Gå til innhold

****TRÅDEN nr. 23****


simbamamma

Anbefalte innlegg

God morgen-eller kanskje god formiddag?

 

Leo sov heile natta;) Fra kl 19.00 til kl 06.15! + at ho sovna igjen 07.30 og sov til kl 10.00!!!! Og nå har ho sovna igjen....

 

Skal på jobb snart. Er uvant det der med å måtte sminke seg igjen på en vanlig hverdag...kjeeeeeedelig. Vil gå i joggebuksa mi! Håper det er litt mer å gjøre i dag enn det var i går-vil gjerne tjene noe peng når jeg først kommer på jobb.

 

Neste bok jeg skal lese er Harry Potter nr 7 og den kommer i juli-siste boka om Harry og jeg grugleder meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm-merker ingenting til at Molle har fått tilbake sin nettforbindelse i hvertfall...........................................

 

Det var mye å gjøre på jobb i dag:) 3500 på kassa-og det er bra etter å ha jobba i bare 5 timer:)

 

Håpte Leo var våken når jeg kom hjem,men ho hadde sovna, sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLinke Leo og flinke mamman som jobber og tjener :-D

 

Edvin spydde over meg og han og sofaen igjen. Det passet så bra, for hadde akkurat laget meg ostesmørbrød og skulle til å spise. Så våkner han. Tar han opp og koser litt. Brrrrøøøøp. Deilig deilig.

 

Må nok skjerpe meg å begrense matinntaket hans litt på kvelden tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merke meg ja..var ikke superaktiv før det ble borte heller. Edvard er ikke så glad i aqt mor bruker tid på pc. I dag var noget stress.

 

Edvard sov hele natten han og:)) Sovna 21 (rakk det svanine) og våknet vel rundt 5:30 (som vanlig) Plukka ham opp 5:50. Tror han ordner litt før han gir lyd fra seg. Sovnet 8:30 Etter å bare lukte på puppen. (tok vel 30 sek) Sov sååå godt. 10:35 setter jeg skiva i halsen. HS kl 10:00!!! 10:45 er vi på HS. Også vekke barn da!! Han sov godt og. Kledde på uten at han våknet. Innom Mtg-stjele grøt-bade barn. Hente William. Hjem trille evigheeet, barn sove. Lage mat til skoleavslutning, ta opp kake, pakke med will, stryke, dusje will og E, lage mer mat, mate E, stelle meg selv, pakke sykt mye(mtp at vi skulle bort 2 timer) ned på skoleavslutning, spise, underholde bøttetrøtt unge, se underholdning, pakke sammen, pysje, lage velling (200ml på 5 min, stakkarn var sulten) legge og legge og legge og til slutt pupp på skrukketrøtt unge som sovnet 21:30. Da vært oppe i 6 timer. Det er leeenge!

 

Så tid til tråd..joa. Kunne tatt under frokosten, men var på traaden. Slitsomt å jobbe ja..ikke på sånne dager. Helt pudding jeg. Jo det skal sies, strålende vær lenge og avslutning 18-20. fem på 18 begynner det å hølje (skal egentlig spise ute) Så blåser det alle veier fort men etter 20 er det fint igjen. Er nå rart og!!

 

Noen tipp?Sist var 16/4 8805 og 70. (hadde en vei dagen vi var på messa og men det tels liksom ikke) Neste kontroll er 1årskontroll! Hvor ble det av babyn min?

 

Mye meg men har ikke fått lest opp tråd.

 

Supermannbody passer for alltid. Er jo superbody. Hallo liksom. (passet i 4 mnd. her-sykt!)

 

Bøfn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for sist jenter! Var kjempeyggelig. Grattis med alle dager.

 

Svanine hva er greia med kyllingkopper??????????????????????????

 

Var litt artig da for jeg syns matrosdressen til E var så fin, og tror du ikke O fikk gave av farmoren dagen etter og det var samme dressen.

Han hadde den på på restaurant i drøbakk Passet så bra inn der på bryggene!

 

Tippe tippe må tippe i morgen

 

Grattis med gåing

 

 

Vi var på båttur i dag Ble jo skikkelig surt jo:) O og jeg gikk nedenunder i båten og der sovnet vi begge to liggende i deilig bølgeskvulp.

 

 

O spiser også brød med hendene, han tar fint med klypen og sitter og tar biten fra den ene hånden til den andre før han muligens putter i egen munn eller i hundens munn. Det går aldri ned mer enn 1/4 dels skive.

 

Spy her i dag også enten spist for mye, eller for store fiskeoudding biter eller reagert på melken som er i fiskepudding.

 

Diare har han også hatt disse dager Artig syn når gutten krabber bortover mens bæsjen kommer tytende over shortskanten som en vulkan.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen:)

 

Skal på jobb kl 12. Ferdig kl 17,hjem og rydde vekk møblene fra verandaen etter det. Murerfolk kommer mens vi er i Ålesund. (hva trenger vi å mure da??...hmmmmm-huset vårt er jo i tipptoppstand)

 

Leo også spydde faktisk i går- utover meg og sofaen.

 

Flinke Tirill som går;)

 

Tippe på E: 9470 gr,72 cm.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha vulkanbæsj..den var ny:)

 

Kom deg på msn da svanine. Skulle jeg ta en tur i dag tro? kopper er greit (skulle være seg kylling eller vann..) men spy vil jeg ikke ha. Hvorfor spyr alle her a?

 

Tiny sover..ferien starta? Kuuult! Jeg trenger enkli sårt lommeboka mi:) Kanskje stoppe på vei til svanine om det blir tur dit.

 

Cat..jeg vet ikke om du leser jeg men hur blir det i morgen? Var det tråta til meg sa du? (hvordan skal man noen gang komme seg til bikinisessong?!)

 

Huset deres er da så pent atte ama. Greit de er der mens dere er borte da. Synes fortsatt du er borte litt for lenge! Og jeg drar vel rundt da du kommer hjem. Skal vi ikke treffes på hele evigheten vi eller??

 

Lei av å rydde samme møkka og driten hver dag....

 

Edvard sov greit men rart han ikke kan fortsette med helnattsoving. 1-2 netter og så må vi ha nattmat igjen. Jadajada kan bare nekte, men times hyl eller 10 min med pupp og sov...hardt valg:) Klynka 24 men sovnet. Pupp 3:30 og sov til 6:30. Fordelen med 10 min mat på natt er at han da som regel sover en time lenger. Det blir faktisk 50min mer søvn på mor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er jo på msn, det er du som ikke er det...

 

Bare kom hit du, døra er åpen. Tror ikke A smitter så kjempemasse nå, kyllingene har begynt å tørke (engelsk herk).

 

Kan du ikke heller stoppe innom Ama for solbrilleetui? Hihi.

 

E sin spy er nok ikke smittsom, om du lurte på det.

 

A er blitt lei av grøt. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting til.

 

I dag er det 1 år...

siden vi fikk vite at vi skulle ha to barn, og ikke bare et.

 

1 år siden vi fikk vite at det var en gutt, og mest sannsynligvis en gutt til. 1 år siden vi fikk vite at de lå på tvers i magen og at alt var bra.1 år siden jeg etter sjokket knapt klarte å komme meg opp igjen fra undersøkelsesbenken. 1 år siden jordmor sa at vi skulle slippe å betale for bildene, for "vi kom til å få nok utgifter uansett". 1 år siden vi i svime gikk oss vill på sykehuset etter kontrollen. 1 år siden jeg ringte mamma for å spørre om hun var klar for å bli mormor til tvillinger. 1 år siden jeg måtte bestemme meg for vogn på nytt. 1 år siden jeg gråt i dusjen fordi jeg ikke ante hvordan jeg skulle klare det.

 

1 år siden jeg lurte på hvordan i all verden dette skulle gå. 1 år etter kan jeg lettet konstatere - det har jo faktisk gått ganske bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, klart deg tåelig greit;) Du er så flink atte! *bøyesegistøvet* Og jaggu ble de ikke pene og. Kunne jo fått Eva&Emma;)

 

E sovet i over 2 timer s åvåkner vel straks. Tror han må ha litt mat før vi drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅå ja så det er engelsk altså.. Ikke noe skumlere

 

Vi har skapdører som spretter ut når man klemmer dem inn for å åpne. Når O prøver seg så spretter dørene i fleisen på ham og når han prøver fortvilt å lukke dem så spretter de tilbake Så da blir han sittende der å dytte på døren som spretter tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg om 2 min.

 

hehe skjønte den jeg da..kylligpotter. Det er i sånne man dyrker kyllinger;)

 

Mater hos deg jeg svanine, E spiste masse!! mm så da holder han vel ut.

 

Tipp da:) Kanskje det vanker en sommerpremie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært savnet, molle! Og jeg må bare beklage at jeg ikke har klart å holde tilstrekkelig liv i tråden i ditt fravær. LH krever sin mamma, for å si det på den måten..

 

Tipper 9520 og 72,5.

 

Flinke dere er, dere som jobber!

Og flinke Tiril da!

 

svana: GM!!!!

 

For noen dager siden var jeg skikkelig dm, så dårlig at jeg ikke har turt å si noe om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Ser Molle har skrevet her (som jeg ba henne om:o)) om at det er kaker hos meg i morgen. Har hatt familiebursdag i dag (18stk..puh!!) og har masse kaker igjen, så de som vil kan bare komme en tur å få seg en beta :))

Vi er klare fra 11:))

 

Svana: Dagen er ikke før i morgen :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPE: 9245 og 73 cm tror ikke han egentlig har vokst 3 cm, men satser på at det er riktig likevel:) målt feil sist vet du:)

 

ja ja 2 gutter svanine he he det blir bare bedre ogbedre vet du i tiden fremover.

er det konstatert vannkopper nå?????

 

Nå må jeg få høre hva dere syns syns dere jeg skal være hjemme litt lenger enn permisjonstiden?

 

molle hva var det du sa ang perm hos dere nå? er ingen i permisjon, og du har ikke ferie??

Prøvde å ringe NAV i dag, dama der er hjelpsom og grei men ,litt trøblete med den derre norsken.

 

Noen som har lyst å gjøre noe neste uke????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se nicket ditt igjen:)

 

JA rakk rett før deg ser jeg. Var hos svanine. Og så hos Tiny (hente lommebok) og så hjem med supertrøtt unge og pysje og legge som bare tok over 1 time:((

 

Var da voldsomt til dramatik på UB i dag da. Også så typisk ved sessongslutt. Enååing!!

 

Cat, nå jobber folk og er på ferie så spørs om det blir så mange fler enn meg:) PT? MTG? eller hur med deg svanine? Ellers er vel alle på jobb/ferie/gokk? Ja oggave må jeg bare komme med senere for at det har jeg rett og slett ikke rekki! (ikke har jeg hatt lommebok heller..) Hva ønsker du deg a? Også er det meldt kaldt! Blir fullt i stua:)) (om alle hjemme kommer da)

 

Edvard gulpa på meg i dag. DET er lenge siden det. Ble litt mye velling. M holdt ham over meg for å gi nattakos også bare blærk. Nesten som sånn AFV greie:)

 

venter til i morgen med å legge ut resultat av veiing (du får ikke tippe mrg;) ) Ingen fler som vil sikre seg en sommertippegevinst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å pakke. Ferdig med Leonora sine klær,halveis ferdig med mine klær- nå må leker og div. pakkes.

 

Rekker ikke bursdagsbesøk hos deg Cat-men er der i tankene;)

 

Og Herk: Mol blir sikkert glad for flere hjemme på dagtid;)

 

Legg ut tippinga før 14.30 da Mol-lurer fælt.

 

10 dager borte i det kalde vestlandet. Og de som evt. savner meg for bare ta turen.

 

Og "grattis" med 1 års dag Svanine- det må ha vært en merkelig dag tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herk: Ingen tvil om vannkopper!!!! Tror ikke det trengs noen lege for å konstantere det altså:) Var der i dag. Herregud å gutten ser ut og i dag er han bedre sies det.

 

Her har ingen perm eller ferie så Edvard er alene. Men har god lufting da.

 

Jeg har jo ingen jobb så jeg sender meldekort vett. M fikk flytta sin del av perm et par mnd. Om han er sykemeldt tror jeg han slipper bruke av permtid. Han er jo da egentlig "syk". Å passe barn er liksom ikke ferie:)

 

Jeg synes du skal føle på det. Jeg skulle gjerne vært hjemme litt lenger. Om jeg får den jobben er det oppstart 1 august og får jeg den må jeg ta den. Litt tidlig synes jeg. M begynner og i ny jhobb 1 agust så ingen av oss kan ta fri. Spørs litt på når du går for neste og. Må jo rekke å jobbe litt mellom. Oskar er bare liten en gang, så jeg hadde kanskje vurdert det. Men så spiller jo disse penga inn og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA FOR CAT!!!

 

 

 

 

vet det er i morra, men måtte bare nå:)

 

Grattis med gåing da! Og alt mulig annet!!!

 

Jeg hadde 38,- på kassen forrige dagen etter jobb jeg da..................ikke akkurat noe å rope hurra for:(

 

Velkommen tilbake moll:) Tippe gutten jeg da........ 9730 g og 72 cm.

 

Min var på 6 mnd (litt sein) i dag: Noen som vil tippe eller???????? PLEASE:)

 

Mannen min var ute å løp i kveld.......sprang rett på en fjorårs-elgkalv han da.............. litt for spennende syns jeg da:( Men det gikk greit.

 

Også var tantebarnet mitt på legevakta en tur i dag:( Han slengte seg i gulvet mens svogeren min holdt han i den ene hånda og fikk albuen halveis ut av ledd... stakkar vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...