mannfolk får ikke lov å løfte noe særlig på henne, går til nød hvis jeg er der, men går jeg bort begynner hun å hyle...hehehe, håper den fasen gir seg snart. Nei, får vel stikke å pakke ut litt nå mens hun sover. Snakkes.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #96 Skrevet 24. juni 2007 Grattis grattis! Da vet jeg hvem jeg skal ringe når jeg kjeder meg og trenger turkompis! Og dersom Ina er vanskelig med deg på dagtid er bare å komme ned. Siden du selv flytter så tåler du vel noen søplesekker! Bare 3 uker til nå så blir jeg kvitt det, alt dritet til pappa! *glede seg veeeeldig* Og dersom du vil ha litt hjelp/barnevakt kan godt jeg og embla komme opp en tur, så kan du velge om du vil passe unger og jeg skal gjøre noe annet eller omvendt! Stiller gjerne! Gleder meg sånn til å se hvor dere bor!
Mayken Skrevet 25. juni 2007 #97 Skrevet 25. juni 2007 Wow...nede på side 4 jo. Tilla: takk for tilbudet. Kan godt finne på noe sammen en dag, jeg trenger å bli litt mer kjent her. Har egentlig kommet i orden her hjemme, er bare kjelleren som står igjen, og det får bare være, nå skal vi bare kose oss i nytt hjem:) Er bare så slitsomt at hun ikke vil sove i sengen sin, satt inne på rommet hennes i 2 timer i går, mens hun turnet rundt i sengen og skreik. Tormod kom hjem fra fotballkamp og gikk inn til henne, da var hun så sliten at hun sovnet til slutt, men lå lenge og hikstet i søvne. Ville bare plukke henne opp og ta henne med meg inn i senga mi da, fikk så dårlig samvittighet. Jeg kan bare ikke gi meg, det er en maktkamp som pågår. Jeg har nemlig funnet ut at hun vet nøyaktig hva hun vil og hvordan hun skal få det, og det går jo ikke i lengden. Får se hvordan det går fremover, sambo skal ta seg av legginga denne uken, og når den er i boks, blir det nattavvending igjen..... håper ting går seg til litt snart. Jeg har så lyst å kunne sitte ute i hagen og slappe av med et glass rødvin snart, få en time for meg selv......
2nj♥ Skrevet 25. juni 2007 #98 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer med nytt hjem Mayken!!! Håper det ordner seg med nattesøvn og legging snart. Slitsomt når det er sånn.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #99 Skrevet 25. juni 2007 Når passer det med treff da jenter ? Greit å vite noen dager i forveien.. )
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #100 Skrevet 25. juni 2007 Alle dager unntatt fredag tror jeg, dersom det er snakk om denne uka?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå