Gå til innhold

****TRÅDEN nr. 23****


simbamamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hahahaha dere pedofile tullinger!

 

Hur full var gubben da? Og hadde han huska å spytte ut tyggisen?

 

Natten var Kjiip. Magevondt og en roesegnedtår 21:30. Våknet 00:30 og nektet å roe seg. Fikk pupp men sovnet ikke etterpå. Nesten hele tiden. Mulig han hadde noe vondter. Var så trøtt at jeg til slutt tok han med meg inn i senga vår. Roet seg da. Lå å halvsov med puppimunn. Vræla om jeg dro den ut. Fikk lagt han over til slutt. Sovnet vel rundt 2. Opp kl 6. (våknet litt før men orka ikke ta opp.)

 

 

Lurer på om jeg har fått magekatar/-sår jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pedofil:)

 

Jeg aner ikke hvor ful(kul skriveleif) han var for jeg sov, men det har ikke kommet nye tyggisflekker. Det lover godt.

 

Jeg trenger også ny mobil!!!!! Min tok kvelden i natt. Ikke så passende dag for å være uten mobil men. Gabriel har spist opp ladegreia:(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig timet de mobil greiene, mtg! Hvordan skal folk utenom tråden få sagt grattis da??

 

Mtg er pedo, jeg er ekkel! Altså jeg går da ikke ut fra badet med tiss på henda? Og jeg gjør det bare hjemme når Linea er utålmodig! Jeeez!

 

Ikke gidd å få magesår a Mol! Det er bare pyton og mye stress!!

Vente med nr tre og begynne å sove om natten så kanskje det går over? ;P

Linea sluttet å virke da jeg begynte å jobbe igjen! Crap!

Har ikke lyst til å jobbe likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må prøve å få lånt meg en telefon i dag da..

 

Ja, sessa. Noen ganger må man gå fra do uten å vaske seg. For eksempel om du sitter og tisser og plutselig begynner ungen å hylskrike sånn at du skjønner at den har slått seg. Vasker seg ikke på henda først da vettu...

 

Og magesår høres ikke noe kult ut. Det er sikkert ikke det. Kanskje det er kagekatar, men det er vel heller ikke noe stas. Huffa.. Har du veldig vondt i magen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nettopp! Sjuke kjerring! Må få seg ny hobby! Mannen min holdt på dette av stolen da han hørte hva hun mente om den pedofil tråden. Tipper mannen hennes ikke får skifte bleie på barna deres og må ha badeshorts i dusjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med dagen mtg :) Endelig litt større!!! hehe... Og hurra for pappa som er enda et år gamlere idag også!!

 

Vi skal på byfest! Vi har bv, ihvertfall en stund utover kvelden... Bare å plinge på, så kanskje vi møtes for en kald ute pils?! M kan sitte bv, så mo ohså kan væme ut :) hihi....

 

Joho!!!! Endelig vant jeg en tipp!!!!

 

Vil ha ny mobil nå jeg.....

 

God tur til varmen pt (jeg er ikke misunnelig altså)

 

Magesår hørtes ut som ævva... *blåsepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, mtg!

 

God tur, Pt!

 

Sender pm snart, molle. God bedring med magen!

 

Hei til alle sammen!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig mange bursdager her nå, grattis mtg!

 

God tur til varmere strøk pt! Moll, går det bra?

 

I går trodde vi H fikk vannkopper, men var nok "bare" elveblest. Klødde som f hele natta, og dermed vekte meg flere ganger.

 

Jeg har fått stor gutt! A reiste seg på kne i lekegrinda, så vi må nok senke den ja *stolt mor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur pt!!

 

Telefonen min er død, men det sa jeg kanskje. V er ute og kjøper presang til meg nå, så jeg håper jeg får en ny en!!

 

Ja!!! Kald pils i solen høres bra ut! Og klart M passer E:)

 

Gratulerer med stor gutt svana. Synes det skjer så mye så fort hos dere om dagen jeg!

 

Håper ikke H får vannkopper da. Det skal ikke være noe godt når man er "gammel".

 

Nå får jeg straks besøk av familien, så skal vi gå bort på lensene og spise is og kose oss:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er vel ute og raller dere da.

 

Hvordan gikk det med tippingen da?

 

Sånn som dere herjer med mobilene deres da jenter!

Godt tur Pt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha fant de gule sokkene i maskina. M fant de der (hva gjorde han inni der tro?) Tiril hadde lagt de klare til vask. Og Tiny, gjett hvem sonm bajsa rett etter dere dro!

 

God tur!!

 

Natt bra men pupp rundt 4 men sov videre til 6. Sovnet igjen på fang kl 7:30.

 

Bra med ikke vk, men kjipern med eb!

 

hva spise....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!

 

Flisa - Hamar tar ca. én time, molle. Dessverre jobber A dobbelt mandag den 2., så for oss passer det best at dere "kjører forbi" på tirsdag. Men vi får prates nærmere om det :-)

Hvordan går det med magen?

 

I morgen skal vi på hs, noen som vil tippe?

På forrige kontroll, den 12.4., var LH 8735 og 68.

 

Har alle hatt ei fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooooooooooooooooooooooen ja:)

 

Her har det ikke vært mange i helga:(

 

 

Har vært på jobb hele helga syns jeg..... Har hatt selskap i dag med 6 jenter...bare.....men det var nok siden de er snart 10 going for 30!

 

Jeg tror tipp er avsluttet for denne gang. Ble en vinner denne gangen også:)

OG det er *blåsemenner*

1. Molle 7635 g og 69,2 cm manglet 80 g

2. MTG 7790 g og 70 cm tok i og var 85 g for mye (men manglet bare 1 cm på lengde!!!)

3. Tiny 7560 g og 69 cm manglet 155 g

4. Herk 7895 g og tok også i med 180 g for mye (men takker for tilliten!)

5. Pt 7495 g og manglet 220 g.

6. Simba 7410 g og 68 cm manglet 305 g og 3 cm:)

7. Ama 7340 g og 67 cm lurer jeg litt på hva tenkte på:) Gutten min legger ikke på seg knappe 270 g på nesten 6 uker da, og ikke lar han være å vokse i lengden heller:) (ikke noe vondt ment altså!)

 

Savnet tipp fra noen damer her da, men dere er tilgitt:)

Snakkende ånder og hellige griser er på vei til den heldige vinneren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry glemte skrive hva han veide osv da:)

 

7715 g og 71 CM LANG (ooops, cl) og 45,1 h.o.

 

 

Syns gutten min begynner bli stor jo.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg vant:D Men jeg har jo sånn gris alt...fikk en av svanine for lang tid tilbake.

 

Og simba..vet ei helt hva som skjer når, men vi kan ringes. Ellers kan vi jo kjøre forbi deg og LH og da:) Skallangt så blir ikke så lenge. Ikke på vei opp iaf. Mer for å få en pause på E, og err mye koseligere der enn på Esso:) Vi skal ned igjen og forresten;)

 

Også hvor ble det av 1d da tro?

 

Legge seg snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg! DU som er borte! har snakka masse til deg jeg..... men ble monolog jo:( Grisen er sendt, så da får du starte avvel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på til og fra. Ikke skrevet masse du da. Par setninger kanskje?

 

Fikk grisen i stad...altså mye gris kan det bli, men blir jo ikke grisunger av 2 purker heller!!

 

Nei NU er det natten.

 

Bøfn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm kanskje du ikke har fått alt jeg har skrevet? Skjedde her for et par dager siden med svanine. Sent på kvelden fikk jeg brått alt i retur fra hele dagen...

 

Fått link jeg har sendt deg? og det med grisen? og natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere !

Plutselig tilbake?

Jeg tenkte jeg skulle benytte de sene nattetimer på å starte ny tråd siden det ikke er lov å skrive mer enn 300 her og jeg garantert ikke er førstemann på morgenkvisten her så

 

Siden jeg ikke fikk nr 20, som det av en eller annen grunn var en selvfølge at cat fikk, og jeg liker både 20, 4 og 24 så ja da fortjener jeg 24 !!!

 

så here I go

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...